Sveicināti! Vai kādam ir izdevies sev atvest autiņu no Itālijas bez starpniekiem. Ja jā, varbūt var padalīties pieredzē?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sveicināti! Vai kādam ir izdevies sev atvest autiņu no Itālijas bez starpniekiem. Ja jā, varbūt var padalīties pieredzē?
Ar 100% pārliecību tagad droši varu apgalvot, ka vidējā ātruma radari palielina satiksmes drošību. Braucu šodien pa kādu no A ceļiem, piepeši pamanu aizmugurē policijas busiņu ar zilajām bākugunīm, kas drāžas minimums uz 120. Paraujos malā, lai tik netraucēt braukt, tak noteikti noticis kāds drausmīgs noziegums vai negadījums, kur policijas klātbūne ļoti nepieciešama. Bet man par lielu pārsteigumu pie vidējā ātruma sākuma radara bāķuguņi nodziest un busiņš rātni visu posmu brauc uz 90. Nu laikam vairs nav nekādas steigas, nodomāju, krīze novērsta. Taču pēc posma beigām busiņš atkal ieslēdz bākuguņus un aizlidoja vismaz uz 130. Acīm redzot krīze atkal saasinājās
Sveicināti! Varbūt kādam ir tā gadījies un zinās teikt, kur problēma? Silst aizmugurējās bremzes vecajam A6 C4 labajā pusē, autiņam inerce izpaliek. Lieki teikt, ka disks un uzlikas ne tik sen mainītas, ar problēmu arī pie meistara biju. Teica viss OK, patŗīja tur kaut ko. Paceļu uz domkrata, riteni nevaru pagriezt. Ņemus nost, lai lūkotu, kas gadījis, neko saprast nevar. Un tad konstatēju, ka aiz diska atpakaļ griežas pavisam viegli. Uz priekšu bremzējas. Konstatēju, ka bremžu disks uz rumbas kustas, iestatīju, ka griežas viss ideāli. Uzlieku riteni, pievelku, pārbaudu, viss ideālā kārtībā. Pēc brauciena vecā dziesma, bremzes karstas😔 Kas par herņu?
Diagnostika neko neuzrādīja, lai gan Adaptive Front light systems čekoja. Laikam jāmeklē pacēlājs lai to devēju un tā stāvokli var aplūkot
ok, paldies par ieteikumu, pieslēgšu ELM un apskatīšos, vai kāda kļūda nerādās.
Paldies par versiju! Rīt sākšu meklēt, cik tādi kuzova augstuma devēji varētu maksāt...
Sveicināti Jaunajā gadā! Negribu jaunu tēmu vaļā vērt, tāpēc pielipšu šai. Avensis 2011 gada, automātiskā gaismu augstuma regulēšana. Nez ko gaismas pārāk tuvas kļuvušas, ja mašīnu pilnu piesēdina, vēl tuvākas paliek, cik saprotu tā sistēma nedarbojas. Būšu pateicīgs, ja varat kādu versiju izteikt par šo skādi. Paldies!
Un tavuprāt to atjaunojamo MY dīzeli no atjaunojamās naftas taisa?
Bradypus rakstīja: 114PLN
Paldies, ļoti informatīvi!👍
tak pats neste raksta, ka PRO dīzelim jauc klāt ataaunojamo dīzeli 😃
1. Vasarā kondicionieris. 2. Ziemas dīzelim siltumspēja ir augstāka (līdz ar to patēriņš mazāks), vasarā mums dīzelim liek klāt visādu bio*****. 3. Vasarā jestrāk braucas. 4. Iespējams tu tirgo Nokian riepas. Tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis, kas nekādā ziņā neatspoguļo pareizo cilvēku viedokli.
Paldies par ieteikumu, tā jau ir darīts, bet vienreiz gribas izbraukt ar autiņu pašam visu ceļu. Tāpēc gribas zināt, cik Polijā nāksies samaksāt par ceļiem un vai vērts izvēlēties braukt pa bezmaksas ceļiem 😃
Sveicināti! Jautājums zinošajiem. Gribu ar autiņu aizbraukt uz Dāniju, Cauri Polijai no Lietuvas līdz Vācijai sanāk pa A2, kas ir maksas, Kāds ir izbraucis visu to ceļu un cik ir kopējās izmaksas par ceļa lietošanu Polijā? Paldies par atbildēm.
Problēmu atrisināju. padalīšos ar iemeslu, varbūt kādam noderēs. Pie vainas bija bojātā piekabes pievienošanas kontaktligzdas pāreja, ko biju atstājis pēc piekabes vilkšanas. Kad pāreju atvienoju, viss sāka darboties.
Paldies par versiju, bet avārijas uguņi deg perfekti. Ieriekšējam modelim T25 pagriezienu relejs tika iedarbināts padodot masu attiecīgajā ieejā, pēc kā relejs dod pulsējošo spriegumu attiecīgajās lampu ķēdēs. Sliecos uz problēmām ar slēdzi. Bet bez gaismu elektroshēmas grūti būt pārliecinātam.
Sveiki visiem! negribu jaunu topiku cept, pieslēdzos šim. Toyota Avensis t27 2012 gads universālis. Problēma ar ātri mirgojošiem pagriezienu lukturiem. Brīžiem abas puses, brīžiem tika kreisā. Visas lampiņas deg, ieskaitot spoguļu. Kāds ieteica skatīties massas pagriezienu lukturiem. Bet lai saprastu, kur meklēt vajag shēmu. Autodata dabūju tikai dzinēju un vadību. Varbūt kādam ir shēma gaismām šim autiņam? Varu samaksāt saprāta robežās.
Varbūt pieliec klāt ciparus, cik no tevis minētajiem gāja bojā uz A šosejām dēl ātruma 110 km/h. Un tikai tad sāc spīdēt ar Ceļu satiksmes likuma dziļajām zināšanām.
Sveiciens visiem un atvainojos, ja nepateikšu neko jaunu. Izrādās Latvijā tagad var atrauties uz fotogrāfiju no pretimbraucošās policijas patruļas transportlīdzekļa bez apstādināšanas. Man tas bija patīkams pārsteigums😃 Ja kāds nezināja, turpmāk uzmanaties, no 100 līdz 110 uz trases garantēti 20 eur.
Paldies! Punkts 2 BINGO!!! Tā kā mašīna vairāk stāv, nekā brauc, nebija līdz galam pasažieru puses aizmugures durvis aiztasītas, ko nepamanīju, jo kādu laiku nebraucu. Un kā par nelaimi bija pārdedzis drošinātājs, kas baro attiecīgo signāllampiņu panelī. Nomainīts drošinātājs un aiztaisītas durvis - problēma atrisināta. Bet WALA reāli rullē! 👍
Man bija darba 4. golfs, kam vadītāja durvju devējs bija bojāts, tobiš atverot durvis ar pulti un iesēžoties, aizverot durvis, bet neieslēdzot aizdedzi, pēc brīža mašīna aizslēdzās. Un nekādīgi raustot rokturus un spaidot pogas to vaļā nevarēja dabūt. Vienīgi ar atslēgas pulti. Tā ka ja pieņem, ka atslēdza, iesēdās, aizvēra durvis, bet atslēga palika ārā, vai sakritības dēļ pults nosprāga - pilnīgi reāla situācija.
Tur tā lieta, ka tumsā to kropli neviens neredz, plus 3 joslas katrā virzienā ....
CP ekipāžas nekad par 105 neaiztiks, tikai ja vairāk kā +20. Bet ar trijjākļiem 650 stāv
Speciāli priekš trijkāja praidera 650 vai fotoradaru nodaļas locekļa - 1km aiz apvedceļa uz A8 Rīgas virzienā, neapdzīvota vieta Mežziņi
Varat mani apsveikt, vēl viens trijkājis uz Jelgavas šosejas posmā no apvedceļa līdz Rīgai tumsā no manim iekasēja 20 eur par 105km/h Es pat jūtos lepns, ka palīdzu savai valstij tik grūtā brīdī
Nu ja, iAuto forums ir mainījies, vairs tikai diskusijas par jauno modeļu testēšanu, kas lielum lielajam vairumam Latvijas iedzīvotāju nekad nebūs pieejamas. Nu un šis kolektīvais gara darbs, kur cepšanās par gados veciem braucējiem vai nepieredzējušiem braucējiem, kuri pietiekami ātri nerikšo. Varu visiem nelohiem (jeb tiem, kuriem visi citi ir lohi) droši pateikt, ka nenovēršami pienāks laiks, kad paši nekādi skrējēji nebūsiet, bet ar auto nokļūt kur vajag būs daudz ērtāk un vieglāk, nekā ar sabiedrisko. Un pārvietošanās ar auto būs vienīgā iespēja kaut kur izkustēt. Ja paskatītu statistiku, tad avārijas, ko izraisījuši gados veci braucēji ir stipri vien niecīgs procents, plus to sekas reti kad ir traģiskas. Jā, traucē lēni braucošie, vēl vairāk traucē tie, kas velkas lēni braucošajiem cieši astē un nepdzen, līdz ar to liedzot iespēju apdzīt citiem. Tomēr ir jābūt cieņai pret gados vecākiem cilvēkiem pie stūres, neviens nezina, kā pašam būs, kad vecums atnāks.