Jā. Siksnas tak mainīsi?
Tu zini, tā ielīdu parādos to tačku pirkdams, ka vēl par kaut kādām izmakām i domāt negribas Paklau, cik saprotu Tev pieredze ir, cik tas varrētu piķot, ieskaitot zobsiksnas maiņu?
Jā. Siksnas tak mainīsi?
Tu zini, tā ielīdu parādos to tačku pirkdams, ka vēl par kaut kādām izmakām i domāt negribas Paklau, cik saprotu Tev pieredze ir, cik tas varrētu piķot, ieskaitot zobsiksnas maiņu?
[
ņem rokās atbilstošus instrumentus un dara. Jānoņem kloķenes skriemelis. Un pēc tam atbilstoši jāuzliek atpakaļ kopā ar visām siksnām.Tas arī tas lielākais darbs.
Instrumentu atbilstošu nav, piekļuve (cik no bedres spēju saprast) ir fakaina, laikam jādzen uz servi, mož trīs ādas nenovilks. Paklau, Yonas, cits iemesls tur nevarētu būt?
anonimikis rakstīja: tak lai tek, nav po ?
manam šrotam arī tek. Pie 8k nobraukuma pieleju puslitru un maucu līdz 15K. Tad nemaz līdz minimumam nav.
Nu nez vai tas ir tik nevainīgi. Eļļas noplūde var šo to sabeigt, plus tomēr kaut kā negribas par sivnu būt
Yonas rakstīja: Kloķenes blīvslēgs tiešām ir kapeiku detaļa. Cik maksā darbs, nepateikšu. Ar tādiem sīkumiem parasti tieku galā pats.
Mož iedosi linku, kur var uzzināt, kā to dara???
Siksparnis rakstīja: Siksnas mainīsi, tad lai nomaina arī to saļņiku.
Man tas arī bija jāmaina.
Tu labi zini ?????
Dzonijs_007 rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?
Nu tas ir unikums man vienk. truukst vaardu tu tak esi vienkaarsi slims ar savu diizeli panem nopeerc benziiniekku.
Ja peerk diizeli tad tikai jaunu taads ir mans viedoklis. Pusmiljons-miljons kaa minums visi tie diizeli ir noskreejusi.
Ir veel viens interesants fakts ja taa pskataas piemeram 2002 gada autinus vaacu lapaas tad diizleauto noskrejiens dominee +/- 200TK KM bet Latvijas autiniem un 95-97. g cipari ir loti liidziigi
Vācu lapās 95-97 gada arī noskrējieni ap 200kkm Laikam to gadu autiņi nekādi lielie skrējēji nebija vis
LyNx8 rakstīja: Nu augšā gan ir rakstīts, bet varu arī tepat uzrakstīt - vajag servisu / meistaru, kas var atjaukt 02' Pasāta TDi motoru vaļā un novērtēt, kas par vainu - ticams, jāmaina virzulis vai vārsti...
Šrotos lūkoji? Frontālu štoperi dabūjis lietojams nebūs, bet ja painteresēties par kādu labu kūleni metušu aparātu - domāju, ka būtu izdevīgāk
kasinsh79 rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?
Nu es varu tev piedāvāt patiešām LABU un oriģinālu, nesistu un nenodzītu A6 2,5 TDi 140 zs, universāli, tumši zilā metalika krāsā, ļoti patīkami aprīkotu (pilna elektropakete, klimats, kompis, lietie diski, jaunas riepas utt.) - viens no pēdējiem izlaistajiem vecajiem A6 modeļiem - 09.1997.gads.
Un oriģināls noskrējiens 287 000 km, pilna visa ekspluatācijas vēsture.
Katrā ziņā, zinu ko tirgoju, nekas tur nevibrē, nedūmo un negrab. Zināšanai - autiņš ar oriģināliem 300 tkm parasti izskatās kā Rumbulā tie ar 120 tkm
Varēšu arī atrādīt, zvani:
+371 29489739
Paldies par piedāvājumu, diemžēl vairāk kā 6keiras es nespēju maksāt
(Tāpat jau esmu nenormālos priekš manis parādos). Esmu jau arī redzējis tādus kas nedūmo, nevibrē un ļoti ticu ka nesistus, ar orģinālām vēsturēm, bet...
Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?
Jautājums Volvo erudītiem - vai S70 gadījumā nenāca ar priekšējiem spārniem no alumīnija???
Fridrihs rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Kāpēc jāmaina siksnas, ja autiņu domā pārdot??? Eļļas arī samainītas?
Tāpat neviens neticēs manām "pasakām" tāpēc nedomāju, ka manam skaidrojumam būs kāda jēga.
Lūk te Tev pilnīga taisnība. Diemžēl no brāļu autotirgotāju puses ir dzirdētās tik daudzas un skaistas pasakas, ka baltu avi pamanīt nav iespējams
Fridrihs rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Ļauži, piedodiet sliņķim, bet cik izmaksā siksnu un filtru nomaiņa 2.5 TDi.
Tikko savam nomainīju visas siksnas (ģeneratora+ motora+ augstspiediena sūkņa), gan ruļļi, gan kloķvārpstas skriemelis = 300 Ls
Auto ir pieejams tirgošanā!
Kāpēc jāmaina siksnas, ja autiņu domā pārdot??? Eļļas arī samainītas?
Fridrihs rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Ļauži, piedodiet sliņķim, bet cik izmaksā siksnu un filtru nomaiņa 2.5 TDi.
Tikko savam nomainīju visas siksnas (ģeneratora+ motora+ augstspiediena sūkņa), gan ruļļi, gan kloķvārpstas skriemelis = 300 Ls
Auto ir pieejams tirgošanā!
Uz cik ilgu laiku tā maiņa ir???
Ļauži, piedodiet sliņķim, bet cik izmaksā siksnu un filtru nomaiņa 2.5 TDi.
IeviSh_850 rakstīja: '97. gada 850. ar vēl bija.
No `97. pāriet uz S/V70!
Ir iespējams arī bez kondiškas, bet tad vajadzētu būt lūkai, kaut kā tā tur bija. Signalizācija- elementāri var nebūt. Manam eks S70 bija tikai maza sarkana lampiņa uz priekšējā paneļa, bet signalizācijas nebija. Ja skaties volvo no asv, tad tādam var arī nebūt imobilaizers.
? Neizpratu domu par srs (Safety Restraint Sytem) un airbag? Zem tā srs kā es to saprotu slēpjas gan airbag, gan drošības siksnas.
Manam dega srs lampiņa, nācās braukt, likt pie kompja un dzēst, jo bij atdzīts sists un nebija nodzēstas kļūdas pēc remonta.
Kļūda bija tieši tā, ka airbag izsists.
Tencinu, IeviSh_850 Korekti un izsmeļoši. Tad atsevišķi Airbag lampiņas nemaz nav? Es gan lūkoju variantu gan bez kondiškas, gan bez lūkas. Kā apgalvo īpašnieks, autiņš bijis uzsists Vācijā pa sānu. Nav šim lukturu tīrītāju, vienā pusē rēgojas tikai slotiņas balsts. Varbūt tā parikte pienāca klāt mainot bamperi???
UUSA rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Atvainojos par netēmu, bet varbūt kāds ātrumā var pateikt, vai 97 gada 850 Volvo ir cinkota, vai nē. Iepriekš paldies!
97.g. jau bija S/V70,nevis 850.Cinkoti bija.
Cienītais UUSA! Vai iespējams S-70 bez kondiškas un signalizācijas. Vai AIRBAG lampiņām pirms iekurbulēšanas ir jādeg? Kas ir SRS???
Atvainojos par netēmu, bet varbūt kāds ātrumā var pateikt, vai 97 gada 850 Volvo ir cinkota, vai nē. Iepriekš paldies!
ingus_v rakstīja: Varbūt kāds var padalīties (protams, anonīmi) , cik mēnesī normālā kantorī nopelna labs autodiagnostiķis? Pats strādāju provincē, pelnu ap 700 Ls mēnesī, 5 darba dienas, 10 h dienā (pusdienaslaiku ieskatot).
Uz rokas 700 mēnesī!!! Man pakļautībā vairāk kā 20 cilvji, trīs rajoni, uz papīra ir mazāk Mož kādam vajag gudru un uzticamu darbinieku provincē ar nieka autodiagnostiķa algu???
Izrakos par VWMotion forumu - pie vainas tiesham vai nu sprausla (jauna ap 320 Ls + darbs), vai ari varsts ( ??? Ls + darbs).
Viena sprausla 320 Ls????? Man pārgāja nupat jebkāda vēlēšanās pirkt dīzeli
Protams, tikai tev uz Veho
Lieta nav nemaz tik vienkārša. Viena lieta saregulēt stāvošām vāģim, a cita kad tas joņo ar 100 km stundā. Šprices leņķis būs nepieciešams pavisam cits. Ne velti pēdējās paaudzes progresīvajiem autiņiem sprauslu stāvoklis mainās atkarībā no ātruma. Brauc vien uz AutoRīga, tur speciālā aerodinamiskajā logu mazgātāju regulēšanas trubā to paveiks korekti ņemot vērā tavas braukšanas īpatnības.
smonG rakstīja: P.S. Paralēli bij iespēja lietot 2005 vai 06 IV Golf ar 2.0 FSI (saņēmām ar 545km uz odo)... nu ir labāks...
Protams ka tev taisnība... arī Armani uzvalki noteikti ir labāki par tiem, ko velku es nu bet labāk laikam viegli pavalkāts igauņu ražots nekā no vecuma plīstošs Armani
Cik pētīju tirgu, A6 tik tiešām ir pamatīgi nobraukti un vēl buktēti. Nu papētīšu vēl Volvas, ja ne, tik tiešām meklēšu gadus 3-4 vecu fokusu. Ar tādu nobraucu darbā 3 gadus - absulūti nekas nenotikās.
Jupis visus aužus un volvjus rāvis, pirkšu "mazlietotu" focusu un braukšu kamēr kritīšu cauri grīdai
Jupis visus aužus un volvjus rāvis, pirkšu "mazlietotu" focusu un braukšu kamēr kritīšu cauri grīdai
Yonas rakstīja: Nezinu. No šejienes nevaru saskatīt tavu motoru.
Jebkurā gadījumā paldies Tev par infu!