iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
viktors1961 11.09.2009 17:30

a zināt ko teica Dievs, kad radīja nēģeri?

viktors1961 18.08.2009 15:57

Centis_Nuudele rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Pats PN. A kā varēji rocenes trosi stoikā saklausīt - ņepoņimaju...

Tu kaut reizi mūžā esi paskatījies uz to ķerru no apakšas?

Ta ir gadījušās pozas "dibens augstāk par galvu, a rokas augstāk apr dibenu"

viktors1961 18.08.2009 15:08

Centis_Nuudele rakstīja: Idiņ, mehānisms ir stoikā!

PN.

ja nepatīk skaņa, iebāz banānus ausīs.

Rupeklis Zinu, ka stoikā. Pats PN. A kā varēji rocenes trosi stoikā saklausīt - ņepoņimaju...

viktors1961 18.08.2009 13:44

Centis_Nuudele rakstīja: A jā, vienreiz man gadījās prikols ar šitā C4 priekšteci - domāju ka grab drošības jostas mehānisms, bet izrādījās ka rocenes trose vaļīga atbalsta kronšteinā.

??? mož tu domā to siksnas slēdzeni??? Man nepatīk tā skaņa, kas stoikā

viktors1961 18.08.2009 12:11

msh rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

msh rakstīja: B3 jostām vareja sānu vāciņus noņemt, savulaik fisos cenšoties panākt lai labāk ievelk, dziļāk nelīdu lai arī tur diži dziļāk nebija kur Čirkst kad siksnu velk vai tāpat? Nebūs pilni mehānismi ar smiltīm?

Ar vilkšanu nav vispār nekāda sakara. Tā skaņa nāk no stikām siksnu mehānismu rajonā, mašīnai braucot pa neideālu ceļu

Kas tad tās siksnas mainīji - tu vai kāds cits? Nebūs vienkārši kāds līkrocis safisis abšivkas?

Kā to apšuvuma detaļu pareizi ņem nost?

viktors1961 18.08.2009 10:58

msh rakstīja: B3 jostām vareja sānu vāciņus noņemt, savulaik fisos cenšoties panākt lai labāk ievelk, dziļāk nelīdu lai arī tur diži dziļāk nebija kur Čirkst kad siksnu velk vai tāpat? Nebūs pilni mehānismi ar smiltīm?

Ar vilkšanu nav vispār nekāda sakara. Tā skaņa nāk no stikām siksnu mehānismu rajonā, mašīnai braucot pa neideālu ceļu

viktors1961 30.07.2009 11:09

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies

Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks

Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta

Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.

Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?

Eiropā valdošie ir rietumu vai DR vēji. Lūk arī visa atšķirība

viktors1961 13.06.2009 13:53

Gribu pabrīdināt par vienu ļoti labi izvēlētu slēpni Madonas rajonā. Braucot no Rēzeknes uz Jēkabpili nedaudz aiz Varakļāniem pirms paša krustojuma ar Madonas ceļu ir stāvvieta. Tur novietoto policijas mašīnu pretimbraucošie neredz un nepamidžinās. Bet pats izlidojot no aiz līkuma tiku piefiksēts pa lielu gabalu Rezultāta soda punkts un Ls 20. Nu ko, vainīgs, inspektors bija ļoti sakarīgs, uz manu lūgumu nokārtot protokolu ātrāk (ļoti steidzos) bija ļoti atsaucīgs un tiešām max 5 min vēlāk jau devos tālāk. Lai viņam labi dienests sokas!

viktors1961 01.06.2009 12:55

Mana domāt, ka īpaši neko nevajag mainīt. Ir tikai normāli, ka reizi gadā autiņam ir jāiziet kontrole, it īpaši ņemot vērā mūsu autoparku. Varētu protams jauniem autiņiem pirmo skati iet tikai pēc 2 gadiem vai nobraukuma vairāk kā 60000 km. Tas būtu normāli. A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

Un vēl, beidziet te vienreiz gaudot par skates vīru korumpētību. Ne pats, ne mani paziņas nevienam nekad neko nav devuši un nav arī prasīts. Vēl vairāk, skates laikā vienmēr esmu saņēmis norādījumus, kas jānovērš un kādi trūkumi, bet vienmēr uzlīmi esmu dabūjis. Katrā ziņā es pret apskates vīriem izturos ar cieņu.

viktors1961 21.04.2009 11:26

sorry, domāts ...lasīt...

viktors1961 21.04.2009 11:25

Yetti rakstīja:

Pirmais rakstīja: ...

es kādus 5 gadus atpakaļ biju uzlicis 1.6 renaultam tādu fufelmaksi....

...

arī tu Brut?

Ffffuuuuiiii...

da principā pokuj, tava nauda...

bet tik un tā alnis...

Tu lkasīt nemāki? Pirmajam bija RX7 iedevis testēšanai... Ja teļuku skaties, tad zināsi, ka tauta pat caurejas jogurtus testē (par savu naudu), a te par velti testēt iedeva - kāpēc nepamēģināt? I citiem argumentēti varēja pateikt, ka Fufeļmax tik tiešām fufelis ir.

viktors1961 21.04.2009 11:05

Pirmais rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Neticami, bet fakts! Nesen satiku paziņu, šis autiņam uzstādījis aļa FuelMax, vai kā tos magnētus sauca! Un pilnā pārliecībā apgalvo, ka ekonomija esot! Ziemā bija 10, tagad ieliekoties 8-os!šim A6 ar 1,8 benzīna bīdeli. Cik atceros, kad tādu testēju, aparāts tīri ņiprs. Tāpēc izbrīnīja paziņas paziņojums, ka nekāds šerpais neesot. Nu tad saliekot visu kopā secināju, ka sezona pārdošanai arī svarīga Plus ja kaut ko sajēdz no inžektora un magnētus uz degvielas vadiem karot vēl inžektoru liesāku pagriež - tad rezultāts neizpaliks Izrādās, vēl vesels bars tādus esot salikuši un brauc laimīgi molekulārās saites raujot un maksā tika Ls 30!

Nu vot saki vien, ka Latvija nav iespēju zeme!

*******maķ.... fajadzēja tomēr ķīmiju un fiziku skolā mācīties

es kādus 5 gadus atpakaļ biju uzlicis 1.6 renaultam tādu fufelmaksi....

RX7 tādus bija kautkur dabūjis un iedeva patestet...

autoritatīvi ziņoju, ka pilnīgi nekādu izmaiņu nebija ne degvielas patēriņā (pildīts vienā nestē un braukts uz ventspili) ne arī uzrāviens (mērīts ar www.gtechpro.com/...

Nu tur jau tā izbrīna, ka neskatoties uz pilnīgu absurdu, vienmēr var atrast revolucionāriem izgudrojumiem pircējus

viktors1961 21.04.2009 10:52

Neticami, bet fakts! Nesen satiku paziņu, šis autiņam uzstādījis aļa FuelMax, vai kā tos magnētus sauca! Un pilnā pārliecībā apgalvo, ka ekonomija esot! Ziemā bija 10, tagad ieliekoties 8-os!šim A6 ar 1,8 benzīna bīdeli. Cik atceros, kad tādu testēju, aparāts tīri ņiprs. Tāpēc izbrīnīja paziņas paziņojums, ka nekāds šerpais neesot. Nu tad saliekot visu kopā secināju, ka sezona pārdošanai arī svarīga Plus ja kaut ko sajēdz no inžektora un magnētus uz degvielas vadiem karot vēl inžektoru liesāku pagriež - tad rezultāts neizpaliks Izrādās, vēl vesels bars tādus esot salikuši un brauc laimīgi molekulārās saites raujot un maksā tika Ls 30!

Nu vot saki vien, ka Latvija nav iespēju zeme!

viktors1961 06.03.2009 13:39

arba rakstīja: Lielie plusi

- kluss salons, visi paneļi saskrūvēt nekas negrab, nebunkšķ

- saskrūvēts ar sirdsapziņu, labi, kontakti vaļā nekrīt, viss turas kopā

- visos servisos bez problēmām saremnotēs jebko

- detaļas ražo visi, kam nav slinkums, nopirkt var visur, lēti

- nerūsē, ja nav bijis sists, līdz ar to remontēt var ilgi, ilgi

Lielie mīnusi

- neinteresants bez gala

- vadāmība s......

- priekšējo piekari var remontēt , remontēt, remontēt, remontēt

es nepirktu, divi dzīvē ir bijuši, arī tikai dēļ Q, bet vairāk negribu

Bet ja izvēla ir starp 94 gada Audi, Golf, Mondeo, vai kādu japāni - es pirktu Audi, nu labi par 200 Ls dārgāks, bet komforts (negrab) ir tomēr lielāks

Patiesi paldies Tev un Deksteram par atsaucību

viktors1961 06.03.2009 11:23

Kaksis rakstīja: bļe, citēšana

Tas bija tikai tā, salīdzināšanai. Ja tāds maksā 1700 (izrādās pat 98. gads bija šamam) Ls, tad maksāt par iepriekšējo modeli un četrus gadus vecāku 2000 Eur ir neprāts.

Viss ir atkarīgs no autiņa stāvokļa...

viktors1961 06.03.2009 11:17

sviestdienis rakstīja:

Kaksis rakstīja:

sviestdienis rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

Kaksis rakstīja: Bet tā, cik atceros, šaurs, neērts salons. Galīgi tizls panelis. Ja maksā 500 Ls un ir kvatra tad var ņemt.

ta nē, uz 2 keur velk

tad jau A4 nemaz nespiid,tad ko par vinju taujaat ...

Man piedāvāja A4 par 1700 Ls. 97 gads, 2.4 automāts, avants, āda, klima u.t.t. Nobijos no piekares remonta (nebija TA). Un vienalga mazs, kaut arī avants.

2000 eiras ir 1700,-ls nee es neesmu fiz mats,bet nu tomeer

P.S. pirmais tirgo nost,neviens vairaak nemaksaas.

2000 eiras manupr;at vienmēr ir Ls 1400 bijis

viktors1961 06.03.2009 10:58

Kaksis rakstīja: Bet tā, cik atceros, šaurs, neērts salons. Galīgi tizls panelis. Ja maksā 500 Ls un ir kvatra tad var ņemt.

ta nē, uz 2 keur velk

viktors1961 06.03.2009 10:50

sviestdienis rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Cienījamie iAuto jūzeri! Ne reizi vien esmu nelietīgi jūs izmantojis kā informācijas un pieredzes avotu, mēģināšu vēlreiz. Lieta tāda, ka viens mans paziņa nolēmis nopirkt autiņu atbilstošu rocībai un krīzei - Audi 80, apmēram 94. gada. Nu kad būsiet nomierinājušies mož uzrakstiet pāris vārdus (ja vien atceraties kaut ko tādu ), ar ko tas modelis ir laps, ar ko galīgi garām, par bīdeļu variantiem un to ilgmūžibu, par sedana un avanta plusiem un mīnusiem. Vai A4 jau ir klasi pārāks?

Jau iepriekš visiem paldies, kas kādu vārdu bildīs.

www.audi-style.lv/...

AUDI kaa jau AUDI.

Audistailā nekādu analītisko materiāli diemžēl neatradu

viktors1961 06.03.2009 10:49

sviestdienis rakstīja: es njemtu C4,vai A6(C4) bundzjaa.

Es arī, bet viņam tik lielu negribas

viktors1961 27.02.2009 17:55

uupis rakstīja:

recluse rakstīja: BM 4530 - AE0904566

Ja cena būs salda, tad apsolos apdrošināt, auto ēst neprasa, tāpēc 100Ls par trešo ģimenes auto nav velme maksāt par stāvošu auto.

Dark_Side rakstīja: un vēl - es teicu "Salda cena garantēta", Nevis garantēju viszemāko visos 100% gadījumos... LASI!

Kā reāli cipari parādās tā saldā cena saskāba, vai sarūga?

Vispārīgi runājot mašinas reģistrācija un tehniskās numuru publicēt nebūtu prāta darbs ...

viktors1961 18.02.2009 13:08

Man liekas es zinu atbildi- dēļ nedegošas tālo gaismu spuldzītes nevar arī nomērīt, vai Tev ir pareizi noregulēts lukturis, un, iedodot par to tikai "1", Tu, varbūt, pēc tam cauru gadu žilbināsi pretīmbraucējus.

Vot šitas ir jāliek gada komentā Visu gau ar tālajiem žilbināsi pretimbraucējus

viktors1961 10.02.2009 8:30

grūti teikt par to ķīnas ražošanu. Vasarā iznāca pamēģināt ķīnīzeru maztraktoru, nu apmēram kā tas moldāvu T-25. Lietotam moldāvam cena apmēram Ls3k, pa tieši tādu cenu var nopirkt jaunu ķīnīzeri. Atšķirībā no moldāva ķīnīzers aprīkots ar Fergusona dīzeli 3 podu, ar šķidruma dzesi un stūres pastiprinātāju. Izvērtējot visus + un - ķitajoza viennozīmīgi moldāvam tajā klasē iekabina. Tikai protams jāievērtē, cik šis izturīgs.

viktors1961 30.01.2009 21:53

Tencinu! Vnk jāgatavo piedāvājums, a agregāts pērkams only Krievijā

viktors1961 30.01.2009 20:26

sorry par offtopiku, kurš zina, cik % PVN Krievijā?

viktors1961 10.01.2009 14:10

Rotors bija domāts, atvainojos

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti