Magistrs rakstīja: Viena spilvena atjaunošana velk uz 400 - 500 Ls.
Cik, cik??? laikam jau nepārskatījos((
Magistrs rakstīja: Viena spilvena atjaunošana velk uz 400 - 500 Ls.
Cik, cik??? laikam jau nepārskatījos((
audi80_90 rakstīja:
viktors1961 rakstīja:
audi80_90 rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Nu aptausti tu tos aizmugures riteņus, kad mašīnas ritenis parauts gaisā. Ja nenormāla lufte nav, nelauzi galvu. ja kāds no priekšējiem, tad grozot stūri rūkšana pastiprināsies vai samazināsies, atkarībā no pagrieziena virziena.
Stūri grozīju,točna nekas nemainās!!!!
Nu tag pačeko aizmugurējos. ja viss OK (nav aplam liela lufte un viegli griežas), tad tas nemaz nav riteņu gultnis. Piedev;am gultņi neliek līdz 110 gaidīt un pie 120 dakterēties
A kas tad varētu gaudot,ja ne gultnis????Kad pagājušo dad man priekšejai sāka gaudot,tad viņš gaudoja visu laiku,bija tā to lielāks ātrums jo vairāk gaudo!!!
ta kaut vai antena, varbūt kāds tjūninga bleķis...
Veiga rakstīja: Šitā vajaga prast braukt!
www.youtube.com/...
Nu laikam lai sasniegtu tādu līmeni, pautu vietā jau sen porolona bumbiņas...
audi80_90 rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Nu aptausti tu tos aizmugures riteņus, kad mašīnas ritenis parauts gaisā. Ja nenormāla lufte nav, nelauzi galvu. ja kāds no priekšējiem, tad grozot stūri rūkšana pastiprināsies vai samazināsies, atkarībā no pagrieziena virziena.
Stūri grozīju,točna nekas nemainās!!!!
Nu tag pačeko aizmugurējos. ja viss OK (nav aplam liela lufte un viegli griežas), tad tas nemaz nav riteņu gultnis. Piedev;am gultņi neliek līdz 110 gaidīt un pie 120 dakterēties
Nu aptausti tu tos aizmugures riteņus, kad mašīnas ritenis parauts gaisā. Ja nenormāla lufte nav, nelauzi galvu. ja kāds no priekšējiem, tad grozot stūri rūkšana pastiprināsies vai samazināsies, atkarībā no pagrieziena virziena.
Piemēri iz dzīves ne visai 1,4 žigulis (tiesa, manos laikos tāda nebija) aprīkots ar parasto karbūzi. Jaunie motori ir ar elektroniski vadāmu iešprici, un caur to izdodas optimizēt degmaisījumu, līdz ar to dabūt gan ekonomiju, gan jaudu
Čipojot turbīnmotoru darbības princips nemainās, mainās darbības parametri. Turbīnas vienīgais mērķis ir iepūst cilindrā pēc iespējas vairāk O2 (skābekļa), lai varētu iesmidzināt vairāk degvielu (un tā sadegtu), līdz ar to izspiest lielāku jaudu. Es ceru, ka ir saprotams, ka nekas no nekā nerodas, arī turbīnas griešanai ir jādedzina enerģija un jo sparīgāk to griež, jo lielāka enerģijas daļa tam jāpatērē, t.i. dzinēja lietderības koeficients krītas. No kurienes te var rasties ekonomija??? No viena litra var izspiest noteiktu siltuma daudzumu. Nu ja pieņemam, ka pirms tjūninga ražotājrūpnīcas iestādījumi degvielas sadedzināšanai ir sliktāki, nekā notjūnējot, tad es padodos. Bet ja godīgi, nu negribas man ticēt, ka manam 2,5 TDi vācu inženieri tādu nepilnību atstājuši.
nu a ja drusku konkrētāk pa tēmu un bez nepamatotiem apvainojumiem ? Kā nesadedzinot vairāk degvielu griezes momentu pacelt???
phenom rakstīja: Par degvielas ekonomiju runājot ir pilnīga taisnība. Vienība niānce ir tāda, ka vadības bloks regulējas sāvādāk. Tiek palielināts griezes moments uz "lejām" un līdz ar to tiek samazināts degvielas patēriņš. Šo sauc par "ECONOMY tuning". Ārzemēs tas ir ļoti populārs!
Man melna aizdoma, ka pats nesaprati, ko uzrakstīji... Vot gribētu es zināt gan, kā palielinot griezes momentu, degvielu var ietaupīt???? Kopš kura laika fizika vairs nav spēkā? Līdz Perpertum mobile nevar aiztjūningoties???? Nekādai ekonomijai no tā čiptjūninga nav jābūt, spiedienu turbīnā palielina, lai vairāk iepūš gaisu un var sadedzināt vairāk degvielu. Tas ir viss. A ja grib ekonomiju, jāliek magnēti un degvielas trubām, lai ūdeņraža saites rauj pušu
Lūk mums būtu arī jāsāk
Magistrs rakstīja: Da *******. Kamēr alga palielinās līdz ar cenām, tikmēr uztraukumam nav pamata.
Kurā kantorītī tad tik labi klājas?????????????????????
Uh_ti rakstīja:
VWfans rakstīja:
Uh_ti rakstīja: He, he, a manam 3,8l drapakam 100 km degvielā= 6,30 Ls.
Bet manai 1,3 litru bitītei 100 km degvielā = Ls 4,35.
Ja jau staipām, tad manam trolejbusam ir: 3 joslu klima, ādas beņķi, ~218 zirgi(+ 1 ēzelis), u.c. labumi.
Aizmirsi pieminēt skuķus, kas bariem lec iekšā
Vajag likvidēt šo topiku, tā headers ir ņirgāšanās par autobraucējiem
Hans!
Wo ist meine maschienpistol???? :angry:
Rēzeknē gan Un ko būs darīt, kad piegādes no Krievijas piegriezīs?
Es neesmu pārliecināts, ka pie mums visi dienā spēj nopelnīt kannu degvielas. Lūk tāau ir traģēdija. Bet pensionāram pensija sanāk tikai knapi 7 kannām benzīna!!!
Nu šorīt aplīkojot Nesti sirds priekā salecās - 81,7 santīmi par litru!
Lai dzīvo ES, lai dzīvo MN, lai dzīvo pasaules naftas ieguves un pārstrādes korporācijas! Aleluja!!!!
ursis rakstīja: te viens staasta pekstinjus par viitni bremzju diskaa. nav un nekad nav bijusi.
Gribi teikt, ka stupicai nav nekāda sakara ar bremžu disku ? Tā varētu būt laba ziņa
Gatins rakstīja: 1) elementāri.... noņem nost to bremžu disku un uz kārtīgas stacionarās urbmašīnas(pie kāda opja laukos) to skrūvi var izurbt!
2) mana senča 3 golpam servisā norāva priekšējam ritenim vienu no 4 skrūvēm.... un vel šodien brauc bez bēdu.......
...
nevis skrūvi norāva, bet diska vītni. tur zināma šķirba ir...
Kindzulis rakstīja: ne tikai abus.. bet veel kopaa ar bremzju kluchiem...
ja nu nopietni..tad es laikam panjemtu ~liidziigu biezumu svalkaa... bet tad reekjinoties ...ka kaadu briidi bremzes nevienmeeriigi njemtu... (santiimsipshana...)
neko sev santīmtaupīšana!!! Divi diski, kluči, darbs - 100 ls garantēti Un tas viss tikai tāpēc, ka kāds ietaupīja uz metāla rēķina
Kindzulis rakstīja: shinii briidii- domaajams ka kjiimija nederees... njem nu maini diskus...
teoretiski- metinaat ciet to caurumu...i griezt jaunu viitni... bet- kur i garantija ka rezultaats nebuus tik vien kaa skruuves notureeshanai? vai arii lielaaku skruuvi virpot...
abus!!!
DeaDMoroZZZ rakstīja:
Uggga rakstīja: Priekš pamēģinašanas gan šādu ekipējumu nepērk, bet kaut kur aizņemās/izīrē.
Tas tā, lirikai
es neteicu - pameeginaashanai, es teicu - iesaakumam starpiibu juuti ?
Taada pamatiigaaka pameeginaashana man jau notika pirms gadiem 6-7, beidzaas vienaa reizee ar uzraushanu gaisaa un triecienu pret pludmalee izvietotu miskastes konteineru peec 2 nedeeljaam bruuces sadzija, bet puukim veel ilgi negribeejaas skarties klat
Nu tad tu ar pilnām pravām vari svinēt kosmonautu dienu
Nu vot, šitik cēlu topiku sačakarēja
seenei -
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
Arnis76 rakstīja: Ok, tad kurā kolonkā, pēc jūsu novērojumiem, ir kvaltiatīvākais dīzelis? Neste, Statoil, Lukoil
Vēl salīdzinājumam - mēs te diskutējam, kas labāks 98 vai 95 benzīns. Tikmēr Austrijā tirgo tikai 92 un 95, kas abi ir labāki par mūsu 98...
Ir tāds sīkums, kuru pat agrāk nezināju - degvielas īpašības ietekmējot augstums virs jūras līmeņa - par katriem 300m oktānskaitlis pieaugot par 0,5 - spriežot pēc veca bezvāku atlanta, austrija ir vismaz 2k m virs jūras līmeņa, ko nevarētu teikt par latviju
Pilnīgi pareizi, tieši tādēļ apakšzemes raktuvēs neizmanto iekšdedzes dzinējus, jo oktānskaitlis traģiski krītas un galīgi neiet. Nāks iztikt ar elektrību
TDIOTS: piemērs no dzīves ne visai Ja tu parēķinātu, cik tev % pilsētas cikls sanāca maršrutā Jūrmala - Rīga un cik Jūrmala - Daugavpils, tad varbūt tu nonāktu pie citiem secinājumiem
orion rakstīja:
andzha rakstīja: pag, dabūji logā kko palielāku un jau izšāva airbagus??
Vispār jau parasti airbagi vējstiklu sabojā.
Tieši tā. ja ne nolāpītie airbegi, skāde buūtu tīri paciešama. Stulbākais tas, ka pēc tā airbega nebija nekādas vajadzības.