iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 26.02.2014 11:51

TDIOTS

Jā, Toyota-Camry tomēr ar tādu uzticamības auru apveltīts auto, un tomēr bija nepieciešama pāragra amortizatoru maiņa...

VWfans 26.02.2014 11:46

TDIOTS

Krievu forumā, kur par šo grabēšanu Fabijām ir pierakstītas 50 lapas, izkristalizējas vairākas versijas:

1) motora atbalsta spilveni (lai gan viens tur rakstīja, ka 2011.gada novembrī jau šī detaļa bija uzlabota);

2) amortizatora atbalsta gultņi (esot no plastmasas un nepiesegti);

3) apkures krāsniņas ventilators zem paneļa.

VWfans 26.02.2014 9:02

TDIOTS rakstīja: 99ajā gadā , jaunam Camry , WESSā garantijas ietvaros nomainija visus amīšus + kautkādu gultni stūres reikai , jo ar bik kkas piegrabēja

a kā ir iekš Karlo Škodas xvz , pērkot jaunu skolu , par riepu maisiem vasarenēm , izrakstija rēķinu par EOR 2,1234567890

Ne auģīMjuļerā ,ne bembjuBMauto par maisiem nebij jamaksā

Lai Teu tai cīņā veicas......

Vai tad sanāk, ka Škodas rūpnīca jaunām Fabijām liek virsū kaut kādus otrās šķiras amortizatorus?

VWfans 26.02.2014 8:16

Merivai gan amortizatori bija teicami. Daudz braucot arī pa sliktiem ceļiem, tie bija pirmo reizi jāmaina pēc 100 tūkst.km sasniegšanas.

VWfans 26.02.2014 8:14

Shiirs rakstīja: Vwfan, es jau rakstiiju, ka tev grab pats amortizators. Tapec vini ar nevar atrast kas par vainu uz paceelaaja.

Tādā gadījumā prasītos pēc nomaiņas garantijas ietvaros, jo nobraukums ir nieka 8045 km.

VWfans 25.02.2014 20:18

Es gan braucu saudzīgi, bet es neesmu vienīgais braucējs. Tomēr no 8 tūkstošiem nobrauktu kilometru pa izteikti sliktiem ceļiem ir kādi 2-3 tūkst.km nobraukti.

Merivai pirmie darbi pie piekares sākās tikai pie 100 tūkst.km. Vispār pēc manas pieredzes Meriva ir labs auto, taču ar kaprīzu motoru. Škodai-Fabijai laikam būs otrādi - labs motors un sūdīgs pārējais.

VWfans 25.02.2014 14:18

Nortel rakstīja: No mantām nekas nevar grabēt - rezerves ritenis u.c. piederumi labi nostiprināti?

Nē, nevar. Bagāžnieka ,,pagrīdes,, saturu, kur ir rezerves ritenis, pārbaudīju, un siksnu tur pievilku. Viss ir nostiprināts cieti!

VWfans 25.02.2014 13:10

STALINS rakstīja:

Shiirs rakstīja: Grab tev amortizators. Tapec arii nevar atrast. Nomainiai un grabesana pazudiis.

Varbūt pamet šo ideju servisa meistariem- ķip speciālists teica.

Krievu forumā viens no variantiem esot amortizatoru atbalsta gultņi - vājā vieta esot...

VWfans 25.02.2014 12:49

... teica, ka sestdienās esot mazāk darbinieku un vispār citi darbinieki, un vajag, lai braucu darbdienā. Tad nu neko vēl nesarunājām.

Kādi, lūdzu, ir komentāri? Vai ir man vērts tur Kleistos vēl atgriezties?

VWfans 25.02.2014 12:46

Pastāstīšu, kā man gāja. Aizbraucu pie dīlera sestdien plkst.10. Pirms tam pusstundu veltīju, lai sameklētu Kleistos piemērotus zemes ceļus, kur ir dzirdama grabēšana.

Paņēma manu auto iekšā un pēc kādas stundas teica, ka man esot neoriģinālā motora aizsargpanna, kura rezonējot. Man diez ko ticami tas nešķita, bet nu labi - teicu, lai nostiprina. Vēl pēc stundas bija gatavs. Saņēmu auto un mājās uzreiz nebraucu, bet devos uz netālo grants ceļu pārbaudīt. Grabēšana nebija novērsta. Atgriezos servisā un teicu, ka aizvien vēl grab. Tad meistare sūtīja man līdzi mehāniķi, lai brauc man līdzi un klausās. Izbrauca mehāniķis ar mani kopā un atzina, ka tiešām grab. Atgriezāmies servisā, un mehāniķis ar meistari sprieda, ko darīt. Tad šie man teica, ka dziļāk pētīt varēšot pirmdien, tas ir, vakar. Teica, lai braucot pirmdien. Es teicu, ka tad labāk atstāšu auto uzreiz, lai pirmdien ķeras klāt.

Vakar pēcpusdienā zvana cits meistars un saka, ka manu auto varot apskatīt tikai brīžiem pa starpu starp citiem darbiem, un ka vēl neko neesot atraduši. Labāk būšot, ja es pierakstīšos uz citu dienu un tad viņi varēšot riktīgi pievērsties manam auto.

Tad nu šorīt auto izņēmu. Šorīt meistars (vēl cits, jau trešais) teica, ka vakar vaina nav atrasta un lai es pierakstoties uz darbdienu, tad es varēšu nodemonstrēt viņiem to grabēšanu. Tomēr ar auto viņi vakar nobrauca 24 km, bet vienalga neatrada vainu, un es jau sestdien viņiem to demonstrēju. Turklāt man darbdienās ir neērti tur tikt! Es teicu, ka gribu sestdienā atbraukt, tad meistars teica, ka

VWfans 22.02.2014 11:04

Nortel rakstīja: Škodām garantijas laikā ir mainītas kārbas, pusasis, lampas u.t.t. Tā kā grabēšana salīdzinoši ir sīkums.

Citādi jau mašīna ir lieliska - pat negaidīju, ka būs tik patīkama lietošanā.

VWfans 21.02.2014 7:56

Kanibaals

Vai esi ar darba Qashqai vērsies servisā? Vai viņi spēj atrast un novērst vainu?

VWfans 16.02.2014 9:35

Piemēram, no tās tēmas krievu forumā:

Машина у меня не New, а обычная Fabia 1,2.

Ездил с этим загадочным стуком 4 года. Все 4 года искал этот стук - менял втулки, сайлент-блоки, ... Менял масляную подушку (со стороны водителя, менял нижнюю подушку (под КПП... Каждый раз казалось, что стук ушел - но он ПОЯВЛЯЛСЯ ОПЯТЬ !!!

За это время со мной искали стук авто-специалисты, делались запросы, получались ответы. Перечитал кучу форумов. Но все было безрезультатно - стук жил своей жизнью. На стук влияла температура, влажность, состояние дороги, наличие снега на капоте и куча других факторов.

Единственная закономерность - наличие этого стука на всех автомобилях группы Фольксваген с двигателем 1,2.

Я его нашел собственными усилиями в очередном порыве поиска. Стучит верхняя подушка двигателя со стороны водителя. Загадочный стук нашелся методом пробы - подставлял кусочки резины во все возможные дырки. Обычное разшатывание двигателя и визуальный осмотр подушки показывает, что дело не в ней. Но это ОНА!!!

Как устранить? В передней и задней части подушки подставляем два кусока мягкой резины. Затем заливаем это все дело автомобильным силиконовым герметиком (прозрачным. Ждем 24 часа - и в дорогу.

VWfans 16.02.2014 9:34

Es smeļos labas atziņas vēl te:

forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=13&t=19706

VWfans 16.02.2014 0:29

Jā, un auto ir Škoda-Fabia 1,2 HTP.

VWfans 16.02.2014 0:25

Krievu forumā tieši raksta, ka varot būt motora atbalsta spilveni - tā ir viena no versijām.

VWfans 26.01.2014 13:31

msh rakstīja:

VWfans rakstīja: Msh

Ja neesi braucis ar Merivu, tad nespried! Merivai ir izkopta un baudāma vadāmība labāko kompaktklases vieglo automobiļu līmenī!

Es baidos ka pat 1.7 CDTI nespēs ielīmēt tā pasmagā aparāta braucējus ķebļos, par pārējiem nemotoriem nemaz nerunājot...

Ķebļos nav jālīmē - pietiek ar mierīgu, plūstošu, baudāmu braukšanu!

VWfans 25.01.2014 23:49

Msh

Ja neesi braucis ar Merivu, tad nespried! Merivai ir izkopta un baudāma vadāmība labāko kompaktklases vieglo automobiļu līmenī!

VWfans 24.01.2014 22:04

Vēl baudāms auto ir Opel-Meriva !

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/befkin.html

VWfans 24.01.2014 18:23

Vari apdomāt Škoda-Fabia iegādi:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/cjcpp.html

VWfans 22.01.2014 16:17

IkdienasViesis rakstīja: Labāk aizbrauc uz Skandimotors un paņem jauno i40 wagon uz lizinga. Pašlaik šiem auto tur dod atlaidi 4500 eiro. nav ko tur ar veciem šotvageniem ko ņemties - pec tam būs vienas vienīgas mocības un galvassāpes. Īpaši jau ar fokusiem un franču auto. Nupat viens paziņa paņēma 2005.gada passātu no Vācijas - un dzīvo nepārtrauktos remontos, jo tam auto jūk nost viss pēc kārtas. Hundajiem garantijair 5 gadi, ja daudz brauksi, pirmo ritošās daļas komplektu jau varēsi nomainīt garantijas laikā. labāk tomēr maksāt līzi un braukt ar jaunu auto, nekā visu laiku ieguldīt naudu nolietota hlama remontdarbos.

Piekrītu. Pašlaik labākais piedāvājums starp šiem Hyundai-i40 ir sedana modelis sudrabkrāsā ar 1,6 litru benzīna motoru par 15490 eiro. Un vēl viens līdzīgs par 16490 eiro. Vidējās klases auto par kompaktklases auto cenu!

VWfans 21.01.2014 21:40

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja:

smaidiigais rakstīja: manas domas - visiem 6 gadīgiem auto un vecākiem mūsdienās tas ir laiks, kad sākas problēmas, sīkākas vai lielākas, tas ir cits jautājums. Tā ka - lai ko Tu nopirktu šādā vecuma grupā, esi gatavs uz neplānotiem remontiem un remontiņiem. No sīkumiem kā logu pacēlāja slēdzis līdz - nu jā...

Pilnīgi piekrītu! Pašam ir 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, un tagad, atskatoties pagātnē, secinu, ka vajadzēja to pārdot sešarpus gadu vecumā pie 160-165 tūkst.km nobraukuma. Pēc šīs robežas sasniegšanas ir bijuši daudzi remonti...

Kas tie par daudziem remontiem , pēc 160 000 ?

Daudz kas ir bijis tieši pēc 165 tūkst.km nobraukuma sasniegšanas... Mainīts akumulators, divas reizes plīsa caurulītes dzesēšanas sistēmā, mainīts EGR vārsts, ūdenssūknis, remontēts ātrumu pārslēgšanas kulises mehānisms, mainīts termostats... Tagad 195933 km...

VWfans 20.01.2014 18:15

Bet vispār autoram iesaku Opel-Meriva ar benzīna motoru!

VWfans 20.01.2014 18:14

smaidiigais rakstīja: manas domas - visiem 6 gadīgiem auto un vecākiem mūsdienās tas ir laiks, kad sākas problēmas, sīkākas vai lielākas, tas ir cits jautājums. Tā ka - lai ko Tu nopirktu šādā vecuma grupā, esi gatavs uz neplānotiem remontiem un remontiņiem. No sīkumiem kā logu pacēlāja slēdzis līdz - nu jā...

Pilnīgi piekrītu! Pašam ir 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, un tagad, atskatoties pagātnē, secinu, ka vajadzēja to pārdot sešarpus gadu vecumā pie 160-165 tūkst.km nobraukuma. Pēc šīs robežas sasniegšanas ir bijuši daudzi remonti...

VWfans 17.01.2014 9:29

Autoram piekrītu. Leišos sanāk redzēt visādus gājienus. Kad pagājušā gada vasarā braucu no Anglijas, tad Pasvalys tuvumā viens cilvēks ar SantaFe izvilkās no lauku celiņa priekšā, lēnām uzņēma tikai kādus 60 km/h un iekārtojās tieši platās joslas kreisajā pozīcijā tā, ka man vairs nebija droši apdzīt. Pēc dažiem kilometriem šis gan nogriezās pa kreisi uz Pasvalys.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti