GB12
To es saprotu, ka daudziem sludinājumiem ir vairāk bilžu. Nākamajā sludinājumā, iespējams, pielikšu vairāk bildes. Vispār man Merivu pārdot nav spiedīga vajadzība. Varētu pārdot, taču nebūtu arī skāde, ja kādu laiku nepārdotu.
GB12
To es saprotu, ka daudziem sludinājumiem ir vairāk bilžu. Nākamajā sludinājumā, iespējams, pielikšu vairāk bildes. Vispār man Merivu pārdot nav spiedīga vajadzība. Varētu pārdot, taču nebūtu arī skāde, ja kādu laiku nepārdotu.
rudens68 rakstīja: VWfan
Vai merivu pārdevi ,ja jā par cik ?
Merivu vēl nepārdevu, taču esmu izlicis pārdošanā. Nobraukums ir cienījami 192 tūkst.km.
Es arī tikko nopirku jaunu auto. Bet neteikšu, kādu. Vienīgi teikšu, ka liels nav un jaudīgs arī ne. Un vairs ne dīzelis, bet benzīnnieks.
rudens68 rakstīja:
VWfans rakstīja: Tad jau labāk, ja vēlas 2003.-2009.gada auto, ņemt Opel-Merivu, vai ne?
Neatbildēji kas tad Tev ar to kvēpu filtru , vai noklājās ?
Vai visu laiku domā.....ai ..ai ...kas nu būs ja noklāsies ....
Domāju, ai.. ai.. , kas būs, ja noklāsies... Nobraukums tagad 190 tūkst.km.
Tad jau labāk, ja vēlas 2003.-2009.gada auto, ņemt Opel-Merivu, vai ne?
Brīvdienās braucu uz kāzām palielus gabalus pa Kurzemi. Noīrēju 2004.gada Renault-Laguna universālu 1,9 dCi ar 100 zirgspēku dīzeļmotoru. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš, nobraucot 550 km, sanāca 5,25 litri uz 100 km.
Ar ko slikts Jums šķiet jaunais Renault trīs cilindru 0,9 litru 90 zirgspēku turbomotors?
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja: Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?
Pasarg die's...
Nē, nu, it kā jau nav ne vainas autiņam kā tādam, tikai, ja izskatītu šo kandidatūru, tad tikai ar 1.5 dīzeli.
Bet man tas dīzeļa kvēpu filtrs ZB !
Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?
Tikko biju braucienā uz Lielbritāniju un varu labi salīdzināt braukšanas prasmi un kultūru dažādās valstīs. Sākot no Vācijas, braukšanas kultūra kļūst perfekta - redzams, ka tur cilvēki vienmēr domā līdzi situācijai uz ceļa, bet pie mums viena daļa sapņo. Pa bāņa lēno joslu braucot - ja kāds no stāvvietas vai mazāksvarīga ceļa iekļaujas plūsmā, tad citi lēnajā joslā braucošie vai nu īslaicīgi pārkārtojas uz nākamo joslu vai piebremzē. Protams, tie, kas iekļaujas plūsmā no mazāksvarīga ceļa, arī neguļ, bet dod gāzi grīdā ieskrējiena brīdī.
Anglijā ir ļoti daudz apļveida krustojumu, bet braukšana tajos ir ļoti labi atstrādāta - ja griezīsies nost pirmajā nobrauktuvē, tad uzreiz virzies uz apļa ārmalu, ja nākamajās nobrauktuvēs - tad uz iekšmalu un vēlāk, esot uz apļa, pārkārtojies.
Anglijā lauku šosejas pārsvarā ir šauras un līkumainas, satiksme intensīva. Cilvēki saprot, ka apdzīšanas iespējas bieži ir apgrūtinātas un nedara to riskanti kā tas notiek pie mums. Ja apdzen - tad ātri, mērķtiecīgi, precīzi un ar gāzi grīdā.
Rietumeiropā braucot pa ceļam neredzēju nevienu avāriju, bet Polijā gan divas avārijas un Lietuvā vienu. Lietuvā tās dēļ nācās iebraukt Marijampolē, apbraucot avārijas vietu, jo satiksme vienā lielās šosejas posmā bija bloķēta.
Labāk runājam par patēriņu! Man braucienā uz Lielbritāniju un atpakaļ (5500 km) dīzeļdegvielas izmaksas bija 288 lati. Kādi būtu komentāri?
Velomens
Cik Tavai Merivai nobraukums? Manai ir 186.673 km.
GB12
Nebūt nē - pa bāni braucām 95-115 km/h robežās.
Tikko pārrados no skaista brauciena ar Merivu uz Lielbritāniju. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš bija 5,36 litri uz 100 km. Pagājušo reizi, kad braucu 2009.gadā, tad bija 4,73 litri uz 100 km. Pieaugums par 13%... Nez, kāpēc tā? Vai Merivas mūžs iet uz galu? Nobraukums tagad 186 tūkst.km...
Pirmais
Fanam dikti iet pie sirds jaunā modeļa Meriva. Tāpat Astra, taču tikai universāla Sports Tourer versijā.
Ādams varētu būt baudāms kā otrais auto ģimenē. Taču tādu turības līmeni Fans vēl nav sasniedzis.
Insignia... Tai Fans nesaskata jēgu, jo tā ir tikai kripatiņu lielāka par Astru, taču maksā krietni dārgāk.
Bet šī tēma ir par Mokku. Un tāpēc cildināsim šo jauko vācu autobūves darinājumu!
Pirmais
Fanam auto piedziņas veids nav svarīgs - viņa prioritātes ir ērta sēdpozīcija, plašs salons un mērenas izmaksas, no papildaprīkojuma izvēloties tikai būtisko un obligāto, tas ir, gaisa kondicionieri. Fanam pilnpiedziņa vienkārši nav vajadzīga!
Pirmais rakstīja:
šis ir topiks, kurā fans nespēj paskaidrot kāpēc ir jāpiemaksā 11000 latu par bezpiedziņas opeli, ja par 7500 var paņemt līdzvērtīgu daciju vai par 10500 (kas joprojām ir lētāk par bezpiedziņas žopeli) nopirkt daciju, kas ne tikai izskatās kā džips, bet jamai reāli arī ir tā pilnpiedziņa... tobiš tas, ka mokai sākās no 14000 latiem
Fans var gan to paskaidrot. Ir divi iemesli:
1. Dusterā esmu sēdējis, un tas bija neērti. Lai gan vadītāja sēdeklis regulējas uz augšu un leju, tomēr nav iespējams nolaisties pietiekami zemu - es palieku sēžam pārāk augstu, pārāk tuvu pie griestiem. Un vēl slikti, ka stūri nevar regulēt dziļumā - man prasītos to pievilkt sev tuvāk par kādiem 3 centimetriem.
2. Jauna Dustera salons ož - acīmredzot tie ir salona materiāli.
Tātad Mokkai šādu trūkumu nav, un tāpēc tā ir ņemama. Ja Dusterī būtu novērsti minētie trūkumi, tad varētu pirkt Duster 1,5 dCi !!!
Krix
Sēdekļu auduma un priekšējā paneļa plastmasu materiāls man nešķiet svarīgs - man der arī tas, kas bāzes komplektācijā. Neesmu šajā ziņā izlepis.
msh rakstīja: Un nakuj kartera aizsargu?
Autoceļiem Latvijā mēdz būt defekti - ar kartera aizsargu ir drošāk!
msh rakstīja: Nakuj tev miglas vajag?
Ja izdeg kāda no tuvajām gaismām, tad var iedegt migliniekus.
Faktiski lai Mokka būtu Sapņu Mokka, tai ir jāpiepērk šādas ekstras:
- metālisku krāsu Velvet Red par 298 latiem;
- ,,dokatku,, par 28 latiem (jo standartā ir riepu remonta komplekts);
- kartera aizsargu par 142 latiem;
- signalizāciju par 156 latiem;
Kopā cena sanāk 11788 lati !
Reāli vienīgais, kas sākuma komplektācijā Mokkai NEDAUDZ pietrūkst, ir miglas lukturi...
Mokka ar 1,6 litru 115 zirgu motoru sākuma komplektācijā par 11164 latiem... Mmmm, gards kumosiņš...
krix rakstīja:
kas tā par tieksmi iepirkt kaut ko, lai tikai izskatītos pēc džipa un tad ietaupīt santīmu par bezkomfortu? jo komforta versiju tak nevar pirkt - par dārgu.
Svarīgi ir tas, ka Mokkai jau bāzītē ir kondicionieris, un tātad komforts ir. Pārējās ekstras nav obligātas, un par tām nav vērts piemaksāt!
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi; Balķvedējs ar iekrāvēju Jūrmalā nogāž visas caurlaižu kontroles kameras (+ VIDEO)
24
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
16
Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)
1
Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)
1
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi; Balķvedējs ar iekrāvēju Jūrmalā nogāž visas caurlaižu kontroles kameras (+ VIDEO)
24
GB12
Saulains laiks bija... Nākamreiz uztaisīšu baudāmāku bildi.