GB12
Es gan izvēlētos vai nu Opel-Mokka vai Chevrolet-Trax.
GB12
Es gan izvēlētos vai nu Opel-Mokka vai Chevrolet-Trax.
Tieši tā - ar pārmērīgi ātru pārslēgšanos nevajag pārspīlēt. Dīzeļmotoriem nav vēlams daudz braukt ar zemiem apgriezieniem, jo tas samazina dārgā divmasu spararata resursu. Katrā ziņā ar 55 km/h nav pareizi braukt piektajā pārnesumā, ir pareizi braukt ceturtajā.
Man Merivai EGR vārsts pie dīlera maksāja 157 latus. Liekas OK, nekas traks!
Nissan-Juke ir auto, par kuru es fanoju. Esmu braucis gan ar benzīnnieku, gan dīzeli. Nesen Skandi Motors neprātīgajās dienās bija gards piedāvājums - Džūkiņi ar 14, 15 vai 16 procentu atlaidi cenā par apmēram 10 tūkstošiem latu.
Manas Merivas mazmotoram jau 177 tūkst.km, un darbojas tas labi!
Dzirnavu un Satekles ielas stūrī ir ļoti draudzīgas degvielas cenas: benzīnam 90,2 sant./l, bet dīzeļdegvielai 85,5 sant./l. Izmantojot priekšrocības, ko dod Nestes un Mans Rimi kartes, reālās degvielas cenas sanāk benzīnam 87,7 sant./l, bet dīzeļdegvielai 83,0 sant./l.
Google Maps uzrāda, ka Suvalki-Wyszkow caur Lomžu prasa 3 stundas un 8 minūtes, bet caur Bialystoku 3 stundas un 27 minūtes.
Seller
Paldies! Apskatījos Google Maps, ka no LT-PL robežas līdz tai Wyszkow, kur katrā virzienā sākas 2 joslas, ir 250 km. Nemaz nav daudz!
Sakiet, lūdzu, kur pie Varšavas sākas bānis Vācijas virzienā? Un vai Varšavai ir kāds sakarīgs apvedceļš?
Smaidiigais
Bet Poznaņa ir tikai 170 km no robežas - pa bāni stunda un četrdesmit minūtes.
Vai, braucot uz Angliju no Jelgavas, laba ideja ir pirmajā dienā braukt apmēram 900 km līdz Poznaņai pa maršrutu Jelgava - Šiauliai - Jurbarkas - Šakiai - Suvalki - Olsztyn - Ostroda - Torun - Inowroclaw - Poznan, tad palikt pa nakti Poznaņā, un tad otrā dienā braukt tik pa bāņiem 1100 km līdz Dunkerque Francijā, naktī celties pāri ar prāmi uz Dover, lai trešās dienas vidū būtu iekš Sheffield ?
GB12 rakstīja:
Opelis, tavai zināšanai, arī samazina dzinēju tilpumus - bija 2.2 un 3.0, tad tos nomainīja 1.9 un 2.0, tad sāka pāriet uz 1.7, un tagad arī šamie pāriet uz 1.6...
Tieši tā - Insignia pēc feislifta būs nopērkama ar baudāmu 1,6 CDTI ar 136 zirgspēkiem.
Krix
Nissan-Navara ir diezgan kratelīgs auto. Esmu braucis pie stūres ar tādu. Daudz patīkamāks gaitā ir Nissan-Pathfinder.
Krix
Domāju, ka posmā Baltezers-Rīga būtu īsti vietā ātruma ierobežojums 70 km/h, jo gar šosejas malām ir daudz visādu nobrauktuvju uz mājām, ēstuvēm, ezermalu. Uz galvenās šosejas pamatjosla bieži maina virzienu, jo ir izveidotas kabatas bremzēšanas un ieskrējiena joslām. Satiksme ļoti intensīva. Būtu daudz komfortablāk, ja visi tur brauktu ar 70 km/h!
GB12, kāpēc braukt ar 110-120 km/h, ja motors sāk nepatīkami rēkt un degvielas patēriņš saskrien debesīs?
Izbraucu pa pilsētu ar jauko Mitsubishi-ASX ar 1,6 litru benzīna motoru. Auto bija pilnīgi jauns ar nobraukumu 32 km. Sanāca benzīna patēriņš ļoti reālā pilsētas režīmā ar visādām apstāšanām pie luksoforiem, taču bez sastrēgumiem 9,5 litri uz 100 km. Tomēr auto vēl neiebraukts bija, tādējādi jādomā, ka pēc iebraukšanas (3-5 tūkst.km) benzīna patēriņš pilsētā varētu būt 8 - 8,5 litri uz 100 km. Cienījami maz!
Kāpēc 90? Tāpēc, ka tāda ir vairumā Eiropas valstu iedibinātā kārtība.
Bet Dānijā un Holandē ir pat 80 km/h. Mums no viņiem vajadzētu mācīties!
Posms Baltezers-Rīga nu nav labs piemērs! No Baltezera beigām līdz nobrauktuvei uz Vidzemes šoseju ir kādi 2 kilometri. Kāda jēga tanī īsajā posmā baigi ieskrieties? Var taču to intensīvās satiksmes posmu nobraukt ar kādiem 75-80 km/h.
Man no izstādē eksponētajām mašīnām vislabāk patika Opel-Mokka.
krix rakstīja:
VWfans rakstīja: Velomens
Tā kā līdz Tallinai ir 310 km, tad, lai to sasniegtu 3 stundās, ir jānodrošina vidējo ātrumu 103 km/h. Tas nozīmē, ka tur, kur iespējams, jāvelk uz 140-150 km/h, ja vien tas notiek ne gluži dziļā naktī, kad ir maza satiksme, bet citā laikā, kad ir normāla satiksmes intensitāte.
2002.gadā, 12:18 no VEF kultūras pils, 13:05 šķērsots Ainažu RKP, 15:18 nodots sūtījums Tallinn. Otreiz vairs neesmu mēģinājis un īsti arī negribu.
auto VW Bora V6 4motion.
Ar Merivu 1,3 CDTI šāds rezultāts pat nebūtu iespējams, jo saspringtākajos apdzīšanas manevros Merivas uzrāviens būtu par īsu.
Izstādē biju, man patika!
Tad jau sanāk, ka Velomenam strauja braukšanas stila dēļ vidējais degvielas patēriņš ir 1 - 1,5 litrus lielāks nekā man.
Man Yeti sēdpozīcija liekas ļoti ērta!
Velomens
Tā kā līdz Tallinai ir 310 km, tad, lai to sasniegtu 3 stundās, ir jānodrošina vidējo ātrumu 103 km/h. Tas nozīmē, ka tur, kur iespējams, jāvelk uz 140-150 km/h, ja vien tas notiek ne gluži dziļā naktī, kad ir maza satiksme, bet citā laikā, kad ir normāla satiksmes intensitāte.
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi; Balķvedējs ar iekrāvēju Jūrmalā nogāž visas caurlaižu kontroles kameras (+ VIDEO)
24
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
16
Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)
1
Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)
1
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi; Balķvedējs ar iekrāvēju Jūrmalā nogāž visas caurlaižu kontroles kameras (+ VIDEO)
24
Mans 1,3 CDTI pirmajā pārnesumā tik ātri nemaz neiet!