Paldies par ielūgumu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Paldies par ielūgumu!
Domas par to, cik ātri braukt pa sliktiem ceļiem, dažādiem autovadītājiem stipri atšķiras. Manas mājas tuvumā ir nelīdzens kilometru garš grants ceļa posms. Vakar braucu mājup no pilsētas centra, un tanī posmā tuvu mājai braucu ar 20-25 km/h otrajā pārnesumā. Man tas likās adekvāti priekš konkrētā ceļa posma. Turpretī kaimiņienes brūtgāns ar Volvo-C70 (kupeju) brauca tanī posmā ar apmēram 10 km/h un es viņu panācu un brītiņu braucu aiz viņa. Bet es viņam neiešu pārmest un pamācīt, ka viņš brauc par lēnu. Tāpat cita mana kaimiņiene ar 2010.gada Lexus-IS250 pa mūsu piemājas ceļu brauc ļoti lēni.
Žurnālā Авторевю 2012.gada 6.numurā ir rakstīts, ka jauno Hyundai-i30 ražo pilsētā Nošovicē Čehijas austrumos.
ValdisM, nu, redzi, man Merivai vēl priekšas amortizatori nav mainīti, lai gan nobraukums ir 176 tūkst.km.
Kanibaals, nē, Meriva ir izcili labs auto.
Rudens68, jauno Hyundai-i30 tur saliek.
Es aizsūtīju savu e-pastu.
Un cik ātri būtu jābrauc pa šo Bārbeles-Skaistkalnes šosejas posmu?
Jauks ir arī Mitsubishi-ASX ar 1,6 litru benzīna motoru, kas nopērkams par nieka 17200 eiro jeb 12088 latiem.
Turklāt neaizmirsīsim, ka līdz 30.aprīlim par izcilu cenu -9999 latiem Amserv Krasta ielas salonā ir nopērkama Opel-Mokka ar 1,6 litru benzīna motoru.
Msh
Satiksmes noteikumos ir punkts, ka vadītājs izvēlas ātrumu, nepārsniedzot tā ierobežojumu un atkarībā no ceļa, meteoroloģiskajiem un citiem apstākļiem. Tātad ceļš Liepāja-Palanga. Drīkst braukt ne ātrāk kā 90 km/h. Izbraucam no Liepājas un skatāmies, ka traki vecs un salāpīts tas ceļa segums, stipri krata. Attiecīgi izvēlamies ātrumu 63-65 km/h, pie kura tā kratīšana vēl ir puslīdz ciešama.
Iebraucam Lietuvā un skatāmies, ka šeit ceļa segums ir ideāls. Nopriecājamies un turpmāk braucam ar 90 km/h.
Šo ceļa posmu esmu braucis 2005.gada septembrī ar 2001.gada Ford-Focus universālu ar 1,6 litru benzīna motoru.
GB12, esmu savā garajā mūžā braucis arī ātrāk un varu salīdzināt. Ja brauc konkrētajam sliktajam ceļa segumam par ātru, tad kratīšanās intensitāte kļūst pārāk liela.
GB12
Es nezinu, kāda tieši ir ietekme uz auto, ja pa stipri salāpītu, daudzreiz pārlāpītu asfaltu brauc ar 50-60 km/h, un kāda (vairāk vai mazāk graujoša), ja turpat brauc ar 100-120 km/h, taču psiholoģiski patīkamāk ir braukt ar 50-60 km/h.
Tikai nesatraucieties - es tā nebraucu pa valsts galvenajām šosejām. Uz tām segums tik slikts nav. Ar 50-60 km/h sanāk braukt atsevišķos provinces ceļu posmos ar ļoti sliktu segumu. Bet tur satiksme nav tik intensīva, lai mani būtu grūti apdzīt.
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja: Msh
Kas tur dīvains? Cilvēks vienkārši saudzē savu privāto auto, vietās ar sliktāku ceļa segumu braucot lēnāk.
Fan, kāpēc tu domā, ka tieši lēnāka braukšana saudzē auto uz bedrēm vairāk... TEv neliekas, ka, kā saka, pāri bedrēm lidojot, ritošajai ir mazāka slodze?
Brauciena ar auto mērķis ir ne tikai nokļūt no punkta A līdz punktam B, bet arī gūt baudījumu no brauciena. Ja es braucu pa stipri salāpītu asfalta ceļu ar 90 km/h, tad baudījuma nav, jo kratīšanās, vibrācija un sitieni ir pārāk bieži un spēcīgi. Turpretī, ja braucu ar 55-60 km/h, tad vismaz sāku just kaut kādu baudījuma atblāzmu - brauciens ja nu nav pavisam baudāms, tad tas vismaz nav kaitinošs. Tātad braucu lielā mērā pēc izjūtām - nepiesienos akli tam, ka drīkstētu braukt ar 90 km/h un tad nu tā braukšu. Vai arī tam, ka kāds biezais ar Landcruiseru vēlētos, lai es tā braucu - ja viņam gribas braukt ar 90, 100 vai 110, lai viņš apdzen, bet es braukšu saskaņā ar savām sajūtām.
Msh
Kas tur dīvains? Cilvēks vienkārši saudzē savu privāto auto, vietās ar sliktāku ceļa segumu braucot lēnāk.
Msh
Es lasīju, ka pie Jums Liepājas pusē esot dikti slikti ceļi. Vai tad pa tādiem nav žēl jāt savus auto, braucot pārāk ātri?
Karlo Motoram šobrīd ir kārdinošs Fabias piedāvājums par 10500 eiro.
Es varu atļauties ne tikai Merivu, bet arī lielisko Škoda-Rapid, ar kuru vakar izbraucu testa braucienu.
Msh
Nu vienalga - vienu piekares elementu bedres ietekmē vairāk, citu mazāk, bet ietekmē visus. Pateicoties saudzīgai braukšanai, manai Merivai aizmugurējie amortizatori nokalpoja 125 tūkst.km, priekšējie kalpo vēl tagad (nobraukums 176 tūkst.km).
Deksters
Nu tie citi attiecīgi biežāk maina stūres pirkstus. Es tā neesmu ar mieru.
Ja valsts pietiekami nelabo ceļus, kuru dēļ man pastiprināti jālabo piekare, tad man atliek ar ekonomisku braukšanu ,,atsist,, piekares remontā PAPILDUS ieguldīto naudu.
Krix
Ja ceļa segums ir izteikti slikts, vai tad arī liksiet drāzties ar 90 km/h? Bērzkroga - Vecpiebalgas - Madonas posmā, manuprāt, gaišā laikā optimāli ir 50-60 km/h, tumšā laikā 35-40 km/h.
Opel-Merivai vadāmība ir izteikti baudāma - patīkams auto!!!
Jau astoto gadu ģimenē baudām Opel-Meriva 1,3 CDTI, kuru pirkām jaunu. Nobraukums 175.932 km. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš pie mierīga braukšanas stila ir 5,3 litri uz 100 km.
Vēl iesaku Ikdienas Viesa kandidatūru.
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi; Balķvedējs ar iekrāvēju Jūrmalā nogāž visas caurlaižu kontroles kameras (+ VIDEO)
24
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
16
Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)
1
Tas par braucienu uz Tallinu bija labs piemērs. Es arī labāk braucu 4 stundas mierīgi ar retām apdzīšanām, nevis 3,5 stundas aši un daudz apdzenot.
Būtībā visu nosaka braucēja temperaments. Mierīgas dabas cilvēks braucienu uz Tallinu, turot 87-90 km/h, uzskatīs par foršu un baudāmu. Savukārt straujas dabas cilvēkam, tādā veidā braucot, drīz kļūs vienmuļi, garlaicīgi, jo apkārt it kā nekas nenotiks. Tāpēc tādam strauja braukšana, kuras rezultātā nāksies daudz apdzīt, palīdzēs kliedēt garlaicību, ienesīs interesantu darbību it kā vienmuļajā braucienā, un pēc sajūtām brauciens liksies ne tik ilgs, lai gan reālais laika ietaupījums būs nieka nenozīmīga pusstunda.