iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 24.07.2010 12:57

Crankshaft, paldies par kompetento skaidrojumu! Man tikai rodas pārdomas - vai manas Merivas motora vaina varēja rasties tamdēļ, ka kādā brīdī varbūt neuzķēru dzesēšanas šķidruma līmeņa krišanos (lai gan motors nekad nepārkarsa), vai arī motorā gadījusies kāda nepietiekami izturīga, neveiksmīga detaļa?

VWfans 24.07.2010 12:57

Crankshaft, paldies par kompetento skaidrojumu! Man tikai rodas pārdomas - vai manas Merivas motora vaina varēja rasties tamdēļ, ka kādā brīdī varbūt neuzķēru dzesēšanas šķidruma līmeņa krišanos (lai gan motors nekad nepārkarsa), vai arī motorā gadījusies kāda nepietiekami izturīga, neveiksmīga detaļa?

VWfans 24.07.2010 12:56

Crankshaft, paldies par kompetento skaidrojumu! Man tikai rodas pārdomas - vai manas Merivas motora vaina varēja rasties tamdēļ, ka kādā brīdī varbūt neuzķēru dzesēšanas šķidruma līmeņa krišanos (lai gan motors nekad nepārkarsa), vai arī motorā gadījusies kāda nepietiekami izturīga, neveiksmīga detaļa?

VWfans 24.07.2010 11:13

Labrīt ! Jaunajā Auto Bild numurā rakstā par gatavošanos ceļojumam ar auto lasu tā: ,,Nepietiekams daudzums dzesēšanas šķidruma karstumā ātri vien novedīs pie galvas blīves defekta.' Vai pastāv tāda cēloņsakarība:

dažas dienas tiek nogulēta dzesēšanas šķidruma līmeņa krišanās > ar pazeminātu līmeni tiek braukti lieli gabali > galvas blīvē rodas bojājums > dzesēšanas šķidrumā sāk spiesties iekšā eļļa, bet motors tomēr nepārkarst, jo dzesēšanas šķidruma līmenis vairs nekrīt, jo tam klāt spiežas eļļa.

VWfans 21.07.2010 20:55

Vai domā, ka šāds Qashqai būs baudāms?

www.ss.lv/...

Bet īstenībā gribas saremontēt Merivu un baudīt to līdz 2018.gadam...

VWfans 21.07.2010 20:18

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: Tad jāapsver domu par KIA-Ceed SW 1,6 CRDi iegādi...

nebūs motors pārāk liels?

un vai tas 1.6 vispār ir mersedesa izstrādājums?

vispār nafig tev dīzelis???? tagad modē ir mazkalibra turbobenzīni....

piemēram renaultam ir 1.2 ar 100

vai 1.4 ar 130 ēzelīšiem

nu vai arī 2.0 ar 250 zirģeļiem, ja sagribās kādreiz arī pie gāzes pedāļa pieskarties

gan jau opelim arī ir kautkāds 0.9 benzīns ko varēs iebāzt trešajā merivā

Tad jau labāk Škodu-Yeti 1,2 TSI...

VWfans 21.07.2010 18:26

Tad jāapsver domu par KIA-Ceed SW 1,6 CRDi iegādi...

VWfans 20.07.2010 22:12

TDIOTS rakstīja: nau taa kaa bik par aatru galvas bliivej ???

Diezgan ātri gan... Nobraukums tikai 105 tūkst.km.

VWfans 20.07.2010 22:11

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja:

Man tagad šāda vaina ir ar Opel-Meriva 1,3 CDTI. Redzēs, kāds būs atrisinājums...

Tolmets

Domāju, ka nē. Jāsaremontē un jābrauc līdz 300 tūkst.km nobraukumam.

VWfans 20.07.2010 22:07

krv rakstīja:

uupis rakstīja: Tosolu jau tāpat spiež ārā jebkuram auto ja tūlīņ pēc apstāšanās mēģina korķi noskrūvēt.

Tavā gadījumā ja spiež tosolu ārā tam ir jāzūd un aukstam motoram līmenim ir jābūt ļoti zemam.

Ja tosolu spiež ārā - varbūt tu katru reizi pārcenties ar līmeņa papildināšanu?

Nē, es leju līdz atzīmei un nevairāk. Esmu lējis tikai Statoil nopērkamo tosolu.

Bet viena lieta gan man šķita aizdomīga. Laistoties ar to tosolu pamanīju ka tosols bākā ir tāds it kā tam būtu mazliet eļļas pieliets klāt. Tāds tumš ar eļļai raksturīgiem plankumiem. Es nezinu, vai kas tāds ir vispār iespējams.

Man tagad šāda vaina ir ar Opel-Meriva 1,3 CDTI. Redzēs, kāds būs atrisinājums...

VWfans 20.07.2010 21:52

SLK kabrioletam man nepatika, ka ceļa nelīdzenumos savienojuma vietās čīkstēja cietais jumts.

VWfans 20.07.2010 21:50

TDIOTS rakstīja:

VWfans rakstīja:

Bet Meriva tomēr ir laba... Tās remonta laikā nobraucu 400 km ar 2007.gada Chevrolet-Lacetti 2,0 CDTI un 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 benzīnnieku. Tie abi man tik labi nepatika kā mana Meriva. Esmu šogad lielāku gabalu braucis ar 1999.gada Mercedes-SLK200 kabrioletu, un jāatzīst, ka nebija tas baudāms...

Un ko ta bij jaaremontee , ka izdewaas , tik daudz 'mainjas autosus' izbaudiit???

Aveo nebija maiņas auto, bet paņemts no sieviņas draudzenes. Izskatās, ka būs jāmaina galvas blīve, bet pagaidām viss ir procesā...

VWfans 20.07.2010 21:40

Sretsked rakstīja: Pārāk salielīji to kasti....

Bet Meriva tomēr ir laba... Tās remonta laikā nobraucu 400 km ar 2007.gada Chevrolet-Lacetti 2,0 CDTI un 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 benzīnnieku. Tie abi man tik labi nepatika kā mana Meriva. Esmu šogad lielāku gabalu braucis ar 1999.gada Mercedes-SLK200 kabrioletu, un jāatzīst, ka nebija tas baudāms...

VWfans 20.07.2010 21:04

Slinkais rakstīja:

tehnika tomeer miil precizitati un tehnologijas ieveeroshanu. nesen savu liku kopaa, visas skruves ar 30Nm, peec tam visas 60Nm un peec tam visus +180 gradus. nezinu kadas rokas to vareetu just bez dino atslegas. jaunas skruves maksaaja 8ls komplekts, vai ir jeega riskeet?

Cik tādu skrūvju ir Opel 1,3 CDTI motoram?

Un cik darba stundas vajag, lai apmainītu tādam motoram galvas blīvi?

VWfans 20.07.2010 20:48

Biideklis rakstīja: Nja, 100 shtukas...

Iisteniibaa chankaishi pareizi teica - tiec valjaa no taa autinja.

Ja motoram kas buus jaadara, nafig sataisi un paardod.Var jau meistari sevi lieliit un slaveet, bet mana nelabaa pieredze liecina, ka katra shaada kjimereeshanaas motoraa, agraak vai veelaak, taadaa vai citaadaa veidaa izlien uz aaru. Uzreiz jau mani motoru remonteetaaji apbreeks, bet darbiibas ap motoru, kaut vai taa buutu galvas nost raushana, man asocieejas ar nevainiibas zaudeeshanu, un es katraa gadiijumaa negribeetu braukt un domaat, kad tas luuznis atkal nospraags.

Un jaa - ir tak paraadiijusies jaunaa meriva, mosh njem to?

Gribētos labāk braukt līdz kādiem 12 gadiem un 300 tūkst.km nobraukumam. Ar gadiem tomēr ar auto satuvinās... Un tā jaunā Meriva uz vietas nemaz nav baudāmāka par veco... Nezinu, varbūt gaitā ir. Testos raksta, ka esot klusāka.

Jautājums - cik darba stundas prasa noņemt galvu, nomainīt galvas blīvi, salikt visu pareizi atpakaļ, ņemot vērā, ka nepieciešams ar konkrētiem, precīziem spēkiem un leņķiem pievilkt skrūves?

VWfans 15.07.2010 10:06

Protams, ka pēc tam pastāstīšu. Un garantijas manai Merivai sen vairs nav, jo tā bija divus gadus ilgi. Tagad mašīnai jau 4 gadi un 4 mēneši.

VWfans 15.07.2010 9:30

Sretsked rakstīja: Vienu gan es nesaprotu- kāda mārrutka pēc pašam laimes luteklim Fanam, kuram tā veicies ar tā brīnumauto iegādi, jāmoka galva un jādomā, kas tur noticis. Ir dīleris, ir problēma-lai tiek galā.

Tas, ka auto atdots servisā, taču netraucē par to kaiti padomāt un apspriest.

VWfans 15.07.2010 8:13

draco, kāpēc negribi strādāt par taksometra šoferi? Tas taču dinamisks, interesants darbs! Man radinieks strādā Baltic Taxi un ir apmierināts.

VWfans 15.07.2010 7:55

Chankaishi rakstīja: Taa tieshaam ir eljlja? Kaa noteici, ka ne degviela? Kas buutu daudz logjiskaak, ja galvas bliive beigta. Eljljas dzeseetaajs, ja taads ir, diez vai tik aatri var saakt teceet, caur galvas bliivi tosolaa vieniigi tad, ja ir eljoshanas kanaali no bloka uz galvu, bet maz ticams, ka tur laizh garaam, ja nav bijis motors paarkarseets.

Es nenoteicu, serviss noteica. Es pirms tam noteicu tikai to, ka dzesēšanas šķidrumam mainījusies krāsa no rozā uz pelēku. Pirms tam visa auto mūža laikā dzesēšanas šķidruma temperatūra vasarā bija 85-90 grādi, citos gadalaikos - 80-85 grādi.

VWfans 14.07.2010 20:23

rudens68 rakstīja: Jāizvilina vafans

auto.delfi.lv/...

Ar KIA-Venga esmu braucis... Kopumā baudāms auto, lai gan paciets uz nelīdzenumiem...

VWfans 14.07.2010 18:01

Paldies!

VWfans 14.07.2010 16:05

Atradu vienā Audi forumā šādu tekstu. Vai tas varētu būt manējam līdzīgs gadījums?

______________________________________

pirmāmkārtām jāprasa vai eļļai ir šķidrumdzeses kūleris starp eļļas filtru un motoru? ja ir tad vaina tālu nebūs jāmeklē jo eļļas spiediens braucot ap 2 -3 bar bet dzeses sķidrumam 1-1.5bar ... ja beigts konkrētais dzesētājs tad eļļa tiek iespiesta dzesēšanas šķidrumā....

_____________________________________

www.audi-style.lv/...

VWfans 14.07.2010 15:45

Kādā veidā Opel 1,3 CDTI turbodīzeļmotoram motora eļļa var nokļūt dzesēšanas šķidrumā caur caurumiem eļļas dzesēšanas radiatorā? Kā tās sistēmas (eļļošanas un dzesēšanas) ir saistītas?

VWfans 13.07.2010 19:28

Ozz rakstīja: kapec veel nau, bet jaaremontee buus- galvas bliive jau nu 100% tiks mainiita...

Galvas blīves maiņa nebūtu nekas traks. Plaisa galvā - tas gan būtu sūdīgi...

VWfans 13.07.2010 18:33

Druknais, jā, stāsts ir par manu Merivu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti