jugasvilli
Žurnāls ,,AvtoRevju,, saka, ka Škoda-Yeti ir baudāms - ar vismīkstāko gaitu un klusāko motoru testā uzvarot Volkswagen-Tiguan, Nissan-Qashqai un KIA-Sportage.
jugasvilli
Žurnāls ,,AvtoRevju,, saka, ka Škoda-Yeti ir baudāms - ar vismīkstāko gaitu un klusāko motoru testā uzvarot Volkswagen-Tiguan, Nissan-Qashqai un KIA-Sportage.
Un, redz, kur jauka Zafira:
Redz, kur jauks Šarāns:
Es ņemtu Sharan ap 2001.-2002.gada izlaidumu.
Tagad Nissan-Qashqai parādījies nikns konkurents - baudāms Škoda-Yeti:
Es vakar ierēcu, kā Domburšovā Andris stāstīja, kā šim, braucot ar jau septiņus gadus vecu Audi-A4 blakus abās joslās nostājās pa blondīnei ar Porsche-Cayenne. Un tad viņš esot padomājis, ka kaut kas šajā valstī nav kārtībā.
Esmu gandarīts. Apsvēršu 2007.gada SAAB 9-5 iegādi.
JJJ rakstīja: varu par savu pieredzi frv 2 benzīns - uz tablo mazliet vairāk kā 150000km. Pirmais remonts ritošajā - uz kaut kādiem 135000 stabilizatora bukses priekšā - kopā ar darbu kaut kur ap Ls 25.
Taču pašreiz (biju arī atvēris topiku par riepām) cīnos ar aizmugurējo riepu dilšanu. Pēc vairākkārtējām vizītēm pie dažādiem doktoriem, lai arī tika teikts, ka viss ritošajā ir ok, izņemot sagāzumu (riepas stāv / ), kura iemeslus pateikt nevar, tika konstatēts, ka priekšējie sailentbloki (bukses) ir beigti (niponnā 12 ls gabalā) un nosēdušās aizmugures atsperes (2,5 cm). Pēdējais ieteikums pagājušā nedēļā, lai novērstu manu ķibeli ar riepu dilšanu, ir mainīt atsperes, neesmu vēl paveicis, domāju, jo ieteikuma autori pirms tam teica, ka tas nav bēdas iemesls. Tā kā secinājumus par ritošās ekpluatāciju pie nobraukuma uz 150 000 km Latvijā vari izdarīt pats.
Tavas Hondas FR-V piekares izturiiba sajuusmina.
Sakiet, vai šī 2007.gada Honda-FR-V ar 1,8 litru benzīna motoru un automātisko ātrumkārbu par 10120 latiem ir gards kumosiņš?
TDIOTS
Vai tad gaitā tas nav tikpat baudāms kā Voyagers? Un svaigs arī tas eksemplārs - tikai 107 tūkst.km nobraukums.
Vai šis par 3333 latiem Munameģa pakājē dabūjamais Voyagers Jums šķiet labs?
Apskatījos tabulu. Interesanti, ka Latvijas autobraucēji ātrumu tikpat kā nenomet ziemā, tumsā un arī tad, ja ir slikts ceļš. Manā skatījumā šie trīs apstākļi katrs ir tāds, lai ātrumu būtiski samazinātu.
Šodien braucu uz Rīgu ar Jelgavas autobusu parka mikroautobusu Ford-Transit. Auto bija nepilnus 6 gadus vecs, 2004.gada izlaidums. Nobraukums cienījams - 601 tūkst. km. Pārsteidza augstie dīzeļmotora apgriezieni - pie 85 km/h piektajā pārnesumā 2750 apgriezieni minūtē.
osiss rakstīja: Biedzot baudāmajai Merivai arī dizains ir parādījies.
Tā teikt no ķieģeļa par gulbi, nē bet pīli!
Meriva ir skaists gulbis jau no ražošanas uzsākšanas 2003.gadā.
Polijā Polonēzes gan neredzēju. Daudz bija tādu auto, par kuriem pie mums daudzi vīpsnā, sakot - tas jau sūds. Piemēram, Opel, Ford, Fiat, Renault... Jo prestižāks auto, jo retāk bija sastopams. Maz Audi un BMW tur bija.
Piedodiet, kļūdījos. Pie 150 km/h patēriņš lielāks būs Merivai 1,3 CDTI, bet 1,7 CDTI tas būs mazāks.
Velomens rakstīja:
Tie ir tikai pieņēmumi.
Esmu pārbaudījis,ka ar 1,7 patēriņš ar ātrumu 160km/h ir 7,5 - 8 litri.
Nesen vienā no Autobild žurnāliem bija raksts par to, kāds degvielas patēriņš ir, ja spiež grīdā tuvu auto maksimālajam ātrumam. Tur par Merivu 1,3 CDTI nebija, bet daudzos parametros līdzīgajai Dacia-Logan MCV ar 1,5 litru dīzeļmotoru patēriņš pie 150 km/h sasniedza biedējošus 10 litrus uz 100 km.
Merivai 1,7 CDTI tiešām pie 150 km/h patēriņš varētu būt lielāks nekā 1,3 CDTI, jo pie tāda ātruma 1,7 CDTI ir vēl ko uzspiest līdz maksimumam, bet 1,3 CDTI tie ir gandrīz ,,griesti,, .
Ja kāpina ātrumu no 100 līdz 150 km/h, tad ātrums tiek palielināts par 50%, taču degvielas patēriņš pieaug 2 reizes.
seaman rakstīja:
VWfans rakstīja:
Seene rakstīja:
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Mans stils, braucot pa Vācijas un Lielbritānijas bāņiem bija šāds - turēju ap 100-110 km/h, ik pa brīdim panācu kādu fūri vai vieglo ar piekabi (piemēram, tādu, kas veda zirgu), tad vai nu bēru virsū līdz kādiem 120 km/h, Vācijā drusku vairāk, un pārvietojos uz otro joslu, ja tā bija pietiekami brīva, lai citiem netraucētu. Apsteidzu lēnākos un pēc tam atgriezos pirmajā joslā un nometu līdz 100-110 km/h. Vai arī, ja otrā josla nebija brīva pietiekami, tad nometu līdz 90 km/h atbilstoši priekšā braucošā lēnākā ātrumam un sagaidīju momentu, kad otrā josla kļūst pietiekami brīva apsteigšanai.
aprakstitais braukšanas stils ir derīgs uz visiem ceļiem, BET uz bāņa vajag močit, nevis lupīt uz visām pusēm
Ar Merivu 1,3 CDTI močīt iznāk ekonomiski neizdevīgi, jo pie 130 km/h degvielas patēriņš sanāk jau tuvu 8 litriem uz 100 km, pie 140 km/h tuvu 9 litriem uz 100 km, bet pie 150 km/h tuvu 10 litriem uz 100 km.
rudens68 rakstīja:
VWfans rakstīja:
seller rakstīja: kaapeec tad jaadarbina, ja nekur nebrauc, vai neracionaali izlietotaas degvielas nav zeel
Kāpēc tad domājat, ka nebraucu. Šodien nobraucu 15 km pa Apes novadu.
Draugam pie vaidavas uītes pieder savulaik nopirkta Vulfa muža, vīņš vienai maksaāja lai tur dzīvo , bet ilgi tas neturpinājās , kā palika tukša tā izdemolēja , tieši blakus ir skujkokuaudzētava ( prātā iesēdies ,ka tikai skuikoku), un šoseja kādi 500 m .
Varbūt zini ? vai tu tik tāds gadijuma viesis tai pusē
Tas ir, no manu sievas vecāku mājām skatoties, pretējais novada gals, tamdēļ es to vietu nezinu.
seller rakstīja: kaapeec tad jaadarbina, ja nekur nebrauc, vai neracionaali izlietotaas degvielas nav zeel
Kāpēc tad domājat, ka nebraucu. Šodien nobraucu 15 km pa Apes novadu.
Jaunā modeļa SAAB-9-5 tikšot pārdots kā Opel-Senator.
Un par dīzeļdegvielu šogad esmu izdevis 1001 latu (noapaļojot līdz veseliem latiem).
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
16
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
34
Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)
1
Redz, kur šeit garāks raksts par Škoda-Yeti:
www.autoreview.ru/...