Pēc manas saprašanas, mana Opel-Meriva ir salikta Spānijā, Saragosā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc manas saprašanas, mana Opel-Meriva ir salikta Spānijā, Saragosā.
Bet Rubenē pie ezera varētu izbaudīt labu apkalpošanu.
Sretsked
Benzīna izmaksas ar Pontiac = 12 * 2,3 * 0,722 = Ls 19,93
Dīzeļdegvielas izmaksas ar Fiat = 7 * 2,3 * 0,752 = Ls 12,11
Ietaupījums 7 lati un 82 santīmi. Par ietaupīto varēji ļoti labi paēst Rubenē Valmieras pievārtē pie tā smuka ezera, un, ja ēstu viens, vēl kādu latu pārvest mājās.
Mana Meriva tērē šitik:
Nomiks
Man ir tāda viena tabula, kur aprēķināts, kādi būtu bijuši izdevumi par degvielu, ja 1,3 CDTI vietā būtu izvēlējies 1,4 litru benzīna motoru. Izdevumi līdz šim būtu bijuši 502 latus lielāki - atgūti ir 60% no summas, kas pārmaksātas par dārgāko dīzeļauto.
Sretsked rakstīja:
VWfans rakstīja: Redz, kā šeit Nissan-Qashqai atzīst par baudāmāku nekā Dodge-Caliber:
www.zr.ru/...
Ja ja, šitie abi pilnīgi noteikti labāki par Q7
Vienreiz vienās viesībās mani izvizināja ar Audi-Q7. Esot pasažiera lomā, neko TĀDU es no tā Q7 nesajutu...
Sretsked rakstīja:
krishus rakstīja:
Sretsked rakstīja: Ja dikti gribas pārdot, cenai jābūt 2900 un ne vairāk... citādi tupēsi ar to jo Vācijā būs lētāk nopirkt. Un nesāc te tagad stāst;īt,ka šitais labāks...Bik parāva uz smaidu tas nobraukums 189 000 km
11 gadīgam benzīnniekam 217k un tu jau smaidi...
Laikam jau eksperts esi, ne?!
Smaids, jo parastais noskrējiens,kas redzēts oi oi cik reižu autiņiem tikko no Vācijas, ir 189 000......... tieši dēļ tā cipara.
Paprognozēšu, cik liels nobraukums 11 gadu vecumā varētu būt manai Merivai ar dīzeļmotoru. Zināms, ka 31 mēnesī ir 55 tūkstoši km. 132 mēnešos būs X. Aprēķināsim X ! X = 132 x 55 / 31 = 234 tūkstoši km.
Uggga rakstīja: VWfans, gadījumā šodien ap 13:30 nebrauci cauri Līgatnei?
Nē, nebraucu. Šodien braucu tikai pa Jelgavu.
Redz, kā šeit Nissan-Qashqai atzīst par baudāmāku nekā Dodge-Caliber:
nomiks rakstīja:
VWfans rakstīja:
Vai 10 tūkstoši km jau ir nobraukti?
pāri 11 tūkst. Precīzi nepateikšu, jo katru dienu odometrā nelūkojos
Mums 55685 km. Un tad, kad brauc sieviņa, dīzeļdegvielas patēriņš neatšķiras no manējā. Viņa ir nobraukusi ar Merivu 10 tūkstošus km, un, kopš viņa arī aktīvi brauc ar auto, patēriņš nav mainīnjies.
nomiks rakstīja: Starp citu, gribētos zināt, kā Kamikadzem sokas ar savu Picasso?
Ja jau neko nestāsta, tad laikam problēmu nav un auto kalpo uzticami.
nomiks rakstīja:
Ja par patēriņu, tad tas joporjām vidēji ir 9,0-9,2 l/100 km.
Vai 10 tūkstoši km jau ir nobraukti?
Nissan-Qashqai tirdzniecība šogad Latvijā sokas ļoti labi. Tas ir viens no labāk pārdotajiem apvidus auto, jo pārdots 349 eksemplāros. Vēl vairāk pārdoti Landcruiseri (433 mašīnas), RAV4 (376). Honda-CR-V - tikpat cik Qashqai - 349 mašīnas.
rudens68 rakstīja:
Tad kad bij tie 6-7 santīmi starpība , tad mans dīzeļ ravs atmaksājās pie aptuveni 3500 km mēneša nobraukuma,un tas vasarā , redzēs kā būs ziemā ar dīzeļ patēriņu ,izskatās ,ka vajadzēs papildus krāsniņu darbināt ,jo tagad pat pie +2 ļoti lēni silst
Drusku nesapratu šo apgalvojumu - atmaksājas pie 3500 km mēneša nobraukuma... Es atmaksāšanos rēķinu šādi. Piemēram, šodien par Ls 25,87 ielēju 34,73 litrus dīzeļdegvielas - cena 74,5 santīmi litrā. Ja man 1,3 CDTI vietā būtu 1,4 litru benzīnnieks, tad šajā pašā laika posmā būtu iztērēts par 28% vairāk benzīna, jo benzīna auto tērē tik daudz vairāk. Tātad iztērētu 34,73 x 1,28 = 44,45 litrus benzīna, kas pie šīs dienas cenas 71,5 santīmi litrā maksātu Ls 31,78. Ietaupījums = 31,78 mīnus 25,87 = Ls 5,91. Šādi katrā degvielas uzpildes reizē sarēķinu ietaupīto, un sanāk, ka šobrīd ir ietaupīti 502 lati salīdzinot ar to, ja auto būtu ar 1,4 litru benzīna motoru. Tā kā 1,3 CDTI bija par 843 latiem dārgāks nekā 1,4 litru benzīnnieks, tad vēl jāietaupa 341 lats, lai dīzeļmašīna atmaksātos. Bet salīdzinājumā ar 1,6 litru benzīna auto, 1,3 CDTI iegāde jau ir atmaksājusies.
rudens68 rakstīja:
Tad kad bij tie 6-7 santīmi starpība , tad mans dīzeļ ravs atmaksājās pie aptuveni 3500 km mēneša nobraukuma,un tas vasarā , redzēs kā būs ziemā ar dīzeļ patēriņu ,izskatās ,ka vajadzēs papildus krāsniņu darbināt ,jo tagad pat pie +2 ļoti lēni silst
Cik pavisam esi nobraucis ar smuko Toyota-RAV4 un cik ilgā laikā? Ceru, ka auto ir uzticams un nekas neplīst...
Ieliku drusku arī fondos. Tagad jāsēž un jāgaida, kad tikšu ārā no bedres.
rudens68 rakstīja: Darbs sevisā .....cik noprotu ir maksa par pavadītām stundām un ...apkopes materiāli ir eļlas u t t vispār padaudz
Ko ierēķināji rezerves daļās , priekš jauna autiņa maza summa , vai lampiņas?
Kas ietilpst ārkātas izdevumos ?
Un gribas iemest tavā aprēķinu lauciņā akmeni (lielu lielu), kur palzuda LIZINGPROCENTI !!!???? pat švamīti atcerējies...
Darbs servisā - tur ietilpa izdevumi par apkopēm (pie nobraukuma 15,30 un 45 tūkst.km), riepu pārmontēšana no vasaras uz ziemas jau 5 reizes, vairākas reizes lampiņu maiņas priekšā tur, kur pašam bija grūti tikt klāt, kā arī kartera aizsarga (pannas) pielikšana.
Apkopes materiāli - motora eļļa, eļļas filtrs, gaisa filtrs, salona gaisa filtrs. Dārgāks bija degvielas filtrs (85,50 lati), kuru Merivai jāmaina ik pēc 30 tūkstošiem km vai ne retāk kā 2 gados.
Ārkārtas izdevumi - lietas, kam vispār nevajadzētu būt: sods par stāvēšanas noteikumu pārkāpumu, izdevumi, kas bija saistīti ar jaunu numurzīmju izņemšanu, jo vienu no sākotnējām numurzīmēm nozaga, kā arī 20 lati, ko samaksāju vienam vīrietim, kuram garām spraucoties pa Valguma ielu, aizķēru viņa spoguli.
Līzinga procenti ietilpst aprēķinā, taču tie bija mazi, jo pirmā iemaksa bija Ls 7000 un atlikušo summu nomaksāju 20 mēnešos.
Dīzelis atmaksāsies apmēram 2010.gadā pie apmēram 100 tūkstošu km nobraukuma. Kad es pirku Merivu, tad 1,3 CDTI bija tikai par 1200 EUR dārgāks nekā 1,4 litru benzīna auto. Tagad starpība ir lielāka.
Priecājos, ka tagad lielisko Nissan-Qashqai var iegādāties tūlīt - nav vairs jāgaida vairākus mēnešus.
Priecājos par drīzumā gaidāmo jauno Merivas modeli:
Un esmu gandarīts, ka tieši 1,3 litru dīzelis (tāds, kā manam auto) tiek atzīts par labu:
,,The emphasis is nearly all on design and convenience, but GM’s engineers did let slip that the model is to be be powered by an all-new 1.4-litre petrol turbo unit. But the big seller is bound to be the 1.3-litre turbodiesel, which is likely to have been updated by launch time. ,,
Uggga rakstīja: a ūdens un šampūna cena netiek rēķināta?
Netiek rēķināta. Turklāt šampūnu nelietoju.
Kindzulis rakstīja: hvz... pasham mazgaat- tas i labi... bet... ja nav karchera.... tad tam auto ar visu razjotaaja garantiju uz caurruuseeshanu- kirdik buus nevar ar shvammiiti izmazgaat visus netiirumus... un zimaa saali...
pasham ar patiik mazgaat auto... arii priecee karchera pieejamiiba... bet taapat... reizi pa 2 meeneshi-- moika
Būs turpmāk šad tad mašīnu jāpalutina ar mazgāšanu no apakšas...
Kaspersky rakstīja: Pa diviem gadiem auto mazgāšana 1,37?
Mašīnu vienmēr mazgāju pats mājas pagalmā. Tādā veidā ietaupu un izkustos svaigā gaisā. To mazo summu (Ls 1,37) maksāja viena švamme un vienreiz Lietuvā izmantots putekļu sūcēja talons.
Rudens68
Manas Merivas nobraukums 2 gados un 7 mēnešos sasniedzis 55530 km. Izdevumi, neskaitot automašīnas iegādi, ir Ls 4748,04, tātad 8,56 santīmi uz kilometru. Pa posteņiem izmaksas sadalās šādi:
Dīzeļdegviela - Ls 1954,78;
KASKO - Ls 814,00;
Piederumi - Ls 448,55;
Darbs servisā - Ls 302,29;
Garāžas īre - Ls 250,00;
Maksas stāvvieta - Ls 212,90;
Apkopes - materiāli - Ls 199,72;
Ziemas riepas - Ls 160,00;
OCTA - Ls 127,19;
Transporta nodeva - Ls 90,78;
Ārkārtas izdevumi - Ls 55,82;
Rezerves daļas - Ls 53,16;
Tehniskā apskate - Ls 28,04;
Stiklu mazgāšanas šķidrums - Ls 26,54;
Maksas ceļi - Ls 22,90;
Auto mazgāšana - Ls 1,37.
Pats auto man maksāja Ls 10135,83. Ja es ar Merivu braukšu līdz 2016.gadam un tad ar 250 tūkstošu km nobraukumu pārdošu par 2000 latiem, tad vērtības kritums būs Ls 8135,83 uz 250 tūkstošu km nobraukumu jeb 3,25 santīmi uz kilometru.
Sanāk, ka viena kilometra nobraukšana izmaksā 11,81 santīmus. Ja pieņem, ka saglabāsies mērena inflācija, tad var prognozēt, ka visā 2006.-2016.gada periodā viena kilometra izmaksas iekļausies 13-14 santīmu robežās.
Tagad pie apvāršņa redzams daudzsološs Citroen modelis - C3 Picasso, kuru februārī sāks ražot Slovakijā. Šis auto visās dimensijās būs dažus centimetrus lielāks par Opel-Meriva.
Visjaukākais būs C3 Picasso ar 1,6 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru, kura degvielas patēriņš būs nieka 4,7 litri uz 100 km - par 6% mazāk nekā Opel-Merivai 1,3 CDTI. Pie šobrīd kritušajām degvielas cenām, braucot ar šādu C3 Picasso, dīzeļdegvielas izmaksas uz 1000 km būs tikai Ls 35,81.
edijz rakstīja: Un tu lūk saki, ka vecs Vento neatpaliek no Merivas komforta ziņā. Un zini - piekritīšu.
Es teicu, ka Vento ar parastajiem motoriem atpaliek. Neatpaliek vienīgi Vento flagmanis ar VR6 motoru, kurš uz ceļa uzvedas daudz pārliecinošāk nekā parastie Vento.
Būs jau labi. Šonedēļ gandrīz katru dienu degvielas cena krītas. Ja pirms nedēļas Rīgā Nestē bija 0,732 / 0,762 , tad šodien jau 0,707 / 0,737. 2,5 santīmu kritums - tas ir daudz. Ja salīdzina augstāko dīzeļdegvielas cenu, kāda bija jūlija vidū, ar tagadējo, tad kritums ir 14,5 santīmi. Mūsu ģimenes budžetā tas dod 16 latu ekonomiju mēnesī.