iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 13.11.2017 17:29

Es mūždien brīnos par to, cik daudzi lielu nozīmi piešķir niecīgām ātruma atkāpēm no viņu gribētā lieluma. Piemēram, apvedceļa posms starp Jelgavas un Bauskas šosejām. Tur ir 13 kilometri. Tādi nepacietīgie kļūst sarkani no dusmām, ja kāds pa priekšu brauc ar 86 km/h, bet, ja brauc ar 90 km/h, tad jau viss ir lieliski. Cik liela starpība te veidojas? Niecīga,jo ar 86 km/h braucot, vienu kilometru nobrauc 41,9 sekundēs, bet ar 90 km/h - 40 sekundēs. Starpība - 1,9 sekundes uz kilometru jeb 25 sekundes uz 13 km ceļa gabalu. Vai 25 sekunžu dēļ vērts cepties?

VWfans 12.11.2017 23:45

Nē, Vento VR6 es lutināju ar 98.benzīnu.

VWfans 12.11.2017 20:16

Domāju, ka tur nav 102 tūkst.km nobraukums, bet gan 250-300 tūkst.km. Labāk neņemies ar veciem nojātiem eksemplāriem, bet pērc jaunu Škoda-Karoq!

VWfans 12.11.2017 19:21

VWfans 12.11.2017 19:18

VWfans 12.11.2017 15:17

Zilais Jazz nav automāts!

VWfans 12.11.2017 15:03

650 rakstīja: Es jums KONKRĒTU jautājumu uzdrošinājos uzdot.Par U.g./V.g. krustojuma šķērsošanu sastrēguma laikā.Ja ir konkrēti ko teikt- sakiet.

Bet lietā tā, ka jūs te vāvuļojat kārtējosimto reizi šai vietnei raksturīgākajā vienmēr/visam/oponanētāju stilā.Vienkārši tukšmuldoņu pieeja.Tur pilnīgam dalbaebam ir jābūt, lai jauktu 6 dažādas lietas- kur tu nakts vidū vari ripināties pret kalnu mežā un darīt jebko ieskaitot pamiizt no braucoša auto, un kur vienkārši ir kilometru garš sastrēgums un ir zaļā signāla laika limits triju-četru-piecu auto izbraukšanai.Kurš pie viena šāda te jaakļa tiek traucēts.Jo tas idinjš kurš sevi uzskata par ripināšanas un drochīšanas "specu", to savu pajoliņa teoriju īstenos dajebkur- TAJĀ SKAITĀ, kad viņš ir "pirmais" zaļajāa luksoforā un ar to savu gulēšanu sajāj iespēju izbraukt 3-4gab tālākstāvošajeim.Citiem arī Vajag, bet lūk Viņam tas ir pie drisas, viņš xujexperimentē.Tā ka turpiniet vien- te tak oponanētāji ir te VIENMĒR vieni un tie paši.Te nav jēgas savu auru bojāt.Jo te "domubiedru" kā tādu nekad nav bijis un nebūs- vien kaut kāds enānistu koris katrreiz, kur katrs cenšas ar savu "oriģinalitāti" un vienīgo pareizo "izpratni" visur iebāzties.Acīmredzamu,sen zināmu un nepārprotamu lietu pavēršana ar kājām gaisā.

Es domāju, ka tīšām neviens nevilcinās. Vienkārši daļa autovadītāju ir ar mazu pieredzi, bailīgāki, un tad viņiem sarežğītās situācijās rodas neveiklības.

VWfans 12.11.2017 14:07

Nesaprotu, kāpēc pirkt lietotu Honda-Jazz par jauna auto cenu??? Es savējo pirku par 13700 EUR.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/bccbll.html

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/amhld.html

VWfans 12.11.2017 14:03

Ja man būtu tagad jāpērk auto, tad es būtu pietiekami drosmīgs izvēlēties Karoq ar 1,0 litru turbomotoru!

VWfans 12.11.2017 14:02

Te video, kurš stāsta par to, cik baudāms ir Škoda-Karoq:

VWfans 12.11.2017 10:20

Vento-VR6 vidējais benzīna patēriņš bija 9,3 litri uz 100 km, bet Hondai-Jazz tas ir 5,6 litri uz 100 km. Ir starpība, vai ne?

VWfans 11.11.2017 21:04

Nav gan rijīga Honda-Jazz! Tā ir ekonomiska.

VWfans 11.11.2017 19:30

Karoq vērts pirkt tamdēļ, ka tas ir liels un ērts auto. Stepway tomēr ir jūtami mazāks...

VWfans 11.11.2017 19:22

Karoq-am bāzes komplektācijā ir gaisa kondicionieris, un ar to ir pietiekami.

VWfans 11.11.2017 19:09

Jā, ir vērts, jo Karoq ir teicami aprīkots jau bāzes komplektācijā.

VWfans 11.11.2017 19:06

Trešo mašīnu man tagad nevajag! Taču, ja būtu tikai viena un vajadzētu otru, tad ļoti ticams, ka pirktu Škoda-Karoq 1,0 TSI.

VWfans 11.11.2017 18:42

Kāpēc uzskatāt Škoda-Karoq par hlamu? Es domāju, ka Karoq ar mazo benzīna motoru ir baudāms, jo tam, pateicoties turbīnai, ir 115 zirgspēku jauda.

VWfans 11.11.2017 17:52

Škoda-Karoq par 19-20 tūkst.EUR ir optimāls zelta vidusceļš, ja ğimenes ikmēneša ienākumi ir 2500-3000 eiro.

VWfans 11.11.2017 16:37

Ap 7-8 litriem uz 100 km. Ja brauciens pa maģistrālām ielām ar maz nepieciešamībām apstāties, tad var būt arī 6 - 6,5 litri uz 100 km.

Šorīt braucu 15 km uz Jelgavas centru un Pārlielupi ar trīs stāvēšanas vietām, un patēriņš sanāca 7,7 litri uz 100 km.

VWfans 11.11.2017 16:33

Uzskatu, ka nav vērts piemaksāt 1600 eiro, lai Karoq ar manuālo kārbu vietā iegūtu Karoq ar DSG automātu. Kā arī nav vērts piemaksāt 4900 eiro, lai iegūtu Karoq ar niknāku 1,5 litru motoru, automātu un labāku komplektāciju.

www.skodalatvia.lv/modeli/karoq/karoq/karoq-cenas

VWfans 11.11.2017 14:39

Ieteicamākais Škoda-Karoq variants ar 1,0 litra 115 zirgspēku benzīna motoru un manuālo ātrumkārbu par baudāmu cenu, sākot no 18600 EUR, būs nopērkams no 2018.gada jūlija.

VWfans 11.11.2017 14:11

No trim Gada Auto testā pieteiktajiem mazauto Micra būtu mana pēdējā izvēle. Pirmajā vietā lieku Fiestu, bet otrajā vietā Citroen-C3.

VWfans 11.11.2017 14:01

Ja Merivu pirkt, tad tikai ar benzīna motoru! Dīzeļmotori ir kaprīzi.

VWfans 11.11.2017 13:56

Slikts tas piektais bembis nav, taču nesaprotu, kamdēļ maksāt par to 98 tūkst.EUR, ja to pašu labumu iegūst, par 35 tūkst.EUR iegādājoties Arteonu.

VWfans 11.11.2017 13:44

Man nav nekas pretī braukt vienā plūsmā ar fūrēm.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti