Lūk, baudāms Outlander - labāka izvēle nekā nepamatoti sadārdzinātais Volvo-XC60:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/outlander/micmg.html
Lūk, baudāms Outlander - labāka izvēle nekā nepamatoti sadārdzinātais Volvo-XC60:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/outlander/micmg.html
Šis, lūk, būtu auto ar pārskatāmu vēsturi. Tomēr nepiekrītu apgalvojumam, ka 172 tūkst.km būtu mazs nobraukums:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc60/bidjjb.html
170 tūkst.km manai Merivai tieši bija tā robeža, kad būtiski palielinājās nepieciešamo remontu biežums, sarežģītība un dārdzība. Nedomāju, ka Volvo tiktu būvēts, izmantojot kvalitatīvākas, izturīgākas detaļas...
Latvijas Gada Auto testa braucienaa braucu pat ar jaunaa modelja Volvo-XC60. Neko taadu iipashu tur nesaskatiiju, lai par to maksaatu 60 tuukst.EUR.
2010.gada Volvo-XC60 videejaa cena - 13745 EUR.... Daargi....
2009.gada Volvo-XC60 vidējā tirgus cena Latvijā ir 12371 eiro. Dārgi...
Manas Škodas motoram nav turbīna. Ieskrienoties motoru prasās griezt, ko arī bieži daru. Ja griež līdz 4-5 tūkst.km, tad motora atsaucība ir pārsteidzoši laba.
Simtprocentīgi nevaru apgalvot, bet man šķiet, ka nepārslēdzas uz benzīnu. Vismaz neesmu tādu lietu pamanījis.
Vīrs laikam vēlas, lai Tev būtu no skata ,,biezs,, auto. Tomēr lietošanas īpašību ziņā Qashqai būtu labāka izvēle, jo to Jūs varētu nopirkt mazāk nolietotu, svaigāku.
Man Fabijai 49 mēneši un 101 tūkst.km nobraukums. Viss ir ļoti labi ar šo lielisko auto. Ja ar Fabiju izdotos bez lielām problēmām nobraukt 14 gadus un 300 tūkst.km, tad es būtu sajūsmā.
Qashqai ar benzīna motoru noteikti ir labāka izvēle par Volvo XC-60, jo par to pašu naudu Tu Qashqai dabūsi daudz svaigāku.
Ja tik mazs nobraukums, tad, manuprāt, nav jēgas pirkt Volvo XC-60 ar dīzeļmotoru, jo mežonīgi dārgais DPF filtrs aizies ciet ātri vien.
Es tomēr sliecos par labu jauna Peugeot-3008 iegādei, ar kuru pēc tam braukt 10-12 gadus.
Tie mazlietotie piedāvājumā ir stipri mazā skaitā.
Ziemas riepas Pirelli abiem saviem auto uzliku vakar.
Tādam 200-250 tūkst.km nobraukušam Volvo-XC60 trūkums ir tas, ka daudzas detaļas jau ir krietni padilušas un to resurss tuvojas beigām. Protams, vajag auto rūpīgi pārbaudīt pirkšanas brīdī: tas krietni samazinās iespēju ,,ielidot,, uz dārgiem remontiem tuvāko dažu mēnešu, pusgada, gada laikā. Tomēr nobraucot 20-30 tūkst.km, neizbēgami iestāsies augsts dārgu remontu risks, jo mūsdienās 200-300 tūkst.km nobraukums vieglajam auto ir padaudz. Vairs neražo tik izturīgus un salīdzinoši vienkāršākas konstrukcijas auto kā 20.gadsimta 80. un 90.gados.
Tāpēc man tagad ir laba situācija: abiem auto ir atmosfēriskie benzīnnieki, tiesa, viens no tiem ir ,,apgrūtināts,, ar gāzes iekārtu.
Bolzens, nu tak tam XC-60 viss ir dārgs!
Man Fabijai uz 101 tūkst.km nobraukumu 49 mēnešos izmaksas ir drusku pāri 11 tūkst.EUR, neskaitot auto iegādes cenu. Tādējādi sanāk 10,84 centi uz kilometru. Ļoti labs rādītājs!
Man gan Merivai, gan Fabijai, gan Jazzam šīs izmaksas ir krietni mazākas.
Bet pozitīvais ir tas, ka jau pēc četrām dienām pēc apskates es auto saremontēju, to varēju paspēt darba dienas ietvaros un tas nebija dārgi. Fabijas nobraukums šobrīd 101.663 km.
Tehniskajā apskatē Fabijai fiksēja šādus bremžu spēkus:
darba bremzes priekšā 2,3 un 2,5, aizmugurē 2,4 un 1,2, stāvbremze 1,5 un 0,8.
Kondicionieris KIA-Sportage ir, tātad auto ir baudāms jau bāzes komplektācijā.
Piekrītu Feciic.
Iesaku lielisko KIA-Sportage par 18 tuukst.EUR:
Nepiekrītu. Manai Fabijai ir 49 mēneši un 102 tūkst.km nobraukums, un auto sniedz lielu baudu, ar to braucot, pat neskatoties uz to, ka komplektācija ir vairāk uz pieticīgo pusi.