iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 16.10.2017 7:11

Tucson mūsdienās jau bāzes komplektācijā ir labi aprīkots.

VWfans 15.10.2017 20:04

Iegāju KIA mājas lapā, un mani pārņēma sajūsma: pārdošanā ir jauns Stonic miniSUV modelis ar iepazīšanās sākumcenu 14 tūkst.EUR. Dzinējs 1,2 litru 84 zirgspēku bez-turbīnas benzīnnieks: tas būs uzticams un nedārgi remontējams tad, kad vecāks kļūs.

VWfans 15.10.2017 14:25

Labāk jaunu Volkswagen-Tiguan sākuma komplektācijā (cenas sākas no 22 K) nekā šādu jau pajātu Volvo-XC60 !

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc60/bjmibn.html

VWfans 15.10.2017 14:23

Es pat ar stipri zemu Fabiju braucu mežā sēņot. Tagad mežos daudz kur ir ļoti kvalitatīvi ,,Latvijas Valsts mežu,, ceļi, pa kuriem var labi piebraukt sēņu vietām.

VWfans 15.10.2017 9:53

Mana pieeja - pirkt knapāko modeļa versiju un braukt gandrīz līdz galam, kad vecuma galā auto nebūs žēl pārdot par lētu naudu.

VWfans 15.10.2017 9:51

Nu nē - ar to Tucsonu vajag braukt skaistus 10-12 gadus 200-300 tūkst.km līdz brīdim, kad vecuma galā remonti sāks apgrūtināt! Piemēram, 2017.gadā nopērk Tucson par 20 K, 2028.gadā pārdod par 2 K. Vērtības kritums 18 K 11 gados, kas, rēķinot vienā gadā, galīgi nav daudz!

VWfans 15.10.2017 9:47

Priekš kam normālam vidusmēra lietotājam vajag pilnpiedziņu? Ar priekšpiedziņu pilnīgi pietiek!

VWfans 15.10.2017 0:09
VWfans 15.10.2017 0:07
VWfans 14.10.2017 17:43

Uz vairākām pēdējām apkopēm biju Markus servisā Jūrmalas gatvē, pēdējo reizi 3.maijā pie 90 tūkst.km nobraukuma. Tad auto bija kārtībā. Nav brīnums, ka uz 28.septembra apskati kaut kas jauns sabojājās. Svarīgi, ka remonts nebija ne ilgs, nedz dārgs.

VWfans 14.10.2017 17:30

Tāpēc, ka SantaFe ir ļoti sadārdzināts. Hyundai-Tucson ir normālā cenā, bet SantaFe sadārdzināts.

VWfans 14.10.2017 17:28

Nu labāk jauna Fabija nekā 2010.gada Volvo-XC60 ar 250 tūkst.km nobraukumu par dārgu cenu - 12250 EUR.

VWfans 14.10.2017 17:14

2011.gada Volvo dienaskārtībā būs daudz dārgāk un ilgāk remontējami defekti: DPF filtrs, turbīna, divmasu spararats, automātiskā ātrumkārba.

VWfans 14.10.2017 17:10

Tak nopērc JAUNU Hyundai-Tucson bāzes komplektācijā par 19 tūkst.EUR un brauc ar to bez raizēm par tehniskām problēmām!

VWfans 14.10.2017 17:07

Priekš tam jau ir apskate, lai izķertu defektus to saknē. Trijnieks kā vērtējums taču nebija.

VWfans 14.10.2017 17:01

Lohi tie, kas nopērk 2011.gada izlaiduma Volvo-XC60, kurš savu baudāmo mūžu ir nokalpojis un vācietim vairs nav vajadzīgs.

VWfans 14.10.2017 15:54

Nevajag pirkt Sportage par 35 K, bet par 22 K. Nu nav vajadzīgs viss tas traki plašais aprīkojuma klāsts.

VWfans 14.10.2017 15:50

Tak bremzes ir, tikai to spēks mazāks.

VWfans 14.10.2017 12:06

Fabijai tagad četri gadi, viens mēnesis un 101 tūkst.km nobraukums. Septembra pēdējās dienās gāju apskati. Dabūju divnieku par samazinātu bremžu spēku labajā pusē aizmugurē. Izrādās, vainīgs bremžu cilindrs, kas sācis tecēt. Remonts nebija ne dārgs, nedz ilgs: izmaksas 96 eiro. Tagad tikai jāatrāda auto otrreiz CSDD. Ar motoru un gāzes iekārtu viss ideāli, ar piekari labi. Pēdējā gada laikā bija daži nedārgi remonti piekarē un bremžu sistēmā, bet nekad izmaksas nepārsniedza 100 eiro. Lai gan mēdzu vilkt smagu piekabi, sajūgs paguruma pazīmes neizrāda. Ar gāzi nobraukti pēdējie 54 tūkst.km, esmu atpelnījis gāzes iekārtas cenu un vēl esmu 400 eiro ietaupījis. Škoda-Fabia: labs, uzticams auto, kas saimniekam spēj sniegt baudījumu, nebūdams dārgs.

VWfans 14.10.2017 11:49

Mans viedoklis ir negrozāms: lietots Volvo-XC60 nav laba izvēle. Tie pārsvarā ap 200 tūkst.km nobraukušie dīzeļauto jau savus labākos laikus ir pārdzīvojuši. Nākamajiem saimniekiem tiks rūpes par dārgiem remontiem. Stresa, kas saistīts ar tiem, būs vairāk nekā prieka no braukšanas. Alternatīva: nedaudz piekāpties aprīkojuma ziņā un pirkt kādu jaunu līdzīga izmēra auto: KIA-Sportage, Hyundai-Tucson, Peugeot-3008.

VWfans 12.10.2017 18:14

Nemaz netaisos šo auto pirkt. Labāk par 25 tūkst.EUR paņemt jaunu KIA-Sportage, izbaudīt to, un tad vēl 22 tūkst.EUR paliks pāri.

VWfans 05.10.2017 21:20

Iauto boulinga turnīra rezultāti:

1. RASHAL 209

2. DRIVERS 202

3. HELIX 168

4. VWfans 159

5. UGGGA 144

6. Redaktors 143

7. ZZZZ 122

VWfans 30.09.2017 22:20

Kā ar Fabijām? Vai tās zog?

VWfans 28.09.2017 17:15

Rudens Mediju testa braucienā pirms pusdienu pauzes man iekrita braukt ar Land-Rover Discovery. Interesanti, ka atšķirībā no citiem testa automobiļiem šis Discovery bija ar vājāko modelim piedāvāto motoru – 2 litru 180 zirgspēku turbodīzeli. Vēl Discovery modelim pieejami dīzeļmotori ar 240 un 258 zirgspēku jaudu, kā arī benzīna motors ar 340 zirgspēku jaudu. Cenas automobilim sākas no 53 tūkstošiem eiro.

Pašmasa testētajam auto bija liela – 2241 kg, pilna masa 3090 kg. Neskatoties uz lielo masu un ne visai jaudīgo motoru, uzrāviens bija pārliecinošs. Discovery īpašība – galīgi nejūt ātrumu. Braucot ar 100 km/h, pēc sajūtām liekas, ka ir kādi 80 km/h. Sēdēšana augstu, salons milzīgs, izcila skaņas izolācija, tādējādi brauciens ļoti baudāms. Ar šādu auto es labprāt dotos ceļojumā kaut vai līdz Sicīlijai.

Tomēr sajūtas mainās, ja izkāpj ārā no Discovery un palūkojas uz to. Tieši no priekšpuses tas manā skatījumā vēl ir glīts, taču no sāniem un īpaši no aizmugures tas man nepatīk. Iekšā salona dizains gan man patīk. Sajūsmināja ātrumu pārslēgšanas kloķis apaļa rullīša formā. Tāpēc, manuprāt, Discovery ir auto, kurā jāatrodas iekšā un jābrauc, bet kuru nav jāpēta no ārpuses.

VWfans 28.09.2017 17:14

Pirmais auto, ar kuru bija iespēja izbraukt Rudens Mediju testa braucienā, bija lieliskais Honda CR-V. Šis automobilis tiek piedāvāts ar vienu vienīgu benzīna motoru – 2 litru 155 zirgspēku agregātu bez turbīnas, kā arī diviem turbodīzeļiem ar 1,6 litru darba tilpumu un 120 vai 160 zirgspēku jaudu. Cenas ar mehānisko ātrumkārbu sākas no 22700 eiro, bet ar automātu no 29060 eiro.

Testētais auto bija ar benzīna motoru un automātu, tā pašmasa 1614 kg, pilna masa 2100 kg. Izskan viedokļi, ka šādam auto trūkstot jaudas. Man tā nešķita - braucu posmu pa Ventspils šoseju un gabaliņu pa mazāku šoseju līdz Smārdei, un, startējot no vietas, uzrāviens likās pilnīgi pietiekams. Tehniskie dati liecina, ka šādas komplektācijas Honda-CR-V ieskrienas līdz 100 km/h 12,3 sekundēs (ar manuālo ātrumkārbu tas notiek 10,2 sekundēs).

Savā brauciena posmā uzliku borta datoru ,,uz nullēm,, , un, braucot nedaudz virs 20 km pa Ventspils šoseju rāmi kopīgā plūsmā ap 85-90 km/h tempā un tad 4-5 km līdz Smārdei, beigās ieguvu šādus borta datora rādījumus: distance 26,6 km, vidējais ātrums 80 km/h, vidējais benzīna patēriņš 7,2 litri uz 100 km. Manuprāt, samērīgi zems benzīna patēriņš.

Kopumā Honda-CR-V ir tāds baudāms auto, kuram nav kur piesieties. Tam nav arī tāda trūkuma, kāds piemīt Jazz un Civic modeļiem – pavāja skaņas izolācija. CR-V ir klusāks, Latvijā atļautajos ātrumos manā skatījumā ļoti kluss. Ja man būtu jāpērk automašīna cenu diapazonā no 23 līdz 25 tūkst.eiro, tad Honda-CR-V būtu rūpīgi apdomājams variants.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti