iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 27.09.2017 22:51

GB12

Šāds Qashqai ir gards kumosiņš...

VWfans 27.09.2017 21:44

Man 2013.gada Fabijai (nobraukums 100 tūkst.km) ar rūsu nav pilnīgi nekādu problēmu.

VWfans 27.09.2017 21:43

Cik Tavam Qashqai nobraukums?

VWfans 27.09.2017 21:42

Te baudāms video par iepriekšējās paaudzes Volvo-XC60...

VWfans 27.09.2017 20:28

Rudens Mediju testa braucienā piedāvātais Honda-Civic bija salīdzinoši vairāk iebraukts, jo tam brauciena dienā tika sasniegts 10 tūkst.km nobraukums. Automašīnai bija 988 kubikcentimetru 129 zirgspēku benzīna motors un CVT variators. Šāds auto dažādās komplektācijās maksā 22210, 25230 vai 26750 eiro, savukārt ar manuālo kārbu cenas sākas no 19180 eiro.

Honda-Civic dizains salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi ir stipri izmainījies, auto kļuvis garāks, platāks un vismaz no skata zemāks. Man personīģi nepatīk! Iekšā salonā ir ļoti zema sēdēšana, gandrīz pie grīdas. Pateicoties tam galvas un plecu rajonā plašums ir pietiekams, sēdēt ir ērti, taču, iespējasms, vecākiem un stīvākiem cilvēkiem varētu būt apgrūtinoši piecelties no ļoti zemas sēdpozīcijas. Nepatika tumšie salona griesti, taču tā noteikti ir opcija, ko var arī neizvēlēties.

Braukšanas īpašības pārsteigumu neizraisīja. Jauda, paātrinājums bija atbilstošs zirgspēku skaitam. Gaita bija stingra, bremzes ļoti asas, stūre izteikti precīza - tas viss apmēram kā mazajā ,,brālītī,, Honda-Jazz, ar kuru mūsu ģimenē nobraukti 17 tūkst.km. Varu piekrist citu viedoklim par to, ka Honda-Civic šķiet paskaļa, bet man šinī sakarā ir tāda doma, ka tīri decibelos mērot Honda varbūt nav skaļāka par citiem kompaktklases konkurentiem, bet tas skaņas tembrs, tonis, kas nāk no motora un ceļa, ir tāds ,,negaršīgs,, , ausij netīkams, salīdzinot kaut vai ar Golfu.

VWfans 27.09.2017 17:28

Rudens Mediju testa braucienā bija iespēja izbraukt ar augstāk bildē redzamo Hyundai-i30, kam ir 1,4 litru benzīna turbomotors ar 140 zirgspēkiem un automātiskā ātrumkārba. Auto pašmasa 1315 kg, pilna masa 1850 kg. Braukšanas sajūtas stipri līdzīgas citam testā baudītajam auto - atjauninātajam Golfam ar 1,4 litru 150 zirgspēku turbomotoru un automātu. Nevaru teikt, ka kāds no šiem diviem auto būtu pārāks par otru vai atpaliktu no otra: viss bija labā kompaktklases līmenī. Šie divi auto (Hyundai-i30 un Golfs) man šķita līdzvērtīgi un patika labāk par trešo kompaktklases pārstāvi testā - Honda-Civic.

Tātad, izvēloties starp Hyundai-i30 un Golfu, manuprāt, visu nosaka vizuālās simpātijas: uz kāda izskata auto pircējam patiktu skatīties no ārpuses un kāda izskata auto atrasties iekšā.

Hyundai-i30 ir pieejami trīs benzīna motori: 1,4 litru bez turbīnas ar 100 zirgspēkiem, 1,0 litra ar turbīnu un 120 zirgspēkiem, kā arī testā piedāvātais 140 zirgspēku variants. Dīzeļmotori divi, abi ar 1,6 litru darba tilpumu: ar 95 vai 136 zirgspēkiem. Hyundai-i30 sākumcena 14990 eiro, un sākuma komplektācijā gaisa kondicionieris jau ir iekļauts. Universālam sākumcena 15990 eiro. Testā baudītajam i-30 hečbekam ar jaudīgāko benzīnmotoru bagātīgā komplektācijā cena ir 24590 eiro.

VWfans 26.09.2017 20:54

Rudens Mediju testa braucienā izbaudītais Golfs nav jauns modelis, spriežot pēc vizuālā izskata, virsbūves formas. Tas ir dziļš feislifts. Braucu ar Golfu R-Line komplektācijā, kam cena ar 1,4 TSI 150 zirgspēku benzīna motoru sākas no 23302 eiro, taču līdzi braucošā tirgotāja pārstāve teica, ka, pateicoties papildaprīkojumam, cena ir ap 26-27 tūkst.EUR. Dārgi...

Golfs bija, kā jau ierasts, patīkami sabalansēts auto ar ārkārtīgi ērtu sēdēšanu pie stūres. Patīkama DSG kārba. Varu salīdzināt ar dīzeļgolfu, jo dažreiz sanāk pabraukt ar 2016.gada Golf 1,6 TDI. Benzīnnieks, protams, klusāks un ar 150 zirgspēku motoru jaudīgāks, bet visumā nekāda pārsteiguma nebija - vienkārši baudāms, ērts auto.

Ja man būtu jāpērk septīto Golfu, es izvēlētos universālu ar 1,4 litru 125 zirgspēku benzīna motoru un manuālo kārbu par 18358 eiro. Modeli ar jaunākās paaudzes 1,0 TSI motoru un 110 zirgspēkiem par 17748 eiro tomēr neņemtu, jo esmu skeptisks pret tiem jaunajiem ļoti maza darba tilpuma motoriem.

VWfans 26.09.2017 6:57

Man gan patīk, pat sajūsmina.

VWfans 25.09.2017 23:02

Citroen pārstāvji uz Rudens Mediju testa braucienu bija atsūtījuši pilnīgi jaunu auto ar 400 km nobraukumu testa dienas rītā, tātad ne to, kurš bija Pavasara Mediju testa braucienā. Šis bija īsts skaistulis ķiršu sarkanā krāsā ar melnu jumtu. Automašīnai bija 1,2 litru trīs cilindru 82 zirgspēku benzīna motors un piecpakāpju manuālā ātrumkārba. Pašmasa 1055 kg.

Citroen-C3 vēl pieejami 1,2 litru benzīnmotors bez turbīnas ar 68 zirgspēkiem, kā arī ar turbīnu un 110 zirgspēkiem. Dīzeļmotori divi - 1,6 litru ar 75 vai 99 zirgspēkiem. Citroen-C3 cenas sākas no 10500 eiro, un arī sākuma komplektācijā ir iekļauts gaisa kondicionieris. Smukie ,,airbump,, pieejami par 250 eiro piemaksu vidējā no trim komplektācijām, bet dārgākajā komplektācijā tie ir iekļauti. Vispār var dažādi spēlēties ar Citroen-C3 papildaprīkojuma iespējām tieši vizuālā noformējuma ziņā, tādējādi izveidojot tieši savai gaumei un acij tīkamu auto, turklāt par šīm iespējām nepiemaksājot pārāk daudz. Man Citroen-C3 gan no ārienes, gan iekšienes liekas ļoti skaists, valdzinošs, un tas ir galvenais šī auto pluss.

Par trūkumiem. Palika iespaids, ka auto salikšanas kvalitāte nav tajā augstākajā līmenī. Braucot uz skatu torni pa grants ceļu automobilim ar tanī brīdī nepilnu 600 km nobraukumu jau dzirdēju skrapstēšanu kreisajā priekšējā statnē. Manuālajai kārbai darbība, tas, kā lec robos, bija ne visai laba, tāda nekonkrēta. Kloķis jau šķita nedaudz izļurkāts. Kas ar to būs pēc 100 tūkst.km nobraukuma?

Manuprāt, Citroen-C3 automobilis būtu tāds, kam varētu uzlikt gāzes iekārtu un braukt patiešām lēti, ar mazām izmaksām, ja vien nav izsmalcinātas prasības pret auto citādā ziņā.

VWfans 25.09.2017 21:54

Volvo-XC60... Volvo-XC90 mazais brālis, kurš salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi ir paaudzies, sasniedzot 469 cm garumu, 286,5 cm riteņu bāzi un 190 cm platumu. XC-60 tiek piedāvāts ar divu veidu benzīna motoriem (254 vai 320 zirgspēki), kam cenas sākas no 48571 EUR, divu veidu dīzeļiem (190 vai 235 zirgspēki), kam cenas sākas no 49328 EUR, kā arī plug-in hibrīdu ar kopējo sistēmas jaudu 407 zirgspēki un sākumcenu 64201 EUR.

Testētajam XC-60 bija 2 litru 235 zirgspēku dīzeļmotors, astoņpakāpju automāts, pašmasa 1879 kg. Kā var spriest pēc Kasiņa augstāk norādītās auto cenas, mašīna bija pārbāzta ar papildaprīkojumu. Man ar Volvo-XC60 sanāca braukt pa salāpīto Jūrmalas-Talsu šoseju posmā tuvāk Ķesterciemam. Kaut kā šis Volvo man nepatika... Likās, ka auto pa ceļu peld, nav pietiekami stabils... Iespējams, ka pie vainas bija piekares regulējumi, jo tos, kā jau pašlaik šādā cenu grupā ierasts, var izvēlēties dažādus. Tomēr man labāk patīk, ka šie regulējumi (Komforts, Sports) automobilim nav, jo ir zināmi gana daudz automobiļi, kuriem viens vienīgais piekares regulējums ir izdevies optimāls un vadītājam nav nekas jāgudro. Dažas reizes sanāca apdzīt lēni (60-70 km/h) braucošus auto. Paātrinājums, protams, iespaidīgs, taču tādos brīžos dīzeļmotora rūkoņa likās par skaļu. Nepatika Volvo-XC60 starta kloķītis - kaut kāda jocīga sudrabota poga, kas jāsatver un jāgriež pulksteņa rādītāja virzienā. Jaunais Volvo instrumentu paneļa stils arī nav manā gaumē... Tātad Volvo-XC60 es nepirktu, bet labprāt iegādātos vismaz divreiz lētāko KIA-Sportage, kuru baudīju pagājušā gada Rudens Mediju testa braucienā.

VWfans 24.09.2017 23:12

Nē, ar esošajiem auto braukšu ilgi. Turklāt 31 tūkst. eiro par lētāko Arteon 1,5 TSI man par dārgu.

VWfans 24.09.2017 18:35

Peec vakardienas esmu VW-Arteon fans:

VWfans 23.09.2017 21:48

Ņemot vērā to, cik baudāms bija Arteons, ceru, ka ar jauno Pasātu varētu būt līdzīgi. Tamdēļ pieņemu, ka pie 23-25 tūkst.eiro budžeta izcila izvēle būtu Passat universāls.

VWfans 18.09.2017 18:04

Vakar pavēlu jau tumsā redzēju jauno Nissan-Micra ar Iauto uzlīmi uz sāna braucam laukā no Rīgas virzienā uz Olaini. Es biju ar Fabiju ar piekabi. Jaunā Micra ir skaista!

VWfans 11.09.2017 20:38

Piesakos.

VWfans 09.09.2017 12:02

Latvijai ir labas izredzes tikt četriniekā.

VWfans 09.09.2017 12:02

Es tāpēc pārgāju uz benzīns/gāze (Škodai) un benzīns (Hondai), lai nebūtu raižu par kvēpu filtru.

VWfans 07.09.2017 18:51

Būšot arī Honda-Jazz feislifts ar vienu jaunu motoru piedāvājumā: 1,5 litru 130 zirgspēku benzīnnieks.

VWfans 03.09.2017 21:30

Manuprāt, pārāk daudz ekstru, kas auto ļoti sadārdzina. Tas auto, ar kuru izbraucu, maksā vismaz 42 tūkst.EUR.

VWfans 13.08.2017 20:21

Šodien no Vangažiem līdz Rīgai braucu tuvumā jaunajam Honda-Civic ar Igaunijas numuriem. Sapratu, ka šis kompaktklases modelis arī ir krietni paaudzies izmēros, sevišķi platumā:

VWfans 13.08.2017 20:15

Superb būtībā ir lēts A6 jeb otrādi - A6 ir dārgs Superb.

VWfans 12.08.2017 11:10

Škodai-Fabijai veiksmīgi turpinu lietot gāzi. Esmu ar gāzi nobraucis 49 tūkst.km un dēļ zemām degvielas izmaksām esmu 280 eiro plusā salīdzinājumā ar situāciju, kāda būtu, ja nebūtu uzstādījis gāzes iekārtu.

VWfans 10.08.2017 22:42

Izgāju Hondai pirmo apkopi Nipponā. Samaksāju 187 eiro. Tika main'īts arī salona filtrs. Nobraukums 15 tūkst.km. Ar auto viss lieliski, aizdomas, ka pat drusku klusāks kļuvis.

VWfans 08.08.2017 17:29

Nepiekrītu, ka tāliem braucieniem vajag lielu auto. Pilnīgi pietiek ar kompaktklasi, kā to februārī parādīja mans brauciens uz Budapeštu un atpakaļ ar lielisko Honda-Jazz !

VWfans 04.08.2017 22:41

Jaunajam Citroen-C3 cenas sākas no 10500 eiro.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti