Vēl - ja salīdzina Jazz un Civic, tad Jazzam salons pasažieru zonā noteikti ir ērtāks, plašāks. Magic Seats - super izgudrojums.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vēl - ja salīdzina Jazz un Civic, tad Jazzam salons pasažieru zonā noteikti ir ērtāks, plašāks. Magic Seats - super izgudrojums.
Tad vēl - benzīna atlikuma rādītājs ir tāds, ka to veido 20 balti klucīši. Benzīnu uzpildīju pie nobraukuma 33 km. Tagad ir 188 km, tātad nobraukti 155 km, un nodzisuši tikai 3 klucīši rādītājā, bet atlikuši 17 klucīši. Un kompis rāda, ka vēl var nobraukt 670 km.
Vismaz pagaidām pēc borta kompja skatoties, patēriņš ir izcili mazs. Tikko atbraucu no mājām līdz Jelgavas Valdekas lielajai MAXIMAI un borta kompis rāda: distance 6,2 km, laiks 17 min., vidējais ātrums 22 km/h, benzīna patēriņš tikai 6,6 litri uz 100 km.
Pēc dažiem gadiem noteikti nē. Ar Škodu gribētu braukt līdz kādiem 250-300 tūkst.km.
Mazs trūkumiņš Hondai - tāds pastīvs mehāniskās ātrumkārbas kloķis. Salīdzinoši Škodai tas kustas daudz mīkstāk, brīvāk, taču vienlaikus ļoti precīzi. Un vēl - Hondai ātrumu pārslēga kloķis izteikti mazs izmēros. Tāds piemērots smalkas, sīkas sievietes rociņai. Bet nu to kādreiz var labot, nomainot uz lielāku.
Kādu laiku noteikti nē, bet, ja auto labi kalpos, tad varbūt pēc dažiem gadiem.
Šodien nobraucām 102 km ar Hondu. Bijām uz Rīgu, un, braucot turp no Jelgavas, borta kompis uzrādīja vidējo benzīna patēriņu 4,9 litri uz 100 km. Pat, ja tas melo, vienalga izcili mazs patēriņš.
Jā, stūre vienkāršākajā komplektācijā Jazzam nav ar ādas apšuvumu.
Šo lietu vēl neesmu tā īsti novērtējis, vēlāk redzēs, kā būs.
Gan es uz darbu braukšu, gan sieviņa. Abi brauksim gan ar vienu, gan otru mašīnu. Nu tātad dažādi darīsim! Brauksim arī kā ģimene ar pekelēm, tikai bez suņa, jo tāda mums nav.
Dizains Jazzam, manuprāt, ir glīts. Pēc nobrauktiem pirmajiem 22 km jāteic, ka man patīk lielie logi un teicamā pārskatāmība uz visām pusēm.
Kopš Ziemassvētkiem vēroju tirgu, un man bija dažādi pieļaujamie pirkumu varianti. Pamanīju Nippon Auto noliktavas izpārdošanas sarakstu, un šis Honda-Jazz ar cenu zem 14K piesaistīja manu uzmanību. Tad nu ātri kārtoju iegādi.
Nippon Auto pārdevējs teica, ka no noliktavas izpārdošanas auto saraksta četriem auto divi vēl nav pārdoti, šķiet, ka ir arī ar klimatkontroli un variatoru.
No šodienas papildus Fabijai dažreiz pārvietošos ar 2017.gada Honda-Jazz 1,3 6MT.
Nu tā, cienījamie foruma biedri! Tikko no Nippon autosalona atbraucu ar jaunu auto: Honda-Jazz ar 1,3 litru 102 zirgspēku benzīna bez-turbīnas motoru. Komplektācija mazāk pilnā, tātad Trend. Auto cena 13665 EUR.
Varbūt tas tā ir tikai konkrētajā Šauļu uzpildes stacijā? Varbūt citur ir dārgāk?
Izskatās ļoti labi!
Ceru, ka uz Fabijām nepārslēgsies!
Nu nebūs gan. Tāds milzenis reāli nav vajadzīgs!
Pagarš video, ko skatīt nesteidzīgi...
Škoda-Fabia 1,2 benzīns/gāze, 70 zirgspēki, 2013.gads, 82 tūkst.km.
Šodien izbraucu ar radinieku 400+ tūkst.km nobraukušo XC-90... Patiesībā baudāms auto...
Manu bijušo un esošo auto krāsas:
koši sarkans otrais Golfs
ķiršu krāsas Vento
tumši zils Vento
koši zila Meriva
ķiršu krāsas Fabia
Man nepatīk bēšās, sudrabainās un visu citu toņu pelēkās automašīnas, jo tādas man atgādina darba auto. Pašam visi auto ir bijuši košās vai tumšās krāsās, un tādi auto man patīk. Saprotu, ka tādus auto prasās biežāk mazgāt, taču skaistums prasa upurus.
Paldies, sanāca!
Pirmo reizi pagalmā nomazgāju savu Hondu, pasēdēju mašīnā, nedaudz apskatījos instrukciju, lai apgūtu auto iespējas.
Konstatēju, ka dzinējs neceļ augstāk par 3700 rpm. Nobraukums 199 km. Nez, vai tas varētu kaut kāds dzinēja vadības bloka uzstādījums jauna auto iebraukšanas periodā?