Tīri vai kārojas šādu KIA-Sportage sākuma komplektācijā par 18 K nopirkt! Ļoti patīkams iespaids pēc testa brauciena no Skrundas līdz Kuldīgai! ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tīri vai kārojas šādu KIA-Sportage sākuma komplektācijā par 18 K nopirkt! Ļoti patīkams iespaids pēc testa brauciena no Skrundas līdz Kuldīgai! ![]()
Nu jā, Golf Variantam bagāžnieks ir milzīgs. Bet arī Tiguanam tas nav mazs...
Es neesmu tik kritisks pret Tiguanu. Ar septīto Golfu esmu braucis patālus gabalus, un jāteic, ka jaunais Tiguan ir ar krietni plašāku salonu nekā septītais Golfs. Kāpēc gan par 21583 eiro nenopirkt pieejamāko no jaunajiem Tiguaniem, kurš ir ar 1,4 litru 125 zirgspēku benzīna motoru un sešpakāpju manuālo ātrumkārbu???
nomiks rakstīja: Land Cruiser nav tiešai konkurents Navarai, bet Hilux gan. Hilux viennozīmīgi pārāks tehniskajā un caurejamības ziņā.
Darbā ir daudz Navaras un L200. Šoferi labprātāk gribētu braukt ar Hilux, bet nepērk, jo ir nedaudz dārgākas.
Vai tad Jums tās ir jaunās paaudzes Navaras? Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes Navaru ļoti ticu, ka Hilux cilvēkiem patīk labāk.
Man otrādi - tieši salons likās izcili omulīgs, ērts, plašs, baudāms. No ārpuses - nu kā paskatās... Ne visai acij tīkami izskatās, raugoties uz sedanu tieši no aizmugures.
Tiguani Rudens mediju testa braucienā bija divi gabali - ar 150 zirgspēku TDI motoru un 180 zirgspēku TSI motoru. Ar dīzelīti brauca pārinieks, bet es vadīju benzīnnieku. Lieta, ko ievēroju - dīzelim iepriekšējos apmēram 300 kilometros borta dators rādīja 6,5 litru vidējo patēriņu, bet benzīnniekam - 10,7 litrus. Milzīgs dīzeļa pārsvars, salīdzinot automobiļus līdzīgos apstākļos.
Mans viedoklis - Talismans ir skaistāks par konkurentu Škoda-Superb, taču gaitā baudāmāks ir Superb.
Patika labi, taču vakarā nosūtīšu rakstu, kurā atlikušas dažas nobeidzamas ,,astes,, .
Ar Navaru Rudens Mediju testa ietvaros iznāca pabraukt Skrundas tuvumā kādus 7 kilometrus. Ļoti patika, ja neskaita to, ka stūres rata augšmala nedaudz aizsedza tahometra un spidometra ciparnīcas. 190 zirgspēku dīzeļmotors bija sprigans un spēcīgs. Sestajā pārnesumā 2,3 litru dīzeļdzinēja apgriezieni bija mēreni un troksnis salonā stipri slāpēts un neuzmācīgs. Katrā ziņā, ja jāizvēlas starp Landcruiseru un Navaru, tad vēl jāpadomā, vai tik labāk nepirkt Navaru.
Tā pirmā bilde, manuprāt, tika uzņemta gleznainajā Kabilē ap 25 km no Kuldīgas. ![]()
Opel-Astra ir auto, kurš Rudens Mediju testa braucienā man vidēji labi patika. Manuprāt, auto bez trūkumiem. Mašīna ir būtiski augusi izmēros salīdzinājumā ar tām paaudzēm, kas bija līdz 2010.gadam, un tagad universāla veidolā sniedz tikpat daudz labuma kā senāk sniedza augstāku klašu auto, piemēram, Volkswagen-Passat B5. Labprāt nopirktu Astru Sports Tourer ar 1,4 litru bez-turbīnas benzīna motoru, iekļaujoties 16 tūkst.EUR budžetā.
Nissan-Navara pašmasa ir 2,1 tonna. Nevar gaidīt, ka šāds smags auto būs superspridzeklis.
Kad raksti atbildi, tad virs teksta logi vari ieķeksēt vai nu ,,atbilde,, vai ,,citāts,, . Tas arī izskaidro atšķirību.
Mūsu Latvijā ir pārāk maz un tautsaimniecības spēks pārāk pieticīgs, lai mēs varētu atļauties lielos apmēros būvēt automaģistrāles.
Nissan-Navara ļoti patika - jaudīgs 190 zirgspēku dzinējs, mīksta, komfortabla gaita, laba skaņas izolācija.
![]()
Ja man no tiem auto, ar kuriem braucu, būtu jāizvēlas auto vairāku dienu ģimenes ceļojumam (2 pieaugušie, 2 bērni) pa Baltijas valstīm, tad es tos astoņus auto izvēlētos šādā secībā:
1. Audi-Q2 1,4 TFSI
2. KIA-Sportage 1,6 Turbo (benzīns)
3. Volvo-S90 D5
4. Opel-Astra Sports Tourer 1,6 CDTI
5. Volkswagen-Tiguan 2,0 TSI
6. Nissan-Navara 2,3 dCi
7. Renault-Talisman 1,6 dCi
8. Hyundai-Ioniq hibrīds
Paldies organizatoriem - bija lielisks pasākums! No automobiļiem sajūsmināja Audi-Q2 1,4 TSI ar 150 zirgspēku motoru un automātu.
Apsveicu ar pirkumu! Mazdas ir tehniski uzticamas!
aansis rakstīja: Lūk interesants mācību video par apļiem. Neesmu savā dzīvē nekad tādu satiksmes organizāciju pieredzējis, kur nu vēl Latvijā, bet ir par ko aizdomāties.
Šādā stilā pārsvarā veidoti apļi Anglijā, kur ar auto esmu aizbraucis trīs reizes. Sāku pie tiem tur jau pierast.
...ir Statoil.
Varēji braukt cauri Panevežys pilsētai. Tur ir 10 km tuvāk, un arī ur Statoil. Un Panevežys centrs vismaz sestdienā nav grūti izbraucams.
Jā, to mobilo telefonu lietošanu pie stūres es neizprotu. Pavērojot ceļabiedrus, dažkārt rodas sajūta, ka daži, īpaši dāmas, uzskata, ka ikdienas brauciens ar auto ir īstais brīdis, kad izpļāpāties pa telefonu. Jo runā pa to reāli ilgi!
Pirms dažām dienām viena šāda sieviete ar Škoda-Superb bija nostājusies Jaunolainē pie luksofora Rīgas virzienā. Un, startējot Rīgas virzienā, turpināja pļāpāt pa telefonu. Bet tanī situācijā tāpat no vadītāja ir nepieciešama uzmanība un piedomāšana - vai ieskrieties ātrāk un palikt kreisajā joslā, vai darīt to lēnāk un pārkārtoties pa labi, kurā tieši brīdī to visu darīt.
Ar ko Tava vēlme braukt ar 103 km/h ir pārāka par manu vēlmi braukt ar 86 km/h???
Es nepiekrītu. Nedomāju, ka ārzemes ir vieta, kur izskrieties. Tomēr svešā vietā jāuzmanās vairāk, un sastapties ar citas valsts policistiem ir piņķerīgāk un neērtāk!
Tātad, ja paskriet, tad darīt to Latvijā, kur ir zināmi vietējie apstākļi!
Un par fūrēm Polijā. Nu mans novērojums vasarā bija, ka apdzīvotās vietās nemaz tik ļoti tās ātrumu nepārkāpj un no muguras nespiež. Ar 55 km/h var braukt absolūti komfortabli.
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
24
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Man dizains patīk. No dažiem skatpunktiem atgādina Porsche-Macan.