iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 20.08.2016 12:08

Prieks, ka Tev tāda laba pieredze ar lielisko Škoda-Octavia!

VWfans 19.08.2016 22:41

Šodien aiz Juglas papīrfabrikas ciemata pirms Rīgas apvedceļa pavadīju sastrēgumā 21 minūti, nostājoties tajā plkst.20.24 un izgriežoties uz apvedceļu plkst.20.45. Sastrēguma garums bija 1,9 km.

VWfans 19.08.2016 22:35

Iešāvās prātā doma: varbūt pirkt jaunu Renault-Clio Grandtour ar vecās paaudzes 1,2 litru 75 zirgspēku benzīna motoru labā komplektācijā par apmēram 13 tūkst.EUR ???

VWfans 19.08.2016 14:16

Visas šīs izmaksas (izņemot degvielu) ir 3-4 reizes mazākas, ja pērk stilīgo Citroen-C4 Cactus.

VWfans 19.08.2016 14:10

Starp X3 un XC60 ,,pa lielam,, atšķirību nav. Izmaksas un braukšanas baudījums būs apmēram līdzīgi. Jāpērk to auto, kurš pašam vairāk iet pie sirds!

VWfans 19.08.2016 7:38

Nav taisnība, ka XC60 būs ēdelīgāks. Ir tāda vācu inteneta lapa spritmonitor.de , kur cilvēki reģistrē savu auto degvielas patēriņus. Tad, lūk, BMW-X3 ar dīzeļmotoru degvielas patēriņš vidēji ir 8,08 litri uz 100 km, bet Volvo--XC60 ar dīzeļmotoru - 8,20 litri uz 100 km. Starpības tikpat kā nav.

VWfans 18.08.2016 18:47

Tad jau trakoti ekonomisks tas Tiguan. Man Fabijai 1,2 bez-turbo benzīns pirmajos divos gados, kamēr vēl nebija gāzes iekārta uzlikta, vidējais benzīna patēriņš bija 6,51 litrs uz 100 km.

VWfans 18.08.2016 18:25

Nu es pirktu XC60, jo tomēr šo modeli varētu dabūt svaigāku, mazāk nodzītu.

VWfans 17.08.2016 18:21

Kamēr es ar Merivu nobraucu 213 tūkst.km, man tai gultņus nebija jāmaina.

VWfans 17.08.2016 13:20

Kāpēc Tu domā, ka īpašnieks neseko auto tehniskajam stāvoklim?

VWfans 16.08.2016 23:25

Man vispār kompaktklases hečbeki liekas garlaicīgi, bet universāli fascinē. Tieši no šāda viedokļa Rapid garlaicīgs, bet Fabia Combi iekārojams.

VWfans 16.08.2016 23:22

Man drifts ir pilnīgi vienaldzīgs!

VWfans 16.08.2016 21:45

Nu visumā no forumos lasītā izkristalizējas tendence, ka par Citroen-C3 ir labākas atsauksmes nekā par C4...

VWfans 16.08.2016 21:43

Nomikam, cik atceros, ar Citroen-C3 bija pozitīva pieredze.

VWfans 16.08.2016 21:24

Man Jelgavā netālu dzīvo 2004.gada Citroen C3 saimnieks. Dzinējs - vecais, labais 1,6 litru benzīnnieks bez turbīnas. Nobraukums 12 gados jau pāri 380 tūkst.km, jo cilvēks katru dienu brauc uz darbu Rīgā. Laikam gluži slikts tas auto nav. Te CSDD dati:

Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude

Marka, modelis: CITROEN C3

Reģistrācijas numurs: Fxxxxx

Nākošās apskates datums: 27.07.2017

Nobraukums: 383793

Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem

CO (%): 0.00

CO paaugst.(%): 0.00

HC (ppm): 0.

Lambda: 0.

Degvielas veids: Benzīns

Degvielas patēriņš: 6.5 litri/100 km

- pilsētā 8.6 litri/100 km

- ārpus pilsētas 5.2 litri/100 km

Motora maksimālā jauda (kW): 80

Motora tilpums (cm3): 1587

Pilna masa (kg): 1525

Pašmasa (kg): 1138

Piezīmes:

Detalizētais vērtējums:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi

601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.

618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).

418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.

627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.

Nobraukuma vēsture:

Datums Nobraukums

07.07.2016 383793

08.06.2016 379911

02.06.2015 340622

15.05.2014 312498

23.04.2014 310377

28.03.2013 277033

29.03.2012 248319

24.03.2011 216810

29.03.2010 187453

27.03.2009 158244

26.03.2008 125330

22.03.2007 96537

16.03.2006 66161

17.03.2005 36851

Iepriekšējās apskates dati

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude

Nākošās apskates datums: 08.07.2016

Nobraukums: 379911

Novērtējums: 2 - Ar mēneša laikā labojamiem defektiem

CO (%): 0.03

CO paaugst.(%): 0.04

HC (ppm): 18.

Lambda: 0.

Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2011

Piezīmes:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi

601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.

618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).

607 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Kreisais apakšējais balsta šarnīrs.

601 2 Virsbūves korozijas bojājumi. Sliekšņi.

418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.

627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.

Ass Kreisais Labais Bremžu tips

1 2.10 2.40 D

2 1.70 1.80 D

2 1.40 1.30 S

D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes

VWfans 16.08.2016 18:45

AnK rakstīja: Vai nebija tā, ka Rapid nesen saņema feisliftu, bet Fabia nē? Tādā gadījumā labāk ņemtu Rapid, būs drusku svaigāks. Ir pāris čomi, kas brauc ar Octavia un ir apmierināti, bet tas jau pavisam cits auto.

No mazākiem auto, dizaina ziņā patīk jaunais Peugeot 2008, bet tas gan krosoveris, nevis mazuniversāls.

Rapid man liekas garlaicīgs, neinteresants.

Peugeot-2008 ar 1,2 litru 82 zirgspēku benzīna motoru - pieļauju, ka tādu varētu pirkt.

VWfans 16.08.2016 18:24

Jā, varētu jau pirkt Fabia Combi ar 1 litra 75 zirgspēku bez-turbīnas benzīna motoru, tomēr ir bažas, ka jauda varētu būt par mazu, jo mēdzam automobili stipri piekraut un arī vilkt piekabi.

Šim 1,0 bez-turbo benzīna motoram maksimālais griezes moments ir tikai 95 ņūtonmetri. Savukārt 110 zirgspēku 1,2 TSI ir 175 ņūtonmetri. Vēl ir 90 zirgspēku 1,2 TSI, bet tas nav tik foršs, jo ātrumkārba ir piecu ātrumu, nevis sešu ātrumu kā 110 zirgspēku variantā.

Un tad pārējie motori Fabijai ir turbodīzeļi, kas ir par 3 tūkst.EUR dārgāki par 1,2 TSI benzīnniekiem.

VWfans 16.08.2016 8:32

Žēl, ka Lietuva tomēr zaudēja Horvātijai...

VWfans 16.08.2016 8:26

Opel-Astrā arī liek 1,0 litra benzīna turbomotoru, kuram tur ir trīs cilindri un 105 zirgspēki. Cenas šādam hečbekam sākas no 15735 eiro, bet universālam no 16441 eiro. Benzīna patēriņu ražotājs sola fantastiski zemu, ko diez vai var sasniegt - vidēji 4,4 litrus uz 100 km hečbekam un 4,5 litrus uz 100 km universālam.

VWfans 16.08.2016 6:27

Nē, es to neizvirzu par pašmērķi. Ja būs izvēle starp 1,2 TSI un 1,0 TSI, tad pirkšu lielāko.

VWfans 15.08.2016 22:12

Pieļauju, ka kaut kad to 1 litra turbomotoru varētu sākt uzstādīt arī Fabijās.

VWfans 15.08.2016 17:11

Cik tieši EUR bija šie ,,padārgie,, sodi???

VWfans 15.08.2016 17:09

Salons Fabijai ir pietiekami ietilpīgs gan iepriekšējā, gan jaunajā paaudzē. Aizmugurē, ja es apsēžos ,,aiz sevis,, (man 181 cm augums), tad ceļu zonā vēl ir rezerve kādi 5 cm.

Un mani sajūsmina Fabia Combi milzu bagāžnieks, kas ir 530 litri. Tas ir tikai par 10 litriem mazāk nekā klasi augstākajam Opel-Astra universāla modelim.

Tātad Škoda-Fabia Combi 1,2 TSI 110 ZS 6M: pietiekami plašs salons, milzīgs bagāžnieks, ekonomisks, bet vienlaikus jaudīgs dzinējs. Un visi šie labumi par 14-15 tūkst.EUR cenu.

VWfans 15.08.2016 17:00

Nu rīt no rīta 6.00 var apskatīties, kā Lietuva basketbolā sagraus Horvātiju.

VWfans 15.08.2016 8:32

Man ir doma 2017.gada rudenī pirkt jaunu Škoda-Fabia universālu ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna turbomotoru un sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu. Ko teiksiet par šādu ieceri?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti