Es fanotu par dīzeli, ja vien tiem nebūtu tie stulbie kvēpu filtri, kas maksā 1000 EUR...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es fanotu par dīzeli, ja vien tiem nebūtu tie stulbie kvēpu filtri, kas maksā 1000 EUR...
Šonakt skatīšos basketbolu un fanošu par Lietuvu spēlē pret Spāniju.
Pats nepīpēju, taču domāju, ka nevajadzētu aizliegt smēķēt automašīnā.
kasinsh79 rakstīja: Iesaku visiem uzmanīties brāļu zemē Lietuvā.
Braucu, kā ierasti, apdzenu "lēno" ~ 10 gadīgo AUDI A6 (tumši zaļā krāsā) pāri nepārtrauktai līnijai ar ātrumu 117km/h, brīnos, ka "lēnais" iegūst otro elpu un man uzreiz astē. Izrādās - netrafarētais CP auto
Ko sapratu pēc laika, ieraudzīdams gaismas mūziku aizmugurē. Gan atzinu savu vainu, no 86 eur -> 40 eur oficiāli
Pa bāni arī šoreiz braucu mierīgāk, pārsvarā 150km/h kruīze.
Lietuvieši malači, ka šādā veidā lieto netrafarētos automobiļus!
Nu es tik ātri pa bāni neesmu braucis. Ar Merivu ir bijis 140, ar Škodu 145, ar Vento-VR6 130, ar MB Sprinter 120.
Es gāzi pamatā uzpildu Lukoilā tamdēļ, ka šī uzpildes stacija ir vistuvāk manām mājām Jelgavā. Gāzi jāpilda bieži, ģimenē to daru tikai es, tamdēļ svarīgi, lai nav tālu pēc tās jābrauc. Pie mājām gan cena ir nemainīgi augsta - 52,5 centi litrā jeb 50,0 centi ar atlaidi. Citur daudz kur ir lētāk, piemēram, Purvciemā G.Astras ielas Lukoilā ir 47,9 c/l, bet ar atlaidi 45,4 c/l.
Baigi daudz apdrošināšanas firmām nosaukums sākas ar ,,B,, . Ja ikdienā neesi ar šo sfēru saistīts, tad grūti atcerēties un noorientēties.
Autogāzi parasti uzpildu Lukoilā, kur ar Lukoil karti ir 2,5 centu atlaide, ja iepriekšējā mēnesī iegādāti vismaz 100 litri gāzes. Dažreiz uzpildu arī Statoilā, kur ar Statoil karti ir 2,1 centa atlaide. Trīs pēdējās reizes gāzi pildīju G.Astras ielas Lukoilā Purvciemā, kur cena bija 47,9 centi litrā, turklāt divās pēdējās reizēs atlaide bija 4,0 centi, tātad cena 43,9 centi litrā.
kasinsh79 rakstīja: Lai izskrietos, ir leišu autobāņi. Tur tas darāms ilgi, gari km un visai droši.
Dzīvojamās zonas noteikti nē!
Te man savs stāsts. Waze visiem iesaka vairākas ieliņas garām manai dzīvokļu mājai. Lai izvairītos no korķa Vienības gatvē.
Liela daļa tur brauc nevis 20, bet vismaz 50
Liels bija mans prieks, kādu rītu ieraugot tur CP formējot vienam džigitam protokolu. Pieļauju, bija smags ielidojiens.
Nu es tur Tavā rajonā pa tām ieliņām braucu ar 29-33 km/h, vienmēr lietojot Waze.
Nu jau VWfans ir Merivu pārdevis un gandrīz trīs gadus bauda Fabiju 1,2 benzīns/gāze. Tikko atbraucu no Ziemeļvidzemes uz Jelgavu 209 km. Forši, ka varu to darīt ekonomiski, vienlaikus saglabājot braukšanas prieku, jo G.Astras ielas Lukoilā pildīju gāzi par 45,4 centiem litrā, bet gāzes patēriņš uz 100 km bija zem 8 litriem uz 100 km, lai gan 40% ceļa kopš iepriekšējās uzpildes bija ar piekrautu piekabi.
Tikko nopriecājos, ka manai Fabijai 1,2 benzīns/gāze starp pēdējām uzpildēm gāzes patēriņš bija tikai 9 litri uz 100 km, lai gan:
1) daļu laika vilku apmēram 600-700 kg smagu piekabi;
2) bez piekabes vairāki īsie braucieni Jelgavā un novadā ar daudzām apstāšanās reizēm, praktiski pilsētas režīmā;
3) tad rāms brauciens 80 km pa šoseju bez piekabes;
4) tad 10 km ar ātrumu 26-28 km/h vilku saplīsušu radinieku auto Nissan-Sunny (ātrāk braukt baidījās saplīsušā auto šoferīte);
5) tad rāms brauciens Jelgava-Ogre pa šoseju, taču ar tukšu piekabi klāt.
Tak pērc Kruzaku un izbaudi!
Tieši tā. Mana Škoda-Fabia 1,2 benzīns/gāze (nobraukums tagad 66.261 km) Latvijas ceļos jūtas ideāli. Motoriņš murrā kā labi barots kaķēns.
Paldies, labs padoms!
Nu man Škodai-Fabijai (nobraukums 66 tūkst.km nepilnos trijos gados) bija viens garantijas gadījums, auto mūža pirmajā gadā
nomainīja laikam motora atbalsta spilvenu. Nācās pie dīlera piebraukt vairākas reizes, drusku tas apgrūtināja. Tomēr kopš tās reizes ar auto viss ir ideāli, pagaidām bez apkopēm bijis tikai viens sīks piekares remontiņš.
Bet man taču DPF filtrs visus 213 tūkst.km funkcionēja, tikai man nepatika tā esamība.
Ar ko kaut kādai skrējēja vēlmei braukt pa bāni ar Pasātu 2,0 TDI ar 160 km/h ir priekšroka attiecībā pret manu vēlmi braukt ar Mercedes Sprinteri ar 110 km/h???
Nepiekrītu! Pa bāni katrs brauc kā grib ātruma diapazonā no fūru ātruma 87-90 km/h līdz maksimāli atļautajam. Polijā uz bāņa atļautais ātrums ir 140 km/h, tādējādi, ja ar Mercedes Sprinter busiņu izvēlamies 110 km/h, tad ik pa brīdim apsteidzam ar 87-90 km/h braucošās fūres. Pirms pārkārtoties uz kreiso joslu, novērtējam situāciju, vai pa otro joslu jau ātrāk braucošie nav pārāk tuvu un vai tiem stipri netraucēsim.
![]()
Es ņemtu X3.
![]()
Ar 110 km/h braucu pa bāni. Mans uzskats - intensīvas satiksmes apstākļos, piemēram, ceļa posmā Augustow-Lomža, nav nepieciešams par varītēm apdzīt tūlīt un tagad, ja priekšā braucējs jau brauc ar 85 km/h.
Ar 85 km/h braucošu auto nemaz obligāti nav jāapdzen! Brauc tam nopakaļus ar tiem pašiem 85 km/h!
Tak labāk pirkt jaunu Passat universālu sākuma komplektācijā par 21700 EUR ar 1,4 litru 125 zirgspēku benzīna turbomotoru.
Vajag darīt tā kā es - braukt ar jaunu pirktu auto ,,līdz kliņķim,, un pārdot tikai tad, kad remontu biežums un izmaksas sāk apgrūtināt. Tā es darīju ar Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucot vairāk kā deviņos gados skaistus 213 tūkst.km. Tad vairs nebija stipri žēl pārdot!
Jā, jo turpceļā galīgi nesteidzos, bet atpakaļceļā bija mērķis atbraukt ātrāk. Turklāt piekrauts buss ir stabilāks, labāk turas pie ceļa.
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
24
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
20
Man šovasar bija tā iespēja aizņemties 2003.gada Mercedes-Sprinter 311CDI un aizbraukt ar to uz Angliju un atpakaļ. Nenoslāpēju to busu nevienu reizi! Ļoti patīkama sajūga un gāzes vadība!