iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 13.01.2016 20:23

Nē, tanī garantijas gadījumā izrādījās, ka vainīgs motora atbalsta spilvens. Tikai to vainu neatrada uzreiz. Atrada vēlāk un pa garantiju salaboja.

VWfans 13.01.2016 19:19

Manai Fabijai līdz šim nekas cits ārpus apkopēm nav vēl bijis jāremontē. Interesanti, kā ies turpmāk.

VWfans 13.01.2016 19:18

Par manu tagadējo Fabiju. Nobraukums tagad 52 tūkst.km, tai skaitā ar gāzi 6 tūkst.km. Pirmajā gadā bija garantijas gadījums, motora atbalsta spilvena maiņa. Slikti, ka dīleris to defektu neatrada uzreiz. Tomēr beigās atrada, un kopš tā laika viss ir ideāli.

VWfans 13.01.2016 19:15

Un es pilnīgi neizprotu paveca (2004.-2007.gads) un nevajadzīgi liela, rijīga un dārga lietota auto iegādi, kur tipisks piemērs ir Volvo-XC90 nosauktajā vecumā par 7-11 tūkst.EUR. Šie cilvēki nopērk tādu un brauc un bieži remontē to jau pavecu (piemēram, no 9 līdz 16 gadus vecu), kamēr tanī pašā laikā bija iespējams braukt un baudīt no nullītes līdz septiņu gadu vecumam ar jaunā modeļa Škoda-Fabija universālu. Ilgtermiņā visas izmaksas varētu būt mazākas jaunai Škodai-Fabijai.

VWfans 13.01.2016 19:08

Jā, par auto tālāk. Man laikam paveicies, ka manas vēlmes ir veselīgi pieticīgas. Man pilnībā pietiek ar daudziem auto, kuri jauni maksā līdz 15 tūkst.EUR. Ja var atļauties tērēt 18 tūkst.EUR, tad izvēle jau kļūst izcila.

Ideālais auto, kurā ir ,,daudz auto par konkrēto naudas summu,, ir jaunā modeļa Škoda-Fabia universāls ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna turbomotoru. Tas par 14 tūkst.EUR apmierina visas vajadzības pilnībā!!!

VWfans 13.01.2016 19:02

Gāzes iekārtas ieviešana izmaksāja ap 800 eiro. Atmaksāsies pusotra gada laikā.

VWfans 13.01.2016 19:01

Iet Fabija ar 1,2 litru 70 zirgspēku motoru ļoti labi priekš Latvijas apstākļiem. Es teiktu, ka jauda būtu nepietiekama Vācijas apstākļos, kur, piemēram, pa bāni plūsma iet ar 120-130 km/h un no benzīntanka braucot ārā nepieciešams ātri ieskrieties un iekļauties plūsmā. Vai arī Itālijas provincē kalnainā apvidū, kur viens kāpums var būt desmit kilometrus garš, Fabijai būtu grūti tādu gabalu vilkt nepārtraukti pret kalnu.

Bet Latvijā, kur nav nedz ātru, nedz kalnainu ceļu, jebkuram modelim pietiek ar mazāko pieejamo motoru.

VWfans 13.01.2016 18:54

Man nav pa rokai precīzi cipari, taču Merivai, deviņos gados nobraucot 213 tūkst.km, izmaksas bija apmēram 19 eirocenti uz km, ieskaitot auto vērtības kritumu un 13 eirocenti uz km, neskaitot vērtības kritumu.

VWfans 13.01.2016 0:22

Nav tiesa par lielu gāzes patēriņu, braucot pa šoseju. Ja ar manu Fabiju 1,2 benz./gāze pa šoseju brauc ar 90-95 km/h, tad ar benzīnu patēriņš ir 5,5 litri uz 100 km, bet ar gāzi 6,5 litri uz 100 km.

VWfans 13.01.2016 0:20

Ekonomija sanāk apmēram 20 eiro uz 1000 km nobrauktā ceļa. Mēnesī pie mūsu auto nobraukuma 40-60 eiro. Ja brauc tikai ar benzīnu, tad uz 1000 km degvielas izmaksas ir ap 67 EUR, ja ar benzīnu/gāzi, tad ap 47 EUR.

VWfans 12.01.2016 23:49

Mana pieredze liecina, ka ideāls motors ir VAG 3 cilindru 1,2 litru bez-turbo 70 zirgspēku benzīnnieks - ne pārāk sarežģīts, izturīgs, pietiekami jaudīgs, ekonomisks, draudzīgs ar autogāzi.

VWfans 12.01.2016 22:57

Es esmu par jauna auto iegādi. Mazlietotam nekad nevar zināt, kāds ir pārdošanas iemesls un kādi zemūdens akmeņi tur slēpjas.

VWfans 11.01.2016 22:40

Man no jauniem auto no 2006.gada marta līdz 2015.gada aprīlim bija Opel-Meriva 1,3 CDTI, ar kuru nobraucām 213 tūkst.km. Var teikt, ka remonti, kas sāka apgrūtināt dzīvi, sākās 2012.gada nogalē pie apmēram 165 tūkst.km nobraukuma. Izteikti vājais punkts bija dzesēšanas sistēmas hermētiskuma trūkums, jo mašīnai trīs reizes radās sūce sistēmā, pazuda dzesēšanas šķidrums un auto pats nespēja pārvietoties. Mēģinot pārdot auto, no pircējiem interese bija minimāla un tamdēļ pēc tehniskās apskates iziešanas pārdevu auto uzpircējam par 1700 EUR. Lai gan lēti, tomēr brīdis, šķiet, bija piemērots, jo, ja turpinātu ar auto braukt, vajadzētu pirkt ziemas riepas pēc pusgada un vasaras riepas pēc gada, kā arī bija nepieciešams rūsas dēļ auto piekrāsot.

VWfans 11.01.2016 18:48

Citroen-C3 ar 1,6 litru 109 zirgspēku benzīna motoru ir pietiekami izturīgs auto. Man viens kaimiņš katru dienu brauc uz darbu Rīgā ar šādu auto, kuru viņš pirka jaunu 2004.gada martā. Spriežot pēc CSDD datiem, auto nobraukums jau pārsniedzis 350 tūkst.km, un tas turpina ripot un tehniskās apskates parasti iziet ar pirmo reizi.

VWfans 09.01.2016 10:23

Man pie mīnus 14 - mīnus 16 viss normāli - uz gāzi pārslēdzas.

VWfans 05.01.2016 18:31

Vai sieva remontu neatbalsta? Vai viņa uzskata, ka labāk meklēt citu auto?

VWfans 05.01.2016 18:05

Msh

Tīri pa šoseju braucot ar 90-95 km/h, ar benzīnu tērē 5,5 litrus uz 100 km, bet ar gāzi 6,5 litrus uz 100 km.

VWfans 05.01.2016 8:16

Es skatos Wazē, ka beidzot kaut kur pacelta autogāzes cena (laikam sakarā ar akcīzes nodokļa kāpumu). Statoilā uz Ventspils šosejas pie pagrieziena uz Kandavu gāze maksā 55,3 centus litrā.

VWfans 05.01.2016 8:14

Nu es arī pirms diviem mēnešiem, kad Fabijai uzliku gāzi, paņēmu Lukoil karti. Tā dod 2,5 centu atlaidi par litru degvielas darbdienās un 3 centu atlaidi brīvdienās (ja mēnesī uzpilda vismaz 100 litrus degvielas).

VWfans 04.01.2016 18:30

Gāzi pildu LUKoilā, jo tas ir tuvu mājām, jāpilda ir bieži, un parasti apvienoju gāzes uzpildi ar vakara skrējienu.

Benzīnu pildu Nestē, jo ir Nestes karte, bet benzīnu tagad vajag reti.

Piemēram, decembrī mana Fabija nobrauca 2240 km, un par abām degvielām kopā iztērēju nieka 108 eiro.

VWfans 04.01.2016 7:53

Msh

Nē, man Fabija pa līdzenu ceļu piektajā pārnesumā stabili velk, sākot no 65 km/h. Ja braucu uz Apes novadu, tad vienīgā vieta, kur lieku ceturtajā pārnesumā, ir kalns aiz Amatas upes un pirms pagrieziena uz Cēsīm/Valmieru.

VWfans 02.01.2016 16:18

Jau 2.janvāris, bet manā piemājas Lukoil tankā nevienai degvielai cenas nav cēlušās... Akcīzes nodokļa kāpuma dēļ gaidīju degvielas cenu palielināšanos...

VWfans 02.01.2016 11:00

Manām automašīnām pagājušajā gadā nobraukums bija šāds: Fabijai 27 tūkst.km, Merivai (līdz 21.aprīlim, kad to pārdevu) 4 tūkst.km.

VWfans 19.12.2015 16:50

Ar gāzi nobraukti vairāk kā 4 tūkst.km, patēriņš stabils, viss ļoti labi.

VWfans 05.12.2015 23:37

Par Hyundai-i20 ES teiktu tā - kāpēc lai tas nebūtu Gada Auto? Es gan ar šo auto neesmu braucis, bet esmu braucis ar jaunākā modeļa Fabiju, kura ir izcila. Ja Hyundai savu i20 var uztaisīt tikpat baudāmu kā Fabiju, tad tas var būt Gada Auto!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti