Nortel rakstīja: Moška sanāks santa, ja būs kāda akcija.
Vai Tu ar šo domāji Hyundai SantaFe? Tas taču ir pavisam cita cenu plaukta auto!
Nortel rakstīja: Moška sanāks santa, ja būs kāda akcija.
Vai Tu ar šo domāji Hyundai SantaFe? Tas taču ir pavisam cita cenu plaukta auto!
GB12 rakstīja: Nu, un tu domā, ka VW ir kaut kāds baigi kvalitatīvais auto?
Bet kurš tad mūsdienās ir tas kvalitatīvais? Ja vēlamies nelielu un kvalitatīvu auto, vai tad jāpērk Audi-A1 ?
Nortel
Bet kā tas var būt? Škodai daudzas detaļas ir tādas pašas kā Volkswagenam. Piemēram, mana auto 1,2 HTP dzinēju liek arī VW-Polo mašīnās.
Tagad izdarīšu spiedienu uz Karlo Motors!!!
Shiirs rakstīja: fan, brauc velreiz uz karlo un saki lai maina reiku.
no iiles tev vajag defektaacijas lapu, kas arii veelaak kalpos kaa neatkariga eksperta sleedziens.
vini tev nevar atteikt reikas mainu, ja ir konstateets defekts.
Tikko pa telefonu izrunājos ar Auto Īles servisa meistaru. Viņš teica, ka kaut kādus dokumentus (defektācijas aktus vai tamlīdzīgi) neizsniedz. Komunikācija ar Karlo Īlei bijusi pa e-pastu un telefoniski. Tās rezultātā Īle saņēmusi no Karlo atteikumu apmaksāt stūres mehānisma maiņu.
msh
Tehniskā jaunrade, protams, ir laba lieta, tomēr es, pērkot jaunu auto, gribētu, lai tas 50 tūkst.km garumā kalpotu bez defektiem.
GB12 rakstīja: Varbūt subjektīvi, bet es kaut kā esmu novērojis, ka tā lielākā pirkstiņvicināšana pūš no tiem dīleriem, kuriem Latvijā ir monopols - škoda, mercedes, vw, volvo...
Šī iemesla dēļ acīmredzot vajag pirkt Toyotu, jo tai ir divi konkurējoši dīleri.
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja:
Paldies par atbalstu! Kā labo piemēru pretstatā Karlo Motoram varu minēt Amserv Krasta ielā (bijušo Adam Auto). Tur Merivai vienmēr vaina tika atrasta precīzi, un saremontēts tika precīzi tas, kas nepieciešams.
Kāds, iespējams, pateiks otrādi. Zinu vairākus bijušos klientus, kuri kāreiz saka, ka dēļ Krasta ielas amserva dēļ vairs nekad opeli nepirks. Tāpat droši vien ir vesela čupa, kuriem ar Karlo viss ir OK. Tā tāda laimes spēle - kā patrāpīsies. Un, protams, cilvēciskais faktors arī būs visur un vienmēr.
Māsas dēlam ir pozitīva pieredze ar Mežciema Karlo Motoru. Viņam 2012.gada darba Oktāvijai precīzi noteica defektu un nomainīja garantijas ietvaros kaut kādu detaļu saistībā ar ātrumkārbas stiprinājumu.
GB12
Raacens
Paldies par padomiem! Es cīnīšos!
ak rakstīja: Es arī domāju, kādu auto un pie kā pirkt, kad apniks remontēt lielo, komfortablo, bet ar lielu nobraukumu, vācieti. Un pēc šādas VWfana pieredzes, un Karlo es diezi vai iešu. Vajadzētu būt vienādai dīlera attieksmei attiecībā pret garantiju, vai klients ir pircis Fabiju, vai SuperB. Karlo izteikums, ka sīkā graboņa norma ir ielas huligānu līmenī, jaunam auto nekam un nekur nav jāgrab. Fan, turies, es un mani kolēģi jūtam līdzi un ceram, ka Tu panāksi, lai Škoda izlabo savas kļūdas.
Paldies par atbalstu! Kā labo piemēru pretstatā Karlo Motoram varu minēt Amserv Krasta ielā (bijušo Adam Auto). Tur Merivai vienmēr vaina tika atrasta precīzi, un saremontēts tika precīzi tas, kas nepieciešams.
Raacens
Nē, Īle par diagnostiku neko neņēma.
Shiirs
Paldies par padomu!
Tusis rakstīja: Interesanti, ko par brīvkustību stūres mehānismā teiktu CSDD TA laikā? Kad iesi TA, palūdz inspektoram īpaši pārbaudīt stūres mehānismu uz brīvkustību. Un ja iedod 2, tad pa tiešo pie dīlera. Protams, ka tādus "pigorus" var veidot tikai garantijas laikā.
Apskati iet pagaidām nav racionāli, jo tās termiņš ir 2 gadi no auto iegādes brīža jeb 2015.gada septembris. Un tas sakrīt ar paša auto 2 gadu garantijas termiņu.
Raacens, bet kāpēc Īlei bija jāprasa atļauju Karlo Motoram? Kāpēc Īle nekontaktējas ar Škodas rūpnīcu pa taisno?
Raacens, paldies!
Šeit interesanta tēma no Škodas krievu foruma par Fabiju garantijas remontiem:
Ar angļu valodu nav problēmu, uzrakstīt varu.
Graboņu dzird abu servisu darbinieki - gan Karlo, gan Īle. Karlo 5.martā, man atdodot auto, teica, ka Fabija jau tāds ,,budžeta,, auto esot, kuram grabēšana ir piedodama. Un vēl citam klientam esot tādas pašas komplektācijas Fabija, kas arī grab, taču viņš par to nesūdzoties.
Apskatījos pierakstus par Merivu. Merivai līdzīgs defekts stūres iekārtā tika novērsts 2010.gada aprīlī pie 98 tūkst.km nobraukuma, un detaļas toreiz maksāja 76 latus (108 eiro).
GB12
Jā, pagājušajā gadā nevarēju atļauties Merivu / Astru / Octaviju / Yeti. Bet, iespējams, varēšu šos modeļus atļauties pēc 4-5 gadiem.
Labi, ka veco Merivu tomēr nepārdevu. Kamēr iznāk jāties ar Škodas garantijas remontiem, tikmēr vismaz ar Merivu var braukt (nobraukums 197933 km tagad).
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja:
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja:
Pirmkārt, neražo škoda pati. Otrkārt, brāķis var gadīties jebkam. Tas uzreiz nenozīmē, ka produkcija sūdīga.
Tā tava apmierinātība arī ir tāds tīri relatīvs jēdziens. Ar merivu ta' biji apmierināts, bet tomēr pārgāji uz škodu. Te arī būs tā - uz ko varēsi vairāk ietaupīt, uz to arī pārsēdīsies.
Kad vajadzēja pirkt auto, es domāju arī par Opeli, taču tos modeļus, kas ļoti patīk (jaunā Meriva, Astra, Mokka) īsti nevarēju atļauties. Škodu Fabiju ar 1,2 HTP motoru izvēlējos tāpēc, ka tā šķita pietiekami ērta un komfortabla, un tāda tā arī ir.
Turklāt domāju tā, ka modelis tiek ražots sen (no 2007.gada), un visām ,,bērnu slimībām,, vajadzētu būt izķertām. Dīzeli neņēmu tā sarežģītības un tizlā DPF filtra dēļ, bet ņēmu vienkāršāko 1,2 HTP 70 zirgspēku motoru bez turbīnas.
Vēl varētu jautāt, kāpēc neņēmu Opel-Corsu. Tāpēc, ka biju pa šiem gadiem testējis gan Corsu, gan Fabiju, un Fabija man patika labāk.
Ja nebūtu šīs problēmas ar garantijas remontu, tad citādi es uzskatu, ka Škoda-Fabija ir jaukākais, patīkamākais mazās klases auto cenu grupā līdz 12 tūkst.eiro.
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja: Esmu vīlies Škodas produkcijā!!!
Ja pat nejēdz, ka ne jau ražotājs vainīgs pie tā, ka dīleris taisa šmuci.
Razhotaajs aciimredzot iepeerk nepietiekami kvalitatiivus stuures mehaanismus, ja jau tie saak grabeet pie 5 tuukst.km nobraukuma.
Nesaprotu tomeer Karlo Motors nostaaju. Kaapeec vinji neljauj Auto Iilei mainiit defektiivo detalju? Ja buutu paveikts kvalitatiivs garantijas remonts, tad es paliktu apmierinaats un, kas zin, kaa naakamo auto nopirktu Octaviju vai Rapid vai Yeti. Bet tagad vairs Shkodu nemuuzham!!!
andzins1111 rakstīja: Nu šī jau ir cūcība. Es ar visiem papīriem, kas pierāda auto nodošanu servisā, vērstos PTAC. Un Šīris jau tev piedāvāja savu palīdzību vēstules uzrakstīšanai uz fabrīķi.
Interesanti gan kāpēc Škoda serviss to brīvkustību stūres mehānismā vispār neredzēja, bet Īle uzreiz atrada.
Man radās iespaids, ka Karlo Motors darbinieki ne pārāk rubī fišku, tāpēc arī vainu neatrada. Auto Īles darbiniekiem, šķiet, kompetence ir augstāka.
Esmu vīlies Škodas produkcijā!!!
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
13
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi; Balķvedējs ar iekrāvēju Jūrmalā nogāž visas caurlaižu kontroles kameras (+ VIDEO)
18
Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
33
Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi; Balķvedējs ar iekrāvēju Jūrmalā nogāž visas caurlaižu kontroles kameras (+ VIDEO)
18
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
13
GB12
Bet kā ir ar Škodu kopumā? Tā taču nevarētu būt slikta mašīna, ņemot vērā to, cik veiksmīgi pirms 10-15 gadiem tā iekaroja Rietumeiropas tirgu...