iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
cap 20.02.2008 14:57

Magistrs rakstīja:

cap rakstīja: A tu gribēji. Cik tad ielās šī eksotika ir redzama? +cik tādu jūzeru apgrozas te? +normāli vaig jautājumus uzdot, lai nesaņemtu uzreiz TG/AM

PS. ... aizdomīgi klusē BMW atbalstitāji

Da par to naudu pat piekabe X5-tajam nesanāks.

a kāds ir tam brīnumam ceņņiks? Nu tam 2006.g?

cap 20.02.2008 14:51

Gribas iemest te pāris domas par topika sakotnēji piemineto darijumu;

+:

1)meitenei patīk

2)meitene it kā pati to izvēlējas

3)meitene pati ar to brauks

4)konstruktīvi vehicle varetu būt ok braukšanai no A līdz B, ja jau nav citu nosacījumu (ka šeit pieņemts teikt, baudāms auto)

5)garantija (ir taču?)

6)cena&izmaksas !!! (autoram kā pircējam bezgala svarīgs momenc)

7)jaudas trūkums - fikņa, diez vai viņa vedīs pilnu auto ar 100kg dzīvsvara večiem + pilnu grabažnieku ar būvmaterialiem un tml.

-:

1)homo sapiens mātitēm viedoklis mēdz ātri mainities, līdz ar ko ...pats saproti

2)vienalga kad iestāsies tas brīdis - turpmāka realizācija būs sāpīga

Rezjume:

pērc nost, kamēr viņa nav pārdomājusi

cap 20.02.2008 14:22

Kas ir Matrix Evolūcija? Jauna filma?

cap 20.02.2008 13:49

A tu gribēji. Cik tad ielās šī eksotika ir redzama? +cik tādu jūzeru apgrozas te? +normāli vaig jautājumus uzdot, lai nesaņemtu uzreiz TG/AM

PS. ... aizdomīgi klusē BMW atbalstitāji

cap 20.02.2008 12:54

Žēl, ka nepazīstu nevienu Smuidru... Varētu šodien ciemos aiziet, iedzert...

cap 20.02.2008 12:19

1244 rakstīja: Cik palasīju tad tas ir uz rāmja,pakaļējā piedziņa ,priekšējā pieslēdzama un vēl ir paliēlinātie ātrumi.

Kur tad tie parketņiki nestāv blakus.

Kyron jau nu būtu tas bezceļu karalis

1) tiešām brauksi smagos bezceļos? pērc Patrol, Ņivu vai veco GrandVitaru

2) braukšanā off-roadā ir 80% blīve starp stūri un beņķi, 20% tehnika (ja tas nav Camel trophy, bet brauciens uz vietējo mežu pēc sēnēm/zveriem/malkas utt)

3) pazeminātie ātrumi ir labam daudzumam SUV (tavam Kyron palielinatie?)

4) rāmis ir domats auto izturigumam pamatā, nevis off-road spēju palielināšanai. Vai Kyron un izturīgums ir savienojamie jēdzieni? Nemāku teikt, bet vai rāmja Kyron būtu izturīgāks par bezramja Pajero (integrētais rāmis inside ) - laikam stipri diskutabls jautājums.

cap 20.02.2008 11:58

1244 rakstīja: Dīzeli ,automātu ar mazu nobraukumu nemaz nav tik viegli atrast.Skatījos Kyronam gabarīti kā Kia Sorento un dīzelis ekonomiskāks .

Lietots dīzelis jebkurš ir ekonomisks līdz iestājas turbīnas remonts.

Par cik tad 0,x litriem jamais ir ekonomiskāks? Tas taču ir pilnigs fufelis, vairāk atkarīgs no kājas smaguma un vēl 150 citiem faktoriem (ja starpiba nav kādi 2l/100km, protams).

Ja rēķina ekonomiskumu, jāņem kopā auto iegādes cena, apkopes, remonti un degviela un jādala ar nobrauktiem gadiem. Ja runa iet par lietotiem auto, reti kurš dīzeļauto sanāks lētāks par benzinnieku, pie nosacījuma ka nebraucam 1000000km un dīzelis nenāk no cauruļvada.

cap 20.02.2008 11:38

Rexton takš ir ķipa klasi augstāks/dārgāks. Diez vai līdz ar to Kyron varētu būt labāks - ar labāku skaņas izolāciju, līganāku gaitu utt. Mans domāt, ka par šo naudu (runa iet par mazlietotiem, cik saprotu) ir gana plašas izvēles iespējas, SY es neņemtu.

cap 20.02.2008 11:26

1244 rakstīja: Nu jaa bet 10 gadus nebrauksi,nav jau žiguļu laiks.

Manuprāt normāls džips par ļoti labu cenu.

Izbraucu nesen kādus 50km ar Rextonu, 28000km uz odo, karoč skaiti - jauns. Braukšanas prieka nekāda, dīzelis skaļš, kārba (AT) "neatsaucīga" (jamie agregāti esot MB?), ciets kā koka rati, jūt ar dibenu katru lāpijumu uz ceļa... Un salons... Agrāk es tā īsti nebiju ievērojis, ko īsti cilvēki sauc par lēto plastmasas apdari... Bet nu šīs izskatījas reāli 100% made of recycled material Edzulim te būtu ko teikt par kādu nopakotu alternatīvu par šo pašu naudu DD

cap 20.02.2008 11:02

Un sūti uzreiz divus komplektus, lai nākamreiz nesanāk tāds gemors... Vai tiešām bija tikai viena atslēga tam auto? 0)

cap 20.02.2008 10:53

IkdienasViesis rakstīja: ja nepatīk Matrix, iespējams, pastāv iespēja skandi Motors salonā to nomainīt pret jaunu Santa fe. .. Cik esmu dzirdējis, tur šobrīd esot kaut kāda akcija, kur hyundai klientiem piedāvā santa fe ar 3500 eiro atlaidi. Neesmu par tiem maiņas procesiem interesējies, bet īsti nesaprotu - kam tas ir izdevīgi ? Varbūt, kads zinātājs var kaut ko sīkāk apskaidrot ?

pri čom te akcijas un maiņas? Dabīgi, ka var samainīt Matrixu pret jaunu Fe - piemaksā 20k EUR un maiņa notiksies

MB ari pavisam nesen reklamēja, ka var jebkuru šrotu mainīt pret C-klasi, so what? Vienkārši nopirkt auto vienmēr ir izdevīgak, nekā šitā mainīties ar dīleri.

cap 20.02.2008 10:43

Smuidrim šodien vārdadiena?

cap 19.02.2008 18:55

Kaut kā soreiz trūkst textu par "nopakotiem aparatiem par to pašu naudu"...

cap 19.02.2008 9:21

mans teiks sekojošs. Ja girlai vaig Matrixu, un jams ir par labu cenu, pērc ātri, kamēr nav pārdomājusi. Rīt viņa uzliks aci uz Tiguanu vai X3, un tad varēsi konsultēties iekš "Latviec kreditējas" jau ne par auto tehniskajām lietām.

cap 16.02.2008 17:28

Man viņš nav vajadzīgs un es vispār zinu kas tas ir, jā.. vai tu mācēsi piereģistrēt pa lēto iekš EU auto, kas tam neatbilst, re kur īstais jautājums.

cap 16.02.2008 15:22

TDIOTS rakstīja:

cap rakstīja:

Master_D rakstīja: Camry visus ražo japānā.

Camry tagad ražo arī Pēterburgā. Bet priekš mums tas laikam tas pats, kas USA

ats ir kudii labaak , nekaa USAaa , tur vismaz censhas straadaatnevis pravas kachaat , peec lielaa CCCP po ku ja , kameer USAaa nigeri un puertorikaanji tik dziivo no pabalstiem un liek 's priborom' uz darbu

Es par to, ka EURO4 jamiem visticamāk ka nav tik un tā.

cap 16.02.2008 14:03

Master_D rakstīja: Camry visus ražo japānā.

Camry tagad ražo arī Pēterburgā. Bet priekš mums tas laikam tas pats, kas USA

cap 11.02.2008 14:45

H1 vispār ir tapis kā ieroču platforma miltaristu vajadzībām. Vēlāk GM izdomāja, ka civilo versiju priekš reperiem var arī uzveidot.

Amerikāņu SUViem ir kopumā cita koncepcija kā citiem 4x4, viņi pēc būtības ir krosoveri - liela asfalta mašīna ar ievērojamu komfortu un iespēju nobraukt arī no cieta seguma nost. Amerikāņu bezceļi arī pamatā ir tuksneši, kalnu ceļi un tml. - dubļu pārvarēšana nav viņu stihija - tie ir vehicles, ar kuru fermeris brauc uz savu rančo pa ceļu bez cieta seguma, kur teiksim, kādam limuzīnveidīgam var noraut izpūtēju, bet kopumā nekādu mega šķeršļu nav.

cap 29.01.2008 15:59

Vigants rakstīja: nu jau raspiz#$@#$@ te tauta. NAv ne vainas tiem Hyundai. Pašam man ir Matrix (lielāks par getz) un nu jau 75 tūkst. KM nobraukti. 2,5 gados. Garantijas gadījums bija pagājušo vasaru un neviens man pat ne mājiena nedeva, ka būs pašam kaut kas jāmaksā vai kā... atbraucu, samainīja un vēl uz tām pāris dienām iedeva rezerves mašīnu (Getz)... vot... Tie dirs@#$ te vienīgais ko zina ir pagarināt savus krāniņus un mēģināt iestāstīt, ka viņu vecās grabažas ir labākas par normāliem jauniem autiņiem. Apkopes salīdzinoši ir lētas. Dārgākā bija uz 60 tūkst. km kad sanāca nedaudz zem 300 Ls. Parādiet vēl kādu jauno autiņu kam krutākā apkope maksā tik lēti!

Ar saviem mazlietotajiem Jūs visbiežāk ieliekat papildus 2..3 tūkst Ls gadā remontos kā arī braucat grabēdami un baidaties no bedrēm, ka nesasit kādu amortizātoru!

Es saku: Jauns auto paliek jauns auto, un nekādi 3..5 gadi lietotie nestāv ne blakus. Ja pietiek ar Getz (salona, bagažnieka plašumi kā arī aprīkojums) tad neviens cits īsti neko nevar likt blakus.

Negribu aizstāvēt nevienu pusi, ne hyundajus, ne bmw, bet attiecībā uz šo konkrēto viedokli - ar ko tikko nopirkts mazlietots (teiksim, tā pat 2 gadi, noskrējiens tie paši 75 tūkst.) vienalga kas ir sliktāks par matrixu? tik daudz sliktāks, ka blakus nevar likt? jauns auto ir jauns auto, tik jāņem vērā, ka jauns viņš ir tikai veikalā, un pēc lielas (dārgas vai nedārgas) apkopes to ka viņš tev ir jauns vari stāstīt mazgadīgām. Vēl IQ garināšanai var uz pieres uzlīmēt pirkuma čeku, lai neviens nevar kļūdīties, ka tev ir JAUNS AUTO!

cap 14.01.2008 19:07

kolumbs rakstīja: Meža lopi uz ceļa apstājas naktī, jo auto gaismas tos apžilbina. Citādi viņu aizbaidīšanai vienkārši pietiek ar to skaņu, kas jau ir mašīnai. Ja redzi naktī tuvojamies stirnu, vienkārši izslēdz gaismas un viss....

drošāk ir aizvert acis

cap 14.01.2008 10:46

Neviens nekontrole. Teorētiski kontrolē muita pie robežas šķersošanas (na predmet atbilstības dokumentiem). Un ja kas, vari sūdzēties patērētaju aizsardzības kantorim, tikai kādas tam varētu būt sekas (ko reāli vini darīs) man gan grūti iedomaties.

cap 14.01.2008 10:33

exif rakstīja: Nu labi, pienjemsim, ka visur tas ir viens un tas pats! Bet jautaajums ir,- vai mees ievedam 92. un no taa, izmantojot piedevas, uzjaucam 95. un 98.? Vai arii ievedam patieshaam 95. un 98., kas ir no TAAS lielaas mucas?

ievedam kaut ko (pat stipri zem 90...), muitojot to kā komponentes degvielas razošanai, tad uzjaucam kaut ko, kam rakstam virsu 92, 95, 98, 100. iekš LV ir pari par 100 uzņēmumiem, kas nodarbojas ar degvielas RAŽOSANU!!! Vai nav smalki?

cap 14.01.2008 10:27

svaigs novērojums: iebarojot 4,7 V8 GrandČerokam Statoila 95 ultima (nevis parasto), brīvgaitā, kad ganģene iekš "P" sāk peldēt apgriezieni...

cap 10.01.2008 11:25

kolumbs rakstīja: 98 zupa ir tā pati 95 tikai ar piedevām.

Pirms pāris gadien bija infomācija, ka valstī ieved 95, bet tirgo 98. Tātad uz vietas no 95 uzražo 98.

un mēdz būt vēl labāk - arī 95to (vismaz daļu) ražo no švakākiem benzīniem jaucot klāt attiecīgo aromatiku (spirtus, nevis piedevas)

cap 10.01.2008 11:15

Piemērs:

www.autonet.lv/...

vai arī

www.autonet.lv/...

un

www.autonet.lv/...

saskaiti, cik ilgā laikā atpelnisies cenas starpība, plusā šai konkrētā gadījumā dīzelim ir viens + ekonomija, viss cits ir mīnusi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti