Kā arī Daewoo -
Mitsu -
un tas pats samsungs -
Globalizācija & diversifikācija rullē.
Kā arī Daewoo -
Mitsu -
un tas pats samsungs -
Globalizācija & diversifikācija rullē.
Kā arī Daewoo -
Mitsu -
un tas pats samsungs -
Globalizācija & diversifikācija rullē.
Hyundajs, piemēram, ražo arī tādus transportlīdzekļus -
normāla pieeja biznesam.
did33 rakstīja: aķis ir regulāri jālādē ar lādētāju, reizi pusgadā vēlāms izlādēt līdz kādi 9-9,5V, tad dienakti lādēt, un būs OK, ja būs ja ilgstoši stāv, jāņem nost klemme, tad vēlams palādēt ar lādētāju.
kā mums kursos par barokļiem mācīja viens vīrelis: viss ir vienkārši līdz brīdim, kamēr kautkur parādās akumulators ))
ja Tev ir kautkāds īpaši šim modelim izgatavots accu, varbūt paprasi offic. dilērim, dažreiz gadās, ka cena patīkami pārsteidz (uzsvars uz vārda dažreiz )
sviestu goņiš
man iepriekšējam auto (tika nopirkts 5 g. vecs) bija Bošinieks, nemaz nezinu kāds, nokalpoja 6 gadus un tika pārdots tālāk ar visu auto. Ne reizi netika ne lādēts ne kā savādāk aiztikts.
Droši vien tā bija baigā veiksme, bet vispār, ja pērk normālu accu un auto ar elektrību viss ir ok, tam ir jākalpo ilgāk, nekā parasti cilvēks ar vienu auto brauc.
Un normāliem aķiem nekāda apkalpošana normāli nav vajadzīga. Peace.
mans domāt, ka Rimi, Maximas, Depo un tml. ir pilni ar R15 navarkam vai nebrendu (nezinu, kā tur īsti) riepām par ļoti demokratiskām cenām. Ja jau netiek prasīta supa-dupa performance.
kliks rakstīja: par pirmo frīlanderi smejas visi - slikti motori, mazmazītiņš salons, caurgājamība nulle, lētas plastmasas u.t.t. savukārto otrais frīlanderis esot ok. vairkā neko nezinu.
Biku ne tā. Salons paliels (lielāks kā CRV, kas ir viena klase), un plastmasas un beņķu drēbe arī pa galvas tiesu labākā kvalitātē, kā japāņiem. Redzamība pat ļoti ok, un griesti ir tafiga tālu no galvas. Otrais frīlanders varētu būt pat ļoti ok (pa 40+ K EUR ), vēl ir feisliftotais pirmais (cic salons un laikam lampas priekšā, bet par to neko nezinu)
kliks rakstīja: par pirmo frīlanderi smejas visi - slikti motori, mazmazītiņš salons, caurgājamība nulle, lētas plastmasas u.t.t. savukārto otrais frīlanderis esot ok. vairkā neko nezinu.
Biku ne tā. Salons paliels (lielāks kā CRV, kas ir viena klase), un plastmasas un beņķu drēbe arī pa galvas tiesu labākā kvalitātē, kā japāņiem. Redzamība pat ļoti ok, un griesti ir tafiga tālu no galvas. Otrais frīlanders varētu būt pat ļoti ok (pa 40+ K EUR ), vēl ir feisliftotais pirmais (cic salons un laikam lampas priekšā, bet par to neko nezinu)
Ja, vēl par 4x4. viņam ir viskomufta, nav nekādu razdatku ar pazeminātiem un tml, bet atšķirībā no citiem lamināta SUViem, uz pakaļēja tilta vienmēr bija vilkme (kkas tipa 80% priekšā, 20 pakaļā), ja sāka izslīdēt vai buksēt, pakaļai deva vairāk.
Un gaismas bija pilnīgi ok, orig. miglinieki vašče super, un ja liek ķenguru, tur var sakabināt pēc sirds patikas, šitajām piestāv.
bet kopumā viņam no plusiem tikai izskats, nez vai ir vērts. CRV price/performance stipri labāka.
karoče, bija man viens lietošanā aptuveni 3 mēnešus. 1.8 bencīns 2durnieks hard-top kabriolets, tika iepirkts kā darba auto no 1. īpašnieka uzreiz pēc garantijas beigām.
Netā visi saka, ka 1,8 plīstot galvas, nu šim konkrētajām nebija gadījies. jaudas ne pārāk, bet pabraukt var, kopumā ok. ekonomijas nekādas, zem 10l neēda nekādā režīmā - resp.2.5 mators varētu būt jēdzīgāka izvēle, ja uzdrošināsies tādam pirkumam. Tālāk - braukšana - ne īpaši, uz asfalta uzvedas kā džips (ciets, nestabils), biezā sniegā gāja kā asfaltnieks - visu laiku bija čuis, ka vot-vot ieraksies, bet nu ne reizi tomēr neierakās Dubļos un tml. pabraukt nepaspēja.
Visu laiku visādi sīkumi kompostrēja mozgas - LCD displejs gļukoja, imobilaizers gļukoja, pēc statoila moikas nevarēja pielaist (džips! ) kamēr neizžūst. Līdz ar ko tika veiksmīgi notirgoc pēc 3 mēnešu lietošanas, vietā iepirkts CRV.
Ja, interjers smuks un praktisks, pilns ar kabatiņam, vanniņm, divi bardačoki un visādu drazu turētāji visos stūros. Kabrioleta noņēmamais hard-tops grabēja. Original audio so-so, pie tam tizlais neejošais LCD neļāva normāli saprogrammēt stacijas. Orig izmēra riepas (195/???/16) nerullē galīgi, vaig platākas.
Īsumā viss. ja kādi specifiskie jautājumi, prasi, mēģināšu atcereties.
ja tā bija normāla superlīme, pēdas paliks anyway. Ja auto ir tā vērts, aizbrauc pie tuningistiem un apvelc paneli, kloķi, roceni u.c. ko var ar ādu (vai mākslīgo ādu?). Dārgi jau nu baisi, bet rezultāts būs varen' iepriecinošs.
Tominjsh rakstīja: nu skoda ideaalaa vietaaa. veseli divi dazhaadi marshuti iet garaam
interesanti ko vareetu pieshkjirt dacia vai lada :eek:
Tata un ZAZ
Tas čakenes veikals tiešām ir super, tik ar auto, man šķiet, viņi neko īpaši nenodarbojas. Mož var pasūtīt, cilvēki tur zinoši.
agrāk Motormuzejā bij tāda bode.
Lietoju "H-vārnu" jau 5 gadus, pašgājējs ar B&S matoru un bez savācēja. Remontēts tika vienu reizi, kad uzbraucu kkādam zemesgrāmatā nereģistrētam akmenim , a citādi nekādu problēmu. Sezonas beigās vienmēr tiek dots uz apkopi - iztīra, nomaina asmeni, eļļu, sveci un ko tur vēl, i vsjo.
ja pļauj normāli bieži, nekāds savācējs nav vajadzīgs, bet ja pļausi pusmetrīgu zāli - tas savācējs tevi izbesīs vēl vairāk par visu pārējo procesu.
man platība ir ap 5ha, no kā apsaimniekota tiek ~puse, līdz ar ko garāžā stāv arī traktoriņš un trimmeris, savādāk visa vasara paietu tik vienā pļaušanā... :8
Mazliet ietaisīšu te arī.
Patiesībā, taitai ir pilnīgi po, kas un kāds ir prezidents, jo:
1) nekas nemainīsies
2) prezidents pilda reprezentatīvas (lasi - dekoratīvas) funkcijas
Prezidents var nopietni ietekmēt politiskos procesus tikai atsevišķos gadījumos, tā kā VVF piegadījās tās pasūtījums iztaisīt referendumu.
Un tā bezmēra VVF slavināšana un stāsti par viņas ārkārtējiem panākumiem... Kur tad ir tie lielie darbi? Iestājamies ES un NATO? Da no paša sākuma bija skaidrs, ka iestāsimies. Kaut vai Rubiks būtu bijis prezidents - ārpusē nepaliktu. Zato tagad labi var redzēt viņas reprezentatīvo funkciju pildīšanu - paspēt vēl patērēt mūsu naudu. Jeb kāds zin, kādi panākumi ārpolitikā mums draud pēc viņas VALSTS VĪŽĪTĒM Marokā un Kiprā???
Noteikti nočeko sadales kārbas darbību - vai tiešām abi tilti griežas un vai normāli un viegli sasledzas - jamiem nav full-time 4x4, līdz ar ko šie agregāti mēdz būt labi nolietojušies. Es arī ieteiktu uzdzīt jamo uz stenda nočekot ģeometriju - ja rāmja mašīna bijusi labi nošķilta un kaut kas tur stāv greizi, to nekad vairs nevarēsi iztaisnot.
Noteikti nočeko sadales kārbas darbību - vai tiešām abi tilti griežas un vai normāli un viegli sasledzas - jamiem nav full-time 4x4, līdz ar ko šie agregāti mēdz būt labi nolietojušies. Es arī ieteiktu uzdzīt jamo uz stenda nočekot ģeometriju - ja rāmja mašīna bijusi labi nošķilta un kaut kas tur stāv greizi, to nekad vairs nevarēsi iztaisnot.
šitais ir gan rēcīgs. TV arī uzskaitīja minētos aksesuārus, rakstā viss nedaudz pieklajīgāk
Nafik mums tavs roļiks? Normālu cenu lapu vari nopublicēt?
2Repsis -izteiksmes veids tam indivīdam sanāca smieklīgs, bet daudz smiekligāki ir tie, kas tiešām rēķina sekunžu simtdaļas tai uzrāvienā.
-ir arī tādi
Mazliet no teorijas - ja auto budžets ir 30k un pieļaujams ir arī lietoc auto, kāpēc vaig noteikti dīzeli? pērc amurkāņu lielmotoru (teiksim, GČ vai Durango vai tml) ar kādu 4.7-5.9 l gasoline engine par ~15k (sanāks labais) un atlikušos 15k salej bākā turpmako 2-3 gadu laikā (nemaz neizdosies) - sanāk kudiš lētāk par jebkuru dīzeli + brauksi ka lielais.