Arnijs rakstīja:
Crankshaft rakstīja:
Man radaas taada doma: vai kaads ir iedziljinaajies, kaapeec taisni SAAB tik biezhi taas kjeedes dzineejam ir jaamaina? Un nah tas tik daargi izmaksaa? Man kaadreiz naacaas vienam 99 dzineeju remonteet, vispaar jau konstrukcija taa neko sev ...Bet pat Mercedes DOHC dzineejiem (vecajiem) vienrindas kjeediiti bija parakstiits mainiit pie 140 kkm, reaali dabaa gaaja stipri ilgaak,kameer spriegotaajam gaajiena pietruuka
Keede ir konstruktiivi gara un uz to garumu arii veidojas izstiepums (ja buutu divas iisaas ar parazitku pa vidu, tad tas risinaajums buutu veiksmiigaaks)
99-taa motora keedes dalja konstruktiivi ir stipri vienkaarshaaka (nav divu sadalenju mehaanisma un balansieru keedes)
Arii 9-3 un 9-5 motori teoreetiski var noiet 300tk bez kjeedes mainjas (un ir pat taadi redzeeti), bet tad tur viss patieshaam iekshaa ir slikti. (alumiinija un metaala skaidas, luuzushi mierinaataaju fragmenti un tmldz)
Galvenais pamatojums keedes mainjai ir saglabaat preciizus GSM iestaadiijumus, kas pirmkaart atsaucas uz jaudu un degvielas pateerinju. (atskjiriibas degvielas pateerinjaa ir ~ 1-1.5l)
Procesu sadaardzina vieniigi motora aaraa celshanas nepiecieshamiiba un tas, ka jaatiira karteris, uztveereejs, atgaazu ventilaacija un jaamaina visas gumijas bliiviites, svaiga ellja un tmldz. Un komplektaa ietilpst viss shim darbam paredzeetais.
Ja iziet TIKAI uz keedes nomainju (ne pa labi, ne pa kreisi), tad izmaksas ir gandriiz pusi mazaakas, nekaa tad , ja izdara visu un kvalitatiivi.
tas tikai apliecina, ka šīs ir nu ļoti ekskluzīvs dzinējs. Vēl ekskluzīvāk būtu, ja eļļas maiņai būtu nepieciešāma motora izcelšana, drošinātāju nomaiņai - paneļa pilnīga izjaukšana ar airbagu obligāto nomaiņu un slotiņas mainītos tikai komplektā ar haubi un priekšējo stiklu.
Arnijs rakstīja: Man jau liekas , ka visi shie miiti par pliistoshiem SAAB ir pashu lietotaaju pieredze,
Tikko cilveeks pie manis bija atdzinis peec kaartas 4 vai 5 SAAB (vizuaali sameeraa OK) un neviens no vinjiem nebija no kategorijas - seedies un brauc. Tikai ar peedeejo piegaajienu (aizbraucot liidz un paliidzot izveeleeties), tika atrasts pienjemams variants (nebuut ne ideaalaa staavoklii, bet ar izdariitaam pamatlietaam un prognozeejamaam naakotnes izmaksaam) par ljoti adekvaatu ciparu. Ja apm. 3 nedeelju intensiiva auto mekleeshana nedod rezultaatu, tad apmeeram vari iedomaaties to auto staavokli autoplachos.
Tātad, mīts par plīstošiem SAABiem ir radies no lietotāju pieredzes un meklējot normālu mazlietotu auto sameklēt tādu nevar, jo visi nojāti.
...kas tur bija par to kvalitāti un pārākumu???