Visi komentāri - No Salas līdz Jēkabpilij būvē gājēju un velobraucēju infrastruktūru un atjauno vēsturisko tiltu pār Pelītes upi (+ FOTO)

No Salas līdz Jēkabpilij būvē gājēju un velobraucēju infrastruktūru un atjauno vēsturisko tiltu pār Pelītes upi (+ FOTO)

 

Foto: Renārs Koris

LVC | 2.jūlijs 2024 14:21

Lai uzlabotu mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku drošību, gar reģionālo autoceļu Aizkraukle–Jēkabpils (P76) būvē apgaismotu gājēju un velosipēdistu infrastruktūru, kas savienos Jēkabpili ar četrus kilometrus attālo Salas ciemu (38,65.–42,57. km).

Tā šķērsos arī vēsturisko Pelītes upes tiltu, kurš darbu ietvaros arī tiek atjaunots. Darbus plānots pabeigt šogad līdz būvdarbu sezonas beigām.

Patlaban būvdarbu posmā ir ieviests ātruma ierobežojums 50 km/h, kā arī ir divi luksoforu posms.

Jaunais gājēju un velosipēdistu ceļš būs 2,5 m plats ar asfaltbetona segumu. Darbu laikā izbūvēs arī pieejas autobusu pieturvietām. Ceļš būs savienots ar jau esošo infrastruktūru Salas ciemā un Jēkabpilī. Lai nodrošinātu ūdens atvadi, posmā pārbūvēs trīs caurtekas zem autoceļa P76 un izbūvēs drenāžas sistēmu. Caurteku būvdarbu laikā satiksmi organizēs pa vienu joslu ar luksoforiem, braukšanas ātruma ierobežojums 50 km/h. Vietās, kur gājēju/velosipēdistu ceļš pietuvojas autoceļa P76 brauktuvei, kā arī virs caurtekām, uzstādīs drošības barjeras.

Tilts pār Pelītes upi ir uzbūvēts 19. gs. sākumā – aptuveni 1820. gadā. Tas atrodas autoceļa Aizkraukle–Jēkabpils (P76) 41,83. kilometrā. Pirms pārbūves tilta mūra sienas bija daļēji sabrukušas, caur tām sūcās ūdens. Izvērtējot tilta tehnisko stāvokli, nestspēju un citus parametrus, kā arī ņemot vērā arhitektoniskos apsvērumus un būves vēsturi, nolemts tiltu atjaunot: veikt akmens mūra velves un sienu remontu, iebetonēt dzelzsbetona velvi virs esošās velves. Uz tilta būs asfaltbetona segums.

Būvdarbus veic SIA Ošukalns, līguma summa ir 1 575 244 eiro (ar PVN), būvuzraudzību – SIA Teede Insenerid. Projekta autors ir AS Ceļuprojekts,

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Veiksmīgs starts – elektriskais Mercedes eActros 600 darbībā jau 15 valstīs 1

Mercedes elektriskais kravas auto ar sniedzamību līdz 500 kilometriem, ir veiksmīgi startējis un tiek izmantots nu jau 15 pasaules valstīs, aptverot plašu darbības spektru, kas sākas ar speciālo transportu piena savākšanai un beidzas ar tālsatiksmes pārvadājumiem. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes motoru Koenigsegg pārspēj elektriskā Rimac rekordu (+ VIDEO) 5

Kas ir labāks – automobilis ar degvielas motoru vai elektrisko piedziņu? Koenigsegg saka, ka pirmais un pierāda to darbos. Rekords 0-400-0 km/h disciplīnā atgriezies pie zviedriem. Lasīt vairāk

 

Kravinieks nogriež ceļu, BMW glābj (+ VIDEO) 6

Video autors raksta, ka epizode varēja beigties daudz ļaunāk nekā ar bojātu automašīnas labo pusi, taču, pateicoties BMW vadītājam, kas pavirzījās malā, viss beidzās laimīgi. Lasīt vairāk

 

Pārgalvīgs “Porsche” vadītājs brauc ar 211 km/h un zaudē tiesības (+ VIDEO) 15

Aizvadītajā piektdienā, 8. augustā, pēc pulksten 23.00 Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Reaģēšanas biroja darbinieki, veicot ikdienas satiksmes uzraudzību, fiksēja kādu automašīnas “Porsche” vadītāju, kurš ar 211 km/h brauca virzienā uz Jūrmalu pa autoceļu Rīga – Ventspils, Mārupes novadā, Babītes pagastā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti