Visi komentāri - Jaguar F-Pace modernizēts; pārmaiņas salonā ir visai būtiskas (+ FOTO)

Jaguar F-Pace modernizēts; pārmaiņas salonā ir visai būtiskas (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.septembris 2020 10:18

Britu kompānija Jaguar pabeigusi darbu pie sava pirmā krosovera F-Pace modernizācijas. Pārmaiņas salonā un arī motoru piedāvājumā ir visai būtiskas.

Jaguar iepazīstinājis ar jauno F-Pace. Kopš 2016.gada ražotais krosovers ieguvis jaunus lukturus, kas ne tikai kļuvuši šaurāki un izmainījuši formu, bet tagad strādā modernajā matricu tehnoloģijā. Savādāks ir arī priekšējais bamperis, gaisa pievadi un motora pārsegs, bet dienasgaismām ir dubulta „J” burta forma.

Arī aizmugurē jauni lukturi ar savādāku grafisko zīmējumu, jauns bamperis un izplūdes sistēmas izejas trapecveida formā.

Salonā ir pilnībā jauns priekšējais panelis ar melnu virspusi un apakšmalu sēdekļu krāsā, bet automātiskās transmisijas grozāmripu jaunajā modelī aizstāj neliela svira. Lielā apaļā „poga” gan neizzudīs pavisam – tagad to izmantos, lai izvēlētos braukšanas režīmus.

Pivi Pro multimediju sistēmas ekrānam ir 11,4 collu izmērs un tas novietots slīpi uz priekšējā paneļa. Tā ir pilnībā jauna sistēma, kas darbojas kombinācijā ar 12,3 collu ciparu mērinstrumentiem un pieejama bāzes aprīkojumā lielākajā skaitā F-Pace komplektāciju.  

Multimediju komplekss atbalsta Apple CarPlay, Android Auto un ķīniešu Baidu Life, prot strādāt ar straumēšanas pakalpojumu Spotify, apgādāts ar Bluetooth protokolu, kas ļauj pieslēgt divus viedtālruņus vienlaicīgi, bet wi-fi tīklājs var nodrošināt piekļuvi internetam astoņām ierīcēm.

Dīzeļdzinēju izvēlē tagad divi agregāti ar 2,0 litru tilpumu un 163 un 204 Zs jaudu, bet benzīna četrcilindru motors attīsta 250 Zs.  

Sešcilindru agregāti aizgūti no Land Rover un Range Rover. Trīslitru dīzelis ar divām turbīnām attīsta 300 Zs, bet benzīna motors ar turbokompresoru un elektrisko turbīnu pieejams divās versijās – ar 340 un 400 Zs.

Piedāvājumu kuplina hibrīdmodelis F-Pace P400e, kur 300 Zs jaudīgs 2,0 litru četrcilindru benzīna motors sadarbojas ar 143 Zs elektromotoru, radot 404 Zs kopējo jaudu. Pateicoties 17,1 kWh akumulatoram šāds modelis ar elektrību var nobraukt līdz 53 km, bet paātrinājums līdz 100 km/h ilgst 5,3 sekundes.

Eiropas tirgum paredzētie dīzeļdzinēji un trīslitru benzīna motors strādā Mild Hybrid tehnoloģijā, palīdzot ietaupīt degvielu un nodrošinot nelielu jaudas piedevu paātrinājuma brīžos.

Modernizēto Jaguar F-Pace dīlercentros var gaidīt 2021.gada pavasarī.

APSKATI: Pārdod: lietotu Jaguar sludinājumi

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar skrituļdēli no 22. stāva - brazīliešu skateris uzstāda pasaules rekordu (+ VIDEO) 7

Brazīliešu skeiteris Sandro "Mineirinho" Dias uzstādījis Ginesa rekordu, veicot nobraucienu pa rampu no neliela “plauktiņa”, kas bija uzstādīts 70 metru augstumā pie Centro Administrativo Fernando Ferrari (CAFF) ēkas sienas. Lasīt vairāk

 

iAuto izbrauc ar “Porsche” 4x4 piedzīvojumā, izaicinājām gan “Cayenne”, gan “Macan” elektroauto (+ VIDEO) 4

Testa braucienā bijā pieejami "Porsche Cayenne" ar un bez īpašās 4x4 pakotnes un 639 ZS jaudīgais elektroauto "Macan Turbo". Lasīt vairāk

 

"Stellantis" apturēs ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās; "Volkswagen" atlaidīs 35 000 darbinieku 7

Autobūvnieks "Stellantis", starp kura zīmoliem ir "Jeep", "Peugeot" un "Fiat", plāno apturēt ražošanu sešās Eiropas rūpnīcās apgrozījuma krituma dēļ, otrdien ziņoja Francijas biznesa laikraksts "Les Echos". Lasīt vairāk

 

Vadītājs to negaidīja - velosipēdists brauc pretēji kustībai (+ VIDEO) 30

Velosipēdists pārvietojas pretēji norādītajam braukšanas virzienam un uztriecas vieglajam auto, kura vadītājs visdrīzāk negaidīja, ka divriteņu transports var parādīties no "nepareizās" puses. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti