Tieši tā. CSDD tā vietā būtu jāprasa, lai nevienmērība nepārsniegtu 3% nevis 30%. Tagad tiek pieļauts kā nebūtisks bremzēšanas spēku starpība līdz 30%, kad jau auto smagi velk uz vienu pusi bremzējot. Nevienam auto man nav bijusi problēma novērst bremžu nevienmērību pa nullēm, lai kas tam būtu bijis par cēloni.
Bet nu servisa darbiniekiem un zema Ai Ku Kū nūdelēm jau par grūtu prasīt saprast, ka bremžu apkope nav tikai iespiest jaunus klučus suportā. Ja bremzes kārtībā pat nevajag nekādus palīgrīkus, lai bremžu virzuli iespiestu atpakaļ, to var iespiest vai ieskrūvēt ar roku. Taču nē, tiek pieļauts, ka satiksmē piedalās “vilciņi”.
vojādžerista? Nekad tāds nav bijis.
Bet nu kritiku ex BMW-Tesla braucējs ar želeju matos(tagad jau bez matiem) un latte dzērājs jau ar nespēj pieņemt. BMW noteikti bija izvēle tīri praktisku apsvērumu pēc, jo kas gan var būt labāks, kā praktiski ar lāpstu ziemā pastrādāt, lai no pagalma izbrauktu.😎
Bomārs braukā ar vecu un nojātu Teslu, jo jaunu jau atļauties nevar un vēl uzskata, ka tai jau bremzes nevajag apkopt, elektrokartings taču tās nelieto…līdz brīdim.
Nenonāc pretrunās pats ar sevi, kāda vēl sieva tiem, kas zeķēs un zandalēs, tas taču fakts, ka zeķes un zandales ir 100% droša kontracepcijas metode.