Pirms pāris dienām pabeigta Lomžas apvedceļa izbūve, tagad izbraucams pa divām joslām katrā virzienā. Izskatās, ka nepagāja ne 10 gadi, un PL visā garumā izbūvēta Via Baltica!!
motomagazyn.pl/droga-krajowa-s61-obwodnica-lomzy-droga-via-baltica/
Pirms pāris dienām pabeigta Lomžas apvedceļa izbūve, tagad izbraucams pa divām joslām katrā virzienā. Izskatās, ka nepagāja ne 10 gadi, un PL visā garumā izbūvēta Via Baltica!!
motomagazyn.pl/droga-krajowa-s61-obwodnica-lomzy-droga-via-baltica/
650 rakstīja: Nu bet tu taču saproti no visa augstāksamurgotā, ka Sailun te ir pati ADVANCĒTĀKĀ ķiniešu riepu marka! Bez tās ir vēl teju pus/simta "citu" ķīnieš marku un modeļu, no kuriem krietna daļa ir braukšanai bīstami suudi (gaitā (un apstākļu maiņas apstākļos!!!) mazpronozējami).Kurus itin neviens "uzraugs" šeit nekad nav ne kontrolējis, ne sertificējis!
Kad (ja) kāda persona savam trešajā valstī ražotajam auto (likumigi ievestajam!!) noopērk eijBaijā pagrieziena lampiņu vai (pasargi Die's!) lukturi- uzreiz rodas iespēja, ka muitas dienesti viņu novirzīs uz PTAC un ka viņam (par šādu vienreizēju vienprersonisku štrunta pirkumu!) pieprasīs "iesniegt" CE,SAE,tŪV un vai pat oficiālu CIA/NHTSA/usaCssd drošibass izziņu- taču šo te visu ķiniešsuudu massveida ievedējiem acīmredzami neviens neko lieku neprasa. KĀ tas viss tā var būt- ari to diemžēl neviens lohs/regulārais nezin un diez vai arī kādreiz uzzinās.
Ja tevi apmierina- ok, tad tu esi izdarījis pareizo izvēli.Riepas smagākas- nu tas taču atkarīgs ir no modeļa- starpība pat vienādā izmērā var būt pat krietns pusotrs kg! Es arī "visu mūžu" braucu ar GY,M,C un/vai D, taču šobrīd man mazāk kur "jāskrien" un ir pašā europass centrā ražotas C pakļautībā esošas 110 gadu vēsturiskas "firmas" izstrādājumi, kuri 235 izmērā "uz assfalta" stūrējas labāk pat par dažu labu pasaules lielāko Brendu produkciju 255 platumā! Vai tās ir simtpunkt drošas uz ledus vai katrreiz pie kādiem specifiskiem sniega apstākļiem- nu nekādīgi NĒ, tā nav!
Vai jebkas uzvedīsies vienādi ar 8mm un pēc 2g jau ar 6mm- nu te var "prognozēt" gandrīz 100%tīgi, ka būs manāma atšķirība! Neviens pagaidām nav ielicis 110punkt ticamu info par to, kā izpaudīsies šīgada modeļa jaunākais Sailuns pēc 3 sezonām un ar ss-a cienīgiem 5,5mm atlikuma ;p
OK, tas viss skaidrs, nezināmus PRC brendus apejam ar līkumu. Man arī nav jābrauc ar 200 km/h. daļēji Sailun paņēmu, jo ātrumā citas, ko gribēju, nebija pieejamas. Man pagaidām vislabakās ziemenes ir bijušas Fulda Cristal Control, tas ir salīdzinot ar Kleber, Gislaved un Kumho. Augstā gala riepas neesu pircis. Gan jau arī šīs pāris sezonas nostrādās!
650 rakstīja: Tur bij tā, ka pie snowbrakinga vispār nekad nepielaida tos,kuri galīgi izgāzās tajā pirmajā disciplīnā wetbrakingā.
Jāpiezīmē vēl arī to, ka snowu tur mēra no 50km/h, bet wet-u no 80km/h.Attiecīgi kā citur dry no 100km/h un ice laikam no 30km/h.
Nu ja kāds no pretendentiem pamanās kādam citam pakāst krietnus trīs korpusus uz mitra vai pārīti uz sniega- tad ir jautājums ,par ko šī starpība varētu izvērsties teiksim no 100km/h uz sniega vai "likumīgajiem" 140 uz prasti mitra asfalta.Vai no 120 uz reāla ledus.
Pie kam tas tur 50pretendentu bremžutests parasti ir ar tādiem plašpatēriņa izmēriem kā 205/55/16 vai agrāk pat ar 195/15 - no šejienes vēl papildjautājums par TO, kas notiek, ja kāds Ass mauc pa šļuru teiksim ar 255/19..
Domājams , ka visā visumā tie testētāji ir tādi diezgan taisnīgi,lai gan viena un tā paša riepas modeļa uzvedība dažādos platumos un augstumos var atškirties diezgan dramatiski. Agrāk savureiz pat bija izlasāma taisnība par to, ka krietna daļa ziemas riepu ir klusākas par vasarenēm un ka "nesasalušos"(!) apnulles apstākļos var gadīties, ka daža laba vasaras riepa apstājas ātrāk un stūrējas labāk, kā viena otra ziemas vai pat c/europas- atšķirībā no atsevišķu konteksta izrāvēju pasakām/Par!
Nu nezinu, ar Sailun Ice Blazer Alpine Evo 1 vakar pa sausu asfaltu ap 30 km, šorīt pa Rīgas šļuru ap 20 km, viss tuvu ideālam. Protams redzēsim, kā būs mīnusos un sniegā, it kā sniegā tik labi neejot, salā paliekot cietas, bet tas jāredz praksē. Riepas ir mīkstas, sāni elastīgi, bija bažas par to, ka tās tomēr ir XL, braucot virs 90 km/st ir zināma protektora "dziesma", bet nav traucējoša. Jūtams, ka riepas ir smagākas, bet tas ir visām ziemenēm salīdzinot ar vasaras. Atsauksmēs arī rakstīts, ka ātri dilstot, nu to arī redzēsim praksē, pats ceru nobraukt 2-3 sezonas.
Volx rakstīja: Sailun ICE Blazer evo Alpine, R19, maksāja zem simts( 96?) par riepu.
Sagadīšanās
arī uzliku Sailun ICE Blazer Evo Alpine, 215 60 R17. EUR 69,- gab.
Krokodils rakstīja: No rīta uz kuģa brokastīs ēdam iepriekšējā dienā mājā sataisītās tostermaizes, kuģī paņēmām tik kafijas.. Kafija gan nobrīnijos ka lēta: melnā/baltā 1.20€, normāla, dzerama.
Uz klāja ir bezmakas wifi ar ko pilnība pietiek priekš čata un ziņu portāliem, sūtijām pat viens otram bildes, jā sūtijās ilgāk, bet nosūtīt varēja. Tā kā nebija tā ka uz to laiku esi galīgi bezsaistē, ja vien nenopērc maksas wifi opciju kas bija 10€ uz kugošanas laiku.
'Strīmot' ar bezmaksas pieeju drošvien gan nevarētu, tāpēc savus seriālus/filmas iepriekš labak sakačā ierīcē.
Par Polijas bāni - brauc meirīgi bez apstājas uz saviem 130..140 un galīgi nečakarējies pa poļu mazajiem ceļiem. Ērti un vienkārši.
Pie poznanas tikām korķī, kur 10km ripojām ~1.20h, dēļ remontdarbiem un vienas avārijas jo kāds pat korķī bija aizsapņojies un uztaisījis vairaku auto vilcieniņu, kur no 3 joslām tik viena brīva palikusi.
Par maksu Polijas bānī, kopā vajadzēja maksāt 3 reizes, bet viens punkts aptuveni pie Varšavas vēl cēlās, visur tika maksāts ar karti.
PPO Goluski 62-070 Dopiewo = 11.81€
PPO Nagradowice West 63-006 Krerewo = 7.56€
PPO Ladek West 62-406 Ladek = 7.56€
Tātad 26.93€ samaksāts par bāņa izmantošanu lai tiktu cauri Polijai.
Vācijā vismaz šovasar pa bāņiem bij masīvi remontdarbi, kā ieskrienies tā jabremzē... Ļoti daudz vietas kur pavisam posmi ciet. Tāpēc nācās pa reģionālajiem mazajiem ceļiem un mazpilsetam braukt cauri, bet nu arī forši! Vismaz neplānoti redzējām, ko vairak par šosejas krūmiem...
Dēļ remontdarbiem 2x 'here' kartes uz telefona ieveda glupībā, teica lai braucu tur kur ir ciet, nācās griezt atpakaļ, ieslēgt smadzeni un sekot ceļa zīmēm. Kaut tieši pirms brauciena lejupielādeju jaunakos pieejamos kartes datus... Bija arī tomtoms ar jaunako karti līdz, kā backups, bet to arī tā neizmantoju.
Uz klāja ir bezmaksas wifi
---------------------------------------
ceļojām līdzīgi šovasar ar prāmi no Klaipēdas uz Ķīli, un uz tā kuģa wi-fi nebija par brīvu !!! Cik sapratu tas ir norvēģu kuģis (DFDS).
tā jau ir, man gan nav gadījies, ka tur ir kāds sastrēgums, bet tik bieži nebraucam. Tai posmā jau galvenais uzlabojums ir AT pusē, kad samērā īsā laikā uzcēla to Nord Autobahn, pirms tam gandrīz viss tas posms bija kā uz robežas ar CZ.
Jā tas AT-CZ robežas posms vēl ir ar vienu joslu katrā virzienā, tur gan palicis tik posms lielākoties CZ pusē, tur liekas bija kāds ezers, kam cauri ceļš gāja pa dambi. Bet AT pusē ir uzlabojumi, tagad pat pēdējam ciemam pirms CZ ir uzbūvēts apvedceļš, iepriekš bija jābrauc cauri pa šaurām ieliņām. Jebkurā gadījumā braucot uz kalniem, tas posms neliekas īpaši traucējošs jo tālāk AT jau kādus gadus 10 Vīnes ziemeļos satiksme ir labi sakārtota, bez problēmām pa dažādām šnellštrāsēm var tikt uz Zalcburgas - Minhenes bāni.
Te vēl par visu Via Baltica kopā, un visai nabadzīgo situāciju LV
Jā te var virtuāli izbraukt to posmu! Tātad no Rīgas virzienā uz De, AT u.c. paliek tikai ap 152 km līdz ātrgaitas šosejai (Viļņas - Klaipēdas) no Sitkunai.
Ja ņem uz mājām pamēģini www.aprupes-birojs.lv. Viņi nāk mājās, pie slimnieka, izdara visu, ko nosaka ārsts, veic manipulācijas, var likt sistēmu. Tikai visu jānorada ārstam, tad viņi izdara. Darbojas gan liekas tikai Rīgā, un tuvākā apkārtnē. Izmantojām pirms kāda laika, palika labs iespaids.
anoagask rakstīja:
GB12 rakstīja: Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...
Labojums - nevis remontē, bet būvē 2+2 autobāni blakus vecajam kauņas-suwalku ceļam. 50kmh, būvtehnikaun kravinieki, kas iebrauc/izbrauc no būvobjekta
Jā, braucot janvārī, likās, ka tur jau kādi 15 km bāņa vienā virzienā ir gatavi, satiksme daļēji jau bija pa to. Būtu interesanti dzirdēt, cik daudz ir gatavs tagad? kaut kur lasīju, ka līdz šī gada beigām posmam no PL/LT robežas līdz gatavajam bānim pie Marijampoles jābūt gatavam. Arī šogad PL jāpabeidz Lomžas apvedceļš, līdz ar to braucienos uz EU, divu joslu ceļš sāksies, jau ar Kauņas Klaipēdas maģistrāli, no vietas, kur tai pievienojas Via Baltica.
hmm, netīšām ??
Kā notiek šāds process?
Pircējs piekrita vistrakākajam ciparam??
OK, paldies! Izskatās tīri neko. man vajag paaugstinātu, skatos priekšpiedziņas. Patrizējais B6 ir 15 g no 0-436tk km. braukts ![]()
GB12 rakstīja: VID šorīt atsūtīja "Paldies par informāciju. Dokumenti saņemti, pretenziju nav".
ok, interesē par iegādāto v60, kā brauc, patērē, kas bija labojams? saprotu, ka tas ir priekšpēdējais modelis, ne jaunākais v60? Es skatu tādu nobrauktā b6 vietā, tikai cross country versijā.
Nu re nepagāja ne 8 mēneši, kad vēl viens Via Baltica posms atvērts Lietuvas liekņazistē
- tas ir 23 km posms apbraucot Elk. Tas nozīmē, ka no PL LT robežas četrjoslu ceļš jau ir izbūvēts līdz Lomžai, tur būs kopā kādi 150 km! Protams, tas nestāv tuvu Ķekavas mega apvedceļam, kuram četrām joslām visā garumā līdzekļi neatradās.
https://www.youtube.com/watch?v=depVqt6ARC0
Ok, paldies, izskatās, ka uz apkopes intervālu 30 tk, tas pat 1,5 -2l sanāks. Un 1,8 tfsi man liekas bija viens no labākajiem benzīniekiem, bija iespēja ar tādu pabraukāt, patika. Tagad gan laikam vairs ar tādu jaunu auto nevar nopirkt.
Paldies, domāts bija Kasiņam, bet ok, 4l uz 60 tk ir aptuveni tas pats, kas manā gadījumā, vidēji 1-1,5l uz 30 tk. Tā ka nekādu traģēdiju ar VAG dzinējiem nesaskatu, īstenībā pretēji, manuprāt tie ir izcili dzinēji, vajag tikai veikt apkopes norādītajos intervālos, un probl nebūs.
OK, un cik bija jāpielej uz 18 tk, ir piefiksēts??
Ilgstoši braucot ar VAG B6 CR TDI, veicot tikai intervāla servisa apkopes ap 28-30 tk km, nekad nav izlecis paziņojums - prasība pieliet eļļu, jo tas tika darīts regulāri kontrolējot līmeni, vidēji braucot g-k pa LV, jāpielej bija ap 1 -1,5l starp intervāla servisa apkopēm. Tomēr labi atceros, ka ražotāja instrukcijā bija norādīts, ka eļļas patēriņš var sasniegt pat 1l uz 1000 km. Tā ka tas, ka nepieciešams pieliet eļļu pēc 2 tk EU brauciena, nebūs nekas ārkārtējs. Un vēl - braucot tālākos braucienos uz EU, parasti nedēlas laikā tiek nobraukts tik cik LV kāda mēneša laikā (2-4-5tk). Manuprāt galīgi nav jābrīnās, ka pēc tādiem pārbraucieniem eļļa ir jāpielej, jo nobraukums samērā īsā laika posmā ievērojami pārsniedz to ko parasti nobrauc nedēļā pa LV, un dzinējs ilgstoši darbojas ar daudz lielāku slodzi, nekā braucot to pašu attālumu pa LV.
OK, vakar atvērts Via Baltica posms PL no Suwalki līdz LT robežai, kas aizstāj veco labi zināmo līkumaino posmu, pa kuru ir braukuši visi, kas no LV dodas ar auto uz Eiropu
imzz rakstīja: Riepu jau neraksturo tikai protektors un saķere. Pastāv uzskats, ka dārgākām riepām ir arī labāks kords un gumijas kārtas ap to. Tas nozīmē, ka šīm riepām ir lielāka izturība pret pārsišanu un pārduršanu. Viens ASV auto blogeris stāstīja, ka, piemēram, Michelin riepas viņam ne reizi neesot izlaidušas gaisu , bet lētās vairākkārt. Tas, protams, var būt tīri subjektīvi.
Var piekrist, arī ilgi braucu ar Michelin Energy Saver (6-7 sezonas), un tieši riepu izturība pārsteidza!
Nu tad jau Ķīnā būs vēl labāki ceļi
un tad Luksemburgā vajadzēja būt tikai ganu takām ![]()
PL nesen atklāts jauns 23 km Via Baltica posms Szczuczyn - Elk, un līdz gada beigām plāno atklāt arī Via Baltica posmu no LT/PL robežas līdz Suwalki!
OK, interesanti, passatiem jau ir visai laba skaņas izolācija, to VAG uztur. Brīnos par Scala, būs ar to jāizbrauc.
GB12 rakstīja:
Kaut kas te netiek jaukts? Te pirms gada jau rakstīja, ka tas ceļš ir gatavs (starp citu, nupat pa to braucu - pirms 1.5 nedēļas uz Austriju, aizvakar atpakaļ).
Kas interesanti - Polijā jau bāņi sāk nolietoties. Piemēram, Čehijas virzienā (kas gar Katovici iet) vietām jau ir palicis diezgan nebaudāms un pampakains. Un vēl viena lieta, ko ievēroju - pazduduši lielie skrējēji. Vēl pirms gadiem 3, kad tur braucu, regulāri sanāca paskrieties ar kādu vietējo, kas gāja uz 200+, tagad visā posmā gan poļi, gan ārzemnieki brauc salīdzinoši mierīgi un noteikumu +20-30 km/h rāmjos. Laikam sodu palielināšana un netrafarēto poliču klātbūtne ir disciplinējusi.
Braukt jau varēja, bet tagad ir atvērtas divas joslas katrā virzienā tai vietā. Iepriekš arī varēja braukt pa apvedceļu, bet daļā tas posms vēl bija kā parastais divvirzienu. Aizvakar jau varēja būt pa divām joslām kareā virzienā.