neievēroja drošu un ceļa un meteoroloģiskajiem apstākļiem atbilstošu braukšanas ātrumu un uzbrauca mežacūkām, kas pēkšņi uzskrēja uz brauktuves.
-----------------------------------------------
Nezinu, bet parasti taču, meža zvērs, suns utt bija apstāklis, ko vadītājs nevarēja paredzēt?? Jo to, kā meža zvēri izskrien uz ceļa nu nekādi nevar paredzēt! man diemžēl ir bijuši divi gadījumi, abos sazvanot policiju, viņi piefiksēja vietu, un informēja, ka neizbrauc! Te laikam brauca, jo bija jāredz vai autobusā nav kādi cietušie utt??















Nu braucienos uz kalniem ar fūrēm var tikt galā vislabāk, tās apdzenot tikai pārredzamos taisnos garos ceļa posmos, ja iespējams tad vairākas, apdzenot ātrumam krietni jāpārsniedz fūru 90-95-10 km/h, izdevīgāk 120-130, nobeidzot apdzīšanu vislabāk iekļauties starp fūrēm nevis ar paātrinājumu, bet ar bremzi, precīzi mazinot savu ātrumu līdz fūru ātrumam, tad, lai iekļautos starp fūrēm vajag daudz mazāk vietas, kā paātrinoties. Šādi var iekļauties ļoti tuvu priekšā braucošajai fūrei, aizmugurē braucošajai paliek pietiekami daudz vietas. Vēl, liekas, ka fūru vadītājiem patīk savlaicīga pagrieziena parādīšana, viņi zina ko darīsi. Šādi iekļaujoties aizmugurē braucošajai fūrei nav jābremzē tās turpina braukt tādā pat tempā, kā pirms apdzīšanas. Veicot šos manevrus desmitiem reižu nekad fūristi nemidžinājā tālos, vai kā citādi nerādīja, ka tiem būtu traucējis.
Protams iekļauties ar bremzi nekādā gadījumā nedrīkst uz slapja vai slidena ceļa, noteikti ne ziemā.