Jā paniem visu cieņu, it īpaši par to, kā viss attīstās tieši pēdējos gados, par sliktiem PL ceļiem var runāt tie, kas tur nav bijuši. Es braucu retāk 1-2X gadā, bet vienalga redzams, ka ceļi viņiem strauji uzlabojas. Jāsaka ka Latvijā nav neviena kilometra tādu ceļu, kādas ir jaunās PL maģistrāles ( Piemāram jaunais A1 posms gar Glivici uz CZ robežu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"Rīt braukšu ar CR-V 1,6 l MT. Pēc tam iepostošu."
--------------------------------------------------------
Starp citu, tas ir viens no nedaudzajiem auto, kuru esu testējis. Galvenais ko atceros - laba ceļa pārredzamība, dzinējs, kamēr nav uzsilis vairāk dzirdams, seši pārnesumi, braucot (auto ar diviem braucējiem) visai elastīgs 6 pārnesumā var slēgt pie 80-90. Dinamikā salīdzinot ar Passat B6 CR TDI ievērojami atpaliek, ja ieslēdz ekonomisko režīmu, dzinējs kļūst vēl rāmāks, bet kopumā neliekas, ka tam pārāk trūktu jaudas (nezinu, kas būtu ja brauktu 5 cilv + krava). Braucot nedaudz atgādināja braukšanu ar mikroautobusu (pārnesumu pārslēga izvietojums), bet ļoti daudz ko kompensē labā ceļa pārredzamība un klīrenss, kas ir pietiekams. No asfalta nobraukt gan testa laikā neļāva. Priekš manis galvenais trūkums bija, ka ar ši dzinēju nevar pavilkt vērā ņemamu piekabi, kas man šad tad ir nepieciešams. Ja nav tāda vajadzība, visumā sakarīgs braucamais, tieši tāpēc, ka ir paaugstināts, bet nav visu laiku jāgriež 4X4. Nu bet pašam jāpārliecinās, vai tāds der.