Taa kaa portaala galvenais testpilots
spiitiigi ignoree subaru XV, pirms nedeelas izmantoju iespeeju to apskattiit un piedaavaaja arii izbraukt, un te ir apskac:
Pamata interese ir par varianta tipa auto ar paaugsrtinaatu kliirensu, bet nav jaabuut 4x4, prieksroka FWD. Tiek salidzinaats ar passat variant ar slikto ceļu paketi 2.0 CR TDI
Visaareji – saakumaa par vilsanos, tika rakstiits, ka XV ir JAUNS auto, tapeec domaajaam, ka tas ir lielaaks par Impreza, domaaju, ka tas ir no Legacy uztaisiits hetčbeks. Dabaa viss citaadi – taa ir jaunaa (jau pieejaama US) Impreza, ar loti palielinaatu kliirensu - 22cm, bet nekas daudz vairaak. Taatad taa ir paaugstinaata Impreza. Liidz ar to par ietilpiibu katastrofaali zaudeee Passatam, nav ko pat aprakstiit
Gaitaa – uz asfalta – piekare cietaaka kaa VW, uz asfalta komforta zinaa vw paaraaks. BET – pa grunti, uzreiz redzamas XV prieksrociibas, pacietaa piekare + lielie riteni un kliirenss lauj braukt, krietni aatraak, sliktaku celu juut mazaak, kaa VW. Tad vēl – nebraucot offroaudaa, bet pa izdangaataam meza stigaam, loti bedrainiem lauku celiem – XV brauc tur, kur ar VW nekad ieksaa nebrauktu, to nodrosina tiesi palielinaatais kliirenss, tur kur braucaam arii Impreza laikam neietu cauri, varbuut Niva vareetu, te XV viennoziimiigi izpogaa VW.
Tad, kas veel ir auto iekšaa
– XV bija manuaalis, sleedzaas neko, bet tomeeer dodu prieksroku VW kaarbai, iisaaki gaajieni, bezmaz tomeer sportiskaaka.
Dzineejs – diveejadas izjuutas (XV) – pareizii, tam bija Subaru diizelis, lai arii peec razotaaja datiem sanaak jaudiigaaks par vw, tomeer dabaa tas iisti neparaadas, it ipasi pie maziem apgriezieniem, kad jau uzreiz sagaidaam lielo griezes momentu, kas VW dabuujams (un patiesaam ir) no loti zemiem apgriezieniem. Tiesi preteeji XV dizelis ir stipri jaagriez, ja to nedara, bet brauc kaa pieradis ar VW, tad to pat var noslaapeet !!!! VW saliidzinaajumaa brauc, pat ja gaazes pedaali nespiez, var pat parslegt pārnesumus. Taa laikam saucas elastiiba, te XV zaudee visai juutami, protams, ja pie taaa pierod un nem veeraa, vai arii ieprieks nav bijis VW diizelis
, tad nekas briesmiigs. Degvielas ekonomija, XV zaudee krietni, pat pa labu celu videejais ap 6/100km, paardeveejs taisnojaas, ka peec iebrauksanas
gan buusot mazaak, tacu peec grunts un meza, liekas jau bija pie 9/100 km, tas ir daudz vairaak kaa VW. XV dizela plusi - kad iekustaas, tad ir loti atsauciigs, ātrāk paatrinās, kopumaa liekas dziiveliigaaks par VW- protams to apmaksaa leilaaks pateerins, pie apgriezieniem redzams, ka arii tam speeka pietiek
.
Kopumaa – domaju, ka lielaaka dala no pateiktaa nav nekas jauns subaru brauceejiem. Manaam vajadziibaam, kaadam ikdienaa jaalieto auto, pasatam tomer saglabaajas vairaak prieksrociibu, bet ja nav daudz ko vest, vairaak brauc pa grunti, un mezu, un atceras par dzineeja vājumu pie zemiem apgriezieniam, tad XV var tikt izskatiits, kā baudaams auto
jaa veel, cena XV par lielu, taa ir kaa jaunam videjas komplektacijas VW passtam, tas par daudz






















Z3 nepārkāpa pilnīgi neko, pat ja Tu bremzētu jebkura cita iemesla dēļ, tas bembis apstājās neaizskarot Tavu auto, tad par kādu distances neievērošānu vispār var runāt.
----------------------------------------------
šitas pilnīgi pareizi, Z3 bija pareiza distance, jo spēja apstāties nepieskaroties priekšā braucošajam, pat ja tas strauji bremzēja, lai pēdējā brīdī tomēr apstātos nevis pabeigtu braucienu pāri krustojumam. Liekas, ka pareizā rīcība bija TIKAI atvainoties Z3 par braukšanu atpakaļgaitā, nevis ko stāstīt par "astē sēdēšanu".