Reģistrējot jāpērk arī numurs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Reģistrējot jāpērk arī numurs.
Īstā štelle ir Made in Japan. Lieoju un iesaku arī Jums, dārgie lasītāji
Skaidrs pierādījums tam, ka liels ātrums ne vienmēr ir iemesls krešam
salokties var arī unanētāji.
Dorisa rakstīja: Nu, pameklē vien to nummuru citās vietās...
Ja viņš ir izslīpēts, tad auto kā tāds Vācijā ir norakstīts un pārdots kā detaļu un mezglu kopsalikums.
Nur fur export
Neaizmirsīsim, ka Redam šīs reklāmas ir i maizīte i sviestiņš, un varbūt pat gabaliņš desas.
Savukārt useriem, kā jau te minēja, ir izgudrota ugunslapsa ar adblock spraudni.
Miers virs zemes un cilvēkiem labs prāts. Reklāmu nav un Reds paēdis.
ot tā.
Мопед не мой... тра ля ля...
Risks tieši tik pat liels, kā sūtīt bez skatīšanās no mobīles.
Protams, ka vislabāk pašam aizbraukt un palūrēt to auto. Pirkt caur e-bay no privātā imo labāk, nekā caur mobīli no turku plača.
Pērkot lietotu auto vienmēr pastāv risks iepirkties - vienalga vai tā ir Rīga, Mariampole, Frankforte, mobīle, vai ebays.
Ja tā ir raritāte - protams cits bazars. Bet ja ikdienišķais golps, neredzu iemeslu tā pārpūlēties.
Mans secinājums ir tāds, ka kruto brendu slotas tīra tik pat sūdīgi / labi kā lētās slotas, vai maiņas gumijas par 80 saņiem.
Esmu pircis visādas slotas - gan bošus, gan tās plakanās no Prizmas, gan visādus citādus brīnumus par 5 un par 1 latu gabalā...
Un mēdz būt gan sūdīgas lētās, gan arī labas lētās. Tāpat dāgās var nopi5t pa 3 mēnešiem.
Bet nu tik tups lai pirktu pa 35 latiem logu tīrītāju slotas, gan neesmu
To laikam sauc par autopedera5tiju.
Bāc tam auto ir vairāk kā 30 gadi.
Tas tak ir normāli, ka tur ir pa buktei.
Odometrs arī noteikti otro riņķi griež
911 rakstīja: Informācijai:
Ja kādam interesē un gribas iesipt kapeiku, Prizmā ir pieejamas tipa "jaunā parauga" plakanās logu slotiņas - 2.69 gabalā
Sitas ir notestetas un atzitas par labam esam. Pie stikla piegul, logu tira... Ko vel vairak vajag?
un nakuj tev tas vajadzīgs?
Zinu ka vecākām alfām līdzīgā veidā kompis izmet kļūdu kodus - un pēc tabuliņas var atrast, kurš devējs nosprādzis.... bet tavā linkā nekas tāds netiek piedāvāts...
juuzveris rakstīja: nebūtu kameras, džeks ritīgi dabūtu pa tablo
Nebūtu kameras - mēs to neredzētu
-b-Tātad ir četras Kleber R16 205/55 vasarenes, ar kurām nākamgad nebraukšu, bet ārā mest žēl.-/b- Protektors vēl ir, pāris milimetri, bet ne vairāk. Gaisu ārā nelaiž. Nodilums vienmērīgs, pārākā akvaplanēšana nav arī novērota. Šobrīd vēl stāv virsū Hondai, bet kaut kad tuvākajās dienās likšu ziemenes - tad būs dabonamas.
Ja nu kādam vajag brakšanai, noplēšanai pa trasi, vai kādam citam man nezināmam, bet cēlam mērķim - dodiet ziņu uz perforators@gmail.com
Maksa: 2 užavnieki par visu komplektu un pašsavākšana no Ķekavas. Vēlāk iemetīšu arī bildi ar protektoru.
Nu jā. Kņižku ņečital, no mņēņije imēju.
Saliekot blakus lētos spaiņus
Renault thalia
Dacia Logan
Škoda roomster (kas imo ir labākais no visiem un arī dārgākais)
Lada Kalina
Tur ir jābūt entuziastam lai izvēlētos pēdējo. Es joprojām atceros, cik ātri parādījās un pazuda Gazeļ busekļi, tie pāris jaunie 111 žiguļi un vēl citi diženās austrumzemes triperi.
Lai savā iekšējā tirgū viņi braukā ar tiem sūdiem, bet šeit tad jau labāk tiešām atbalstīt kaut kādu Rumāniju, Čehiju vai Ungāriju - nopērkot to mazo Kia sūdu piemēram.
Es nesaprotu, ko Krievija autoram tādu labu izdarījusi, ja viņš apsver tās miskastes, kuru paši krievi lād, iegādi?
Ir tāds mazda serviss rumbulā - Uzreiz aiz Attēls-R noliktavas uz salaspils pusi. Draugs maztists tur remontējas un slavē. Ja ir interese, dod ziņu perforators@gmail.com - izstāstīšu precīzāk.
Da tie vandāļi vienkārši atnāca un noskrūvēja durvis
Labs pastāstiņš no šīs sadaļas
Šorīt Salaspilī uz Daugavpils šosejas Rīgas virzienā bija korķis. Jau vismaz otrais šīs nedēļas laikā. Šoreiz pie gājēju pārejas VW Passat Variant bija iebraucis BMW X5 aizmugurē. Tā labi iebraucis.
Avārijai nebiju liecinieks, bremžu pēdas nemērīju, iesaistītos autovadītājus nepazīstu. Lasītājiem varu piedāvāt pilnībā manis izdomātu stāstu, kurā minēto notikumu līdzība ar šī rīta avāriju ir absolūta nejaušība.
Kā jau katru rītu Viktors devās uz darbu. No savas privātmājas Ogrē uz labi apmaksāto darbu Rīgā. Lai izvairītos no liekiem laika zudumiem, Viktors no mājām parasti izbrauca ap 6:50 no rīta. Braukšanas procesu ievērojami uzlaboja nesen iegādātais BMW X5. Darba vietas degvielas apmaksas kārtība ļāva izvēlēties labi aprīkotu, 3 gadus vecu auto ar V8 benzīna dzinēju un automātisko pārnesumkārbu. Ar tādu verķi brauciens ir tīrā izklaide. Paātrinājums fantastisks, uz šosejas turas lieliski, komforts pie ikdienišķajiem 140kmh izcils (ātrāk pabraukt grūti, jo traucē citi uz šosejas izbraukušie).
To visu Viktors baudīja arī šorīt, papildinot klusinātu 8- stabuļu ērģeļu skaņu ar paskaļu Harman Kardon
audiosistēmas atskaņotu jēlu popdziesmu. Iebraucot Salaspilī, Viktors spēja sevi piespiest samazināt ātrumu līdz 80kmh. Drausmīga vilkšanās - tahometra bultiņa zem 2k rpm, motoru nedzird vispār, ceļa stabiņi slīd garām neizsakāmi ilgi.
Jāpiebilst, ka šorīt ap 7.00 Salaspilī bija tumšs, lija lietus. Pat ar labām un svaigām stiklu tīrītāju slotiņām aprīkotajā
BMW redzamība nebija tā labākā - gaisma no mājām, gaisma no citiem satiksmes dalībniekiem, neapgaismota šoseja.
Gaismu neatstarojošu gājēju pie vienas no neapgaismotajām Salaspils gājēju pārejām Viktors pamanīja vēlu, bet nepalaist vairs nebija iespējams.
Ļoti sekmīgs izrādījās BMW un Michelin inženieru darbs, kas ļāva 2- tonnīgajam dzelzim dažās sekundēs uz slapja asfalta apstāties vēl dažus metrus pirms gājēju pārejas.
Te nu mēs Viktoru nedaudz pametīsim savā BMW, es pastāstīšu par Fikso. Fiksā vārdu zin tikai viņa tuvākie radi un draugi, pārējiem viņš ir vienkārši Fiksais. Tā kā pēc kolhozu sabrukuma, algota darba dzimtajā Jumpravā bija palicis pavisam maz, Fiksais kā viens no pirmajiem bija uzsācis darba gaitas Rīgā. Arī šorīt viņš bija ceļā uz darbu. Divdesmitgadīgais VW Passat Variant ņipri ripoja uz priekšu, bagāžas nodaļā šļūkāja un bumsijās instrumentu kaste un cementā izvārtīti gumijas zābaki. Divi skaļruņi
un daļa priekšējo durvju plastmasas apšuvuma atskaņoja kasetē ierakstītu 2001. gada šlāgerdziesmu izlasi. Ogrē Fiksajam tuvu priekšā no šķērsielas izgriezās melns BMW X5. Neskatoties uz to, Fiksajam bremzēt nevajadzēja, jo BMW ļoti strauji paātrinājās un sāka attālināties no Fiksā VW. Tā kā radardetektoru Fiksais vēl nebija iegādājies (dārgs verķis), bet lēni braukt nepatika, viņš izlēma braukt cieši aiz lielā, melnā \"sponsora\". Aiz Ogres robežas palika pavisam jautri - \"sponsors\" brauca ar 140kmh, Fiksais knapi spēja turēt līdzi. Motors augstākajā 4. pārnesumā skaļi dūca, 3 no 4 riteņu gultņiem jautri kauca, instrumentu kaste pa bagāžas nodalījuma bumsījās tik pamatīgi, ka nevarēja pat savu mīļāko šlāgeri dzirdēt. Šādā tempā
attālums līdz Salaspilij tika pieveikts nemanot. Salaspilī \"sponsors\" samazināja tempu līdz nīkulīgiem 80kmh. Fiksais sekoja. Bet te notika negaidītais - BMW sāka strauji bremzēt! Fiksais arī kārtīgi nospieda bremžu pedāli, riteņi bloķējās un tālāk notikušo Fiksais lāga neatceras. Fakts kā tāds - 5 gadus brauktās un 3 gadus noliktavā kaltušās riepas nespēja apstādināt VW tikpat ātri kā BMW.
Morāle:
1. Mūsu ceļi ir tādi kādi tie ir. Ir gadījumi, kad ātrumu ierobežojošas zīmes (Piem. \"Apdzīvotas vietas sākums\")
ir izvietotas pamatoti.
2. Cilvēku bāzes aprīkojumā iekļautais redzes orgāns ir ar savām nepilnībā (īpaši tumsā un strauji mainīga apgaismojuma apstākļos). Arī borta dators ir lēns.
3. Tie, kas tumsā un lietū caur apdzīvotām vietām (kur mēdz gadīties gājēji un gājēju pārejas, krustojumi utml.) lido ar 80kmh ir cirvji. Tie, kuri tā lido un apgalvo, ka ar viņiem 10, 20, 30 gadus nekas slikts nav noticis ir veiksmīgi cirvji, trenēti cirvji un/vai īpaši talantīgi cirvji.
4. Tie, kas bez atbilstošām riepām (nereti gadās pat uz ļoti dārgiem auto vasarā redzēt mīkstas lameļu riepas), bez
bremzēm, bez redzamības (aiz lieliem auto satiksmes situācija ir nepārskatām) lido bez nekādas distances ir 4x cirvji.
Legalizēt vajag marihuānu, nevis piekabi.
Lielākā daļa LV iedzīvotāju domā, ka auto ir statusa simbols. Aksesuārs, kurš nosaka stāvokli sabiedrībā, demonstrē citiem dzīves veidu, domas un uzskatus.
Ja tu brauc ar cigāru - tu esi lauķis. Ja brauc ar 3. sērijas BMW - urla. Lexus RX300 - bagāta vīra sieva. utt
Gasjs rakstīja: Ar 3.3 un 5AT arī Sonāte ir gana (protams, ne mega) dinamisks
auto. Komfortabls viņš ir jebkurā gadījumā. Es te nedomāju visādu elektronisku fīču kaudzi, bet gan gaitas komfortu.
Protams, ne semaka līmenī, bet tāpat visu cieņu.
Man gan subjektīvi netīk interjera risinājums, bet tā ir mana problēma.
Master_D rakstīja: salīdzināji sonāti un e38
Ja pērkot e38 cilvēks iegūst vismaz dinamiku un megakomfortu, tad ko par tādu pašu ciparu cilvēks iegūst pērkot sonāti, es īsti nestādos priekšā
BMW 3.0 dīzelis ir viens no labākajiem dīzeļmotoriem pasaulē. Liet tādā kreiso soļaru ir noziegums.
Protams, uzturēt palietotu limo nav lēts prieks, bet es pieļauju, ka tas sniedz zināmu baudu, atšķirībā no plastmasas noname korejieša ikmēneša nomaksas. Lai gan baudu cilvēki mēdz gūt dažādi.
Cilvēks nepērk lielu bmw lai klusi, ekonomiski un ar zināmu komfortu pārvietotos.
Cilvēks pērk lielu BMW lai ar m/ rokām vēdeklī m/ gāztu, savukārt 3 litrīgais traktormotors ir jāizvēlas, jo viņš vienkārši ceļ labāk, nekā bavārieša 3.0 benzīnnieks.
Savukārt sonāte ir visai skaļa un graboša vidējās klases automašīna, kas konkurē ar Kia, Chevrolet un to ķīniešu brīnumu, kas iebraucot sienā sadalās.
Es nesaku, ka Hjundajs ir slikts - tas ir labākais no "lētajiem brendiem", turklāt pēdējos gados paveicis milzu lēcienu arī kvalitātes ziņā.
Bet tas nav premium klases brends un tas nav limuzīns. Jā - un respekts no pacaniem arī nebūs.
sintris rakstīja: Viktos, Tu man privāto ziņu neatsūtīji, nu lab,ok,pašam jau arī naf abonēta sūtīšanas fīča...
Ja vēl neesi atmetis domu par BMW, pazvani 29456759, ir kāda inčīga ideja.
Un vēl, varbūt ir vērts uzklausīt viedokli par to ka 7 gadīgs auto
par 17 naudām nav pati pragmatiskākā izvēle
www.ss.lv/...
4 no augšas( 1 no apakšas ) aplūkots uz vietas un par ļoti labu atzīts . Protams,Bembim cita aura un pacaniem arī pačotīgāk...
un pasāts protams arī ir akujennā štelle
Nu šveicē visi brauc kā pilnīgi dauņi, tas gan.
Vilkšanās uz 100-110 pa autobāņa kreiso joslu - ierasta parādība. Tālo gaismu mirdzināšana to neiespaido, toties, kad paej garām pa labo pusi - tad gan blisina lielas acis