iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Master_D 11.10.2007 16:48

salīdzināji sonāti un e38

Ja pērkot e38 cilvēks iegūst vismaz dinamiku un megakomfortu, tad ko par tādu pašu ciparu cilvēks iegūst pērkot sonāti, es īsti nestādos priekšā

BMW 3.0 dīzelis ir viens no labākajiem dīzeļmotoriem pasaulē. Liet tādā kreiso soļaru ir noziegums.

Protams, uzturēt palietotu limo nav lēts prieks, bet es pieļauju, ka tas sniedz zināmu baudu, atšķirībā no plastmasas noname korejieša ikmēneša nomaksas. Lai gan baudu cilvēki mēdz gūt dažādi.

Master_D 11.10.2007 12:55

Each character or digit has a particular purpose.

They are as follows:

1 G 1 J F 2 7 W 8 G J 1 7 8 2 2 7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Country Manufactured

Manufacturer

Vehicle Type

Vehicle Features

Accuracy Check Digit

Model Year

Production Plant

Sequential Number

• The first character vehicle identification number (VIN) serial number identifies the country from which the vehicle was manufactured.

• First vehicle identification number digit: U.S.A.(1 or 4), Canada (2), Mexico (3), Japan (J), Korea (K), England (S), Germany (W), Italy (Z)

• Second vehicle identification number digit specifies the manufacturer. Audi (A), BMW (B), Buick (4), Cadillac (6), Chevrolet (1), Chrysler (C), Dodge (B), Ford (F), GM Canada (7), General Motors (G), Honda (H), Jaguar (A), Lincoln (L), Mercedes Benz (D), Mercury (M), Nissan (N), Oldsmobile (3), Pontiac (2 or 5), Plymouth (P), Saturn (, Toyota (T), Volvo (V).

• Third vehicle identification number digit indicates the vehicle type or manufacturing division.

• Fourth through eighth vehicle identification number digit reveals the vehicle features such as body style, engine type, model, series, etc.

• The ninth vehicle identification number digit is a VIN accuracy check digit, verifying the previous VIN numbers. This is how the check digit works

STEP 1

Assign to each number in the VIN its actual mathematical value and assign to each letter the value specified for it in the following chart:

ASSIGNED VALUES:

A=1 G=7 P=7 X=7

B=2 H=8 R=9 Y=8

C=3 J=1 S=2 Z=9

D=4 K=2 T=3

E=5 M=3 U=4

F=6 N=4 V=5

STEP 2

Multiply the assigned value for each character in the VIN by the position weight factor specified in the following chart:

VIN POSITION AND WEIGHT FACTOR:

1st = 8 10th = 9

2nd = 7 11th = 8

3rd = 6 12th = 7

4th = 5 13th = 6

5th = 4 14th = 5

6th = 3 15th = 4

7th = 2 16th = 3

8th = 10 17th = 2

9th = check digit

STEP 3

Add the products from steps 1 and 2 and divide the total by 11.

STEP 4

The numerical remainder is the check digit which would appear in the 9th position in the VIN. If the remainder is 10, then the letter "X" is used for the check digit.

• Tenth vehicle identification number digit tells the model year. 1988 (J), 1989 (K), 1990 (L), 1991 (M), 1992 (N), 1993 (P),

• 1994 (R), 1995 (S), 1996 (T), 199 7(V), 1998 (W), 1999 (X), 2000 (Y), 2001(1), 2002 (2), 2003 (3) 2004 (4), 2005 (5),

2006 (6),

• Eleventh vehicle identification number digit reveals the assembly plant for the vehicle.

• The twelfth to seventeenth vehicle identification number digits indicate the sequence of the vehicle for production as it rolled of the manufacturers assembly line.

Master_D 11.10.2007 10:57

var arī novilkt no youtuba. Caur vixy.net

Dziesma bija joks

Master_D 10.10.2007 22:23

tak zvani edzulim no bmwpower, viņš tak te klaigāja, ka tirgojot labus un dārgus bmw.

Master_D 10.10.2007 17:49

Toties ir šeit!

www.youtube.com/...

Master_D 10.10.2007 10:37

BMW X5 vs Rolls Royce Phantom

www.youtube.com/...

Master_D 09.10.2007 16:38

Kamikadze rakstīja: trolljuku un tramvaju laist pa tramvaja joslu? a nez, kur ta trollim vadi buus?

blakus, paralēli džimbuļa vadam.

Problēma būtu ar trolejbusa nogriešanos tilta pārdaugavas galā pa kreisi.

Master_D 09.10.2007 16:38

tfu - pa labi.

Master_D 09.10.2007 16:20

Es pat nevaru iedomāties kur traucē tramvajam vieglie uz sliedēm... ja nu vienīgi Barona ielā - kas sūdīgā seguma dēļ ir vienīgais jēdzīgais centra ātrā tranzīta maršruts.

Ja to aizliegs, sastrēgs arī Barona iela (paprovējiet pabraukt ne-pa-sliedēm posmā no Matīsa līdz Pērnavas ielai )

Tā vietā lai busus un troļukus laistu pa tramvaja joslu pāri akmens tiltam un pa krastmalu/13janvāra ielu - viņi te māžojas.

Master_D 09.10.2007 13:05

Fantastiska valoda

Tā nu ir iegājies, ka pasaules kataklizmas pirmām kārtām paceļ cenas uz auto degvielu. Ciešam mēs – autoīpašnieki. Doma par to, ka nāksies atteikties no automašīnas, ja tā turpināsies, izsauc neizpratni.

Atvērti logi vai lūka nenozīmīgi ietekmē degvielas patēriņu nelielā ātrumā. Ja vēlaties paskrieties ar vēju, tad ielejiet salonā papildus 0,2 – 0,5 litrus degvielas. Priekšējie lukturi un pretmiglas lukturi paņems sev kādus 300 gramus degvielas, tādēļ bez vajadzības nebūtu vēlams turēt ieslēgtus migliniekus.

Tātad, ja gandrīz 1 eiro par litru 95. benzīna Jums ir nosituši vēlmi nodarboties ar autotūrismu, kaut ko vajag steidzami pasākt. Ko? Jāiemācas iztikt ar mazumiņu: visiem spēkiem un līdzekļiem ekonomēt degvielu. Ticiet, viss nepieciešamais, lai Jūsu degvielas patēriņš samazinātos par trešdaļu (!), Jums jau ir. Neticiet? Lūk, piemērs.

Paskatieties uz kaimiņiem. Abiem vienādas automašīnas. Bet viena kaimiņa auto tērē 11 litrus, bet otra – pietiek ar 8 litriem. Iemesls: pirmais pat vasarā brauc ar ziemas riepām, vairāk grozās pa pilsētu, diennakts tumšajā laikā un īsos attālumos, pie tam bez īpašas vajadzības vadā uz jumta velosipēdu, kaut gan pats vienmēr atpūšas guļamtīklā ar avīzi rokā.

Trīs un vairāk litrus uz katriem simts kilometriem «apēdīs» divi uz jumta novietoti velosipēdi.

Apmēram 0,6 litri degvielas patērēs klimatkontrole pilsētā. Vēl pusi var pievienot, ja spidometra šautra būs pie 130 km/st. Gandrīz litru paņems mantu bokss uz jumta. Pilsētas ciklā gam patēriņa pieaugums nebūs tik liels.

Tādēļ ir 11 noteikumi:

1. Viss, kas traucē aerodinamikai, maksā naudu.

Ražotāja neparedzētas plata profila riepas, dekoratīvie spoileri, «ausis» uz motora pārsega un citi nieki. Degvielas patēriņu palielina arī jumta bagāžas – pat pludlīnijas bagāžas boksi, kaut vai tukši. Nemaz nerunājot par metāla bagāžas jumta fermām.

Cik reāli ir ieekonomēt, ievērojot šo noteikumu? Lūk, piemērs: BMW universālis lido pa šoseju ar 130 km/st. lielu ātrumu. Ja uz tā jumta piestiprināt trīs velosipēdus, automašīna tērēs par 5 litriem benzīna vairāk kā parasti. Pavisam 3 lati uz katriem simts kilometriem. Ceļojums pa maršrutu Rīga-Gdaņska-Rīga (1000 km) izmaksās liekus 30 latus! Lētāk droši vien, ka būs velosipēdus iznomāt uz vietas.

2. Pastāvīgi ieslēgtie elektroenerģijas patērētāji maksā naudu. Morāle – ieslēdziet tos tikai pēc galējas nepieciešamību. Kondicionieris, piemēram, izmaksās liekus 0,8 degvielas litrus uz katriem 100 km. Pārsimts grami degvielas aizies pretmiglas lukturiem, kuri bieži tiek izmantoti skaistuma pēc.

3. Dzinēja sildīšana līdz darba temperatūrai maksā naudu.

Sāciet kustību, tiklīdz tas ir iespējams. Zem slodzes dzinējs uzsist daudz ātrāk, nekā tukšgaitā, pie tam kaimiņiem nebūs vēlēšanās caurdurt Jums riepas par rūcošu auto agrās rīta stundās.

4. Pārgalvīgi starti maksā naudu.

Uzsākot kustību, nespiediet uz gāzes pedāli līdz galam, pārslēdziet ātrumus pēc iespējas agrāk. Centieties braukt ar iespējamāko augstāko pārnesumu – mūsdienīgie motori brīvi ļauj pārslēgties uz ceturto ātrumu jau pie 50 km/st.

5. Dzinējam jāstrādā ar tādiem apgriezieniem, kuri atbilst maksimālajam griezes momentam.

Priekš tā nebūt nevajag meklēt konstruktoru dokumentāciju vai pieprasīt informāciju no ražotāja – pietiek paskatīties automašīnas tehniskos parametrus. Izskatās tas tā: maksimālais griezes moments (*** Nm / **** apgriez./min.).

6. Vienmērīga un savlaicīga kustība ekonomē degvielu.

Izvērtējiet situāciju uz ceļa, izvairieties no liekiem paātrinājumiem un kustības «ar pilnu gāzi», ja redzat luksoforā sarkano, savlaicīgi noņemiet kāju no gāzes pedāļa un pieripojiet pie luksofora, nevis pēdējā brīdī pārtraukt gāzēt un sākt ekstremāli bremzēt.

7. Pareizais spiediens riepās ekonomē degvielu.

Regulāri pārbaudiet spiedienu. Nepietiekams spiediens palielina perpendikulāro pretestību (lasi – degvielas patēriņu) un negatīvi ietekmē automašīnas vadāmību un stabilitāti, kā arī kaitē pašām riepām.

8. Strādājošs dzinējs mašīnai stāvot maksā naudu.

Izslēdziet dzinēju korķos un regulējamos krustojumos, ja redzat, ka priekšā ir kārtīga «aste» un stāvēt nāksies ilgi. Tas pats attiecas uz dzelzceļa pārbrauktuvēm – reizēm pēc viena vilciena aiziešanas nākas gaidīt otru pietiekoši ilgi.

9. «Ekonomiskā režīma» trūkums «automātam» maksā naudu.

Ieslēdziet pārslēdzēju režīmā «ziema». Automātika pārslēgs ātrumus nedaudz ātrāk. Protams, ja ir speciālā «ekonomiskā» programma, tad jāizmanto tieši tā.

10. Eļļa taupa naudu.

Laicīgi nomainītas, mūsdienu augsti kvalitatīvās (sintētiskās un pussintētiskās) energotaupošās dzinēja, ātrumkārbas un citas eļļas palīdz ietaupīt degvielu.

11. Riepas ar mazu perpendikulāro pretestību ekonomē degvielu.

Pēdējā laikā ievēroju, ka pirmais kaimiņš sācis bieži braukt kopā ar otru kaimiņu tā mašīnā. Tas ir vēl ekonomiskāk.

Master_D 09.10.2007 12:19

bmwlife kēksi jau arī nav nekādi muļķi

bmwlife.lv/...

intelekta prinči ibio

Master_D 09.10.2007 10:35

24h gaismas tika ieviestas, lai pretim braucējs varētu atšķirt, vai tu brauc, vai onanē ceļa malā.

Tāpat, lai pilnīgi visi brauktu ar gaismām tādos apstākļos - kādi piemēram ir šorīt.

Vobšim - lai tu būtu pamanāms.

Un nav īpašas starpības šajā ziņā, vai tu brauc ar 4000k zenoniem, vai H1 lampiņām, kas ir miglās.

u fsjo.

Master_D 08.10.2007 16:29

Hesus rakstīja:

Master_D rakstīja: Pa dienu jājamās gaismas vajag uztaisīt uz migleniekiem (lai ieslēdzas automātiski)

A vakarā - slēgt iekšā zenonu. Domāju, ka spuldzes kalpos 5x ilgāk

Tauta runā, ka prezervatīvus ar varot salāpīt!

A tu pasaki, kāda mārrutka pēc tev tas zenons pa dienu vajadzīgs? Lai citi redzētu, ka tev viņš ir, un nepadomātu ka īss loceklis?

Master_D 05.10.2007 13:29

Pa dienu jājamās gaismas vajag uztaisīt uz migleniekiem (lai ieslēdzas automātiski)

A vakarā - slēgt iekšā zenonu. Domāju, ka spuldzes kalpos 5x ilgāk

Master_D 05.10.2007 13:26

biš ne pa tēmu, vienkārši interesants video

www.autoblog.it/...

Master_D 05.10.2007 10:31

Neskati vīru no cepures.

Auto ir viegls, ļoti ātrs un labi vadāms. Un iet gandrīz uz gaisu

Drīzāk lēts un efektīvs pārvietošanās līdzeklis, nekā locekļa protēze.

Master_D 04.10.2007 18:04

!!!

2400

Master_D 04.10.2007 17:48

Eku klārksons par roomsteri izsakās

driving.timesonline.co.uk/...

Master_D 04.10.2007 17:44

demo rakstīja: Gribeetu uzklausiit pieredzi darbaa ar Caddy,Berlingo,Partner un tamliidziigiem..vajadziigs taads kompromiss cenaas,izmksaas un eertiibas..meenesii ripotu ap 12 tkst..varbuut kaadam taads darba autinjsh..?

Ņem roomster un miers. 2. rindā vietas daudz kā limo, bagažnieks bezizmēra, kvalitāte laba.

Labāk dīzeli vai 1.6 bendzīnu - 1.4 neiet vispār.

Vienīgais, kas kretinē ir Karlo motors serviss. Bet tā kā auto lūzt reti, tad saskarsme sanāk vienīgi ja mašīna tiek nokrašota

Master_D 04.10.2007 15:55
Master_D 04.10.2007 13:52

DM rakstīja: Iedomājamies situāciju rinda pie Rimi kases, kādi 15 cilvēki, visi saguruši pēc darba stāvam, kasire tūļājas, te pēkšni viens ar pilniem ratiem visiem garām, iespraucas un sāk izkrāmēt produktus uz lentes,...

perfekts salīdzīnājums!!!

Master_D 03.10.2007 12:40

Konrētajam ekzemplāram ar to daili tā ir kā ir.

Toties auto ir viegls, viņam ir jaudīgs dīzelis, kas arī neko neēd.

Ideāls studentu auto briestošās ekonomiskās krīzes apstākļos.

Turklāt cena ta kāda!

Eļļa nomainīta

Filtri nomainīti

Aķis jauns

Piekarē nekas negrab.

Logi verās, spoguļi grozās, klimats ziemas režīmā strādā.

Ja rokas neaug no pakaļas, tad arī vizuālo var sataisīt.

Master_D 03.10.2007 12:21
Master_D 03.10.2007 0:59

Laikmetā, kad katrā tālrunī ir kamera - pasākuma popularitāte garantēta.

ģenerējas trafiks un viss ir labi

Dienvidkorejā šādas bildītes var sūtīt pa taisno uz CP un tie savukārt "varoņiem" izsūta soda kvītis pa pastu

Pasākumu atbalstu.

Master_D 03.10.2007 0:56

phenom rakstīja: www.tvnet.lv/...

Stukaču bārs. Lejā var atrast arī citus rakstus par šo tēmu.

Nezinu kā Jums, bet priekš manis, vissnoželojamakais ko es varētu izdarīt - tas ir nostučīt citu.

tev tāds zeka domu gājiens

Lasītākie raksti

Jaunie raksti