7 ir ok pa pilsetu.
Kondiška nav vienmēr ieslēgta? Tādam mazmotoram domāju, ka patēriņš varētu pieaugt par 2 litriem jau no kondiškas vien.
Dūmo? Varbūt sprauslas beigtas? Cik noripojis auto?
7 ir ok pa pilsetu.
Kondiška nav vienmēr ieslēgta? Tādam mazmotoram domāju, ka patēriņš varētu pieaugt par 2 litriem jau no kondiškas vien.
Dūmo? Varbūt sprauslas beigtas? Cik noripojis auto?
Šķiet, cien, dakteriem personas dubultošanās
Priekša:
Apakšējie plaukti 140 Ls / 2 gab
Augšējie plaukti ap 80 Ls / 2 gab
Amorti x4 ~ 300 Ls par labiem
Zobsiksna dzinējam ~200 Ls
MAF zem 100 LS
Lambda zem 100 Ls
Sveces fogviņzin ~60?
Pakaļpiekarē arī kādu sotaku droši var saguldīt. Tad vēl izpūtēji, eļļiņas (30?), visi trīs filtriņi(25?), apriepojums, octa...
Ielikt sludinājumu, dalīt pirmreizinātājos un nelikvīdo atlikumu uz kūsakoski.
Tak reizi gadā vajag iedot arī dīzeļmotoram izdirsties
Salons drēbes vai ādas?
Tak uz paša apskates talona rakstīts kādreiz bija, ka dīzelis bez ierobežotāja testā piedalīties nedrīkst. Ja piedalās - tad uz īpašnieka atbildību.
cap rakstīja: Es takš netraucēju jums to suslu mainīt, da kaut katru dienu - lūdzu
un par sarūsējušām trubām - jamas tādas vai nu ir, vai nu nav. Nez, vai ir jēga sapuvušajā trubā liet jaunu zupu (truba jau no tā neuzlabosies), un jaunai trubai tā zupas maiņa sniegs ko? Truba kalpos uberlabi arī nākāmiem 15 auto īpašniekiem?
Dļa osoba tupih povtorjaju! Jūtamākais šķidruma maiņas ieguvums bremžu efektivitātes uzlabošanās. Ūdens sistēmā taisa padlu. Autosam ir 5 gadi, un visticamāk šķidrums pēdējo reizi mainīts labākajā gadījumā pirms trim.
pinguin rakstīja: nekas speciāls nav jādara. var uz pašteci - attasii pa vienam ritemiv vaļā un no katra nolaid kādus 100 gramus. Uzpasējot lai bačoks pilns.
Vislabāk protams to darīt ar sistēmu, kura uztur bačoķā spiedienu. Tādā veidā visefektīvāk arī atgaisot. Tādus sistēmu var uztasiīt pats.
Esmu kaut kur redzējis uzparikti, kas sastāv no trubiņas un vāciņa. Trubiņu piestiprina pie riteņa ventiļa, vāciņu uzskrūvē bačokam, attiecīgi gaisa spiediens visu paveic.
Tik vot to sistēmu kaut kā nesaprotu, kurā brīdī bremzēs sarodās gaiss. Aidalabi, uzjautāšu sencim, viņš noteikti to ir darījis.
cap rakstīja: ja nav noslēpums, kāpēc kas tāds ir jādara???
Ar laiku bremžu šķidrumā sarodas ūdens un bremzes vairs nav kā naži. Ražotājs iesaka mainīt ik pa diviem gadiem.
15 000 un 20 000km eļļu maiņa ir marketinga triks.
Šāds intervāls lieliski ļauj samazināt apkopju izmaksas.
Turklāt ražotājam ir pie tirsas, cik tas auto nobrauc pēc garantijas beigām.
Viņu interesē, lai tas auto neizjūk pirmajos 3 gados vai 100 000km. Un tik, pa lielam, var nobraukt arī nemainot eļļu nemaz.
Purvs ir gudrs. Viņš zina.
Dzinējs? Modelis? Kārba?
arba rakstīja: Pašreiz Saulkrastos jūras pusē mājas par 120 000 ir nopērkamas
www.ss.lv/...
Un pie sunīšu ezera 450 km ar baseinu pa 170 000
www.ss.lv/...
ja man nebūtu katru dienu 8 darbā jābūt pirktu šito
www.ss.lv/...
Pirmā ir kaka (dēļ apkures), otrā so so, bet trešā gan sweet
Pirmais rakstīja: subāram automāta versijā ir cits griezes sadalījums starp asīm
pamēģini pats pabraukt ar abiem
Baigi interesanti. Pastāsti vairāk!
Pirmais rakstīja:
labais99 rakstīja: Radardetektoru var nopirkt šeit:
good.lv/...
pārbaudīts - ķer visus jaunos Iskras un Foto radarus.
Labais
nopirkt jau protams var, bet ceļu satiksmes noteikumu 245.2 punkts aizliedz braukt ar transporta līdzekli, kas aprīkots ar šo izstrādājumu.....
pilnā tekstā punkts skan
245. Aizliegts braukt ar transportlīdzekli, kas aprīkots ar:
...
245.2. ierīcēm (antiradaru u.tml.), kas var uztvert braukšanas ātruma kontroles mērierīču raidītos signālus vai radīt traucējumus šo mērierīču darbībai;
Balstoties uz satversmes 115. pantu arī bezdēt nedrīkst.
opelis rakstīja:
Uudensputns rakstīja: Nav tik traki,ārpus Rīgas runā pamatā tad,ja ir ko teikt
Man ir gan rācija, gan radardetektors. Rācija dod info ne tikai par ekipāžām un radariņiem, pāris reizes pateicoties tai neesmu uzmaucis tumšiem un glupiem ļautiņiem, suņiem, aļņiem un traktoriem a la T-40 bez uguņiem. Detektors - pārsvarā fotoradaram. Katrā ziņā izmantojot šito komplektu neesmu uzrāvies jau labu laiku tpu, tpu, tpu... Pārvietojos nedaudz virs atļautā, parasti 20-30 km/h robežās , par agresīvo sevi neuzskatu, nekad ne ar vienu nekožos un krāniem nemēros. Vienkārši darbs tāds...
Klau, kādās frekvencēs tu sēdi? Atvedu no US skaneri, tomēr vairak par taksistiem dzirdēt nav sanācis. Tiesa, nav bijis arī laika baigi iedziļināties.
msh rakstīja:
batka rakstīja:
Pakaļas bezpiedziņa ir tikai tiem kas nejedz braukt
Pakaļas bezpiedziņa ir visiem veidojumiem kam ir četri vai vairāk riteņi un motors dzen tikai aizmugurējos nevis visus
spameri, hrenov, pis nahuj.
wv vaboli atvēru ar šķērēm, bet fordam tas nederēs - jamam krutie diskloc cilindrīši.
arī durvju stūris nederēs, jo nav puļķa durvīm, ko paraut - ir slēdzīts kaut kur sānā.
paprovē kādu stiklu nospiest lejā.
2002. gada 2.2 DTI omega ēd ap 5-6 litriem (tiesa - manuālis) un trīs gadu laikā nekādu lielu problēmu nav bijis.
Laikam kāda šara nomainīta, bremžu uguņu slēdzis un termostats. Un viss. Jā, vēl kvēlsveces.
Bet tā omega jāņem ar ādu un full option komplektācijā + automāts nāk tikai 2.5
Autor, kāds budžets?
Da vecrīgā šobrīd vispār valda anarhija, pateicoties kam PP soda visus pēc kārtas.
Lai autors apsūdz, balstoties uz kolumba piesauktajiem pantiem un miers.
wē, smukie joprojām maksā 5kLs, bet šitais linkā moš ir normāls.
Lai autors savelk jostu un ņem pēdējo gadu FL ar 2.2 vai 2.5 DTS ar pilnu faršu.
Šitādu pirms gadiem atradu priekš mamā un tas auto bez kreņķa brauc joprojām.
nē.
Pēc CSN operatīvais transporta līdzeklis (ja tam šāds statuss piešķirts) ar ieslēgtām migalkām drīkst stāvēt un braukt kur vien labpatīk.
Ā, un mana pieredze liecina, ka dīzelim patēriņš no braukšanas stila īpši nemainās. Man Alfa 156 ar lielo 2.4 JTD gāja lopā un ēda vidēji 7.3, neraugoties uz visai agresīvo braukšanu.