man 12 gada 1.6tdi dzinejam ir continentals
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
man 12 gada 1.6tdi dzinejam ir continentals
nezinu vai mans minejums ir pareizs bet censos pat neintreseties par auto kas ir salieliiti, jo parasti zem tadiem ir tie akmenji, ja arii perc dizeli tad normali ka pat trisgadigam var buut 300tuklst nobraukumu, parasti ar mazakiem nobraukumiem dizelus arii nepardot, un prieksh dizela 300 tukst nobraukums nav nekas, nu varbuut iznemums japanishi kas nav paredzeeti intensivai lietosanai un kuriem resurs arii driz beigsies,
usaexperc rakstīja: Tā gad audi var tikai sapņot par šādu salonu:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/s80/helbi.html
Vienkārši drausmas:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bjcehx.html
bet quattro
tieši otrādāk volvo ar savu slikti nopakoto un no sliktas plastmasas izgatavoto salonu, var sapņot par audi salonu, bendziniekam tik traki nejuut bet volvo dizelversijaa ir izcils ar savu lielo troksni salonaa ,ne pa veli ir teiciens javolvo būtu audi salons būtu gandrīz ideāla mašīna
kapēc domā ka tik nezināmas izcelsmes dīzeli, tik pat labi var nopirkt nezināmas izcelmes bendzīnieku un iegrābties it sevišķi tagad kad tik populāri ir ir mazmotoru bendzīna dzinēji ar ierobežotu resursu. Cenai nav nozimes var arii ieberzties perkot 15. tuklst vertu auto, un pat jaunu auto, piemers mums darbaa ir rv4 kas jau jaunsstipri ed ellju bet dilerissaka ka tas normali un taa jabuut, nevis ka varetu buut dzineeja defekts
diemzeel dizelim kapj cena un tas liecina tik to kas mums kaps atkalcenas it visam tas tik mazs laika jautajums
kads tur volvo muzdienigaks dizains tam tachu veel tas katafalka kantainais dizains, cik pabraukkti audiks ir konfortablaaks, un klusaaks ar labaaku salonu, audi veikalos un srotos buus pieejamakas detalas un letaaks ekspluatacijaa, ja atradisi sakariigi tas ir veel tas modelis kas salidzinoshi vienkarsh un maz kam plist
man sads 2012 gada superb 1.6 dzinejs ir ar Continental programatuuru , cik zinu vairums nak ar so programmatuuru, patlaban nobraukums ir 450tukst vienigais noglusits egr varsts jo tas ,pie kadi 400tukst ,nedarbojas, dzinejam pa lielam ir tikai nomainiits degvielas sukna salniks, ir uzcipots uz 140zs savadaak tas dzineejs ir biki pa svaku, bet peec chiposanas ir ok , bet taa nekaadu probleemu nav bijis mizaa tik
par priussu nezinu kads konkreetui tur staav ,bet corollai vinsh ir briesmiigs, gan izturibas gan brauksanas zinjaa, ai toyotai pat mehaniskaas karbas nav stipraa puse, nemaz par kaut ko sarezgitaaku nemaz nerunajot
120tukst ,ta tachu ir praktiski jauna masiina, tik daudz tam dzinejam vajadzeetu gan tureet, ceru ,ka tureesvismazveel tik pat daudz, es teicu ,ka vinai jaudas nav ,drusku nacas bpabraukt lai apdziitu visu laiku jaliek tresajaa, ta ka pirms rigas visu laiku kads jaapdzen ta visu laiku jazagee , , bet diez ko forsi nav ar tadu zageet uz 110 -120
ja puslīdz normāla salīdzinot ar daudziem analogiem, daudz kvalitates neatpaliek no polo. bet par aziatu letiem izstradajumiem ir gan paraaka. vienigais neieteiktu pirkt ar triscilindru 1.2 dzineju, tas ir knaps unja grib kadu apdziit tad nakas taa zageetto motoriiti ,ka salonaa part motora skanu radio nevarnoslapeet
dedzinasim naftu un iegusim elektroenergiju priecajoties ka dzivojam zaļi
man vecajam a6 pie 750tukst nobraukuma, saka karba teceet un izskatijas ka savu dzivi nokalpojusi, delj tas arii o ta auto atbrivojos pa leetu naudu, cik zinu jaunais ipasnieks mainija to karbu pret kaut kadu srotenieci
un veel divsajugu karbas ekspluatacijaa izturigakas par veco automatu, vienigais tas bija jaunas tehnologijas tapeec arii bija dargakas ekspluatcijas izmaksas
tas nozimee ka ilgi kamēr parsledz atrumu, diezgan atri parsledza bmw karbas, bet vairumam automatu ilgi mocas kamēr parsledz nakamo atrumu, ar divsajugu tas notiek momentaa
KAPEC TAD DIVSAJUUGU KARBAS NEVAJAG PIRKT, TAS VISPAR IR LABAAKAIS KAS ATR BREMZEJOSAMKARBAAM IR BIJIS JA AUTOMAATU TAD TIKAI DIVSAJUUGU
redz pats atbildeji kāpēc tādus lietotus auto nav jēgas pat izskatīt lai pirktu, viena vienīga problēma, visticamāk,ka lētāk aizdzīt viņu uz tolmetu unbūs pirmā iemaksa nākamam servītim, jodārgi jau viņi lietoti navL
esmu ar passata analogu superb nobraucis apm 100tukst. un ne pa taam lidzenakajiem celiem kaut ka tada problema nav bijusi, ritosais pat loti izturiigs
sti subars taa ir manta, parejie nekas ipash
toyotaam un hondaam ir loti svaki saloni, no letiem materialiem kas atfi izdilst, un jau pāri 200tukst braukta masiina izskataas ar lielu nolietojumu, tas masinas arii ir paredzetas tik 300tukst nobraukumam ,ko vairaak vai mazaak veiksmiigi arii iztur no japaniem biki labaaks salons ir toyotas piedavatajam lexsusam, lai gan to salons arii stipri atpaliek no citiem premiumiem, mb,bmw,audi, lai gad lexsis ir arii par siem stipri letaaks
tas ir jarisha bagaznieks ar visaam no taa izrietosaam sekaam
vienu nedelu man bija ires priuss nu nav tur nekas ok ar tiem atlokamiem sedekliem, tas tiesaam nevar uzskatiit par normalaam sedvietaam, tas auto ir stipri parmazu, sharanam ,jau ir ta stipri nosacitas tas divas papildus vietas, ideali ja vajag braukt septiniem cilvekiem ir multivans ,vai kaut kas lidziigs
mūsu dileris tadu nepiedavaa , un 7 vietigs viņš isti arii nav tur tik bagazniekaa ielikti papildus kresli
priuss un septinas vietas?, nesmidini tur pieciem ir kaa ir tas vietas
galaxy arii ir 2.0 tdi ar divsajuga karbu tik nesaucas dsg bet Powershift , xc90 isti nav septinvietiigs tur kresli iebuveti bagazniekaa un normali vietas tur nav, par vojageru piekritu tam nav ta labakaa kvalitaate, siena tiesaam ekskluzivs varetu ar tadu buut lielas problemas,jo cik zinu latvijaa tadu dileri nepiedavaa
patlaban nobraukti kadi 450tukst, nekadu problemu ar sprauslaam un sukni nav , vienigais kas suknim tika nomainiits salniks jo dzina araa saleru