Saņēmu arī pārstāvja skaidrojumu:Šobrīd varu piedāvāt arī E-tron mašīnu ar samazinātu akumulatoru, jaudu un maksimālo ātrumu, lai iegādes cena būtu pieejamāka.
71kwh un cena 72k un 95kwh pa 84k
Saņēmu arī pārstāvja skaidrojumu:Šobrīd varu piedāvāt arī E-tron mašīnu ar samazinātu akumulatoru, jaudu un maksimālo ātrumu, lai iegādes cena būtu pieejamāka.
71kwh un cena 72k un 95kwh pa 84k
Vēlos aktualizēt jautājumu par nepamatotu nodokļu slogu autobraucējiem. Vairāku gadu laikā , slēpjot aiz "zaļiem lozungiem" ir pamatīgi paaugstināti nodokļi transportam.
Uzskatīšu sākot no visādiem sīkumiem arī:
1- dabas resursu nodoklis auto reģistrējot Lv,
2-smērvielām modoklis
3- eļļas filtriem,
4- riepām par katru kg
5- akumulatoriem,
Tagad lielākie,
6-akcīze degvielai ap 35 %
7- eksplutācijas nodoklis balstīts uz co2 izmešiem,
8 pwn, kas ir uz katru opciju obligāts.
Nebūtu jau pamata uztraukties ,ja tas viss nonāktu tur ,kam tas tika iekasēts.
Kādi ir ceļi, kāda ceļa infrastruktūra- manuprāt tā nav ne tuvu pat apmierinošai. Izdaru secinājumu, ka nodokļi ko iekasē tiek izlietoti citur un tas ir maigi sacīts - amorāli!
Kāda nakotne sagaida ,ja tā turpināsim pakļauties " visu aizsegt aiz zaļajiem lozungiem" ?
Brauksim piespiedu kārtā ar maziem elektromobiļiem pa bezceļu!!!!!!!!
Lieliski ! Audis cīnīsies ar pagājušā gada novitati 64 kwh akumulatoriem, reklāmā uzreiz neatrodu cik būs, varbūt kļūs par gada tehnisko risinājumu???
Izlasot šī gada jaunumus ši ir ziņa kas mani patiesi priecē!
šitā ikona noteikt nobīsies piedalīties GADA LV auto konkursā!
Ja pateici A saki tālāk , nekaitini, manas paaudzes cilvēki atceras dzelzs priekškaru kad pirmo Fordu ( raptora vecvecvec tēvu redzēju autopoligonā) Gaz 51 izmērs.
Kādi motori, svars, krava, nodoklis?
Motors nav vājākā Reno vieta ,ja ir runa par 2003 gadiem.
Tas protams kad auto bija jauns, laika zobs un nobrauktie km pirmkārt skar aidedzes spoles, ja sveču maiņa ir nokavēta.
Ne visai labi turas arī plastmasas detaļas un ja tas skar motoru aiz gaisa filtra, tad... taču arī 500,000 km šiem motoriem nevilkt...
Mani palūdza šo nokomentēt , jo izteicos ka tie tekstiņi ne visai iedvesmo, un tā lūk:
nomainīt šo agregātu pret darbderīgu ( restaurētu, restaurētu rūpnīcā, jaunu vai lietotu) un lietot auto nākamos ?k , tas ipašnieka ziņā...
Skatam ir nozīme, krāsai ir nozīme , formai ir nozīme, jo to labāk un patīkamāk uztver mana acss! Šī testa auto eksterjērs mani tiešām apbūra un ar interesi aicināja iekšā! Tad mani praktisko latvieti gan šis,tas atrunāja no pirmītējām emocijām , par skaistu formu....manam sunim bagažniekā vietas nebūtu nemaz, ne tikai ausis nolocītos , bet arī galva!
Ja izslēdz šo praktiskumu, tad var pamielot ārēji acis.
Šī marka man vienmēr izraisījusi interesi , bet ne jau tāpēc ka būtu jāmin , kas tad tā par marku, jo tik ļoti šodienas ražotāji( bez tik garas un bagātas vēstures) cenšas iet "unisex" virzienā... Tradīcijām ir nozīme, atslēga ar kreiso roku, taho un spido konkrēti norāda par sportisko raksturu...
un tad stunda baudas ( testa laiks) , kuru atkal nodrošina benzīns!
Laikam no VW grupas ar spāņu tempermentu... vēl nevaru noformulēt savu viedkli par visu auto, bet viena detaļa , manuprāt ir pelnījusi uzslavu- salona atpakaļskata spogulis, ideāls izsmalcināts , vienkāršš , nesamākslots dizains. Mani tas sajūsmināja.
Laiks kad benzīnnieku un dīzeli atpazina pa gabalu ir pagājis. Iss ieskats vēsturē kad degvielas iesmidzināsanu sāka vadīt elektroniski: pirmie izravienu taisīja benzīnnieki un pat LV jau no 2001 gada Cat ir jābut kartībā to noteica pat ar likuma spēku, dīzeli ieviesa DPF un nu vēl nav ar likumu ievieta norma kas liktu DPf turet pilnīgā kartībā, atstāja spaugu 0,3 dūmainību, nekas gan ieviesīs stingrākus noteikumus. Tas par LV , bet pasule arī benzīnniekiem sak reglamatēt cietās mazās daļiņas FSI gadījumā , tapat ir ar NOX utt.
Ja konkrēti par VW Tuaregu 3.0 Dīzelis , protams EU6, jauda jau nemainās , bet varētu būt nelielas izmaiņas AT slēgšanas un pārnesumu attiecībā, lai saglabātu ne sliktākus rezultātus dinamikā!
Jau pirmajā versijā ar pneimo piekari šis auto uzstādīja latiņu, nu tā pacelta augstāk. Protams auto platforma ir vairākiem
koncerna automobiļiem un manuprāt veiksmīga. Aprīkojums augstākā limenī ( testētajam ).Ekscelenti sabalansētas gaitas ipašibas. Ja iegādāsties Tuaregu šoferi nevajadzēs algot kā Q8 gadījumā( lai neizskatītos nepieklājīgi)
Par šo auto nav vienaldzīgo , jo ja tas būtu mans , tas būtu pats labākais. šoreiz testos salidzinājumā ar citiem auto vw un līdzigie auto bija sabalansēti un nevarēja izsaukt pretēju viedokļu sadursmes. Vai man patika? Atbildēšu tā , verā ņemams auto!
Facelift....38000 eur neiekārdināja kaut tas bija vienīgais ar dd un hibrīdu. Tātad ieekonomejam 1,8 litri uz 100km , bet maksājam augstāk minēto summu. Skaitļus neņemt par absolūti precīziem , bet tendenci vēlējos ieskicēt! Tagad arī kia hibrīds ar dd.
JanJan , šo opciju teorētiksi izskatu, bet dīlerim neesmu zvanījis, vai var saņemt homolgētu mašīnu bez nevajzdīgām fīčām, kā speed limiter un cruiz control un navigāciju stubajā mazā ekrānā! Tad riktīgi uz mežu un purvu sēņot un ārdīties pa smiltīm kā ar kvadraciklu! Un jumts uz galvas!
Man tas motors, kas bija, patika, eur6 žņaugus nesajutu( tos varēja sajust ik vienā citā DD auto , kas pieteikts konkursam. Malači," neatzīstaties ka manipulējat" nekad nekad! Ceru ka šo motoru apdāvināsiet arī ar 7AT, jo 6 rokas jau ir par daudz , jāstūrē taču!
Pabraukt var. Ciroenam ir savi ieskati kā visam jāizskatās un jāfunkcionē, par to visu cieņu, Jūs esat atšķirīgi...
sākšu ar to ka manā rīcībā ir bijis jauns evo, tas man dāvāja daudz izjūtas, baudu izjust ātrumu, maksāt sodus, tikt uzskatītam par agresīvu brauceju utt utp, bet savas iegribas apmierināju par to makšajot 60 ltr 98 benzīna stundā, kopā ar riepu komplektu un bremžu klucu dsc1000 komplektiem slēgtā trasē... bet ne par to, jau gadiem gaidu ši autoražotāja modeļus, kas vizuāli ir patīkami, bet nav snieguši vērā ņemamus rezultātus un šis ir lidzīgi....
neglāba arī 8 cvt... vizuāli novērēju labi. Gaidīšu ,varbūt izšaus!
Leaf motora impulsu vadības invertera darba savdabīgā skaņa mani dara uzmanīgu, kad iekustos virs 30 km /h to nevar saklausīt. Varbūt esmu jocīgs, bet citi žūrijas biedri arī par to runāja. Tālāk spēlējoties ar akselerātora pedāli ātri var panākt spolēšanu( mitrs segums) gan pie 40 , 60 ,80. Tas ir 2 auto no 3 , kuri spolēja. Gan jau arī elektrībai uzliks iemauktus...
šis auto mani veda testa aplī pēc Konas. Bateriju 68% un 130 km mani arī iedrošināja tikai 20 km apli, jo bija tikai dienas vidus testiem. Citi žūrijas biedri arī taču vēlēsies veikt kādu apli. Atceros pirmo Leaf, kurš jau pirmajā testu dienā tika ar treileri vests uz ladēšanu un man nācās speciāli veikt Testu citā dienā pie dīlera.
Negribu būt apnicīgs ar savu spriedelēšanu, bet auto cena mani neuzrunāja tā paša iemesla pēc kurš aprakstīts pie Konas.
Elektromobilitāte realitātē izturēja 3 testu dienas un naktis lādejās pie viesnīcas. Testēju sestdienas vidū un atlikušā kilometru rādījums 230 km . Tas mani iedrošināja doties lielajā aplī 40 km. Pirmais iespaids, majestātiski kluss pa ciemata asfaltētajām ieliņām, tad uz reāla lāpītā vēl padomju laika asfalta, spolē un srtauji paātrinās pie 40 , pie 60 pie 80. šādu vienkāršu spolēšanu ar citiem testa auto nav iespējams panākt( izņemot Ursusu).Tapēc arī paspēlējos ar akselerātora pedāli. Gan nākošajās versijās to ierobežos.Visu maršrutu veicu veikli un nekas mani nekaitināja, neizaicināja. Laba alternatīva pilsētas -piepilsētas maršrutiem( sabiedriskās joslas, stāvēšana pilsetā Rīga bezmaksas, ceļu nodoklis 0, dienesta nodolkis 10 eur/men )
Testētā auto cena mani galīgi neuzrunāja, jo dienas lielāko daļu pavadu Rīgas daļā , kur nav maksas stāvietu.
Ieklausoties iepriekšejā rakstītājā, publicēju linku , kur katrs var izlasīt kādas ie jau šodienas iespējas ražot praktiski zaļus dizeļauto. Nav liels noslēpums , ka šis ražotājs ir izsenis pazīstams kā pirmais un spēcīgākais spēletājs iekšdedzes motoru ziņā. BOSCH, lasiet ludzu www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/breakthrough-new-bosch-diesel-technology-provides-solution-to-nox-problem-155524.html . Protams ka ir japalielina lietderības koificients šiem motoriem( hibrīdi + utt), bet pietiekami zaļu to var padarīt.Šajā sakarā lūgšu i auto parpublicēt šo preses relīzi.
audi audi audi..... ursus vai tuaregs ? četri riņķi un 5 modeļi , cool konkurence premiumā . Jauns dizaina koncepts un a7 a8 a6 jau konkurēs savā starpā.Nekādi nevaru izcelt vienu no tiem, jo katram sava niša , bizness, cupe-limuzīns,auto kuru jāvada šoferim. Nevainojami . Audi gads!
Ar interesi gaidīju tikšanos 1:1 , kad nekas netraucē baudīt man acij tīkama izmēra suv ar "tautas"VW asinīm.Spilgta krāsa un akcenti eksterjērā izaicina un es gribu atskatīties.
Salons un kokpits nostrādāts akurāti , bet lai izsauktos oi ,tā galīgi nav. Ja bus mans auto būs jāsmierinās, ka dizaina ozdiņas nebūs.
Masīnas uzvedība ļoti labi sabalansēta un uzvedība neizaicina, perfekti veic uzdoto.Piemērs kā vajzdzētu būt.
Dalīšos savās pārdomās par āzijas suv, kuru tipiskākais pārstāvis ir CRV,iepriekšējā paudzē diezgan populārs un pamatoti.Manuprāt Honda ar šo modeli ir nogludinājusi tās negludās lietas, kuras līda un aizvien lien ārā no āzijas suviem- skaļi rēcoši motori, kad no tiem grib saņemt nominālo jaudu dinamiskai braukšanai, neveikli slēdzošas AT ....
Teikšu ka šis auto ir labāk sabalansēts,jo mani neprovocēja sajust nepilnības dinamikā.
Un tagad gribu pavērst sarunu nedaudz citā virzienā, jo jau 4000 gadu atpakaļ Divupē izcirta ciedru mežus! Arī pirmo auto neizgatavoja LV. Ziepes jau savārīja citur un mūsu bāliņi jau negrib atpalikt ne negatīvā ne pozitīvā nozīmē!
Man liekas ka mūsu zaļo kvotu grib pārdot par 800 miljn. Un uzlikt riktīgus nodokļus lai paliekam "zaļi"
Manuprāt EU ir jāmāca atjaunot mežus!