Gar dzelzceļu jau tiek (tika) plānots t.s. 'Brīvības ielas dublieris'
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gar dzelzceļu jau tiek (tika) plānots t.s. 'Brīvības ielas dublieris'
un tāpēc parādās mārketinga spiediens uz visādiem 'krosoveriem'. Un arī elektroauto un hibrīdiem.
Visi šitie fermentētie kupri ir vienkārši mārketinga triciņi kā iesmērēt Golfu par lielāku cenu.
Nesen, kad meklēju auto vecākiem, vēlējāmies atrast tieši Golfa 'klases' vieglo universāli. NAV. Tādu nav. Ir visādi 'krosoveri', un citi uzpumpētie brīnumi (kā šitais fermentētais)
Aprunājos ar čali no autonomas, kas gadā pērk padsmit līdz pārdesmit mašīnas. Arī viņš apstiprina trendu - ražotājiem nav izdevīgi (it īpaši tagad, kad mašīnas pērk maz(āk)) dreijāt konveijeru ar lētučiem. Tāpēc lētuči parādās tikai cenu lapās, bet dīleru plačos ir pilns ar fermentētajiem. Ja gribas vienkāršu Golfu u.tml, jāpasūta, un jāgaida x mēneši, un atlaides nekādas. Jeb tev iegrūdīs tipa uzumpētu Polo par Golfa cenu.
Tā kaut kā.
haha, kaut kāds igauņu 'advokātu' lohotrons![]()
vienu saēd rūsa, citu - mehāniskās problēmas, vēl citu - elektriskās.
To jau lieto no 1958. gada! Jāsāk... Un otrs piebalso ka ekoloģija pie vainas
viņi nomirst pirms parādās problēmas
Divreiz prasīt vienu un to pašu? Nesanāks![]()
par kuru no šodien pirktajiem auto to domā, ka tie varētu nokalpot desmit gadus tev, vēl desmit kādam pensim, un tad vēl tikt pārdoti uz Āfriku?
Cerams, ka kāds vai kāda lēnām, bet pamatīgi analizējot t.s. viedo luksoforu lietošanas lietderību, sapratīs, ka tos vajag ieviest daudz plašāk.
Siguldā uz Vidzemes šosejas laikam visiem krustojumiem nu jau tāds ir, un pat svētdienu vakaros nekad neesmu novērojis lielas probzas satiksmes plūsmā, luksofori daudz raitāk izlaiž cauri satiksmi.
msh rakstīja: Pateicoties šādai domāšanai mūsdienās praktiski nav iespējams nopirkt jaunas normālas mašīnas - veikalinga speciālistiem ir sekmīgi izdevies ieborēt tiem kas pērk jaunas tačkas ka braukt ar 10 gadus vecu mašīnu ir "mocības", tāpēc tačka jāmaina ik pēc 5 gadi, un tā kā tas ir aizgājis, tad tam pirmajam loham var iesmērēt nekvalitatīvu kasti kura ar mokām iztur tos piecus gadus, un tālāk tiešām seko mocības... Normālas mašīnas ar vidējiem nobraukumiem resurss ir VISMAZ 20 gadi.
Mani uzjautrina tā tava doma ka ar lietotām mašīnām varētu ņemties jaunieši kā ar pirmo mašīnu. Pastāsti, kā tu to iztēlojies - bērni dzims tikai "auto hobijistiem", kamēr vidējajam "miskastu pildītājam" [nu tas kas pamatā par bankas naudu ieķer jaunu tačku un pēc 5 gadiem to "izmet"] bērnu nebūs? Ja nesaprati to domu - lai jaunieši "ņemtos ar lietotām mašīnām", viņos kādam ir jāieliek pamata tehniskās zināšanas, ko parasti izdara tēvi vai vecāki brāļi, un tie ir tādi kas "ņemas ar lietotām mašīnām", nevis tādi, kas pirž jaunu mašīnu ķebļos. Jeb, ja tu ar "ņemšanos" domāji regulāru servisu apmeklēšanu - tavā utopijā tie servisi būs šausmīgi dārgi; iemesls kāpēc tevis piesauktajā rietumeiropā tās jaunās tačkas tik daudz pērk un kāpēc desmitgadīgām tačkām ir zema vērtība un divdesmitgadīgām vērtības vispār nav.
PIEPRASĪJUMA pēc auto, kas var nobraukt 20 gadus vairs nav. Nu, vismaz par to cenu, par kuru var uzbūvēt tādu aparātu.
Līdz ar to nav arī piedāvājuma.
iAuto faniem laba pilsētvide ir tāda, un tikai tāda, kas ļauj viņiem un tikai viņiem pārvietoties ar saviem BMW pa 6 joslu bāni bez luksofotiem un pieturām (un vēlams, lai nav asi līkumu, un nav fotoradari) pa trijstūri: Mājas, Darbs, Ēst Tirgotuve
Nu, tie auto jau nav 'on the road' bet stāv garāžās
kā tad, pirms 2 gadi rimi, maksima, gulbis utt savācās un norunāja, ka vajag uzvārīties uz to, par ko vēl nbeviens nezina. Jā.
To Maksimu/Rimi lobisti panākuši, ka tikai pie viņiem var nopirkt zābakus un bikses, nu tas gan ir tīrā maucība.
'tagad' notiek tā, ka lielākā daļa auto nonāk zem preses
abrt kā tu iedomājies desmitiem un simtiem tūkstošu mašīnu nomainīt agregātus? Katrs pats ar skruvgriezni? Cik ir lidmašīnum un cik - automobiļu? Un lidmašīnas tāpat samaļ skaidās. Beigās.
pierādītājs, ibiom.
Cik ir tādu margināļu, kā tu un es, kas paši savām rociņām ir ķeksējuši motorus no mašīnām ārā, un likuši iekšā?
Absolūtais minimums.
Ja būtu jānodrošina infra, kur varētu mašīnai veikt t.s. kapitālremontu, jeb, konveijers, kas mašīnu izjauc, un saliek ar jaunām detaļām - tas būtu sarežģītāk un dārgāk par esošo sistēmu, kur auto pārkausē, un rāzo jaunu.
Vai tu esi redzējis, ka zeme ir apaļa, jeb vienkārši tici tam, ko esi kaut kur dzirdējis?
Jeb, citiem vērdiem, beidz laist muļķi.
tāpēc, jefiņ, ka 30. gadu Fords ir alegorija. Un tas tavs 90. gadu volksvāgens tāpat jau ir piepičkāts ar elektroniku, bet 30. gadu fordam ir 3 vadi - no baterijas uz starteri, uz ģeneratoru, un uz lampām ![]()
Nu it kā saprātīgi cilvēki te daži, bet gvelž pilnīgas buļļa kakas.
KAs būtu, ja nebaidītos, un liktu mīksto uz to vīrusu, bez jebkādiem ierobežojumiem?
Būtu pilnas slimnīcas, tad stadioni, un tad morgi.
Un nevarētu apendicītu izgriezt, ne vēža slimniekam palīdzēt, jo slimnīcas būtu pilnas. tie arī dotos uz morgu.
Pirms gada jau to redzējām, Itālijā, Ņujorkā.
pa xpacmit gadiem ar dacia ne reizi nav bijis, ka nevarētu aizbraukt līdz galam
dēls, ja tu mazgā kājAss, tu nomazgā arī rokAss! Win/win/win, trīs vienā!
redzi, masu ražošanā ir no svara (naudas izteiksmē) katra skrūvīte. Tam, ko tu piedāvā, vajadzētu, lai automašīnas būtu tādas, kā 30. gadu Fords, t.i., vienkāršas, un ar ērti maināmiem agregātiem.
Tas nestrādāja pat plānveida ekonomikā PSRS.
Tāpat tie pāris vārgie mēģinājumi izveidot modulāru viedtālruni arī ir kaut kur nozuduši.
Opeļa nebija, Kija nepatika, Fiata nebija, Toyota nav dīzeļa