Dzen kandžu, audzē rapsi, vai lādē savas baterijas no saviem saules paneļiem.
Varianti ir![]()
Dzen kandžu, audzē rapsi, vai lādē savas baterijas no saviem saules paneļiem.
Varianti ir![]()
Bradypus rakstīja: Eksistē tikai "bezizeja" un "plānveidīgi"? Iespēja maksāt par viesnīcu Valmierā vai braukt mājās ar autobusu, lai rīt, kad starppilsētu evakuators ir gatavs par lielām naudām "palīdzēt", brauktu atkal ar autobusu atpakaļ, notērējot divas dienas sava laika, nav bezizeja. Neplānots zvans draugam, kam nav iebildumu pavizināties, tomēr ir krietni vienkāršāks un lētāks risinājums.
Iespējams, ja ir labs laiks, un nav paredzams, ka velkamajā automobilī stūres grozītājs sals, vai, līstot lietum, tam nedarbosies logu tīrītāji, es arī būtu ar mieru vilkt, bet vēlreiz - tas nav visiem.
helicoil vai cits līdzīgs produkts, kā:
Atkal teikas.
Tā jau uzreiz 3x dārgāk, kā tad.
Visa atšķirība bija, ka ar toreizējo deficītu un relatīvo darbaspēka lētumu dajebko stutēja atpakaļ uz ratiem.
Jā, ja varēja tikt pie 'galiem' tad gadu-divus vecu žiguli pārdodot varēja nopirkt cenas ziņā jaunu. Bet cik tad tādu bija? Turklāt bija n tie likumi un liegumi. Mans fāters pirka žiguli no tipa, kam bija pienākusi rinda, bet nebija naudas - un gadu brauca ar tā tipa pilnvaru. Gan jau, ka viņam kaut ko uzmeta pa virsu ar'. Pēc nepilniem diviem gadiem pārdeva, un drusku pieliekot nopirka jaunu, jo bija pienājusi viņa rinda. Tas bija 80. gadu sākumā.
Manu 2 kapeiku vērts viedoklis, kādu nu varu atreferēt.
Pilnu bāku pielejot cena dubultā?
'Nearkarīgā' joptvai, un Kalvītis - abi divi kremļa trubas rupori. Skaidrs, ka tiem vajag liet samazgas uz visu gejropu ![]()
Ja tev līdzīgie nebeigs 3-4 reiz dienā vazāties pa Rimi un Maksimā, tad tendence nekur nemainīsies, lol
Tas, ko viņi pagaidam ir pateikuši, ir, ka Dacia Spring būs līdzīga cena iegādē un lietošanā kā iekšdedzes auto, un ka būs lētākais elektroauto tirgū. Tas var būt arī 15-17-18 tūkstoši. Bet, lēšot, ka tas izstrādājusm Ķīnā maksā ap 8000 (laikam), tad domāju, ka reālā cena ņemot vērā visu iepriekš minēto, būs 12-15 tūkstoši.
Kas vienalga ir ļoti OK.
Visai iespējams, ka tādu nopirkšu.
Tieši tu izvēlies tos un tikai tos faktus kas komplektā ar baumām apstiprina tavu izvēlēto uzskatu kopumu.
Atkal vispārini nevietā.
Ir atšķirība, vai 1000-2000 eiro vērto auto tur ģimenē kā otro, trešo, vai ceturto, ar ko nobrauc gadā tikai mazdrusciņ tūkstošus km, kamēr ar jaunāko auto tiek nobraukti kādi 10 x vairāk kilometri.
Appimpoties... Ir atšķirība vai izvilkt no ar slidenās vietas, aizvilkt līdz tuvākajam servisam, vai vilkt 100 km pa galveno šoseju?
Jā, ja bezizeja vai tamlīdzīgi, tad var tā vingrot. Bet ne jau plānveidīgi...
Atkal tev alternatīvi apdāvināta uztvere. Mūsdienās tas nav saprātīgi, jo uz visiem stūriem ir izīrējamas piekabes un pieejami evakuācijas pakalpojumi.
Sāc ar sevi, izbeidz urbanizēt, un pārvācies uz laukiem.
Nah tev tur pie Dižjūras naglenes? Tur uzsnieg reizi divos gados.
Ak dies...
Maskas uzlika nēsāt lai tauta ciknecik nāk pie prāta, un sāk atkal ņemt visu šito jezgu nopietni. Pavasarī ņēma nopietni, bija rezultāti. Pa vasaru sēdēja vasarnīcās, pa ārzemēm neklida, bija rezultāti. Tagad jau bija piekusuši no sava pareizina.
Tev pārāk rēgojas, ka visur melo.
Tikai Tu mums tas gudrais, tikai Tu. Cits neviens.
Ja 10 % saslimušo, tad mirstības procents daudz mazāks.
Tikai kāpēc NY un Itālijas ziemeļos morgi bija pārpildīti?
Un ko tu ar to gribēji šiet pateikt? Ka esi bijis īsā Saskaņas barošanas striķītī un nu vairs mutē silts piens vairs netecēs?
kādai slodzei?
Tad tādi kā tu bļautu ka auto tiiiik dārgi, ka tikai 30 gadus vecu var atļauties
Kādā 'šādā būtiskā dokumentā'? Pēti, ja gribi, publicē pētījumus, izdari secinājumus.
Neskatoties uz manu brīdinājumu, saņēmu specpiedāvājumu visu mēnesi braukt ar 20% atlaidi. Es esot 'foršāko braucēju' pulkā, lai ko tas nozīmētu.
Laikam jau šiem nemaz tik spīdoši neiet, ja jādaļās ar atlaidēm, vai arī tā tāda standarta procedūra, tos, kas mēnesi nav lietojuši fikšiti, mēģināt piesēdināt pie stūres?
nu, un kurš tad tev to slēpj? Publiskā sektorā strādājošo skaitu kāds slēpj? Kalkulatoru arī tev nedod?
Man šķiet, ka liela daļa nepievērš uzmanību, ka, ja runājam par dažāda veida procentiem, tad tie tomēr parāda mirstību AR ierobežojimeim covid izplatībai, t.i. tie kaut kādi 6% Itālijā ir ar ierobežošanu, tāpat tiek kaut kādi 150% Zviedrijā arī ir ar ierobežošanu - kāda nu konkre'ti tajā valstī bija.
Kādi dati būtu bijuši neko neierobežojot, to mēs tikai varam spekulēt. Un/vai ticēt epidemoloģijas speciālistiem. Vai interneta ņaudētājiem.