nu, var jau, ja grib, saražot motorus miljons kilometriem
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu, var jau, ja grib, saražot motorus miljons kilometriem
visekoloģiskāk un visekonomiskāk esot vienu auto eksplautēt tik ilgstoši, cik tas ļauj(as)...
Varbūt vairāk pirks jaun(āku)s, un brauks ilgāk.
da tur ne jau vin pārmuhļīts. Sludeklī tīši vai netīši ielikts cits, lai aile nav tukša.
Konkrētajam eksemplāram iespējams vēsturē kāda avārija slēpjama.
Reiz redzēju, ka pogainie nopogā vienu šādu aizmāršu.
Un mani reiz noņēma no trses, kad bija izdegušas abas aizmugures gabarītlampas.
Ja redz, tad jau noņem. Bet pogaino maz. Nesaku, ka vajag vairāk. Vajag neprognozējamāk.
Kaut kāda ietekme tam būs; reku vecie 3 litru benzīnvojādžeri pazuda pēc iepriekšējās reformas.
Bet tas ir tikai pirmreizējais nodoklis. Tā īsti pa maku/paradumiem sit ikgadējās nodevas.
Pilns apraksts
tāpēc - ūdeņradis
šovakar pa pleskavas (pardon, vidzemes) šoseju visi, ar ko man bija gods dalīt šosejas braukšanas reizi, uzvedās rātni un brauca vilcieniņā 85-95 kmh
Kur tad tu paspējis nolietot?
Volx rakstīja: Pačekoju, līdz 2018.g. Tesla kvartālā ražoja aptuveni 25000 autiņu, gadā 100k. Jaunā rūpnīca Berlīnē plānota līdz 500k. Tagad, protams, ir arī rūpnīca Ķīnā un tie skaitļi aug, bet sanāk, ka Eiropā Tesla taisās ražot 5x vairāk, kā iepriekš saražoja priekš visas pasaules
2018 bija vairāk, www.statista.com/statistics/715421/tesla-quarterly-vehicle-production/
bet ja PĒRK - kāda x dēļ būtu jāpārdod lētāk? Ja tu ceptu pīrādziņus, un tos vēl karstus visus izķērtu pa eiro gabalā - tu sāktu pārdot pa 50 centiem - lai pārdotu drusciņ vairāk gabalus?
Lētāk paliks, kad a) Tesla un VW lielfabrikas būs lielāko daļu kapitālieguldījumu atpelnījušas un/vai b) tirgū parādīsies vēl kāds spēlētājs.
dažiem sanāk:
Lidmašīnas lidos ar ūdeņradi. Punkts.
Ja plīts pa 1000 e, tad jau protam trauki ir sīcene.
www.apotheka.lv/acc-200-pulveris-pacinas-200mg-3g-n20-pmm0023945lv
tas lai labāk varētu spļaudīties
Šo gan labprāt izmēģinātu, piesakos.
Unihertz Atom
Laikam esmu vecmodīgs, bet man neizdevās pierast pie sensorajiem slēdžiem. Tad nosprāga ventilators. Pēc tam kaut kā saplīsa stikla virsma.
Dedzinu gāzi.
dibenu pret asfaltu nevar noskrāpēt
Par šo bija pagara diskusija UK forumos. Sausais atlikums: varbūt tā bija, bet varbūt arī video montāžas speciālistu darbi. Kā zināt, vai šoferis atlaida bremzi vai nē?
Ja labāk nebūs, tad nav jēgas cepties, brauc lēnāk, un neuztraucies.
Tas tad, ja visi būtu ar mieru braukt 90-100 kmh. Bet nav - tu pats pirmais piemērs. Lielījies nesen, ka apdzen uz 140.
Turklāt ir krustojumi, luksofori, traktori utt.
ar saprātīgu ceļu organixzāciju UN izglītošanas darbu var panākt daudz vairāk, nekā pašlaik izbaudām.
Kurš ir redzējis, ka skudrām ceļš uz pūzni būtu ar sastrēgumiem?
tieši tā. Un ko tādiem padarīt? Reiz (nu jau pirms pāris gadiem) līdzīgs apdzinējs kaut kur pirms Līgatnes pilnīgi bez jēgas paskrēja man garām un iespiedās priekšā. Un pēc tam braši piestūrēja pie Elvi veikala. Es aiz viņa. Iegājām veikalā. Rindā pirms kases aizgāju un ielīdu viņam priekšā. Izraisījās diskusija, kuras rezultātā šķiet viņš saprata manu motīvu, bet neizskatījās, ka viņš jutās kaut ko nesaprātīgu darījis.
var jau ieviest formēšanu 5 min, bet pēc tam uzlikt obligātu stāvēšanu malā 30 vai 60 min - tas būtu interesanti