mjā, šitā vālēt pa baltajām līnijām nez vai ir labi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
mjā, šitā vālēt pa baltajām līnijām nez vai ir labi
Sarkasmu nepazīsti, tiešām esi troļļbots
![]()
feciic rakstīja: Tur baigi nav ko ķidāt, nopērk jaunu un samaina
www.trodo.lv/stiklu-tirisanas-sistemas-skidruma-suknis/dacia-lodgy-1-5-dci-80kw-61248-cid
Šāda pat problēm regulāri bija MK2 meganei, logu mazgāšanas motoriņš tika mainīts reizi gadā.
Pigori, šodien tas aizmugures apsiekalotājs strādā, kā nākas.
Paldies
Tā jau domāju būs, jo viens trauks, viens sūknis, un jauns mīza arī uz pakaļu.
Kad izdosies izkrāmēt darbnīcu, lai var iebraukt, apskatīšos.
slēdzas.
Mana 2016. gada Dacia Lodgy 1.5 dīzelis nobraukusi 100000 km
Pārsvarā maršrutos Sigulda - Valmiera, Sigulda - Piebalga - Sigulda - Rīga
Pāris reižu esam bijuši tālāk, Somijā, Zviedrijā, Pēterburgā, tālākais - Anglijā.
Sākšu ar slikto.
Nav jau nekā diži slikta, viens gadījums ar garantiju, no karstuma reģenerācijas laikā pie DPF saplaisāja kaut kāda caurulīte. Bija jāpacieš neērtības 3 reizes braucot pie dīlera, vienreiz, kad vainu konstatēja, otrreiz, kad samainīja detaļu, un pārprogrammēja vadības bloku, un trešo reizi, kad otrajā reizē pārprogrammēšana nez kādēļ neizdevās, it kā rūpnīcas datorsistēmas kļūdas dēļ.
Kas vēl? Tepiķi grūti tīrāmi, gružus vai ar plēšanu jāplēš ārā. Akumulators nosēdās, auto pārdevējs bija ielicis tādu, kas lāgā nav paredzēts mašīnām ar start/stop funkciju. (mašīnu pirkām no EuroAuto brīdī, kad EutoAuto bankrotēja, tā bija nomētājusies pa saloniem vairāk par gadu,. līdz ar to tikām pie izdevīga pirkuma).
Radio / navigācijas sistēma pašvaka pēc mūsdienu standatiem. Bluetooth savienojamība ar tālruni ne vienmēr automātiski notiek, neesmu izpratis likumsakarības, kāpēc tā. Varbūt mans ķīniešu telefons pie vainas.
Uz autostrādes īpaši ātrāk par 140 negribas braukt, paliek ļodzīga sajūta. Bet tas man gadās ļoti reti, kad ir tāda vajadzība.
Aizmugurējais logu apskalotājs nez kāpēc nestrādā, tā vietā sāk strādāt priekšējais. Kaut kad būs jāiedziļinās jautājumā.
Bērni nav sajūsmā par sēdekļiem aizmugurē, ja var izvēlēties, tad sēž 3. rindā, tur esot ērtāk!
Tā 3 rinda nav salokāma pa vienam sēdeklim var tikai nolaist atzveltni, līdz ar to cieš bagāžas telpa. Vispār sēdekļu locīšana ir ērta, bet grūtības sagādā tad, ja vajag salocīt gan trešo, gan otro rindu, jo trešā tad jāņem ārā pavisam.
par labo:
Man jaudas pietiek, jo laikam mani raļļošanas gadi ir beigušies
Motors ļoti ekonomisks, ir iespējams - ja satiksme atļauj, un nevienam netraucēju, braucot uz 85-90 kmh - panākt degvielas patēriņu zem 4 litri, vidēji ir ap 5. Garākos braucienos, piem, šoziem uz Pēterburgu, pēc bākas metodes ir 4.35/100 km
Eļļu mainu pa 15000 km, dīleri tajā lietā neiesaistot. Nekāds eļļas patēriņš nav novērots.
bremzes vēl dzimtās
Neviens lodbalsts nav mainīts.
Reiz, kad busiņam uz ceļa satrūka siksna, vajadzēja evakuēt busa vilkto piekabi, pavilku krietni vairāk, kā ražotājs lēmis - ap 3 tonnu smagu piekabi. Gāja pasmagi, bet stabili.
Izmaksas priecē arī apdrošinot, šķiet, 170 eiro gadā ir Kasko, kādi 40 - octa.
Patīk mīkstā piekare, uz mūsu bedrainajiem ceļiem ir īsti vietā, arī gumijas izmērs ir maciņam draudzīgs.
Mašīna ir iepatikusies tik ļoti, ka nesen sievastēvam nopirku lietotu Dacia Sandero![]()
Baigi sadrukājis.
Tesla saņēmusi ap 2.4 mld USD subsīdijas, plus 0.5 mld aizņēmumu no valsts kases, GM ap 6 mld subsīdijas, un... 50 mld aizņēmumu...
Nerunājot par citiem autoražotājiem. Un naftas pumpīšiem.
Cienījamais pensionārs Nervons atkal kļūdās.
Pašpārvadājuma sertifikāts iekšzemes kravas pašpārvadājumiem nepieciešams tiem pašpārvadājuma veicējiem, kuri vēlas veikt iekšzemes kravu pašpārvadājumus ar kravas autotransportlīdzekli, kura kopējā pieļaujamā masa, ieskaitot piekabes, pārsniedz sešas tonnas. Piemēram, uzņēmumam jānogādā saražotā produkcija no ražotnes Liepājā uz noliktavu Rīgā
Incanti, kam darbam pērk q7? Drišana.
Tas nav būtiski, tieši pie cik km katram. Svarīgi ir vidējais.
dacia logan dīzelis no 2007. gada. kalpoja kā 'bulku vāģis', tad, no kāda 2012. gada - kā ģimenes 2. auto. Kopā nobraucis gandrīz 300000 km. Pirms 2 gadi uzmetās rūsa uz durvju apakšām, Iztrinies cauruks kondicioniera trubai. Nestrādā ABS. mainīti rata gultņi, aizm. atsperes un amorti, Izsēdēts salons.
dacia lodgy dīzelis no 2017. gada. Nekādu piezīmju pagaidām. Tiek lietota Krown antijkorozija, ņemot vērā pieredzi ar iepriekšējo.
tas bija testa jautājums uz inteliģenci, mans mīļais oponent.
Remarks ar to domāja - un to saprot no konteksta, ja tu zini, kas ir konteksts - ka lai kur tu ietu, galā būs patiesība - un pats būsi beigts.
Bet par aklo ticēšanu - Tu esi izvēlējies, kam akli ticēt, ne es. Jau ieskicēju jautājumus, par kuriem var un vajag diskutēt.
Bet tu esi pieķēries dažiem faktiem, kas ir strīdīgi, un tālāk par tiem nespēj iedziļināties.
Viss, ja gribi diskutēt, tad turpini, bet ar pārējiem šejienes āmurgalvām.
mana parole 123456, vairāk mani šeitan neredzēsiet.
pats neizvairies.
Atbildi vai uzskati visu zinātni par meļiem un /vai uzpirktiem muļķiem?
Bet vispār - turpini vien dzīvot savā šaurajā aizgaldā.
Katra ceļa galā stāv dievs un tevi gaida (C) Remarks
Prasi Hokingam, vai izlasi VISUS viņa darbus, nevis tikai www citātus.
Nekas nav neatgriezenisks, jautājums ir tikai par laiku, kad process var apstāties.
Jau par to runāju - tikai tu un tevlīdzīgie neklausās. Laika skala ir tāda, ka mums personīgi jau nekas, bet cilvēcai kā tādai būs grūti laiki.
desmiti tūkstošu gadu - mūsu 'civilizācijai' ir knapi 5000...
Bradypus:
Galējie radikāļi uzskata (A) ka cilvēks darbība maina klimatu vai (B) cilvēka darbiba klimata izmaiņas neitekmē un abas puses pretiniekiem pieskaita uzskatu, (C) ka cilvēka darbība ir viens no ietekmējošiem faktoriem klimata mehānismā, bet nevienam nav ne jausmas par šīs ietekmes īpatsvaru un doma, ka cilvēks spēj kontrolēt klimata izmaiņas ir arogance, nevis apokalipse.
Vārdiņu bārstītājs Tu esi, vecīt.
Arogance, ja nu tā ir īpašība domai, nevar tikt salīdzināta ar apokalipsi tādā teikumā. Apokalipse nevar būt domas īpašība.
Bet, ja par tēmu - tiešām Tu uzskati, ka visi zinātnieki, zinātniskie institūti, pētniecības organizācijas un universitātes uz šīs planētas - visi, kas mums stāsta ar datiem un datu analīzi par globālajām klimata pārtmaiņām - visi ir vai nu uzpirkti, vai muļķi, vai abi kopā? Tiešām?
Es tomēr sliecos domāt, ka nav dūmu bez uguns, un homo sapiens ietekme uz vidi ir pierādīts fakts.
Var un vajag diskutēt par to, kādos tempos, kādā apmērā, un kādas sekas tas rada un vēl radīs.
Nenoliedzami, kā visur homo sapiens sabiedrībā, ir arī šarlatāni un izmantotāji, kas pat aizzieģelētā ellē pratīs labi dzīvot, tie, kas pelna no trauksmes celšanas.
Ir strīdi un diskusijas par to, vai saule un atjaunojamie resursi var vai nevar nodrošināt augošo pasaules patēriņu, vai atomenerģija ir vai nav labāka par saules enerģiju, utt.
Bet izvelc savu sasodīto smadzeņpodu no turienes, kur tu to esi iebāzis - laikam jau psedozinātnes jūķūba lapās - un paskaties apkārt - CO2 izmeši ir jāiegrožo, un jo ātrāk, jo labāk.
Es beidzu.
Nu Tu laid... Kā tad iedomājies - aiznākamgad ap pusdienlaiku visā Eiropā būs vidējā t vienkārši kā Indijā, un tas viss principā bez jebkādām sekām?
Fufelis. Plātnes visu laiku kustas. Nav tādas 'sadursmes'. Lēnām bīdās kopš sākta gala.
Mums kā homo sapiens interesē, lai laika apstākļi būtu +/- kā pēdējos 10000 gadus, un tieši to jau mēs laižam dēlī pašlaik. Juras laikmets k;a arguments te diez ko nederēs.
Saprotu Tavu sarūgtinājumu,. bet Tev nav taisnība.
Ko Tu sacītu, ja es no Siguldas brauktu, un tur liku mašīnu katru dienu? Arī būtu tik pat mierīgs, vai kaut ko pasāktu, lai es tur neiktu auto?
Labi, tad ko Tu iesaki darīt tādam policistam, kas ieradies tādā vietā, kur pēc fakta visi, kas nolikuši mašīnas, ir tās nolikuši nepareizi pēc CSN?
forši tu runā, bet vai pats esi ratiņos vai ar bērnu ratiem tur braucis, kad kāds spiežas virsū ar savu megavāģi?
Jā, saprotu tavu sāpi, bet tas, ka līdz šim jūs tur lika mierā, nekādi neattaisno tos mašīnu licējus.
viņam tur ir dučiem video