iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aizejošais 03.03.2019 20:51

Pēdējo 2.5 milj gadu maksimumā. Un?

aizejošais 03.03.2019 20:11

Biomasa veidojās miljoniem gadu. Apmēram tāpat, kā tagad kūdra. Kūdra - spiediens - ogles - spiediens - nafta.

CO līmenim maza ietekme, lai gan tajos miljonos gadu varēja būt brīži, kad CO2 līmenis bija augsts.

Tagad mēs tos miljoniem gadu veidojušos materiālus dedzinam. Esam kā sērkociņa galviņā, ģeoloģiskos mērogos skatoties.

Tā ka nē, nepiekrītu, ka VISĀ laikā, kad nafta veidojās. Kādos brīžos - iespējams - CO2 bija augsts.

aizejošais 03.03.2019 19:08

Bradypus rakstīja: Kaut ko būsi ļoti sajaucis - neatkarīgi no avota, informāciju vērtēju pēc tās konsekvences un pretrunām ar vispārzināmām patiesībām. Nelaime ir tā, ka tu nespēj atšķirt situāciju, kad naftu nebūs izdevīgi dedzināt motorā (tehnoloģijās neesam pat tuvu tam) no patreizējā politiskā enerģijas nodokļa, kas vistiešākajā veidā vairo nabadzību. Toties spēj akli pieņemt sarežģītus klimata modeļu, kuri acīmredzami neatbilst pamatskolas līmeņa dabaszinībām.

''Toties spēj akli pieņemt sarežģītus klimata modeļu, kuri acīmredzami neatbilst pamatskolas līmeņa dabaszinībām''

datus studijā, kas tieši neatbilst kam

aizejošais 03.03.2019 16:37

Slinkums strīdēties. Brady, tādi kā Tu pieņem, ka viss, ko saka oficiālās iestādes ir nepatiesība. bet tic tam, ko sagrābsta kaut kādās interneta dzīlēs un citās sapņu grāmatās. Agrāk tādi ticēja Nostradamusiem, tagad - jūķūba patiesībām.

Jā, nenoliedzami, dažkārt valdības nonāk pie secinājuma, ka ir kaut kas, ko plašām masām nezināt, vai zināt daļēji, un per to, vai tas ir labi, slikti, via vienkārši ir, mēs (ne)uzzināsim kaut kad nākotnē.

Bet pašlaik pasaule ir kļuvusi pārāk maza, lai kaut ko lielu - nu, tādu, ka pasaule ir plakana, vai Golfa straumes izmaiņas - noslēptu...

Par atgāzēm ir bezgala vienkārši. Naftas pumpītim ir izdevīga tādu vienkāršo Džo ticība, ka nekas traks jau nenotiek, ka globāli silšana tāds bubulis vien ir. Un naftas pumpītis ar visiem zināmiem līdzekļiem ietekmē zinātni, presi, dažas labas valdības, lai tie 'šaubās'. Jūķūbs? Tie kaļ tikai savus klikšķus un laikus.

Tik vienkārši es to redzu.

Un par naftu - vienkārši to paliks neizdevīgi dumji dedzināt motorā. Pārāk vērtīga tā paliks dažādām ražošanas vajadzibām.

Tāpat kā 19. gadsimta ogles Anglijā - palika nezidevīgi dedzināt, jo atradās citi enerģijas avoti, plus arī rupes par to, ka īsti nav ko elpot.

Peace

aizejošais 03.03.2019 14:02

Tava atbilde precīzi raksturo, kurš no mums ir apmaldījies. Tieši tev piemīt tas, ko Orvels nosauca par dubultdomu un kas ir nepieciešams, lai pieņemtu to patiesību, kurai tici tu.

aizejošais 03.03.2019 5:56

Brady, nekā personīga, bet tu, draugs, esi apmaldījies patiesībā.

aizejošais 26.02.2019 20:12

Bet apsaukāties gan nevajag. Ja maizi nopērk veikalā vai vairumā restorāns, tad pie katras rikas šā vai tā PVN ir pierēķināts klāt.

aizejošais 26.02.2019 20:10

Maize jau arī ir 'lietots' produkts, kādā ES valstī (Latvijā) cepta, un pārdota man ar PVN. Man jāpieliek peļņa, un šai pievienotai vērtībai jāpieliek attiecīgais nodoklis.

Toties auto pārdevējs grib tā: no Vācijas nopirkt mašīnu pa 5000, pārdot Latvijā pa 6000, un no pievienotās vērtības neko nemaksāt. Par to jau VID uztraucas. Ja Tu vai es pats braucu uz Vāciju, un pats no privātpersonas mašīnu pērku, tad tur starpnieka peļņas un pievienotās vērtības nav. Bet, šie pārpircēji kā no pelēkās zonas nav izvelkami, tā nav.

aizejošais 26.02.2019 17:49

man arī pārtikas veikalā tirgojot tev maizi par neko vid spiež aplikt darījumu ar pvn.

Maitas tādi, ne? Tač sadārdzina maizi aš par 21 procentu!

aizejošais 19.02.2019 16:19

www.youtube.com/watch?v=ylL_4RPA6LY&t=3m17s

te redzams, kāpēc pie mums un uz A ar satiksmi ir tā, kā ir.

aizejošais 18.02.2019 20:49

ne mana cūka, ne mana druva...

Piesārņojošām gāzēm nav tautības. Tās, maitas, plūst pāri robežām! Bez pases un vīzas!

Tā, arba, mēs domāt nedrīkstam, sak, papriekšu piedirsīsim līdz tādam līmenim, kā citi, un tad, kad mūsu bērnuem smelsies sūdi mutē, tad lai paši arī domā?

aizejošais 15.02.2019 19:15

1.5 gadu un 50 000 km ar Dacia Lodgy:

divi defekti: 1) nobeidzās akumulators, to, pieļauju, veicināja mašīnas mētāšanās pa saloniem un plačiem 1.5 gadu kopš ražošanas, un fakts, ka sīkie pamanījās reiz nosēdināt aķi līdz 7 voltiem, pagalmā ieslēdzot aizdedzi, lai paskatītos filmiņu planšetē, un atstājot tā uz nakti; un

2) šofera durvis regulāri izregulējās, kamēr nācās to puļķi, kas notur durvju atslēgu un durvis, un regulāri nāca vaļā apstrādāt ar veco, labo āmuru un pēc tam ar loctite uz vītnes.

Kas nepatīk: vājā skaņas izolācija (ko gan var gribēt), un cietākā piekare salīdzinot ar 2007, gada Logan. Kā arī iebūvētā navi sistēma ir pilnīgi nekam nederīga - ja vajaga, lietoju Waze. Pārējais - normāli. Bez čurāšanas biksās aiz laimes, bet izmaksas, jeb to trūkums atsver arī to.

aizejošais 14.02.2019 7:12

Kas ir džedajs?

aizejošais 12.02.2019 6:16

tur jau tā lieta, ka EV vs dīzelis vs benzīns cenu atšķirība ir tieši tā veidota, lai mašīnas lietošanas laikā KOPĒJĀ iztērētā summa par iegādi + degvielu + apkopi būtiski nemainītos. Neviens kapitālists tev nedos bezmaksas vafeli, ja tu esi gatavs iztērēt par savu statusa simbolu tik, cik esi, tad kāpēc prasīt mazāk?

aizejošais 12.02.2019 6:13

Kad / ja nafta beigsies, būs vien jāciešas - brauksim tik, cik saulīte ļaus

Es protams neesmu orākuls, un nezinu.

Zinu tikai to, ko sagrābstu no vairāk vai mazāk gudrām / patiesām / melīgām informācijas drumslām.

Naftai ir jāpaliek dārgākai, lētajiem krājumiem izsīkstot.

Elektrība arī paliks dārgāka, kā viss, kas ir saistīto trauku likumā ar to pašu naftu (lasi - ekonomiku)

Paši elektroauto paliks lētāki, bet ne megadaudz, tikai tā, lai kopējās izmaksas plebejiem nemainās - auto plus tā lietošana būs un ir apm vienāda jebkādam enerģijas veidam.

mandomāt, pāreja (eiropā un asv, ķīnā un indijā drusku vēlāk, bet arī varbūt straujāk) uz elektroauto s;aksies lēnām kādu 20 vai 30 gadu laikā. Pa to laiku iemācīsies / uzbūvēs vairāk vēja un saules stacijas un / vai enerģijas uzkrāšanas kādu risinājumu. Ja pārja notiks straujāk, kā pagaidu risinājumu akceptēs naftas un ogļu elektrības papildu stacijas. Tās izmēra dēļ spēj tomēr darboties drusku tīrāk un arī efektīvāk kā mašīnā iebūvētie mikromotoriņi.

Paralēli megapolēs arvien vairāk plebeju sēdēs vilcienu un metro vagonos.

Nu, un ja cilvēce atrisinās kādu tur kodolsintēzes vienādojumu, tad visiem būs garantētais ienākums, grantētais elektrības pieslēgums, garantētais otiskais pieslēgums tieši acs tīklenei vai pa taisno smadzenēm, un spamot iauto varēs pe tiešo, paralēli blenžot jaunāko seriālu vai virtuāli masturbējot.

Bet, ja nu breksita un kremļa ērmiem izdosies sadrupināt eiropas ogļu un tērauda kopienu, tad pēc kādiem gadiem te atbrauks kārtējās tatāru ordas, visi draudzīgi balsosim pat Pu2, nododot 99% balsu, un zagsim soļarku no trubas vai pirksim no armijas praporščika kukuruzņiku petroleju,

aizejošais 11.02.2019 20:20

ja sakāps megakosmosos, mājām šīfera vietā saliks saules paneļus. Man vasarnīciņai jau ir, kad Latvenergo cerēja, ka es pirkšu transformatoru pa 7000 latiem.

aizejošais 11.02.2019 19:51

Kad būs katrā sētā elektroauto, tad viņi būs spiesti runāt citādi.

aizejošais 11.02.2019 18:21

Nu un? Kad un ja vajadzīgs būs, ST ieliks resnāku drāti.

aizejošais 11.02.2019 18:02

Kā Tu lādē to bateriju?

aizejošais 11.02.2019 18:01

Atvaino, bet Tu dzīvo baigos pāķos tomēr. Līdz turienei elektroauto aizies apm pēc 20 gadiem - un tad arī Sadales tīkli sapratīs, ka ir jēga ieguldīt resnākā kabelī. Kamēr jūs tur čaiņikā tēju vārat un mērkaķojaties ar pusautomātiem, Sadales tīklam ne silts ne auksts.

aizejošais 11.02.2019 16:02

nē, pietiks ar 3 fāzu 25A, lai uzlādētu pa nakti.

Dīlera mājaslapā ir nepilnīga info.

aizejošais 11.02.2019 13:14

iedeva idiotam izgāzt 80 000 vērtu auto, tagad čurā biksās no laimes?

aizejošais 11.02.2019 13:11

Izklausās ilgi, bet tikai, līdz apskatās un pārbauda Tavu info. 32 stundas ir pie 10 A rozetes. Latvijā tādas ir retums, parasti dzīvoklī mazākā ir 16A, kas ir 20h uzlāde, bet privātmājās nereti ir 3 fāzes, un visticamāk mērķa tirgus Konai būs tieši privātnamu iemītnieki. 3 fāzu un 32A gadījumā - 10 stundas un 30 min. Tieši pa nakti.

NB - parastam piepilsētas brauciens reti nosēdinās bateriju pilnībā, tā ka reāli uzlāde ilgs 6 - 8 stundas no 30 - 40 % līdz pilnai baterijai.

aizejošais 11.02.2019 10:52

Oskars_Irbitis rakstīja: Sākšu ar negatīvo. Automobilis ar vienu uzlādi var veikt aptuveni 300km. Līdz pilnai baterijai automobilis ir jālādē aptuveni 2 stundas (pie ātrās uzlādes iekārtas). 1 minūte pie lādera maksā 15 centi. 2 stundas maksā 18 eiro. Par 18 eiro es varu 3 minūtēs bākā ieliet kādus 15 litrus benzīna un ar šī paša auto “neekoloģisko” benzīna dzinēja modeli nobraukt tikpat lielu attālumu, bez dirnēšanas pie uzlādes iekārtas. Turklāt cenas ziņā es par vienu EKO modeļa cenu varu nopirkt divus neEKO modeļus… Un tagad atbildiet man, kāpēc man būtu jāpērk elektromobilis?! Kaut kas te nelīmējas kopā… Vēl viens apliecinājums liekulīgai ekoloģijas vārda valkāšanai. Turklāt atgādināšu, ka viena elektromobiļa saražošanas ekoloģiskā pēda ir aptuveni 10 reizes lielāka nekā tāda paša benzīnauto saražošanas pēda.

Bet citādi auto ir ļoti jautrs – it sevišķi, ja atslēdz pretbuksēšanu. Auto jautri “spolē” jebkura ātrumā un gandrīz uz jebkura seguma. Brauciens ar elektromobili vienmēr ir patīkams no dinamikas viedokļa un no klusuma viedokļa – vienīgais troksnis automobiļa salonā ir riepu radītais un vēja radītais. Īsti piemērots auto pilsētai (ja nebūtu sākumā aprakstīto negāciju).

Lai šādi auto kļūtu par ikdienas parādību uz mūsu ceļiem, tad valstij ir būtiski jāmaina sava nodokļu politika – ne tikai jāatceļ visi iespējamie nodokļi, bet ari jāveic dotācijas, lai auto cena samazinātos vismaz uz pusi, citādi no praktiskiem apsvērumiem šis auto ir tikai ļoti dārga rotaļlieta, kas sagādā vairāk problēmu, nekā izdevīguma.

Nevar būt, ka Orskars Irbītis nezina, ka pamatā šādus auto uzlādē un uzlādēs pie mājas pa nakti - ātrās uzlādes infrastruktūra domāta tām retajām reizēm, kad kādu iemeslu dēļ ir garāks izbrauciens utml. Tad visa piedāvātā matemātika ir - nederīga.

aizejošais 10.02.2019 22:02

vai tad nav? Ar tām pseido spoooorta modifikācijām ražotājs pamanās noplēst 2x vairāk peļņas no tā paša bleķa...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti