iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aizejošais 10.02.2019 22:00

spriežot pēc vikipēdijas tas SQ5 ir tas pats Q5 ar plastisko operāciju, t.i, drusku pastiepta āda uz modes pusi.

aizejošais 10.02.2019 17:13

Spameris ibiom, kasinš tač te JAUNUS auto (itkā) apspriež, lol

PN - lai labi ripo. No tiesas, tāds novēlējums var noderēt tik tehnoloģiski aizrežģītam auto, lol

PPN - 3 gadīgs auto ir saprātīga izvēle, par to žetons.

aizejošais 05.02.2019 15:29

papildzīmi neredzi?

aizejošais 01.02.2019 13:07

Kāda jēga?

aizejošais 31.01.2019 9:58

Kuģis ir izcils tūristu slazds - esi iespundēts 24 h vai cik tur ilgi, bez iespējām pakustēties

aizejošais 28.01.2019 17:33

Pierādījums?

aizejošais 26.01.2019 4:38

taaneko rakstīja: Iedomājies, ka kāds process sabiedrībā norisinās 5 un vairāk etapos. Lai procesu konstatētu- jaapzin vismaz 2 etapi. Lai rastos viedoklis- 3. Izanalizētu-. 4. Pieņemtu nekļūdīgu lēmumu ilgtermiņa rīcībai-5 . Vidusmēra latvietis, pateicoties pateicoties smadzeņu uzbūves ģenētiskajām īpatnībām, netiek tālāk par 2-3 etapu. Šie cilvēki ikdienā ir starp mums, audzina bērnus, veic visādas darbības varbūt pat pieņem kko ietekmējošus lēmumus, ir pārliecināti par savu viedokli un taisnību... Tapēc visādi smaidīgie, anonīmie palaidnieki aizstāv to savu viedokli kā vienīgo pareizo un nekad nemainīgo. Tas ir kā strīdā par labāko riepu platumu, saķeres koeficentu, akvaplanēšanu utt. utjp. Viņiem pat prātā neienāks, ka sakars tam ar riepas ģeometriskajiem izmēriem ir visai netiešs, jo šo visu nosaka riepas materiāls, protektora zīmējums un dziļums....

Tā viņi arī dzīvo starp mums. Bremzējot un bojājot.

man prieks, ka esi, pamatojoties uz dažiem interneta komentāriem, spējis ģenētiski izanalizēt oponentu smadzeņu uzbūvi.

aizejošais 24.01.2019 8:07

Apskaties rdsd mājas lapā karti. paliek līdzīgi kā šobrīd.

aizejošais 22.01.2019 8:00

Mājas kur? Saprotu, ka Rīgā, jo tikai rīdzinieki to pieņem kā pašsaprotamu, bet mēdz būt milzu atšķirība, pie Juglas vai pie Ķekavas

bet jā, ceļš palicis manāmi mazāk nervozs, un poļi makten bliež arī Suwalku apvedceļu, būs vēl 1/2 stunda nost.

aizejošais 19.01.2019 20:32

Nu tad kāpēc iesaki to, ko citi nevar? Paskaties pāris ierakstus augstāk par Transit Connect ar 7 sēdekļiem.

aizejošais 19.01.2019 19:47

Stulbs vai ieliecies? Sāpe par to, ka sēdekļus nevar grīdā ielocīt, tad nu šitiem rifterberlingo tie 3. rindas sēžamie ir tādi kā liekie riteņi - jāņem ārā, ja grib līdzenu grīdu.

Neder!

aizejošais 18.01.2019 21:57

Man patīkamāk ir braukt ar 30 gadīgu Volvo

bet par Daciju - gan Lodgy - varu parakstīties zem katra vārda - izņemot par patēriņu! Acīmredzot tā ir braukšanas maniere, jo man nav problēmu iebraukt pases patēriņā, tajos pašos 4.5 litros - tas gan vasarā. Ziemā ap 5.

aizejošais 18.01.2019 21:53

man arī netapa skaidrs, kāpēc tie 300 eiro klāt pie vojādžera, kaut gan man tas maz sāpētu, man divciparu skaitlis degvielas patēriņā uzdzen migrēnu.

kad pārdevu savu džeri, tikko bija izšķīlies ford torneo grand connect

www.youtube.com/watch?v=VH9La7Xr0T8

tam vienīgajam ir jēdzīgi salokāmie beņķi, manuprāt.

varbūt tev noder.

man pietiek ar 7 sēdekļu daciju, kaut tā beņķa ņemšana ārā drausmīgi kretinē.

PS - Vojadžreris milzumērts, bet remontos pārāk neprognozējams man iznāca. ja vairāk jāremontē, kā jābrauc, tur jau naudā vairs nevar skaitīt.

aizejošais 16.01.2019 11:03

Interesanti apgalvojumi. Vienkārt, Tu neesi kapeikpisējs, bet citkārt tomēr...

Nav pārmetums. Konstatējums.

Tagad gribu aizlaist laimīgākos medību laukos 2002. gada Sprinter busu, kas ģimenei nokalpojis no šī 2002. gada, nobraucis 650 000 km. Biznesam vairs buss nav vajadzīgs, bet vajadzīgs šad tad aizvest kādu matreriālu, kādu tonnu granulu, kādu piekabi pavilkt, un turklāt vajag, lai būtu 6 vai 7 sēdvietas.

Gudroju par Renault / Opel Vivaro/Trafic, bet - ne jaunu, jo nobraukumi vairs ne tuvu nav paredzami kā tie, kas bija jāpiedzīvo Sprinterim. Varbūt sašūpošos div-trīsgadīgam, bet visticamāk, ka tas būs 5-6 gadīgs. Tik sēdvietu variants jāizdomā.

aizejošais 16.01.2019 8:57

Diskusija par ESP ir bezjēdzīga. Protams, savā vairākumā ESP ir noderīga, un drošību uzlabojoša iekārta / sistēma. Un protams, tā neveicina paša šofera iemaņu evolūciju.

Pirms dažām dienām pie Ieriķiem bija pilnīgi plakana vieglā mašīna, bijusi zem smagā. Pēc pakaļas pukturiem spriežot - gana jauna, la tai būtu ESP bijis.

Pirms gadiem 10 vai 12 turpat pie Melturiem no kalna uz Amatas tiltu braucot man priekšā gluži svaigs Porsche kāviņtur4x4 aparāts uztaisīja piruetes, bet savācās. Un es, viņam no pakaļas braucot ar milzu veltņiem aprīkotu 20 gadīgu landroveru - arī uztaisīju piruetes, un arī savācos - paldies dievam, un laimīgajam gadījumam, lai gan, jādomā, ka drusku pieredze arī paglāba...

aizejošais 15.01.2019 14:40

Dacia / Renault zemākās temp. par -1C start stop atslēdz. Vismaz manā gadījumā. Nezinu, vai tas saistīts ar dzinēja temp, vai ar ārējās vides temp.

aizejošais 13.01.2019 7:54

Loho bloķētājs, kur darbības princips būtu tāds:

Analizē tiešajā laikā satiksmes plūsmu no Google un Waze u.tml. datiem, kā arī sazinās savā starpā. kamēr satiksmes blīvums ir neliels, tam piemīt tikai analizējoša f-ja, bet, kad satiksmes blīvums pārsniedz lielumu, kad loha izdarības uz ceļa - apdzīšana, ātruma pārsniegšana utml, sasniedz pakāpi, kad lohs tiek par apgrūtinājumu un biedu sabiedrībai un citiem ceļa lietotājiem - tas ieslēdz autopilotu, un lohs rātni ripinās rindiņā ar citiem.

aizejošais 12.01.2019 19:06

Apsveicu Vēl viens krāms, ko Tev patiesībā nevajag, bet nopircis esi, haha

Visforšākais rokenrols ir tad, kad kāds āzis nosēdina akumulatoru tādam brīnumam. ne pavilkt, ne pastumt. Nezinu marku, bet kaut kāds tāds arābs Eirotunelī pagājšnedēļ izpildījās. Mašiņš stāv visiem priekšā, kamēr caur sešiem vagoniem līdz tam atnāca servismenis ar palaidējčemodānu, neviens no vilciena netikām nost

aizejošais 12.01.2019 16:17

jeb links te ej.uz/celinsh

aizejošais 12.01.2019 16:16

Skaties laika ziņas un diennakts laiku. Ja piektdiena - vai jebkuras citas dienas pēcpusdiena - Lomžu Zambrovu, vai Lomžu - Ostrow Maz labāk nomainīt ar

www.google.com/maps/dir/54.2746479,23.1020455/52.300947,21.0358988/@53.3186794,21.8984617,8z/data=!4m2!4m1!3e0

Mazāk un mazāki miesti, un tikai kādi 10 km tiešām šaura vecā ceļa, pārējais vai nu bānis, vai jaunremontēts.

aizejošais 11.01.2019 11:25

kindergārdens...

aizejošais 11.01.2019 11:23

Kāds varbūt zin.

Bet mandomāt, tas viss ir šķidri buļļa mēsli. Ja nu patiesi gadās, ka tieši auto, ko Tev vajag, ir tā akcija, tad OK. Bet 99 gadījumos no 100 tā akcijanbūs tas, ka Tev ienopārdos par it kā velti kaut kādus krāmus, bez kā tāpat var iztikt, bet pat to , ko marketologi paredzejuši, ka krietnais naudas maksātājs ir ar mieru piemaksāt - piemaksāsi, ka čaukst.

aizejošais 07.01.2019 9:37

Es arī tā cenšos. Bet , kā jau teicu - neuzmanība. Nekādu pārestību nejūtu, tikai dzīvesbiedre dārgā atrada par ko bozties. Vēl jo projām pukst

aizejošais 07.01.2019 9:26

Turpceļš 29.12, Rīga - Varšava - Berlīnes virziens: No Rīgas ap 10:00 (sīkajam vēl pie zobārsta bij deviņos jābūt), pie Varšavas ap 18:00, Viesnīcā pie Vācijas robežas drusku pēc 9 vakarā. Pa Waze ieteikto maršrutu , caur Suwalki centru uz jauno pavedceļu, un gar Augustovu Belostokas virzienā, tad pa kaut kādu vietējo 671. ceļu uz jauno Belostokas -Varšavas autostrādi. Tikai kādi 10 km pa pašvaku ceļu, kas ir jūtami mazāk kā pa Augustova - Lomža - Zambrova marštutu, lai gan kādi 30 km tālāk (laikam). Dīzeļdegviela: EMSI tankos Lietuvā, kaut kāda akcija pa 1.02, tad 2 km nost no bāņa, netālu no viesnīcas pa 4.95 zloti (laikam ap 1.18 eur/l).

Atpakaļceļš cauri Polijai 05 - 06 janvārī, iebraucām jau zināmajā degvielas tankā uzpildīties ap 4 pēcpusdienā, astoņos bijām viesnīcā Varšavā. No Varšavas izbraucām 5:30 no rīta, un, braucot šoreiz gar Zambrovu, caur Lomžu, tad pa veco ceļu uz Augustovu un Suwalkiem, uz robežas bijām ap 9:00 pēc Poļu laika. Mājās Siguldā - 15:30. Degviela - tas pats, kas turpceļā.

Par Waze: kopējais datu patēriņš ceļojuma laikā 1.67 GB, kas ar uzviju iekļaujas manā limitā 7 GB (ja pietrūktu, lietotu sievas vēl 7GB). Waze man ieteica degvielas cenas, kas gan dažreiz ir neprecīzas, bet ļoti noderīgas. Ir īpatnības - Vācijā, piemēram, cenas nerāda! Anglijā - uzreiz piesienas ar piedāvājumu atrast lētākās cenas maršruta gaitā. Polijā, Holanē, Belģijā un Francijā - cenas rāda. Vācijā tā arī liet nevajadzēja, lēju gan turpceļā, gan atpakaļ Holandē, vienīgajā tankštellē, kur bija pa 1.18, un turpat, autostrādes malā. Milzu atšķirība no Vācijas, kur tiešām ir arī pa 1.50 (precīzi nezinu), bet vidēji manīju pa 1.39 un tā.

Dacia Lodgy. Tik tāliem ceļiem vēl nebija izmantota, drusku baidījos par sēdpozīciju. Piemēram, Dacia Logan, 2007. gada, nevaru nobraukt ilgāk par 2h, sāp mugura, MB Sprinter (līdz šim visbiežāk izmantotais tālo ceļu buss), pēc 5h braukšanas sāk smelgt celis. Lodgy komforta testu izgāja uz urā. garākais gabals bija 15 stundas pie stūres, kurā sieva mani uz stundu nomainīja. Degvielu Lodgy ēd saprātīgi līdz kādiem 130 kmh - ne vairāk par 6 l/100, un lielāks ātrums, kai gan tai ir pa spēkam , paliek mazāk komfortabls - lielāks vēja troksnis, un mīkstās piekares izraisīta nekomfortabla zvalstīšanās sānvēja dēļ. Lai gan, atpakaļceļā, kad jau biju vairāk pie auto pieradis, stabili braucu arī uz 140 - 150 robežas vietās, kur tas bija saprātīgi. Laimējās arī ar satiksmi, ne turp, ne atpakaļ tā nebija blīva (nedaudz ap Antverpeni turpceļā)

2. sēdekļu rindā sēdēja 18 gadīgs puisis 185 cm garš, un divi mazāki bērni. Nesūdzējās, lai gan, kad stundiņu ielīdu pasnaust aizmugurē, man bija pašauri.

Atpakaļcelā ap 8 no rīta neuzmanības dēļ dabīju pirmo(!) ceļa nodevu nomaksāt poļu panam policajam. 72 kmh apdzīvotā vietā. Pans policajs ir aprīkots ar modernu kredītkaršu apkalpošanas ierīci, un laipni atbrīvoja mani no 100 zelta gabaliem. Waze viņš nebija. Tiešām tikko bija izlīdis no migas. Veicis savas darbības, viņš teica, ka pols'tā līdz 65, un ārpus līdz 105 viņi autovadītājus netramdot.

aizejošais 03.01.2019 22:34

Bradypus rakstīja: Laikam palaidi garām faktu, ka minēju Google, kas nekādi nav tas pats, kas TomTom. Waze tālāk par Lietuvu zaudē sastrēgumu atbraukšanā, jo pietrūkst karšu precizitāte un acīmredzot arī informācija. Google zin pat visādus caurbraucamus iekšpagalmus un māk arī joslas pateikt priekšā, ko nevar Waze.

Waze pieder tam pašam Google, karšu bāze ir tā pati.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti