Kā kurā vietā, bet - nekas nav par velti. Jāsāk pierast, ka nevajadzīgu lietu pārstrāde papildus izmaksās kaut kādu summu, imho.
Siguldā var pie atkritumu apsaimniekotāja atstāt bez maksas 4 riepas gadā.
Kā kurā vietā, bet - nekas nav par velti. Jāsāk pierast, ka nevajadzīgu lietu pārstrāde papildus izmaksās kaut kādu summu, imho.
Siguldā var pie atkritumu apsaimniekotāja atstāt bez maksas 4 riepas gadā.
nav tik vienkārši, spriežot pēc www šie vārsti dažiem motoriem radījuši un rada nevajadzīgu risku sabendēt motoru, tāpēc ir pat aftermārketa darboņi, kas ražo visu ieplūdes traktu bez vēitām šiem vārstiem. Ieguvums - drusku labāka ekoloģija tukšgaitā, kas, līdztekus lietotajiem 90. gadu autosiem un 60. gadu dīzeļlokomotīvēm ir vardes mīziens jūrā, būsim reāli.
Kas attiecas uz konkrēto Volvo, neesmu redzējis (bet neesmu arī īpaši meklējis) ka šie vārsti radītu kādus īpašus riskus. Ja risku nav- maini vārstus, un nečīksti, ja ir, tad konsultējies ar savu mehāniķi![]()
Vācijā cena uz autostrādes?
Nu, kādas atsauksmes? Parīt stūrēju uz Rietumeiropu, ko iesakāt līdz Varšavai?
Atkal stulbs vai izliecies? Labi, īpaši kurzemniekiem: mācīties braukt pa laukumu.
Ja pilnīgi nemāki, tad sajūgu atlaist un spoguļos skatīties, garāžā iebraukt jau pamācīties var. Tikai lai nesanāk tā, ka autoskolā nelabie ieradumi stundām ārā jādzen. ![]()
Neesmu redzējis nevienu reklāmu.
Ko tad Tu piedāvā, visus kapeikjājējus, kas nedavelk līdz tavai labklājības pakāpei, eitanazēt, vai vismaz kastrēt, lai nevairojas suga?
Uz ceļa mums jāsadzīvo visiem, arī opim ar 80. gada moskviču. kam vispār nav lukturu regulēšanas kloķa.
Bet tu, tātad, sev rezervē tiesības noteikt kas ko drīkst un nedrīkst?
Šitas gan ir uzskrūvējies
Tādam nedrīkst uz ceļa rādīties, ne ar, ne bez trubas rokā, aizej, iedzer baldirjāņus, vecīt![]()
Darbības rangs?
Nabadziņš... Veselu km līdz Siguldai spiests pazemojoši vilkties uz 80... Jūtu līdzi.
Ka tik mūsu paaudze nepiedzīvo laikus, kad autostrādes būs pustukšas jo
a) degviela būs megadārga, un
b) cilvēce pieradīs nekur lieki nepārvietoties, jo uzskatīs to par nelietderīgi zemē nomestu laiku
(tonis - cinisks sarkasms
)
Ne visi poļi čurā biksēs no laimes par autostrādēm. Par EU naudu neuzturēs, bet pašu budžets nevelk gan mazos ceļus gan milzu paredzamos izdevumus megaprojektiem.
Paskaties šito
Neskatījos oficiālā likumā, bet no Tumrota sižeta :
No kamerām maza jēga
Nav obligāti
Raudāt par palīdzību. Atkal pilns ar ķīnīzeriem.
Fļe, man kā lapsai - vīnogas ir skābas.
Varbūt krāj klikšķus? (Nezinu, kā tasdarbojas un vai ir izdev;igi)
imzz rakstīja: Ir tāds populārs "Ideogrāfiskais mīts", ka ķīnieši savus hieroglifus uztver kā attēlus nevis kā runājamo valodu, tāpēc lasot vairākas reizes ātrāk kā eiropieši. Tika pārbaudīts - lasa gan ātrāk, bet tikai par apm 8%. Un "attēli" ir tikai kādi 5% no hieroglifiem.
Eiorpieši arī lasa vādrus nveis pa butriem.
PS. Šobrīd waze rāda dīzeļa cenu 1.265 Siguldā, un Nestes lapā letājā degviela Rīga ir 1,27
man atkal aktuāli DD. Un Rīga ir plašs jēdziens. Tradicionāli lētākajā Satekles ielā vai Katoļu ielā jau ir drusku lētāk, bet ja man nav pa ceļam, tad speciāli nebraucu.
Waze mēdz nerādīt visu. konkrēti, pirms k;adiem gadiem Biķernieku ielas galā gan Neste gan toreiz vēl Statoil dempingoja konkreti, bet kaut kādā veidā viņi bija panākuši, ka Waze cenas nerādīja. Tā bija vairākas dienas, nezinu, kāda eksperimenta rezultātā vai kāda tirgus kariņa iespaidā.
Pats mēdzu, zinot, kāds maršruts, palūrēt kurā Nestē degviela pa ceļam lētāka, bet, tā kā jau gadiem Siguldā tā vienalga ir starp lētākajām, jau ir apnicis to lēto cenu meklēt.
Kur tad tada cena, un kam?
Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO)
11
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Spaidīties pa Rīgu vislabāk ar Linoleja Town Car