iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aizejošais 03.06.2018 12:33

Noņem gaia trubu no turbīnas, satausti ar pirkstu turbīnas vidus asi, pakustini. Ja ir jūtama radiāla kustība - turbīna beigta.

aizejošais 30.05.2018 22:09

vāji slēpts reklāmtopiks, šitik karstā laikā kāds jau uzķersies?

aizejošais 29.05.2018 12:26

Ne tikai Waze lietotājus. Waze pieder Googlei, un viņi abi gan Google maps, gan Waze, ņem vērā visus datus, kas vien pieejami, t.sk visus viwdtālruņus, kuru datiem tiek klāt.

aizejošais 28.05.2018 10:32

Nu viaa, forums atkal pills ar virsraksta topikiem. Bet

aizejošais 26.05.2018 11:20

Ja gribi izcelties no pelekas masas, tad der. Kur ne visai? Kaut vai lielveikala stāvvietā. Un benzintankos parak daudz laika jāpavada.

aizejošais 22.05.2018 9:45

Tādu lamatu man nav, kam būtu 4-5 simti jāliek remontos (kā tie paliek 'brīvi') un jābrauc uz ārzemēm dēļ tā

aizejošais 21.05.2018 12:57

vēl mīnusu gribi? neprognozējamas un nesaprotamas remonta izmaksas.

aizejošais 16.05.2018 7:12

Paskaties uz sevi godīgi, cik % no ienākumiem aizies par transportu? Ja banka nedod naudu tad tam ir iemesls. No augļotājiem uz šitādiem noteikumiem ņemt naudu nav prātīgi.

aizejošais 10.05.2018 17:26

pirms 10 gadiem gadījās apskādēt 3 mēnešus vecu Golfu. Apdrošinātāji izmaksāja, mašīnu savāca kā netaisāmu. Pēc vairākiem mēnešiem diezkā saņēmu zvanu no kāda Vasjas, kas gribēja zināt vai mašīnai neesot slepenais slēdzis, jo, redz, nevarot iedarbināt.

aizejošais 05.05.2018 7:21

incanti, kā tas dators var zināt, kā auto rokas bremze uzvedīsies pie auto pilnas masas? Tā, teorētiski?

aizejošais 28.04.2018 5:50

Tãtad par spēļmantiņas nelietošanu tiek brangi pārmaksāts

aizejošais 12.04.2018 12:01

Neesmu interesējies. Kopš problēmām ar Chrysler Voyager kasti man nav bijusi vēlēšanās iegūt īpašumā/ ilgtermiņā nomāt kaut ko tik sarežģītu. Nevaru atļauties sēdēt pa servisiem.

aizejošais 12.04.2018 11:02

feciic rakstīja: Golf 7, 1,6 tdi, kārba tika mainīta pie 36k(slēdzās ar rāvieniem, pie vienmērīga paātrinājuma reizēm slīdēja sajūgs), šobrīd spararats prasās uz maiņu(reizēm tukšgaitā un paātrinoties uzvibrē. Kamēr garantija un darba auto tikmēr atliek tikai braukšana, ja būtu pircis par savu naudu diezko priecīgs nebūtu, jo pārāk daudz visādu sīku kasjaku(ne tikai ar kārbu) kas nav patstāvīgi un tiešā veidā nekā neispaido braukšanu. Itkā jau ko var gribēt no parasta VAG izstrādājuma ar plaukta cenu 23k eur bet tādu sīko lietu senāk lietotam KIA bija krietni mazāk, tiesa tas bija par trešdaļu lētāks.

Kopējā sajūta vēderā ir tāda ka konkrētais auto nav pārāk uzticams un labi būvēts, tādēļ jau tagad(pēc divu gadu lietošanas) neizskatu iespēju par tā izpirkšanu no uzņēmuma pēc lietošanas termiņa beigām(5 gadi).

Par to jau stāsts. Tie sīkumi tava auto uzturēšanu tur īsā attālumā no VAG servisa. Nez kāpēc ar superlēto Dacia tā nav?

aizejošais 03.04.2018 7:43

Interesanta statistika. Avots?

aizejošais 31.03.2018 16:01

Man arī, lai gan gar māju iet gāzes vads, dabasgāzes nav. Kaut kā nelīmējas cipari, par sūda grāvīti ar trubu iekšā.

aizejošais 30.03.2018 14:38

tas man pie dirsas

aizejošais 30.03.2018 14:13

tos divus ekspertus vajadzētu izbanot. pamuļķi kaut kādi.

aizejošais 29.03.2018 4:53

www.motoringassist.com/motoring-advice/car-maintenance/dsg-gearbox-tips/

Atradu sarakstinu, kas man lika aizdomāties par to, vai spēju atļauties DSG.

aizejošais 29.03.2018 4:43

Alternatīva ir: nepirkt mašīnu pēc "patīk" kritērijiem, bet pēc objektīviem uzticamības rādītājiem. Kādiem? Visādiem CSDD, TUF, MOT utt datiem. Un tie rāda, ka, jo vienkāršāka automašīna, jo uzticamāka.

aizejošais 22.03.2018 18:28

Iespējams, apdrošināšana tādu auto gribētājus drusku apsēdinās.

aizejošais 02.03.2018 13:33

Virši var kaut no ādas līst ārā, bet, ja tie nav pa ceļam, tad nekā

aizejošais 01.03.2018 10:12

Tas balamute nav ar pilnu rubli mērāms

aizejošais 28.02.2018 16:53

Kāds ir usa tv ražotājs?

aizejošais 28.02.2018 15:57

PĒRC!

aizejošais 25.02.2018 14:23

Zviedru autotirgotāju reklāmprojekts?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti