vāji slēpts reklāmtopiks, šitik karstā laikā kāds jau uzķersies?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vāji slēpts reklāmtopiks, šitik karstā laikā kāds jau uzķersies?
Ne tikai Waze lietotājus. Waze pieder Googlei, un viņi abi gan Google maps, gan Waze, ņem vērā visus datus, kas vien pieejami, t.sk visus viwdtālruņus, kuru datiem tiek klāt.
Nu viaa, forums atkal pills ar virsraksta topikiem. Bet
Ja gribi izcelties no pelekas masas, tad der. Kur ne visai? Kaut vai lielveikala stāvvietā. Un benzintankos parak daudz laika jāpavada.
Tādu lamatu man nav, kam būtu 4-5 simti jāliek remontos (kā tie paliek 'brīvi') un jābrauc uz ārzemēm dēļ tā![]()
vēl mīnusu gribi? neprognozējamas un nesaprotamas remonta izmaksas.
Paskaties uz sevi godīgi, cik % no ienākumiem aizies par transportu? Ja banka nedod naudu tad tam ir iemesls. No augļotājiem uz šitādiem noteikumiem ņemt naudu nav prātīgi.
pirms 10 gadiem gadījās apskādēt 3 mēnešus vecu Golfu. Apdrošinātāji izmaksāja, mašīnu savāca kā netaisāmu. Pēc vairākiem mēnešiem diezkā saņēmu zvanu no kāda Vasjas, kas gribēja zināt vai mašīnai neesot slepenais slēdzis, jo, redz, nevarot iedarbināt.
incanti, kā tas dators var zināt, kā auto rokas bremze uzvedīsies pie auto pilnas masas? Tā, teorētiski?
Tãtad par spēļmantiņas nelietošanu tiek brangi pārmaksāts
Neesmu interesējies. Kopš problēmām ar Chrysler Voyager kasti man nav bijusi vēlēšanās iegūt īpašumā/ ilgtermiņā nomāt kaut ko tik sarežģītu. Nevaru atļauties sēdēt pa servisiem.
feciic rakstīja: Golf 7, 1,6 tdi, kārba tika mainīta pie 36k(slēdzās ar rāvieniem, pie vienmērīga paātrinājuma reizēm slīdēja sajūgs), šobrīd spararats prasās uz maiņu(reizēm tukšgaitā un paātrinoties uzvibrē. Kamēr garantija un darba auto tikmēr atliek tikai braukšana, ja būtu pircis par savu naudu diezko priecīgs nebūtu, jo pārāk daudz visādu sīku kasjaku(ne tikai ar kārbu) kas nav patstāvīgi un tiešā veidā nekā neispaido braukšanu. Itkā jau ko var gribēt no parasta VAG izstrādājuma ar plaukta cenu 23k eur bet tādu sīko lietu senāk lietotam KIA bija krietni mazāk, tiesa tas bija par trešdaļu lētāks.
Kopējā sajūta vēderā ir tāda ka konkrētais auto nav pārāk uzticams un labi būvēts, tādēļ jau tagad(pēc divu gadu lietošanas) neizskatu iespēju par tā izpirkšanu no uzņēmuma pēc lietošanas termiņa beigām(5 gadi).
Par to jau stāsts. Tie sīkumi tava auto uzturēšanu tur īsā attālumā no VAG servisa. Nez kāpēc ar superlēto Dacia tā nav? ![]()
Interesanta statistika. Avots? ![]()
Man arī, lai gan gar māju iet gāzes vads, dabasgāzes nav. Kaut kā nelīmējas cipari, par sūda grāvīti ar trubu iekšā.
tas man pie dirsas
tos divus ekspertus vajadzētu izbanot. pamuļķi kaut kādi.
www.motoringassist.com/motoring-advice/car-maintenance/dsg-gearbox-tips/
Atradu sarakstinu, kas man lika aizdomāties par to, vai spēju atļauties DSG.
Alternatīva ir: nepirkt mašīnu pēc "patīk" kritērijiem, bet pēc objektīviem uzticamības rādītājiem. Kādiem? Visādiem CSDD, TUF, MOT utt datiem. Un tie rāda, ka, jo vienkāršāka automašīna, jo uzticamāka.
Iespējams, apdrošināšana tādu auto gribētājus drusku apsēdinās.
Virši var kaut no ādas līst ārā, bet, ja tie nav pa ceļam, tad nekā
Tas balamute nav ar pilnu rubli mērāms ![]()
Kāds ir usa tv ražotājs?
Zviedru autotirgotāju reklāmprojekts?
Noņem gaia trubu no turbīnas, satausti ar pirkstu turbīnas vidus asi, pakustini. Ja ir jūtama radiāla kustība - turbīna beigta.