Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
skirem rakstīja:Viss jau būtu labi, ja to eļļas spiedienu varētu redzēt- mūsdienu autiņā tādu devēju (es domāju manometru) nav ir tikai sarkanā lampiņa, kad spiediens nokrītas ja nemaldos zem 0.5 bar, kad var teikt gan dzinējam gan turbīnai jau ir kirdiks. Tad ir jāliek papildus manometrs lai redz to spiedienu.
Sāku laikam par to ar piedomāt. Turbīnai jau otrais remonts. Pirmo reiz to taisiju leišos, nedariet, silti iesaku, gribēju kā labāk sanāca tikai sliktāk. Esot nepareizi salikuši.
Tu aizmirsi pateikt cik izmaksaja remonts un kur to taisiji.
audiks rakstīja:
skirem rakstīja:Viss jau būtu labi, ja to eļļas spiedienu varētu redzēt- mūsdienu autiņā tādu devēju (es domāju manometru) nav ir tikai sarkanā lampiņa, kad spiediens nokrītas ja nemaldos zem 0.5 bar, kad var teikt gan dzinējam gan turbīnai jau ir kirdiks. Tad ir jāliek papildus manometrs lai redz to spiedienu.
Sāku laikam par to ar piedomāt. Turbīnai jau otrais remonts. Pirmo reiz to taisiju leišos, nedariet, silti iesaku, gribēju kā labāk sanāca tikai sliktāk. Esot nepareizi salikuši.
Tu aizmirsi pateikt cik izmaksaja remonts un kur to taisiji.