iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
opelis 31.07.2009 8:52

Gadu atpakaļ bija sabriedusi situācija, ka vēl viens soda punkts un tiesības nost... Visi punkti savākti par ātrumu (darbs tāds...). Nopirku Whistler XTR 330 un rezultāts - nemainot pārvietošanās ātrumu gada laikā bez ātruma sodiem. Ir man arī CB rācija , kas komplektā ar radardetektoru ir labs džentlmeņa komplektiņš - Whistlers ideāls fotoradariem, rācija - krūmu slapstekļiem. Mantiņa naf lētākā - 235,- Ls maksāja, bet ņem visu veidu radarus, arī jaunās Iskras. Tie no lētā gala varot arī neņemt...

opelis 06.03.2009 17:33

seaman rakstīja:

opelis rakstīja: Nafig braukt pa to dārgo tiltu, krīze taču... Uz Helsinborgu iet prāmis, izmaksā gandrīz trīsreiz lētāk.

Helsingborg(S) to Helsingor(DK) = 37 Eiro! tas ir tikai 1(vienu) eiro lētak. makaroņņiks

Braucu no SE uz DK pa to tiltu, maksāju kkaut kādus virs 100 eur, atpakaļ ar prāmi nedaudz virs 30 eur. Cik precīzi neatceros, jo tādien sīkumiem nepievēršu vērību. Braucu ar VW LT garo un uz prāmja laikam tiku ar parasto car biļeti. Bija gan tas pagājšgad maijā laikam

opelis 06.03.2009 13:55

Nafig braukt pa to dārgo tiltu, krīze taču... Uz Helsinborgu iet prāmis, izmaksā gandrīz trīsreiz lētāk.

opelis 15.02.2009 8:59

Master_D rakstīja:

opelis rakstīja:

Uudensputns rakstīja: Nav tik traki,ārpus Rīgas runā pamatā tad,ja ir ko teikt

Man ir gan rācija, gan radardetektors. Rācija dod info ne tikai par ekipāžām un radariņiem, pāris reizes pateicoties tai neesmu uzmaucis tumšiem un glupiem ļautiņiem, suņiem, aļņiem un traktoriem a la T-40 bez uguņiem. Detektors - pārsvarā fotoradaram. Katrā ziņā izmantojot šito komplektu neesmu uzrāvies jau labu laiku tpu, tpu, tpu... Pārvietojos nedaudz virs atļautā, parasti 20-30 km/h robežās , par agresīvo sevi neuzskatu, nekad ne ar vienu nekožos un krāniem nemēros. Vienkārši darbs tāds...

Klau, kādās frekvencēs tu sēdi? Atvedu no US skaneri, tomēr vairak par taksistiem dzirdēt nav sanācis. Tiesa, nav bijis arī laika baigi iedziļināties.

Īsti nesapratu jautājumu, kas tas par skaneri? Ja rācija, tad CB un darbība latviski un krieviski notiek 13 kanālā. Lietuviski - 12 kanālā.

opelis 14.02.2009 22:57

skirem rakstīja: Kāda rācijas lietojat un kādās frekvencēs 'sēžat"

Man ir COBRA, pirkta Polijā kopā ar antenu pa 40 Ls. Kanāls, protams , 13.

opelis 13.02.2009 20:37

Uudensputns rakstīja: Nav tik traki,ārpus Rīgas runā pamatā tad,ja ir ko teikt

Man ir gan rācija, gan radardetektors. Rācija dod info ne tikai par ekipāžām un radariņiem, pāris reizes pateicoties tai neesmu uzmaucis tumšiem un glupiem ļautiņiem, suņiem, aļņiem un traktoriem a la T-40 bez uguņiem. Detektors - pārsvarā fotoradaram. Katrā ziņā izmantojot šito komplektu neesmu uzrāvies jau labu laiku tpu, tpu, tpu... Pārvietojos nedaudz virs atļautā, parasti 20-30 km/h robežās , par agresīvo sevi neuzskatu, nekad ne ar vienu nekožos un krāniem nemēros. Vienkārši darbs tāds...

opelis 16.01.2009 9:29

mansotraises rakstīja:

rt rakstīja: eu, a cik skaļi es mežā drīkstu bļaut?

ja nu kāds sēņotājs sadzird un uztver to kā naida kurināšanu?

visiem jātur mutes ciet

demokrātija pa pirmo

da sūds ar to sēņotāju. Galvenais, lai kāds alnis riesta laikā, tevi nenotur par panīkušu konkurentu uz vienīgo mātīti

vēl trakāk, ja notur par mātīti...

opelis 06.01.2009 13:27

msh rakstīja: Cik tad tai merivai gadi/nobraukums, ka visi amarti jāmaina?

Nezinu par opeli, bet manai Jettai pie 96 t.km (30% asfalts, pārējais gruntene) parādījās graboņa , VW centrā pēc hadenes diagnostikas nomainīja vienu buksi(127 Ls ar jauno PVN), esot pamīksta. Pārējā hadene esot ideaļņiks. Graboņa palika nemainīga, servisā parastajā atrada akmeņus aiz plastmasas bruņas....

opelis 27.09.2008 20:27

msh rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Kāds man nepateiks, vai eļļu T4 2.5TDI mtoram var nomainīt mājas apstākļos?

Kuras vieglās automašīnas kādam motoram nevar?

Vienreiz pamēģināju- baigais čakars ar motora bruņu, uz bedres ļoti grūti noņemt un pielikt vispār braucu uz servisu uz pacēlāju...

opelis 08.09.2008 9:04

Vai tikai metāllūžņos nesanāktu tie paši 100Ls...

opelis 03.09.2008 11:29

Uggga rakstīja:

opelis rakstīja:

modena rakstīja: Kad būs saskarsmē LVCeļos ar atbildīgajiem par plānošanu un prognozēšanu - tad sapratīs... tici man - Šlesers kaut arī ir lieks prikolists- bet viņš to pensionāru kantori vismaz piespieda kaut ko plānot.... lielākā mērogā...

Kad mēģināju kādai isai nozīmīgais šosejai izbīdīt labāku variantu - tad atbildīgie teica ka nah.... ja pie noteikta noslogojuma robežojas divjoslu un divbrauktuvju ceļš..... un kad skaidri zini - ka divbrauktuvju ceļš būtu ar perspektīvu uz 50 gadiem.... bet divjoslu ceļš - uz 15.... bet tev saka- ka vot kad tajā čuhņa intensitāte būs pie 80% no ceļas caurlaides spējas.... kaut jau pie 40% uz katra otra kilometra ir pa statistikas līķim.... tad ko var teikt....

Serbijā patika tas - ka redzēju vienu no idējam ko varētu pie mums īstenot... baigi labi uzlaboja satiksmi.... + deva psiholoģisko atslodzi.... savukārt pie mums ir ceļš bez perspektīvas- kad nervi netur, cilvēks noraujas... iet uz risku un notiek CSNg....

Visbēdīgākais.... ka atšķirībā no mums, grieķi tais pa max tur kur var un kur nevar atstāj divjoslu.... bet pie mums divbrauktuvju netaisa kamēr visā posmā nespēj tādu izbūvēt....

Domāju, ka LV ļoti labi derētu ceļi kā Zviedrijā- ar trim joslām ar reverso vidējo joslu. Izbūves izmaksas gandrīz tādas pašas kā patreiz, būvējot poļu tipa ceļus ar platajām nomalēm...

LV uz tādiem ceļiem nespētu lasīt kopā purns-purnā salikušos, jau uz 1,5 joslu Via Baltica regulāri tādus var redzēt.

Zviedrijā neesi bijis... Reversajā joslā kustības virziens ik pēc diviem kilometriem tiek mainīts un joslas tiek nodalītas ar metāla barjerām, apdzīt var tikai tajos posmos, kur tavā braukšanas virzienā ir divas joslas . Platuma ziņā tas pats murgainais Via Baltica vien ir, bet braukšana daudz drošāka.

opelis 03.09.2008 11:03

modena rakstīja: Kad būs saskarsmē LVCeļos ar atbildīgajiem par plānošanu un prognozēšanu - tad sapratīs... tici man - Šlesers kaut arī ir lieks prikolists- bet viņš to pensionāru kantori vismaz piespieda kaut ko plānot.... lielākā mērogā...

Kad mēģināju kādai isai nozīmīgais šosejai izbīdīt labāku variantu - tad atbildīgie teica ka nah.... ja pie noteikta noslogojuma robežojas divjoslu un divbrauktuvju ceļš..... un kad skaidri zini - ka divbrauktuvju ceļš būtu ar perspektīvu uz 50 gadiem.... bet divjoslu ceļš - uz 15.... bet tev saka- ka vot kad tajā čuhņa intensitāte būs pie 80% no ceļas caurlaides spējas.... kaut jau pie 40% uz katra otra kilometra ir pa statistikas līķim.... tad ko var teikt....

Serbijā patika tas - ka redzēju vienu no idējam ko varētu pie mums īstenot... baigi labi uzlaboja satiksmi.... + deva psiholoģisko atslodzi.... savukārt pie mums ir ceļš bez perspektīvas- kad nervi netur, cilvēks noraujas... iet uz risku un notiek CSNg....

Visbēdīgākais.... ka atšķirībā no mums, grieķi tais pa max tur kur var un kur nevar atstāj divjoslu.... bet pie mums divbrauktuvju netaisa kamēr visā posmā nespēj tādu izbūvēt....

Domāju, ka LV ļoti labi derētu ceļi kā Zviedrijā- ar trim joslām ar reverso vidējo joslu. Izbūves izmaksas gandrīz tādas pašas kā patreiz, būvējot poļu tipa ceļus ar platajām nomalēm...

opelis 27.08.2008 12:11

V8 rakstīja: Vai kādam ir pieredze ar auto uz Horvātiju?

Ir.

opelis 27.08.2008 8:52

M77 rakstīja:

KOHINURS rakstīja: Jau ne pirmo gadu Rīga-Vecumnieki-Nereta-Daugavpils, 127km, miers un daba

Ne vienmēr! Nereta-Aknīste ir ~20km pa granteni, kas pēc lietavām bieži vien ir drausmīgs ceļš. Aizpagājušo reiz, kad tur braucu sanāca ietest pāris pamatīgā bedrēs, pēc kā vēlāk bija jāmaina gultnis. Pagājušoreiz ceļš bija labāks, bet vienalga vienai riepai pumpa - jāmaina. Ieteicams uz laukiem braukt auto, kam ir augstāka profila riepas (manam bija 205/55R16).

Šogad 10 km no tiem 20 noasfaltēs, patreiz cītīgi ber šķembas, uz nākošgadu solās atlikušos 10 km arī asfaltēt

opelis 13.08.2008 17:56

raimondsm rakstīja: Biezi apdzīvotai rūpnieciskai Vācijai kā ēst vajag gāzi. Tadeļ tā ir atkarīga.

Maz apdzīvotai Latvijai ar nejēgā daudz krūmu un lauku vajag daudz mazāk naftas produktus un gāzi un vajadzētu vēl mazāk, ja tā jēgtu izmantot vietējos resursus. Pasaules padomdeveji globalus tekstus bīdot Latvijas īpašo situaciju nemaz nezina, tie spriez par blīvi apdzīvotam industriālām valstīm.

Medijs, kurš par valsts naudu izvairās no šo sakarību saskatīšanas nodarbojas ar kaitniecību.

Lidz ar to vietējo resursu izmantošana pārvērsas par politisku un neatkarības jautājumu.

Jēkabpilī uzbūvēja koka granulu brikešu rūpnīcu, kuras produkciju 99% iepērk zviedri un izmanto elektrības ražošanā (TEC). Godmaņpaps elektrību sapņo ražot no krievu gāzes vai ukraiņu oglēm ...

opelis 13.08.2008 15:45

Gregers rakstīja: Pļee, un tu tiesām tici, ka gadījumā ja Krievija pieprasīs eiro atdot Latviju eiro uzsāks karu ar Krieviju!?

Nu naivs gan tu esi...

Es domāju, ka patreiz mēs neesam interesanti krieviem, jo tranzītu šie novirza caur savām jaunajām ostām un trubām, naftas mums nav, un vispār čakars ar kaut kādu mazu un savā starpā kašķīgu tauteli.. Un tad vēl ar citiem lielajiem jāsarunā, lai nebļaustās. Vienkāršāk uztaisīt mācības saviem rīkļu rāvējiem valstiņā par kuru neviens neiespringst. Tiem vismaz ir kaut kāda tehnika uz ko patrenēties pašaut, a uz ko ta Latvijā šaus?

opelis 13.08.2008 15:33

mansotraises rakstīja:

opelis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Nu gan lohs esi, tu iedomājies, ka būvnieks tā vienkārši ceļu būvē, kur grib un caurtekas liek, kur pagadās???

1.nevienu par lohu es neesmu nosaucis, tamdēļ nevajag apsaukāties, kā bērnudārzā.

2.nevis iedomājos, bet esmu to pieredzējis, jo strādāju ar ceļu būvniecību saistītā profesijā.

3.visi būvnieki nav vienādi. tā ka ja esmu aizskāris tavas cēlā un pareizā būvnieka jūtas, ļoti atvainojos.

Labi, miers. Būvējam, kā protam un kā sanāk, bet jāsanāk labi, vismaz pie tām prasībām un būvuzraudzības, kas ir uz Jēkabpils -Varakļāni ceļa... Visam 100% jāatbilst projektam, tātad, ja ir ass nobīde, tātad tā ir paredzēta projektā... Cits jautājums ir par to ', ka pasūtītājs un projektētājs daudz ko nav saskaņojis ar tiem pašiem pieguļošo zemju īpašniekiem, tāpēc rodas konfliktsituācijas..

opelis 13.08.2008 15:05

Ja kāds atceras, tad 90 to sākumā bija doma par D-pils autonomiju , ja tai laikā krieviem nebūtu savu problēmu zavals, tad tagad tas , kas notika Gruzijā jau gadus piecus - sešus būtu iemēģināts pie mums. Mums paveicās ar to, ka paspējām tikt nato, gruzīni nepaspēja. krievi ar dārgo naftu un gāzi tagad ir zirgā un dara ko grib.

opelis 13.08.2008 14:47

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Nu gan lohs esi, tu iedomājies, ka būvnieks tā vienkārši ceļu būvē, kur grib un caurtekas liek, kur pagadās???

opelis 05.08.2008 17:18

Rēķins vienkāršs- 1 tonna frēzmateriāla maksā 3 Ls, mašīnā ietilpst 15 līdz 25 tonnas, vešana - ap 0,65 Ls/km, līdzināšanai greiders - 30 Ls /h.

opelis 30.07.2008 9:14

KSI rakstīja: Nu šeit vietā ir vecs krievu teiciens: «Dai ur@ku" target="_new">dur@ku hu1 xrustaljnij - i hu1 razabjot, i ruki porezhet»

Tautas tiesības atlaist Saeimu ir laba lieta, tikai mums PAGAIDĀM lielākā daļa no vēlētājiem ir nestabili savā politiskajā viedoklī (pareizāk sakot, neviedoklī) - viena neliela reklāmas kampaņa un viedoklis mainās par 180.

Tāpēc piekrītu tiem, kas saka - ir jāiet un jābalso NĒ

pilnīgi mans viedoklis

opelis 23.07.2008 18:50

rudens68 rakstīja:

Sinn rakstīja:

Seene rakstīja:

Kā tev pašam ar collām? 800 km nobraukti 7h IR 114km/h... Un lai sasniegtu šādu vidējo, patiešām ir lielu daļu ceļa jābrauc uz 200. Par to jau arī te diskutējam.

Es nerunāju par vidējo ātrumu, parēķini pats:

Frankfurte – Dānijas robeža ~520km. Pa bāni. Cilvēks rakstīja, ka braucis ar 170-200, tātad šo attālumu var nobraukt ~3h. Konin - frankf ~ 270km, ar ātrumu 130 nobraucama 2h.

Un pašās beigās nezin kapēc vēl parādās vidējais ātrums 114kmh. Tad ko - 2h mīzis un ēdis?

Ziniet ko – nu nepūtiet, tas ka vienā taisnē uzspiedās 170kmh nenozīmē ka tāds ir vidējais ātrums

Ja ja jaa 3 stundās 520 km nmierīgi ))))

Arī braucot pa bāni un turot virs 170, vidējais ātrums tāpat nebūs 170. Pietiek trāpīties uz pāris km aiz kādas fūres, kas iet garām citai fūrei, kā no tā lielā vidējā nekas nav pāri palicis. Man radies iespaids, ka tikai daži te ir tādi, kas paši tālāk par Bausku ir bijuši.

Reāls gadījums pirms apm mēneša- Iebraucu Polijā, pie Suvalkiem mani apdzina mersis un multivans un nenormālā ātrumā aizvilka prom , mēģināju sēdēt astē, bet bija pārāk ekstrēmi. Vakarā iebraucu Vācijā un pirms Berlīnes uz bāņa iebraucu stāvvietā un tur satiku diktos skrējējus. Apsteiguši mani tie bija par kādu pusstundu- stundu, jo es gāju ēstuvē iekšā, bet šie, mutes slaucīdami- ārā..

opelis 17.07.2008 22:38

Dugass rakstīja: vot i mal domaat, ka mentiem tur deg zaljais. vismaz pa labi tochna.

mentiem deg zilais..

opelis 17.07.2008 22:31

Braucu pavasarī uz Dāniju. No Konin Polijā līdz Dānijas robežai pie Flensburg 7 stundas un 800 km. Matemātiski sanāk 114km/h. Reāli Polija ne mazāk par 130 , kur var, protams, pa DE visu ceļu bānis un 170-200 . Laikam divas reizes apstājāmies pačurāt un iedzert kafiju. Dīzeli VW 1.9 TDI notērēja 6.5 l uz simtu, parasti- ap 5 l/100km.

opelis 13.07.2008 22:39

andzha rakstīja: Milicijas sen kā vairs nav, vai arī esi iepeldējis RU teritorijā.. Pirms šādu tekstu cepšanas varbūt derētu apdomāt, cik smuki iekš delfi.lv izskatītos raksts par avārijā cietušu mikriņu ar dz-sv dalībniekiem, kā arī par smuko korķi dēl viena m-daka, kas nespēj saskatīt papildsekciju un uztaisa smuku crashu pašā piemērotākajā brīdī.

Par ātrumu piekrītu , nejag to pārāk pārsniegt , bet par miličiem ne, jo tāda attieksme bija LPSR milicijai, normāli policisti nevis absurdi sodītu , bet tiem daudzajiem lauku iedzīvotājiem, kas to krustojumu ar absurdo satiksmes organizāciju redz pirmo reizi, palīdzētu, organizējot tur satiksmi. Jāatzšt, ka vakar pēc noslēguma koncerta viņi to arī darīja..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti