Kindzulis rakstīja: mosh kmh a to sanaak ka vecais t4 uz 180 pucee
kmh, točna
Kindzulis rakstīja: mosh kmh a to sanaak ka vecais t4 uz 180 pucee
kmh, točna
recluse rakstīja:
Velomens rakstīja: Es jau gan labāk izvēlos 17 stundas ar auto un 75 litri saļaras!
Līdz Berlīnei tik ilgi nav jābrauc, man liekas. Pagājusaja vasarā (vēl bija robežu kontrole) tika veikts pārbrauciens Hamburga - Rīga, un tad sanāca ~17 stundas ieskaitot apstāšanos degvielas uzpildei un normalai ēšanai. Patēriņš kkur ap 8l/100km diesel.
Regulāri braukāju uz Berlīni- no rīta pusastoņos ievempjos savā vecajā T4 un nebraucot ātrāk par 120 mph īsi pirms vienpadsmitiem vakarā esmu Berlīnē pie Šonefeldas lidostas... Cauri panu valstij parasti minu maršutā Suwalki- Lomža- Ostroleka - Ciechanow- Kutno - pa bāni garām Poznan- un tur jau Berlīni var gandrīz redzēt. Uz vienu galu tērējās ap 100 l dīzeļa t.i. 88 Ls statika cenās.
krupiss rakstīja: Pēc 1.5 gada būs topiks `ko darīsiet, kad dīzels maksās 2Ls/litrā?`
Pēc Jāņiem tas būs...
Ar VW Jetta 1,9 TDI ar kompi pa nullēm kilometrus divdesmit točna esmu nobraucis.
Novembrī braucu no Tallinas uz Helsinkiem un atpakaļ ar Tallink. Braucamais bija VW T5 Long, bet nopērkamas bija tikai biļetes vieglajiem...Nekādu problēmu, iekša laidēji pat neskatās uz biļetēm, tikai savāc tās...
arba rakstīja: Pirms 2,5 gadiem braucu no Daugavpils - Ilūkste -Subate -Aknīste -Nereta- Valle - Vecumnieki - Baldone -Rīga
Normāls asfalta ceļš, vidū bija kādi 40 km zemes ceļa, bet labā sāvoklī, tagad iespējams jau zem piķa.
Ceļs apiet visas apdzīvotās vietas, pilnīgs tukšums no citiem auto, policistiem un arī benzīntankiem
Man jau liekas, ka tur vismaz 1 h ietaupa un kaudzi ar nerviem
Zemes ceļš palicis vairs tikai nepilni 20km Rite- Aknīste. Šogad arī desmit km no tiem asfaltēs. Vienīgi vēl ir problēmas ar Ērberģe- Nereta, tur arī šogad 17 km remontē. Bet arī neskatoties uz to 150 km Aknīste - Rīga /Salu tilta aplis/ braucu pusotrā stundā . Vislēnāk iet posms no Ķekavas apļa līdz Rīgas robežai...
Ja paskatās ss.lv , tad var atrast arī lētāk. Martā pats braucu pa Itāliju, ņēmu no džekiem pēc sludinājuma, bija 2006. gada Tranzīts un 2008. gada Fiats, ceņņiks 45 Ls, pēc 1. aprīļa gan būšot vasaras cena, laikam 60 Ls. Braucu ar tranzītu, jo dukāts vēl nebija noreģistrēts..ja ir interese, varu iedot numuru..
i_edgars rakstīja: Dīzeli nav iespējams mīnusos uzsildīt līdz darba temperatūrai darbinot bez slodzes tukšgaitā!
Ja kāds vēl nezina.
.
Man ir bijuši divi dīzeļi, kuri mīnusos nesila- Ford Transit astoņdesmit kaut kura tur gada un T-40 /soroks/ , jaunākai tehnikai jau parasti ir kaut kādi pribambasi - autonomkas utt. Darba transportierim ir dzinēja autonomka, personīgajai džetai arī pat nezinu, kas, bet abi darba temperatūru sasniedz tikai nedaudz ilgāk par becīnnieku..
Nu, skatos, visi te kriminālie profiņi - IMEI, ZZ utt. Runa tač bija par pamestu golpu, nevis svaigiem masu kapiem...Mentiem nav citu ko darīt, kā noskaidrot zvanītāja identitāti.....
Šādā gadījumā pa bāni bija jāmaksā tikai Polijā (3x11 zloti). Vācijā ir pa frei. Austrijas viņjete maksāja 17 EUR (ņēmu īsāko termiņu), čehos ar par bāni jāmaksā (viņjetes var nopirkt DUS un robežpunktā, bet DUSos ir lētāk).
Man liekas, ka tevi ir apčakarējuši ar Austrijas vinjeti...Esmu Austrijā bijis reizes padsmit un droši zinu, ka uz 10 dienām uzlīme maksā 8 EUR. Uz čehu robežas ir piedāvājuši uzlīmi pa 17 EUR, bet iebraucot valstī DUSā tā maksā 8 EUR.
opelis rakstīja: Deviņdesmito gadu vidū bija man paziņa - strādāja CSDD , tad nu šis stāstīja - bijuši pieredzes apmaiņā uz Vāciju, tur tusējuši ar TUV un lielceļu policiju (kobru) . Džeki no policijas dalījušies pieredzē - par cik tad jau uz bāņiem regulāri palika kāds no austrumbloka, kura vāģis bāņa ātrumus nav izturējis, tad šiem esot iemācīts, ko jautāt krievam, latvietim, leitim, polim, ukrainim utt. Jāprasa ir "*******ja iļi p.i.z.d.j.e.c." Ja pirmais variants, tad pats tiks galā, šie ar migalkām vienkārši pastāv, ja otrais- tad sauc evakuatoru.
dabūju banu- tur, kur tās zvaigznītes, tur jābūt vārdam, kas sākas ar HU un beidzas ar ŅJA
Deviņdesmito gadu vidū bija man paziņa - strādāja CSDD , tad nu šis stāstīja - bijuši pieredzes apmaiņā uz Vāciju, tur tusējuši ar TUV un lielceļu policiju (kobru) . Džeki no policijas dalījušies pieredzē - par cik tad jau uz bāņiem regulāri palika kāds no austrumbloka, kura vāģis bāņa ātrumus nav izturējis, tad šiem esot iemācīts, ko jautāt krievam, latvietim, leitim, polim, ukrainim utt. Jāprasa ir "Huiņja iļi p.i.z.d.j.e.c." Ja pirmais variants, tad pats tiks galā, šie ar migalkām vienkārši pastāv, ja otrais- tad sauc evakuatoru.
Radaru zibšņus esmu ķeris daudz un daudzkur- DE, AT, DK jau sākot no 1996. gada un pagaidām kartiņas neesmu saņēmis. Pirms gada Grācā dabūju arī plāksteri logā, ko glabāju kā relikviju, bet arī nekā. EST pirms gadiem sešiem uzrakstīja bargu protokolu par lielām naudiņām, laikam 85 latos, bet arī nekā...
Kaspersky rakstīja: Kuras frekvences estos atstāj? Cik zinu, tur ir Ka un Laser. Visas trauksmes bija Ka, bet tas nenozīmē, ka nevarētu būt arī K.
Leišos visas izmanto, tur vispār vāks.
Da pļin , tie leiši ir max 300 km var jau nobraukt puslīdz normāli, nepārkāpjot , pats tā daru , kaut gan tāpat esmu uzrāvies..un pat bargi..
tadsjautues rakstīja: gaisa devejs jajas tape ir tie duumi
Tad jaudas nebūtu.. Nomaini gaisa filtru, tad dienu pabrauc ar parasto ātrumu, bet ne augstāk kā trešo robu un iziesi to skati.
Reiha rakstīja: Lieta tāda, ka ir dizelis no rītiem un arii darba dienas beigas,kad auto ir nostāvējies, slikti "lec" , ar akumulatoru viss ir kārtībā - jauns, tādēļ motoru griež labi, bet ir jagriez salidzinoši ilgi kamēr beidzot "pielec", dumo - zilgani dumi, auto uzslistot "lec" uz pirma grieziena. Liekas smiekligi, bet auto jagiež ka vecs traktors, lai to pielaistu... Bet nopietni ludzu sakiet, kas tam varētu būt par iemeslu?
Paldies!
Pie pašreizējās ziemas arī ar pāris nesildošām svecēm būtu jālec... Iespējams, ka no augstspiediena sūkņa pa obratkas vārstu degviela lēnām aiziet prom. Pašam tā ir bijis..
sajugs rakstīja: Ātrumu rāda, bet neskaita nobraukto attālumu.
Tad nu divi jautājumi:
1) no kuriens šis ņem informāciju?!
2) vai kāds irkādreiz izlīdis no šādas situācijas?
Brauc tik tālāk, man bija audi100 arī km neskaitīja....nobraucu kādus 200 000 km un pārdevu kā 130 000 (tik bija , kad beidza skaitīt)
Bikiņ jau ir - teicu - ņem santu, šis it kā jā, bet sieva gribot, lai būtu ne tā kā citiem...nu tagad ir arī..
Aizmirsu pierakstīt, ka nobraucot kaut kādus 14 k. km eļļas uz tausta vairs neesot bijis un dīzeli tas tomātlops rij 15 litrus, kaut visur rakstīts, ka vairāk par 10 nevajadzētu būt...jauna mašīna...
Grecco rakstīja: Arī pētīju tos SUVUs jo vajadzēja .... noteikums bija 7 vietas un dīzeļtomāts .... tam atbilda tik Captiva un Santa Fe .... izvēlējos maksimālās komplektācijas Santa Fe un esmu apmierināts ... nevienam ko pazīstu ar nav bijušas ar santikiem problēmas ...
Nedaudz offtopic-- piektdien korišs aizdzen uz pirmo apkopi savu Captivu un pie reizes džekiem prasa, lai apskatās, kas hadenē grab... Es biju autā - džipveidīgajam, kurš neko citu kā pilsētu nav redzējis (toč zinu) pie nepilniem 15 k.km grab tjagas..un labākais, ka adam auto darboņi paziņoja, ka atrast neko nevarot, lai tik grab tālāk...tas esot normāli...
Pa ceļam Kauņas tirgū iebrauksim?
edza1970 rakstīja: ESmu bijis ar kemperi pabraukājis, bet jēga lietot laika itr tikai dārgajās valstīs, piemēram Norvēģijā. Tur mūsu maki tikai paēdot lētās ēstuvēs cieš nenormāli. Alus glāze makā ap 9 LVL, kafijas krūze STATOIL 4,5 LVL utt. Tā kā eiropas pārtikas cenas ir mūsu līmenī, tad noteikti izdevīgā ir braukt ar vieglo un īrēt apartamentus vai meklēt lētākus hoteļus. Jo kempera noma dienā ir vismaz 1 vai pat 2 numuri lētākā viesnīcā. adzīve kemperī ir ok, bet labāk nedoties garā ceļojumā nepamēģinot pabraukt šādā pat kompānijā kaut 2-3 dienas. Jo saspiestība ir pietiekoši traucējoša.
Tieši manas domas - kad pagājušogad izbraucu Norway, secināju, ka lētāk un vienkāršāk būtu ar kemperi. Uz europu domāju, ka jāpamēģina visai ģimenei- t.i. četri cilvēki un suns.
opelis rakstīja:
nomiks rakstīja:
jurkins rakstīja: Visa pasaule jau var but,bet Polijaa jau gan vajag pilnvaru !!!!!!!!!!!
Nemulsini tautu!
Pilnvaru Polijā vajag tad, ja tehniskajā pasē (īpašnieks vai turētājs) norādītā persona neatrodas transporta līdzeklī.
Ja turētājs vai īpašnieks ir juridiska persona, tad pilnvaru vajag obligāti.
Vai varbūt pat divas pilnvaras- vienu no īpašnieka - turētājam un otru no turētāja- draiverim?
A pilnvaru vajag no kā - no turētāja vai īpašnieka, ja abi ir juridiskas personas?
nomiks rakstīja:
jurkins rakstīja: Visa pasaule jau var but,bet Polijaa jau gan vajag pilnvaru !!!!!!!!!!!
Nemulsini tautu!
Pilnvaru Polijā vajag tad, ja tehniskajā pasē (īpašnieks vai turētājs) norādītā persona neatrodas transporta līdzeklī.
Ja turētājs vai īpašnieks ir juridiska persona, tad pilnvaru vajag obligāti.
A pilnvaru vajag no kā - no turētāja vai īpašnieka, ja abi ir juridiskas personas?
Yetti rakstīja:
opelis rakstīja: ...
Regulāri braukāju uz Berlīni- no rīta pusastoņos ievempjos savā vecajā T4 un nebraucot ātrāk par 120 mph ...
nu Tu zvezdanul... nebraucot ātrāk par 120 jūdzēm stundā... tas sūc brīvajā kritienā to neattīsta...
Ātrāk točna nebraucu, virs 180 kmh paliek žēl tā vecā dzelža, tomer jau seši gadi auto..