SuperZigis rakstīja: kāpēc gan nevarētu VISU Rīgas apvedceļu pārtaisīt par KĀRTĪGU Ātrgaitas vairākjoslu ceļu katrā virzienā ar NOBRAUKTUVĒM un UZBRAUKTUVĒM,ieskriešanās un bremzēšanas joslām- līdzīgi kā Vācijas autobāņi ?
Mums ir tik dumji ceļi Būvnieki
Pri čom tur būvnieki???? tad jau par statikā ielietu sūnainu dīzeli jāatbild meičai-operatoram....
Ikdienā braucu ar T4 2002.g. 2,5 TDI bez interkūlera (88 zirgi), bet esmu palietojis arī T5 Caravelle 2007. g. un T5 Caravelle 2005. gads . Abiem T5 ir 2,5 TDI 130 zirgi R5 dzinēji, jaudīgāki par manu T4 ir, bet braucot nesportiskā režīmā tā šķirba nav pārāk jūtama. T5 mīnusi - kaut arī Caravella, bet ļoti skaļa, manam transportierim ir mazāk decibelu. Jaunākajam T5 gļukoja klima, pati slēdz ārā ventilatoru, lai to ieslēgtu, drudžaini jāspaida autonomkas pogas, līdz ventilators atdzīvojas. Un tas notika katru reizi pēc dzināja iedarbināšanas un arī kustības laikā...VW servisā teica, ka paši esam kaut ko saspaidījuši...viņiem tā nenotiekot.
Uz grants ceļa T4 stabilāks, piedevām T5 durvju ailās sakrājas putekļi (ne tikai uz grants ceļiem) un verot durvis ar mākoni tiek ierauti salonā. Katrā ziņā vecais man šķiet uzticamāks, varbūt pierastāks...