iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
opelis 13.11.2007 10:02

Ikdienā braucu ar T4 2002.g. 2,5 TDI bez interkūlera (88 zirgi), bet esmu palietojis arī T5 Caravelle 2007. g. un T5 Caravelle 2005. gads . Abiem T5 ir 2,5 TDI 130 zirgi R5 dzinēji, jaudīgāki par manu T4 ir, bet braucot nesportiskā režīmā tā šķirba nav pārāk jūtama. T5 mīnusi - kaut arī Caravella, bet ļoti skaļa, manam transportierim ir mazāk decibelu. Jaunākajam T5 gļukoja klima, pati slēdz ārā ventilatoru, lai to ieslēgtu, drudžaini jāspaida autonomkas pogas, līdz ventilators atdzīvojas. Un tas notika katru reizi pēc dzināja iedarbināšanas un arī kustības laikā...VW servisā teica, ka paši esam kaut ko saspaidījuši...viņiem tā nenotiekot.

Uz grants ceļa T4 stabilāks, piedevām T5 durvju ailās sakrājas putekļi (ne tikai uz grants ceļiem) un verot durvis ar mākoni tiek ierauti salonā. Katrā ziņā vecais man šķiet uzticamāks, varbūt pierastāks...

opelis 12.11.2007 16:26

SuperZigis rakstīja: kāpēc gan nevarētu VISU Rīgas apvedceļu pārtaisīt par KĀRTĪGU Ātrgaitas vairākjoslu ceļu katrā virzienā ar NOBRAUKTUVĒM un UZBRAUKTUVĒM,ieskriešanās un bremzēšanas joslām- līdzīgi kā Vācijas autobāņi ?

Mums ir tik dumji ceļi Būvnieki

Pri čom tur būvnieki???? tad jau par statikā ielietu sūnainu dīzeli jāatbild meičai-operatoram....

opelis 03.11.2007 21:02

George rakstīja:

bummerr rakstīja: ir doma iepirkt kadu no tiem pocket gps, kaa piem., TOM TOM ONE XL. kaa ir ar tam LV karteem , tipa tikai 62% parklajums? nav taa ka tur tikai riiga un plus kadas 4-5 lielakas pils un viss??? turklaat saka ka tur ir latieshu val? tochna?

moz kadam ir pieredze ar kadu citu, tochna parbaudiitu "mazo- pocket" GPS?

Pats lietoju nokia e65 ar bluetooth gps (darbojas arī ielikts kabatā) uztvērēju. Latvijas kartē ir gan rīga (joprojām ar kļudām), gan visi rajona centri ar ielām un māju numerācijām. Ir arī pagastu centri un tos savienojošie ceļi (nepilnīgi, bet aizbraukt var).

Man ir gan Nokia, gan uztverejs, bet nav kartes , bija demo versija no neta, bet beidzaas, peerkot jaamaksaa 70EUR, naudas zheel...ko dariit?

opelis 23.08.2007 22:08

Aizbraucu pie brālēna uz laukiem, šis saka, laižam uz blakus miestu 20km uz balli. Braucam ar veco čezetu, darbināmais kloķis, kas reizē ir ātrumpārslēgs pēc remonta izrādās nav pieskrūvēts un pazūd jau pirmajā etapā. Moci var iedarbināt tikai stumjot un ātrums ir tikai ceturtais, piedevām stumšanai jābūt konkrētai, jo čežai ta sajūgs automātiskais. Moci iestumjam , brālēns uzlec uz tā, tad agriežas uz šaurā lauku ceļa (mocim tikai ceturtais robs) , brauc man garām, es ieskrienos un mēģinu uzlekt tam virsū - pēc treniņa sāka izdoties ar kādu trešo reizi. Līdz ballei tikām, dabūjām no vietējiem pa muti un laimīgi braucam mājās. A mocim izrādās nav uguņu, lietus arī šak līt. Braucam pa meža ceļu, vadoties pēc koku aprisēm debesīs. Vienā vietā brālēns piebremzē , prasu , kas ir , šis saka te kaut kur esot ceļš bijis pārrakts . Kādu gabalu braucam lēnām , laikam jau ceļu salabojuši, dod tik gāzi virsū, kā uzņemam ātrumu, tā uz mutes- nav gan tranšja aizbērta. Moci vairs iestut nevaram , kaut kas salūzis , stumjam atlikušos 6 km . No rīta izrādās, ka krītot bākas krāns aizgājis ciet..

opelis 24.06.2007 18:28

nafigators rakstīja: Kāds labs draugs ceļu policists man stāstija, ka bieži mēdzot tieši bembjus tāpat vien stādināt! Atbildē uz jautājumu kapēc, saņēmu - a tapēc, ka tajos visvairāk visādu lohu ir! (nopietni)

Piektdien biju kāzās, braucam visi rindā aiz jaunā pāra mašīnas, bet mūs visus visās iespējamās un arī neiespējamās vietās apdzen džeks ar pajaunu 330, kamēr tiek tieši aiz jaunā pāra džipa. Pēc kārtējās apstāšanās ar visām atrakcijām šis atkal visus apdzen, dažus pat konkrēti nogriezdams.. jā nepateicu šis pats arī bija kāzu viesis...

opelis 04.06.2007 15:38

VAZ2101 rakstīja: Apmēram no 1,5 līdz 2,5 k apgriezienu jūtama vibrācija. Vizuāli nevarētu pateikt ka dzinēja spilveni būtu beigti...bet tikai vizuāli. Vai arī gadās citi varianti????? Man tādas problēmas svešas ....jo strādajam ar virsbūvēm.

Mans paziņa dabūja mocīties ar līdzīgu problēmu V6 2,5TDI - izrādijās, ka vainīgs gaisa mērītājs. Pats braucu ar rindas piecinieku 2,5 TDI 2002.g. nobraukti 245000 km ne tai saudzīgākajā režīmā - viss štokos. nekādu izdiluma pazīmju. Džekam sešinieks ar it kā 130 tk km nobraukumu uz 10 tk km ēda divus litrus eļļas...

opelis 02.05.2007 17:51

subaru rakstīja: Aizbrauc uz VW centru - ielies tev Castrol LONG LIFE eļļu un paneli ārī pareizi noresetos

Nu nezinu gan, uz manu jautājumu VW centrā (2006. gada VW 1,9TDI) džeki teica tā: Kamēr auto ir garantijā- tikmēr 15 tkm, pēc tam - kā gribi... To kruto eļļuku šie tā īsti pat nepiedāvā...

opelis 20.04.2007 13:36

Ideots rakstīja:

Ozz rakstīja: Pastaav viedoklis, ka nevajag njemt kalnainaa apviduu ekspluateetu...

Comakam bij kraislerbuss no Šveices.

Pirmais ko dabuuja-nomainiit bremzu diskus, sajuugu, kaut ko kaarbai taisiija....

Tad jau lidojiens pa baani automasiinai ir saliidzinosi sanatorija.

Nedaudz oftopic, bet par tēmu.. Transporter buss pa Latviju noiet 240 k km pārsvarā pa grunteni un nekas nelūzt, bet braucot pa Austriju pārplīst divi patruboki un tosols ārā un arī bremzes sāk ķīlēt pie katras bremzēšanas. Tas, protams notiek svētdienā, kad servisi nestrādā un atbraucot mājās bremzes strādā ideāli...

un šis viedoklis ir kārtējais steroetips......

nu beidziet, ir zināmi pāris auto no Šveices ievesti, un nekas jamiem nav bijis......

Šveicieši ir vēl rūpīgāku par vāciešiem

opelis 13.04.2007 8:36

Daniels_Reebuss rakstīja:

opelis rakstīja: Viadā nepildītos, pat ja par velti dotu... Garantēts degvielas sistēmas remonts.. Nezinu, kādu draņķi viņi gan benžai, gan DD gāž klāt, bet gadu pabraucot ar viadas degvielu kirdik bija gan audi 2,3 inžektoram, gan tranzīta augstspiediena sūknim, gan T-40 sūknim un arī zāģim - kovārnim..

Kaut kāds neveiksminieks esi,laikam, man tā nav gadījies.

Tagad jau labi - ir gan statiks , gan neste mūsu sādžā, bet gadus piecus atpakaļ alternatīvas nebija. Zinu, ka netāls mans kaimiņš visiem saviem traķiem sūkņus remontēja. Zāģim degviela bāciņu saēda tā , ka pāri palika tikai plastmasas pļuriņa un meistars, kas zāģi remontēja, teica, ka es neesmu vienīgais , kam tā gadījies.

opelis 12.04.2007 19:54

Viadā nepildītos, pat ja par velti dotu... Garantēts degvielas sistēmas remonts.. Nezinu, kādu draņķi viņi gan benžai, gan DD gāž klāt, bet gadu pabraucot ar viadas degvielu kirdik bija gan audi 2,3 inžektoram, gan tranzīta augstspiediena sūknim, gan T-40 sūknim un arī zāģim - kovārnim..

opelis 27.03.2007 17:43

hatebreed rakstīja: Kādā veidā var tikt pie degvielas sūkņa, apskatījos beņķi, un gudrs netiku, zinu ka citām mašīnām beņķi var viegli noņemt, bet šitam gan ne, HELP!!!

Vai esi pārliecināts, ka tur vispār sūknis ir? Vai tik nav tā, ka augstspiediena sūknis pats degvielu no bākas pumpē...

opelis 20.03.2007 12:53

hacis rakstīja: mainiiju otrajam golpam prieksheejos bremzhu kluchus. vai nu kluchi nebija riktiigi, tipa pa biezu, bet visticamaak jau pats dumsh, sanaaca taa ka ar dziishanu uzdzinu. golps knapi knapi kustinaaja to auto ar defaultaa nobremzeetiem ritenjiem, labi veel ka diesels... taa ap garaazhaam paaris apljus apbraucu, mijkreeslii vareeja redzeet ka diski sarkani un miiliigi smird. bet neko kautkaa pietrinaas un peec tam bija ok. laikam toreiz pat neko nesabojaaju.

Ford Transit izjuka priekšējais gultnis. Nopirku jaunu, turpat pie veikala atrāvu iepakojumu, tipa, jāpārbauda komplektācija. Pārbaudīju, viss kārtībā. Aizbraucu mājās, mainu gultni, domāju, kādu santiku iesipīšu, pats nomainīšu. Gultni pa pusdienu nomainīju, tikai pārbaudot komplektāciju, biju izsējis tūbiņu ar oriģinālo smēri, a mājās vēl no žiku laikiem solidola toveris, iespiedu gultnī to. Pēc neilga laika braucu Itālijā pāri tiem viņu kalniem pa mazajiem ceļiem (santikus sipdams, bānim liru žēl bija) , pa priekšu itaļjaškins ar savu fiatu visu laiku smirdinās, domāju jāpārpīpē, apstājos. Izrādās man pašam bremzes smird, kalni tomēr. Priekšejais kreisais bremžu disks tāds rozīgs (jau tumšs pamatīgi bija, skats labs) un kaut kas čurkst. Gultņa aizsargkalpačoks tēlo Briseles puisīti- no ventilācijas caurumiņa tievā strūklā smuki tek ārā mans solidols. Rudenī pie pirmajiem saliem bremžu disks pārplīsa, noraujot arī kolodkas un suportu. Pats gultnis arī ilgi negāja...

opelis 16.03.2007 16:32

džeks auto pircis lietuvā....

opelis 15.03.2007 17:59

Juku laikos, kad bija problēmas ar bendžu, mans korišs no armijniekiem nopirka veselu benzovozu un to šķidrumu salēja pa 200 litru mucām un nolika malkas šķūnītī. Aizbraucu pie šā ciemos ar savu žiku, šis saka- bendžu varot man kādus simt litrus iedot. OK, piekraujam manu žiku ar plastmasas mučelēm , lejam no 200 l mucas spainī un no tā - mucā, kas žikam bažniekā. Lejot kādu piekto spaini redzu, ka no mucas uz spaini (plastmasas) pārlec statiskās strāvas dzirkstele un bendža aizdegās gan spainī, gan mucā. Liekot spaini zemē ,trāpu ar to uz malkas pagales, un spainis apgāžas, degošs benzīns tek uz pārējām mucām. Metrus 50 attālumā, pie kūts stāv vanna ar lietus ūdeni govs dzirdināšanai. Visu to ūdeni ar cauru lejkannu sanesu un salēju uz degošā šķūnīša ātrumā , kas , ja tiktu piefiksēts, būtu vismaz psrs rekords. Nodzēsām.... Vislabāk mums patika pārsteigtā govs seja, kad tā pēc īsa brīža ieradās no ganībām un konstatēja, ka ūdeņa ta nav. Pēc tam kādu nedēļu smirdēju pēc svilinātas cūkas, spalvas pat no padusēm bija izdegušas...

opelis 15.03.2007 13:20

Pagājšvasar darbā pieliku ģīmi un braucu lēnām mājās. Otrā rītā es un manas pohas braucam uz šanci, saule spīd, paliek karsti, ieslēdzu kondišku, a aukstā gaisa vietā nāk mēreni remdens. Jāpiebilst, ka pāris dienas atpakaļ kondiškai servisā mainīja kompresoru. Nu vsjo, braucu uz servi un ar kaujas sveicieniem uz lūpām eju lamāties. Veči atstiepj visādus pribambasus, mēra spiedienus un vēl kaut ko, saka, viss esot kārtībā. Saka, lai braucu iekšā angārā, iekāpju kabīnē un skatos, ka vakar mājās braucot esmu uzgriezis siltumu šorīt pohu mākts , to neesmu piefiksējis...angārā nebraucu, pa klaņiem un prom..

opelis 13.03.2007 13:09

Uggga rakstīja:

TDI rakstīja:

Kamikadze rakstīja: ja auto ir tahometrs, ta var eazy kontroleet aatrumu bez tam, kam to spido vaig, ja brauc vienaa pluusmaa ar citiem?

vot shitaa mans vaacu rac ~7gadus juuzeeja savu kukuruuzeri beigaas ,ap 2000 gadu , krievs nopirka 'baigi'' labo 89' 2,5TD kukuruuzeri ar 190kkm uz shiltes

Es jau te vienā topikā rakstīju, mācoties braukt, nolauzu senča Tercelim spidometra trosīti, ko varēja dabūt tikai par baigo $$$ no dīlera, tāpēc braukāja bez. Pirms pārdošanas uzlodēja pagaidu stiprinājumu un nebija nemaz odo jāgriež

vo,vo bija man oooo 100 89. gads, spidometrā kaut kāds aukstais lodējums atņirdzās praktiski pirmajā nedēļā pēc nopirkšanas, salodēju nedēļu pirms pārdošanas un sanāca, ka pa trim gadiem kaut kādus pārsimt km tikai biju nobraucis / reāli dienā man minimālais nobraukums ir 100km- uz darbu un atpakaļ/

opelis 12.03.2007 17:41

TKO rakstīja: Ok. Transit rūsē, bet labs dzinējs, Transporter ir labs, bet dzinējs jāpieskata.. Sanāk, ka abi ir kakaini.

Kas ir zināms par MB Vito? Vienīgais, ko zinu - degvielas patēriņš esot ap 9-10 l/100km. Tiesa?

Pazīstu divus vito īpašniekus un abi mēģina no tiem tikt vaļā. Hadene tiem neturot pat vācijā,kārbas esot draņķi un vispār tas neesot mersis. Es jau ņemtu t4 , ja ar 2,5TDi , tad principā to hadenes remontēšanu var pieciest. Arī ietilpības ziņā tas ir OK. Transit vizuāli ir lielāks, bet vw ir optimālāk izmantota telpa, tāpēc tas arī ir tāds kantains. No MB tikai sprinter, bet jārēķinās, ka remonti ir daudz sālītāki...

opelis 11.03.2007 20:21

i_edgars rakstīja:

Kamikadze rakstīja: www.tvnet.lv/...

lai nu ko viltot, bet FORD detaljas?!?!

Nu un tad! Tās viltotās detaļas kalpo rik pat ilgi, tikai cenas ziņā ir gandrīz 10x lētākas!!! Ja neuzskrūvētu cenas detaļām, tad nebūtu jēgas viltot. Ar turku smidzinātājiem sprauslām (dīzelim) nobraucu virs 100 000 km un pirku par 5$ gabalā...

Paši autobūvnieki ne tikai detaļas, bet pašas mašinas arī vilto un mums notirgo kā oriģinālu, teiksim vācu bmw, kaut tas taisīts krievijā, tāpat vw touranus un jettas taisa meksikā, pat meršus arī kaut kur tur ražo un tad brīnās, ka nav vairs tā kvalitāte, kas gadus 20 atpakaļ...

opelis 11.03.2007 20:12

shmurger rakstīja:

viagris rakstīja: Un nevis atmaksaasies, bet buus pa nulleem, peec 120000 saaks atmaksaaties.

Bt nu kaa man patiik tie klienti. Iebrien salonaa, a Primera diizelis ir? Es? A nakuj diizeli, cik nobrauc gadaa? Nu 10-15 tk km. Es saku, ka nemuuzham neatmaksaasies, a cilvis nesaprot, ka grib paarmaksaat 2000 euro plus bankas procenti no 2000 euro, a redz meenesi 10 lati mazaak baakaa ielies.

varbuut vnk piipls grib diizeli, a tu vinjam smadzeni cakaree ar savi idiotisko politiku- atmaksaasies, neatmaksaasies, nobraukums xujobraukums....

Ir arī daudz ļautiņu, kuriem ir gotiņa, kas soļarku dod. Man tāda ir un līdz ar to visi fana un pārējo aprēķini var mani neinteresē- jo man DD cena ir 0,00 Ls. un tādu kā es ir ļoti daudz...

opelis 10.03.2007 21:29

Labi ilgi esmu braucis ar 90 gada transit 2,5 D. Viena problēma- rūsa, darbā ir divi jaunāki viens pat laikam 2001. gada , arī rūsē. Hadene nenokaujama, nobraucu pa Latviju pāri par pusmiljonu, nomainīju sajūgu un pakaļējos amīšus divas reizes- pa granteni sadauzīja ar akmeņiem. Tagad tas transit sen jau pie cita saimnieka, nobraukts ap miljonu, bet lielajos aukstumos pats esot pielecis. Dzinējs labs. Patreiz braucu ar transporter 2002. g. 2,5 TDI- praktiski vieglais auto. Regulāri servisa apmeklējumi ar hadeni - oporas vien jāmaina praktiski ik pēc 20 tkm, sajūgu pie 200 tkm nomainīju. Pirms tam bij arī transporter 92. gads - tam arī dzinējs 2,4 D regulāri taisīja problēmas- mainīju galvu, tad virzulis izdega utt. Braukšnas ziņā viennozīmīgi labāks ir vw, daudz stabilāks.

opelis 09.03.2007 10:00

Man Jettai arī gads, tikai nobraukti gandrīz 60 tk km, arī divi garantijas remonti- radio viena poga iestrēga un kaut kādi pajoliņi mēģinot atlauzt bākas vāciņu sačakarēja tā mehānismu.

opelis 08.03.2007 11:12

DM rakstīja: Tikko pa SWH ziņoja. No šodienas jau ielās, ar pilnu aprīkojumu! It kā ķeršot agresīvos.

Vai tik neesi jau astoto martu sasvinējies... Teica taču, ka šogad, ja izdosies nopirkt mašīnas, Jaundžeikara ta nav, kas konkursu uzrīko...

opelis 01.03.2007 14:29

sintris rakstīja:

Man kā dīzeļmotoru nespecam neliels jautājiens iauto gaišajiem prātiem.

No 2001.gada Omegas tiek komplektētas gan ar 2,2 DTI ( laikam Ekotec) ,gan ar 2,5 DTI (laikam tas pats,kas BMW). Kurš būtu uzmanības vērts pirkšanas gadījumā?

P.S. Ja kāds dikti grib tikt vaļā no tamlīdzīgas Omegas,drīkst padot ziņu Piedāvājums tiks izskatīts.

viens opelis uz langstinju ezera stāv, vēl vari paspēt savākt

opelis 23.02.2007 12:22

Pamēģini braukt pa citu ceļu...

opelis 22.02.2007 18:49

Šorīt no rīta uz darbu braucot vienā posmā pat -33 satiku, arī pie palaišanas kādi -28 bija - nekādu problēmu. Bākā ir tīrs statika dīzelis, vismaz gadus divus citā tankā nav būts un ķīmija arī nav vajadzīga.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti