iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
opelis 20.02.2017 20:22

2009.gadā laikam bija tā, ka braucu pa bāni DE, sanāca iebraukt remontposmā ar ātruma ierobežojumu 60km/h uz 98km/h. Pēc pāris km apdzen netrafarētā ekipāža un novilka no bāņa. Saka- būs sods, bet tā lielumu noteiks tiesa, tāpēc jāiemaksā depozīts 100eur. Saku, ka neko nesaprotu, šie izvelk lapu, kur viss krieviski aprakstīts. Ja neiemaksā depozītu, policistiem ir tiesības paņemt mantisku ķīlu līdz tiesai - šie glauda manu Jettu un rāda, ka ķīla noskatīta. Saku - OK, bet vai nevar mazāku depozītu , man skaidras naudas tik daudz nav...šie saka - kein problem, un izvelk no sava auto bankas karšu termināli. Pēc pusgada uz mājām atnāca vēstule no tiesas, ka esot pietiesāts sods - 98 eur. Atlikumu ieskaitīšot kontā, gaidu vēljoprojām.

opelis 20.02.2017 8:55

Iedotu fanam banu saitā iauto.hu

opelis 15.02.2017 20:41

Tā bija sākotnējā projektā, tad LVC pateica, ka tas būs kosmiski dārgi un projektētājs pārtaisīja pavisam paplānu projektu - vienkārši izmetot ārā smilts slain. Tāds variants arī aizgāja iepirkumā. Bet, ka jau rakstīju, izdevās pierādīt pasūtītājam, ka bez smilts tas ceļš nekalpos ilgi. Ja būtu tīri pēc projekta uzbūvēts, tad tagad tam jau būtu ielāps uz ielāpa.

opelis 15.02.2017 20:32

Ja negribi netā pirkt, tad vislabāk iebraucot SK pirmajā benzīntankā. Arī pa bāni iebraucot, līdz pirmajam benzīntankam ir bezmaksas posms. Tas pats attiecas arī uz CZ. Pl pusē pērkot var sanākt krietni dārgāk, poļiem patīk nopelnīt uz to, ka nezini precīzu vinjetes cenu un ja arī zini, tad konverstācija uz zlotu mēdz būt savdabīga.

opelis 15.02.2017 19:25

Manuprāt sūknis noklājies. Jo ja būtu termostats, tad pečka dotu kaut kādu siltumu - mazāku, kad lielais loks un karstu, ja būtu mazais. Te izskatās, ka šķidrums necirkulē..

opelis 15.02.2017 14:33

xx89 rakstīja: Ja tā pabraukā starp tiem vecajiem lāpītajiem , bedrainajiem ir arī remontēti labi ceļi. Viens no labākajiem ir Jēkabpils-Rēzekne(posms līdz Madonas pagriezienam). Drīz būs 10 gadi remontam, perfekts. Rīga-Ērgļi no Kangara kalniem ieskaitot. Vasarā to grunti bieži līdzina, kaifs. Pagaidām maskavietis vēl tīri neko. No Jēkabpils braucot var ieekonomēt laiku salīdzinot ar daugavpileni. Labs ceļš Aizkraukle-Jēkabpils(kreisais krasts). Ir plānā pabeigt līdz pašai Jēkabpilij. Vingrošanai viennozīmīgi Vecpiebalga-Jaunpiebalga-Ranka. Tikai Vecpiebalgas galā vecākais asfalts sācis plaisāt.Viens no gleznainākajiem noteikti Bērzkrogs-Vecpiebalga, tagad arī bez bedrēm. Dvēselai jebkurš ap Gaiziņu vai no Piebalgas līdz Ērgļiem. Taču tad jābrauc labāk ar bembi.

Par Jēkabpils - Rēzekne posmu līdz Varakļāniem man patiess prieks, jo tik tiešām ļoti labi stāv jau 10gadus. Tas pēc neatkarības atjaunošanas bija lielākais vienlaidus rekonstruētais posms. Sākotnējā projektā projektētājs bija paredzējis ceļa segu būvēt bez smilts salturīgās kārtas, bet būvniekiem darba gaitā izdevās pierādīt pasūtītājam, ka bez tā ceļš nebūs dzīvotājs - rezultātā labs ceļš. Vienu posmu arī es kā darbu vadītājs būvēju,,

opelis 15.02.2017 14:26

Ļoti labi saprojektēts un uzbūvēts ir Jēkabpils- Aizkraukle pa Daugavas kreiso krastu posms no Daugavas stacijas līdz bijūšajai rajonu robežai (Piksteres upe).Perfektas virāžas līkumos - braucot sture jāgroza minimāli, līkumi paši "izņemas".

opelis 03.02.2017 13:48

GB12 rakstīja: Šodien pavisam dīvainā veidā pārdevu Getzu. Pirms pāris dienām zvanīja sieviete - pāris kontroljautājumu (kas braucis, cik cenu varu nomest u.tml.). Es viņai jau pa telefonu pateicu par vainām (sarūsējis bagāžnieka vāks un jāmaina bremžu loki aizmugurē). Viņa pa telefonu uzreiz pateica, ka ņems, tikai naudu jāaizņemas, pēc pāris dienām piezvanīšot. Es jau domāju - kā tad, piezvanīšot! Bet tomēr šodien piezvanīja. Bez ceremonijām - davai, tiekamies uzreiz CSDD. Es jau gribēju prasīt, vai nemaz neapskatīsies. Bet, nu, satikāmies CSDD, pat tā īsti neapskatījās uz auto, par iesēšanos, piedarbināšanu nerunājot, Uzreiz aizgājām pārrakstīt. Tik viegli vēl nekad auto nebiju pārdevis.

90.tajā gadā bija žigulis 2101, kuram pārtrūka motora ķēde ar visām no tā izrietošajām sekām (liekti vārsti utt.), atvilkām mājās, nometu pie sētās. Ieliku rajona avīzītē sludinājumu , ka tirgoju žiguli , ar domu - ja uzzvanīs, tad arī pateikšu, ka auto remontējams. Pēc pāris dienām zvana - pajautāja cenu un saka, ka ņemšot. Es saku - auto neiet, 'pircējs saka - pofig, tad atvelc to uz tādu un tādu adresi. Aizvilkām, uzreiz atdeva naudu, pat nepaskatoties, kāds tas žigulis ir. Pārrakstījām pēc pāris mēnešiem, jau bija sataisīts. Kā bonusu pircējam atstāju pieāķēto trosi....

opelis 26.01.2017 13:44

Nortel rakstīja: Šādus auto tagad ir izdevīgāk tirgot uz Vāciju. Un valdība te nav pie vainas. Pašā Vācijā tirgus ir sačakarēts. Rubļa kursa dēļ Vācija ir piedzīta pilna ar auto no Krievijas. Vāciešiem šādi auto neiet pie sirds, labāk pērk lietotos no ES valstīm. Tagad arī letiņiem ir jāuzmanās nenopirkt Vācijā "konfekti" tikko no Krievijas.

Arī no LT tagad nāk atpakaļ uz DE auto pēc leišu remonta. Braucot caur Poliju var redzēt autovedējus ar LT numuriem virzienā uz LT ar dauzītiem auto un uz DE ar jau saķīlētiem frankenšteiniem. Tā ka pērkot auto Vācijā reāli var nopirkt leišu savākto konstruktoru.

Zinu arī konkrētu gadījumu ar Tuaregu, kurš piederēja vācu firmai, bet reāli reisoja pa LV, kur nokāva hidropiekari. Tad tepat LV to ar mūsu meistaru iejaukšanos dabūja tādā kondīcijā, ka tas vismaz pats varēja uzbraukt uz treilera un tika aizvests uz DE, kur tika ielikts placī kā Vācijā pirkts un braukts trīsgadīgs auto.

opelis 26.01.2017 11:31

Piemēram , tam pašam X5 attīšana izmaksāja diezgan, jo tas jādara 22 vietās mainot datus un lielākai daļai, lai tiktu klāt ir jānojauc salona elementi, instrumentu panelis, durvju apšuvums utt.

Manam V70 četrās vietās jāmaina, 2002.gada V70 vienkārši iesprauž štekeri un uzliek kādu ciparu grib.

opelis 26.01.2017 10:36

Divi gadījumi:

1. Draugs tirgoja savu pasātu ar godīgu nobraukumu virs 300tkm pa 2500eur. Interese tuvu nullei. Tad ielika sludinājumu , nenorādot nobraukumu - interese nedaudz virs nulls, bet jau telefoniski jautā par nobraukumu un atkal nekā. Tad nošpļāvās, aizbrauca pie Žorika, uzlika uz odometra 125tk un dienas laikā notirgoja jau pa 3200eur.

2. Cits mans čoms paralēli savam biznesam iepērk izsolēs apskādētus diezgan ekskluzīvus auto, saved kārtībā un tirgo nost. Pāris gadus atpakaļ tirgoja četrgadīgu BMW X5, apdauzītu no abiem galiem, bet kvalitatīvi sataisītu. Odometru arī attina atpakaļ, nometot gandrīz 60tkm nost. Atbrauca klients, apskatīja auto, pārbaudīja pēc VIN numura un ....nopirka. Vēl pateica, ka , ja sludinājumā būtu oriģinālais nobraukums, tad nebūtu pat sludinājumu vēris vaļā.

Secinājums: pircēji paši prasa, lai viņus čakarē, godīgiem ir minimāls pieprasījums.

opelis 24.01.2017 10:17

Ford 2,5 D, bija uz 1989.gada Tranzīta. Nopirku pats Vācijā gandrīz jaunu ar nobrauktiem 45 000km tālajā 1992.gadā. Tranzīts nogāja diendienā līdz 2005.gadam, tad nostājās pie sētas, jo bija tā nopuvis, ka nebija vairs jēgas metināt. Gadu nostāvēja, līdz radās vajadzība pārvietot. Uzlikām aķi un pielaidām ar starteri no pusapgrieziena , piedevām tas notika ziemā. Nobraukums uz to brīdi bija vai nu 1 100 000km vai 1 200 000km. Īsti nezinu, jo bija nojucis jau skaitīt, cik riņķus odometers bija apgriezies (Tranzītam tas bija līdz 100 000, tad sākās no 0).

opelis 24.01.2017 10:05

Dodge Caliber 1.8 benzīns. Jaudas nav, apdzīšana no kalna un pa vējam...Patēriņš neadekvāti liels - 11-13 litri, atkarībā no vēja virziena. Pie 240 000 km taisīts kapitālremonts, jo nebija vairs spiediena, iedarbināt nevarēja. Dzinējs raustās, regulēšana palīzd uz kilometriem 150, tad atkal raustās. Dīleris saka, ka tads tas auto esot....

opelis 24.01.2017 9:54

VWfans rakstīja: 1,3 CDTI dīzelis, kuru lika Opel, Fiat nelielajos auto, un varbūt vēl kaut kur. Kaprīzs, sarežģīts remontā. Lai gan, no otras puses, kad ir kārtībā, tad gaitā baudāms.

Īsti negribu piekrist, pats braucu pusotru gadu ar darba mašīnu, kurai bija tads dzinējs ar nobrauktiem ap 200 000km. Nebija nekādu problem. Zinu arī firmu, kurā tiek braukti vairāki Combo ar 1.3 CDTI, neesmu no šiem neko sliktu dzirdējis. Varbūt vainīgs braukšanas stils?

opelis 17.01.2017 14:51

Personīgais - V70, 2013.gads, gandrīz melns, 2,0 D,(D3/D4), pārejas modelis - ārpuse 3.paaudzes , iekšas - dzinējs, kārba utt. jaunā tipa. 168000km, 55000 manējie.

Darba auto - Dodge Caliber, 2008.g.345000km, melns, pirkts LV jauns , savu nogājis - 4 mēnešus no 12 gadā atrodas remontā.

Četrus mēnešus gadā braukāju ar visādām maiņas mašīnām, kamēr mans amerikāņu "draugs" tiek remontēts.

opelis 27.12.2016 11:19

msh rakstīja: Jaunākiem audī šādu joku var piedzīvot ja komforta bloks, kurš atrodas zem tepiķa, sāk peldēties...

Jettai arī bija tads niķis - pāris reizes pati atvēra visus logus vaļā un ieslēdza signalizāciju trauksmes režīmā. Un darīja to lauku mājā meža vidū, kur tuvākie kaimiņi un lielceļš ir 2km attālumā. VW centrā pielika pie kompja un teica, ka esot kaut kāda tur datčika nepareiza nolasīšana..

opelis 22.12.2016 15:39

Pagaidām reālākais polis izskatās, esot labs dzinējs. kaut gan bija LT arī "labs" dzinējs, kad aibrauca pakaļ - izrādās arī galva saplīsusi, bačoks pilns ar eļļu.

No ķīniešiem kaut kā strjomna. Cena gan laba , ņemot vērā, ka ar vārstiem un kloķeni. Nav kādam pieredze ar ķīniešiem no Aliexpress pērkot motora daļas?

opelis 22.12.2016 14:56

Neder ne stiprinājumi, ne kārba..

opelis 22.12.2016 14:54

Aha, arī dzinējs bez galvas palicis (pat vairākām laikam, spriežot pēc donoru skaita setā), tāpēc tiek rezerves daļās tirgots.

opelis 22.12.2016 14:45

Es parasti lieku kruīzā 109 km/h (pēc Wazes, uz spidometra tad 115 ir), tā arī CP braucu garām. Neko nesaka. Fotoradariem uz Kokneses ceļa arī tāpat braucu garām, neko neesmu saņēmis.

Bet Ezis skarbs... Pašam gan arī tie raustekļi nepatīk. Vakar pat bija Insignija laikam - apdzina mani un nomet līdz 90, kā saņemos iet garām, tā dod virsū.

opelis 22.12.2016 13:43

Kādu laiku dzīvoju un strādāju PL, iepirkos pārsvarā tuvākajā LIDLā. Vairākas reizes bija tā, ka iznākot no veikala, mans darba Passat ir ar neaizslēgtām durvīm, kaut gan 100% zinu, ka ejot veikalā, durvis aizslēdzu. Tad reiz slēdzu ciet auto un redzu, ka netālu stāvošais pasāts nomirdzina lampiņas. Pamēģināju velreiz - atkal mirgo. Sagaidīju saimnieku - slēdzot savu pasātu, atslēdza arī manējo. Piegāju aprunāties - viņš arī pēc darba ap to pašu laiku iepērkas veikalā un arī esot bijis, ka durvis atslēgtas - acīmredzot es atslēdzu.

opelis 22.12.2016 13:24

Cilvēks ir gados, bezdarbnieks. Viņam tas MPV ir barotājs, jo ir diezgan ietilpīgs, vadāja no DE un PL visādas kuiņas uz pasūtījumu. Citu nopirkt nepietiek naudas, līzingu arī viņam nedod, tāpēc mēģina reanimēt to ekskluzīvo auto.

Cik es saprotu, tad šis dzinējs tiešām ekskluzīvs - citos Mazda modeļos arī laikam nav. Bet vai nebija tā, ka deviņdesmitajos gados Mazda ar Ford nesadarbojās? Tranzītam arī bija 2.5 D.

opelis 15.12.2016 1:15

Es saprotu, ka es nesaprotu, ko autors nesaprot...

opelis 12.12.2016 12:09

Vienu var točna konstatēt - ezis nav šomase - ... poņjac I prostic

opelis 12.12.2016 12:00

Tur tāpat čakars būs - līdz Belostokai tāpat parastais ceļš un pilns ar smagajiem. Mums laime būs, kad no robežas (Budzisko) līdz Ostrow Mazowiecki būs 61 ekspresceļš gatavs. Pirmais posms no Suwalkiem jau ir, Suwalku apvedceļam līgums arī parakstīts, posmiem no robežas līdz Suwalkiem un no Suwalku jaunā gabala līdz Šcucinai izsludināts iepirkums. Plānojas līdz 2020.gadam uzbūvēt. Poļiem arī par EU naudām viss skaidrs līdz 2024.gadam, kur un ko būvēs.

No Kauņas līdz Budzisko arī divu gadu laikā būs bānis.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti