Ne tikai fūras, ir arī daļa bulku vāğu un lielākā daļa busu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ne tikai fūras, ir arī daļa bulku vāğu un lielākā daļa busu.
Aizklāt nevajag, reizēm noder. Te jau nebija runas, ka stiklam neko neredz cauri, vienkārši nedarbojas daļa no stikla apsildes, kas nozīmē, ka ziemā (vai vēsos rītos, kad stikls mēdz aprasot) daļa no stikla nedaudz ilgāk būs ar ierobežotu caurredzamību.
Un kā tad brauc tie, kam salona spoguļa nav vispār?
Kāpēc tā jāuztraucas, ja nestrādā aizmugurējā loga apsilde? Nav jau priekšējais, kam nonstopā cauri jāskatās.
Vēlreiz pārlasīju sākotnējo postu, varbūt arī nav man zināmais gadījums, jo pacients tagad jau bija ar tiesībām un braukšanu bez tiesībām tagad nevarēja piešūt. Pirms tam viņš bija pāris reizes pieķerts braucot bez tiesībām gan skaidrā, gan reibumā. Bija arī izcietis sodu aizliegumu cik tur gadus iegūt vadītāja apliecību un mazāk kā pirms gada tikai oficāli nokārtoja tiesības.
smaidiigais rakstīja:
un tiesības braukt pa koplietošanas ceļiem? Arī palika?
Pēc tiesas pāris dienu laikā dabūja atpakaļ tiesības un braukā tālāk. Dzērumā gan laikam vēl nav braucis. Vēl!...
Man zināmajā gadījumā, "klientu" paņēma pašvaldības policija, kas izsauca CP. Iepriekš uz policiju bija zvanījuši iedzīvotāji un ziņojuši par dzērājšoferi. "Klients" atteicās pūst trubā un arī asinis nodot.
It kā liekas, ka rezultātā būtu jābūt max sodam, bet advokāts atrada, kur nav ievērota procedūra un "klients" tiesā gandrīz vai atvainošanos saņēma...
Konkrēti, kas no policijas puses netika ievērots, labāk publiski nestāstīšu, lai citi alkāni līdzīgās situācijās tik lēti netiek cauri. Piebildīšu, ka advokāts izmaksāja tik, cik bija iespējamais sods, tik vien, ka saule nav caur rūtīm jāvērtē.
Neesmu pārliecināts, bet šķiet, ka zinu topika autoru un šo gadījumu. Ja tā, tad soda nebija vispār, tikai advokāta izdevumi...
Uggga rakstīja: Interesē 205/70R15 ziemas/vissezonas bez radzēm.
Ir kādam kas piedāvājams?
Vairs neinteresē.
Interesē 205/70R15 ziemas/vissezonas bez radzēm.
Ir kādam kas piedāvājams?
DekstersFF rakstīja:
farruhs rakstīja: Tur jau vairs nekas nav ko ņemt...
Tu vari savam mersim no galanta izpūstajiem spilveniem labu labos sēdekļu pārvalkus salikt.
Vai tad mersim tik mazi sēdekļi, tipa taburetes? ![]()
Aiz radiatora uz aizmuguri, neskaitot kārbu, vēl daudz ko noderīgu var izrakt ![]()
Uggga rakstīja: Varbūt kādam vajag ledusskapi?
Varu piedāvāt lietotu, ļoti labā tehniskā un vizuālā stāvoklī. Atsevišķa saldētava, kopējais tilpums 200l, izmēri 52x55x146cm, ražots 2003. gadā. Atrodas Purvciemā.
40Ls, tel 29436497
content21-foto.inbox.lv/...
Nav vairs ledusskapja ![]()
Varbūt kādam vajag ledusskapi?
Varu piedāvāt lietotu, ļoti labā tehniskā un vizuālā stāvoklī. Atsevišķa saldētava, kopējais tilpums 200l, izmēri 52x55x146cm, ražots 2003. gadā. Atrodas Purvciemā.
40Ls, tel 29436497
Uggga rakstīja: Varbūt kādam interesē ne pirmā svaiguma, bet vēl noplēšamas Nokian NRZi 235/40R17?
Atlikums ~3mm.
Gribētos kādus 30Ls par 4gab.
content6-foto.inbox.lv/...
content6-foto.inbox.lv/...
content6-foto.inbox.lv/...
content6-foto.inbox.lv/...
tel. 29436497
uggga at inbox.lv
Atdošu par 20Ls
Varbūt kādam interesē ne pirmā svaiguma, bet vēl noplēšamas Nokian NRZi 235/40R17?
Atlikums ~3mm.
Gribētos kādus 30Ls par 4gab.
tel. 29436497
uggga at inbox.lv
Topiks dzēšams, numurs pie saimnieces.
Sretsked rakstīja:
Bezmiegs rakstīja:
anonimikis rakstīja: 13-tā atslēga neder?
13-to neesmu meginaajis.... Bet nu skaidrs, paldies par info.
Nu ja nu ja, Pirmais zin visu,protams Nissanus kodē ,aiznesot kuzovu uz kodēšanas firmu
Viņi kaut ko lieto, ka jākodē? ![]()
Krievijā joprojām tirgojot CRT monitorus (pat iepirkuma specenēs rakstot), tā kā varbūt pizness sanāk ![]()
Slapjie sapņi www.ss.lv/... ![]()
Pārdodu domubiedru grupu... piedāvājumus sūtiet privāti.... 2 piedāvājumi ir.... Zem 100 ls nerakstiet ....reāli 4 gadu darbs un 45 000 cilvēku.... Cena sākot no 300 ls...
japcar rakstīja:
Riepas standartā 55 r17, platums laikam ap 230 - tapēc iespējams arī tā stabilā gaita.
Stabilā gaita ir dēļ tā, ka būvēts uz Lancera bāzes
Kloķim spaliek karsti un viņš vairs nestaigā, atpūšās. Risinājums - jāierīko kondicionieris, lai kloķis tik daudz nesvīst.
Maija_Eskuella rakstīja:
Crankshaft rakstīja: ...
Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.
-----------------------------------
nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...
Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.
Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?
Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?
Kāpēc ļoti bieži cilvēki domā, ka inženieri, kas projektējuši mašīnas, ir galīgie dunduki un viss ir jāpārtaisa pa savam?
.ru mašīnas neskaitam ![]()
vēl viens skaidri saprotams zīmējums
Ja jau tāda amplitūda uz modeļu izvēli, iesaku izmēģināt Subaru! Pilnpiedziņa un gandrīz visi modeļi iekļaujas budžetā.
Kas ir braucis ar pilnpiedziņu, bezpiedziņu vairs negrib redzēt